před 3 měsíci
Ano, stále se snažím získat kontakt na ZP Telephono003....pokud někdo něco najde, dejte mi prosím vědět.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Díky, teď jsem jim poslal e-mail, hádám, že budu mít štěstí, když mi z vaší zprávy vrátí peníze?
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Nebude to účet kasina, protože je více než rok uzavřen! Počkám a uvidím, jaká bude oficiální odpověď.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Myslím, že máš štěstí. Protože jsem nastoupil do vlaku příliš pozdě a dostal jsem odpověď, kontaktujte svou banku.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Může to být začátek tzv. "vymáhání" / spor o platbu a výplata platbu zadrží, dokud se případ nevyřeší jedním/druhým způsobem.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Dosud jsem od nikoho neobdržel vrácení peněz, pouze jsem poslal e-maily bance, společnosti a několika poskytovatelům plateb. Myslím, že jsem také nastoupil do vlaku příliš pozdě
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Nicméně bych řekl, že to zkus. Také jsem vstoupil příliš pozdě a stále se mi podařilo získat jednu náhradu.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Nebudu zveřejňovat, co jsem napsal, dokud nepošlou konečnou odpověď...bez urážky! Pokud to půjde, rád se podělím.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
Nechal jsem zaplatit transakci Motiv8 Techn. Umístěný v Nigérii. Moje banka řekla, že nemohli podat zpětné zúčtování, protože jsem použil 2FA, ale šlo to týmu pro podvodníky a včera jsem obdržel refundaci zpět na svůj účet.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
mé bance byly vráceny peníze z autorizované transakce platební službě nigerijského obchodníka. Bylo to vyšetřováno jako podvod.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Kdo při zdravém rozumu by dal POA úplně cizímu člověku.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Co jste řekl bance? A jak dlouho trvalo vyřízení?
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Takže mi vlastně zablokovali kartu, protože zjistili podezřelou transakci. Musel jsem jim zavolat, abych to odblokoval, a zeptal jsem se, jestli jsem provedl transakci s motiv8. Řekl jsem ne, k čemu to je. Řekli, že je to v Nigérii a jsou to profesionální služby. Řekl jsem, že jsem o nich nikdy neslyšel. Zpochybnila načasování transakce a také řekla, že jsem ji autorizoval prostřednictvím 2FA, a proto nebudu moci zahájit zúčtování, ale bude to předáno týmu pro podvody, aby to prošetřil. Peníze byly na mém účtu o týden později.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.