před 3 měsíci
Jsou... Teď mám vrácení peněz. Stačí stisknout grotobook/mydates a ets*ewave nebo půjdu přes banku. 👌
They are.. I've got the refund now. Just need to press grotobook/mydates and ets*ewave or I'll go through the bank. 👌
1
Jsou... Teď mám vrácení peněz. Stačí stisknout grotobook/mydates a ets*ewave nebo půjdu přes banku. 👌
They are.. I've got the refund now. Just need to press grotobook/mydates and ets*ewave or I'll go through the bank. 👌
nyní helpersm začal reagovat, poslal jsem jim e-mail před 5 minutami a už jsem dostal odpověď, kde se ptají na mou e-mailovou adresu, se kterou jsem se registroval na jejich stránkách, odpověděl jsem, že jsem se nikdy neregistroval. Uvidíme, co odpoví dál.
now helpersm has started to react, I sent them an email 5 minutes ago and I already got a reply where they ask for my email address with which I registered on their site, I replied that I never registered. Let's see what they answer next.
nyt on alkanut helpersm reagoimaan, lähetin heille sähköpostin 5min sitten ja sain jo vastauksen, missä he pyytävät sähköpostiosoitettani millä rekisteröidyin heidän sivuilleen, vastasin en koskaan rekisteröitynyt. Katsotaan mitä he vastaavat seuraavaksi.
nyní helpersm začal reagovat, poslal jsem jim e-mail před 5 minutami a už jsem dostal odpověď, kde se ptají na mou e-mailovou adresu, se kterou jsem se registroval na jejich stránkách, odpověděl jsem, že jsem se nikdy neregistroval. Uvidíme, co odpoví dál.
now helpersm has started to react, I sent them an email 5 minutes ago and I already got a reply where they ask for my email address with which I registered on their site, I replied that I never registered. Let's see what they answer next.
nyt on alkanut helpersm reagoimaan, lähetin heille sähköpostin 5min sitten ja sain jo vastauksen, missä he pyytävät sähköpostiosoitettani millä rekisteröidyin heidän sivuilleen, vastasin en koskaan rekisteröitynyt. Katsotaan mitä he vastaavat seuraavaksi.
E-mail jsem viděl, ruské písmo je úplně stejné jako to, co dostáváte z grotobooku. 100% stejná společnost. Potřebujeme pouze poskytovatele plateb!! Je to cashbull.io, jak bylo uvedeno dříve?
I have seen the email, the Russian writing is exactly the same as what you receive from grotobook. 100% the same company. We just need the payment provider!! Is it cashbull.io as stated before?
Když vás požádali o zaregistrovaný e-mail, co jste udělali? Pokud dám svůj e-mail, určitě mi řeknou, že s tímto e-mailem není žádná objednávka.
When they asked for the email registered, what did y’all do? If I give my email I’m sure they’ll say there’s no order with that email.
Řekněme, že neexistuje žádný e-mail ani účet, protože jste nic nezakoupili
Say there is no email or account as you have not purchased anything
Měl jsem refundaci od ewave, nevím, kdo to zpracoval, protože jsem neposlal formuláře zpět do banky, ale přišly ze Štrasburku, dluží mi mnohem více než 2, ale poslal jsem jim e-mail bez odpovědi. Nyní uplatňuji platbu zpět
I had a refund from ewave don't know who processed it as I hadn't sent the forms back to the bank but they came from strasbourg, they owe me alot more than 2 but I have been emailing them to no response. I am now applying charge back
Měl jsem stejný problém s goldenbet, nezadržujte dech, vědí, co dělají. Obviňují hráče. I když je jejich odpovědností zavést omezení, aby zabránili připojování lidí z omezených zemí. Říkají, že je to chyba hráčů. Poukázal jsem na to, že jejich licence, když měli 1 jasně uvedeno, že nesmějí obchodovat ve Spojeném království a porušují uvedené licence. Nezajímá je to, dokonce ani komisi pro hazardní hry Curacao to nezajímá, když jsem je oslovil. Stránka odmítá převzít jakoukoli odpovědnost a Infact se smějí. Zavřeli můj účet, když byli konfrontováni s více než 0 výplatami v bonusových kolech ve hrách, které hraji na mnoha platformách a nikdy jsem je nezažil, a tyto hry jsem hrál hodně a pouze hraji, odmítají mi poskytnout moji herní historii a jakákoli data, která jsem od nich požadoval a znovu otevřeli můj účet, aby získali tyto informace, i když věděli, že je nemám k dispozici. Zavedu věc dále, protože aktuálně nemají licenci ani neukazují licenci na testované hry. Popletli se s nesprávným člověkem.
I had the same issue with goldenbet don't hold your breath they know what they are doing.they blame the player. Even though it's their responsibility to put restrictions to stop people from restricted countries joining up. They say it's the players fault. I pointed out that their licence when they did have 1 clearly stated they are not allowed to trade in UK and are in violation of Said licences. They don't care even the curacao gambiling commission don't care as I reached out to them. The site refuses to take any responsibility and Infact are laughing. They closed my account when confronted over 0 pay outs on bonus rounds on games I play on many platforms and never ever experienced and I have played these games alot and only play they refuse to give me my game history and any data I have requested from them and reopened my account to get that information even though they know it wasn't available to me. I am going to take the matter further as they do not currently have a licence or show a licence for games being tested. They messed with the wrong person.
Jak jsi dostal ewave? Udělali jste formulář s transac ve Francii? Museli jste někomu poslat e-mail s žádostí o vrácení peněz a bylo to správné?
How did you get ewave? Did you do a form with transac in France? Must have emailed someone for a refund and it was correct?
Právě jsem zkontroloval můj spam, helpersm mi také poslal e-mail, ale vrátil jsem peníze. Prošel jsem svůj e-mail, abych zkontroloval grotobook a je to přesně stejná zpráva. Pokud tedy Paymentz zpracoval pomocníky, udělali totéž pro grotobook.
Just checked my spam, helpersm had sent me an email also but have refunded. I went through my email to check grotobook and its exactly the same message. So if Paymentz processed helpers then they have done the same for grotobook.
Obdrželi jste refundaci částky na helpersm a grottobooks?
Co bylo uvedeno v posledním e-mailu od pomocníků před vrácením peněz?
You received refunds for the amount to helpersm and grottobooks?
What did the last email say from helpers before they refunded?
Ahoj, pokouším se zahájit zúčtování přes Chase, není to snadný proces.
Obchodníci uvedení v mém účtu jsou:
Spaympf skinsonly
Smpaypf theplatina
Csskinspro
Má někdo nějaké nápady ohledně těchto věcí, jak je kontaktovat pro vrácení peněz, protože se zdá, že Chase je odhodlaný nic nedělat, přestože jsem ukázal, že Jokabet jedná nezákonně atd.
Díky předem
Hi I am trying to initiate chargeback via Chase, not an easy process.
The merchants showing in my account are:
Spaympf skinsonly
Smpaypf theplatinum
Csskinspro
Does anyone have any ideas on these ones, how to contact them for a refund as it appears Chase are hellbent on not doing anything despite me showing that Jokabet are acting illegally etc.
Thanks in advance
Nejen pomoc - nicméně e-mail, který mi byl zaslán, byl přesně stejný jako ten, který jsem před časem dostal z grotobooku, včetně ruského psaní.
Můj poslední e-mail byl přesně stejný, jako zde lidé dostali, ale peníze jsem obdržel, takže na e-mail nebudu odpovídat.
No only helpersm - however the email sent to me was exactly the same as what I received from grotobook a while back, including the Russian writing.
My last email was the exact same people had received here, but I have received the funds so I won't reply to the email.
Cashbulls.io již nereaguje. Našel jsem telefonní číslo.
a tady jdeme do Londiny, obchodu s obuví v Hong Kongu.
netuším co dělat...
Cashbulls.io is no longer responding. I found a phone number.
and here we go to Londiny, a shoe store in Hong Kong.
no idea what to do...
Cashbulls.io antwortet nicht mehr. Ich habe eine Telefonnummer gefunden.
und da geht es zu Londiny, ein Schuhgeschäft in Hong Kong.
keine Ahnung was man machen kann…
Cashbulls.io již nereaguje. Našel jsem telefonní číslo.
a tady jdeme do Londiny, obchodu s obuví v Hong Kongu.
netuším co dělat...
Cashbulls.io is no longer responding. I found a phone number.
and here we go to Londiny, a shoe store in Hong Kong.
no idea what to do...
Cashbulls.io antwortet nicht mehr. Ich habe eine Telefonnummer gefunden.
und da geht es zu Londiny, ein Schuhgeschäft in Hong Kong.
keine Ahnung was man machen kann…
Spousta z nich je zlodějů! Budu je také pronásledovat, chci získat refundace pouze z grotobook/mydates a budu rád, protože celková částka přesahuje 2000 £. Pokud bych mohl získat EWAVE, je to bonus🙂
Jsou to určitě cashbullové, kdo zpracovávají grotobook/mydates, že?
Thieves the lot of them! I will chase them up also, I want to only get refunds from grotobook/mydates and I will be happy as it totals over £2000. If I could get EWAVE it's a bonus🙂
It is definitely cashbulls who process grotobook/mydates right?
Ahoj, pokouším se zahájit zúčtování přes Chase, není to snadný proces.
Obchodníci uvedení v mém účtu jsou:
Spaympf skinsonly
Smpaypf theplatina
Csskinspro
Má někdo nějaké nápady ohledně těchto věcí, jak je kontaktovat pro vrácení peněz, protože se zdá, že Chase je odhodlaný nic nedělat, přestože jsem ukázal, že Jokabet jedná nezákonně atd.
Díky předem
Hi I am trying to initiate chargeback via Chase, not an easy process.
The merchants showing in my account are:
Spaympf skinsonly
Smpaypf theplatinum
Csskinspro
Does anyone have any ideas on these ones, how to contact them for a refund as it appears Chase are hellbent on not doing anything despite me showing that Jokabet are acting illegally etc.
Thanks in advance
Ahoj,
mám
Smpaypf*skinsony
Smpaypf*platina
Problém je v tom, že neexistuje způsob, jak zjistit, že to byla záhada.
Ještě jsem to neudělal, ale pokud zavoláte své bance (pronásledování) a požádáte o název společnosti a webové stránky, měli by být schopni vás nasměrovat správným směrem.
Hi,
I have
Smpaypf*skinsonly
Smpaypf*the platinum
Problem is there is no way to find out these have been a mystery.
I havent done it yet but if you phone your bank (chase) and ask for the company name and a website they should be able to point you in the right direction.
Původně jsem prošel bankou jako podvodné transakce a reklamace byla zamítnuta, ale 2 platby z ewave byly vráceny. Banka připojila informace, odkud tyto platby pocházely z adresy a mapy, a sídlí ve Stratsbourgu. Banka nyní řekla, že zbytek se přidává k vrácení peněz, ale nezadržuje dech. Také jsem posílal e-maily přes jejich webové stránky a žádná odpověď, dokonce jsem hledal na adrese nějaké stopy, ale vypadá to jako obchodní centrum se spoustou obchodů. Pokud jsou registrováni pod jiným obchodním jménem jako zastřešující společnost, bude obtížné je najít. Je to jako Mydate, grotobook jsou stejná společnost
I initially went through the bank as fraudulent transactions and the claim was rejected but 2 payments from ewave where refunded. The bank attached info from where these payments came from the address and map and it's based in Stratsbourg. The bank has now said the rest are being added to charge backs but not holding my breath. I too have been emailing through their website ect and no response, I have even searched the address for any clues but it just looks like a buissness center with lots of buissnesses. If they are registered under a different buissness name as a umbrella company then it's going to be difficult to find. It's like Mydate,grotobook are the same company
Zajímavé je, že někteří lidé dostávají náhrady a jiní jsou zcela ignorováni. Skoro jako bychom znovu sázeli a nechali to na pravděpodobnosti lol
Destream byl můj největší, což je škoda, protože to vypadá jako úplná slepá ulička. Poslední nadějí je, že mi kasino vrátí peníze, protože byly zakázány v Austrálii a měly omezovat australské spotřebitele, ale viďte
Interesting that some people are getting refunds and other getting completely ignored. Almost like we’re gambling again, leaving it up to the odds lol
Destream was my biggest one which is a shame as it seems like a complete dead end. Last hope is the casino refunding me as they were banned in Australia and should’ve been restricting Aus consumers but well see
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.