Aktualizace o PayOps ..... nyní oslovili Santeda Group ... uvidíme, co se stane. Alespoň nějaká akce teď probíhá.
Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.
Dnes mi od nich přišel e-mail, že nejsou zodpovědní a že mám kontaktovat obchodníka a že na žádné další e-maily nebudou odpovídat.
I’ve had an email from them today saying that they are not responsible and to contact the merchant and that they won’t respond to any further emails.
Poskytli jste čísla transakcí a bankovní výpisy? Bez nich nic neudělají. Druhá parta – PayDo – se trochu brání, ale jsem si jistý, že je dokážu přimět k akci.
Did you provide transaction numbers and bank statements? They won't do anything without those. The other lot - PayDo - are resisting a bit, but I'm confident I can get them to take action.
Ano, oslovili web a řekli, že protože web řekl, že obdržel služby, neudělají nic.
Yeah, they reached out to the website and have said that because the website have said o received services they won’t do anything.
Dám vědět, jak jsem na tom. Nejde o poskytování služeb, ale o chybné kódování transakcí a oni to budou vědět a snaží se vás odradit.
I'll let you know how I get on. The point isn't about service provision, it is about miscoding transactions and they will know that and are trying to fob you off.
Děkuji. Prostě mi už neodpoví, je to šokující
Thank you. They just won’t reply to me anymore it’s shockint
Našel jsem grotbooks a moje datum jsou stejná registrovaná společnost v Londýně použití duck kachna go majitelé info o firemním domě Nemůžu najít nic pro smpaypf *Theplatinum nebo Ets*wave nebo Helpersm*op kdokoli s jakýmikoli informacemi by byl skvělý. Zjistil jsem však, že transakce se zpracovávají ve Spojeném království, protože mám na kartě mezinárodní blok a blok na hazardní hry, když jsem mluvil s bankou, abych se zeptal, proč povolili zpracování plateb, řekli mi, že platby byly požadovány od společnost registrovaná ve Spojeném království v £ a oni to pak převedli na €, i když jsem na webu zadal €, tak se dostali do systému, na kterém můžete vyhledávat moje data na company house uk a grotbooks. Duckduck jděte také, pokud půjdete na moji webovou stránku s randemi, obě adresy jsou stejné. Poslal jsem slotmonsteru další e-mail s mými zjištěními, ve kterých jsem požadoval své vklady zpět od 18. dne, protože jsem požádal o uzavření účtu a oni můj účet neuzavřeli a umožnili mi vložit 1400 EUR a hrát solidně 24 hodin, ale v tomto období mě skutečně odhlásili, takže Hrál jsem dead spins, bylo to přes 700 €, než jsem si uvědomil, že je problém a vyšel ze hry Hru hraji pravidelně, takže znám frekvenci bonusů ve hře, když jsem hru vyšel, byl jsem skutečně odhlášen . Vím, že jsem se neodhlásil, protože k tomu musíte projít 2 stránky, takže jsem se vztekal, že banka nepřizná odpovědnost, i když byl na účtu mezinárodní blok a transakce proběhly jako mezinárodní transakce. Britská komise pro hazardní hry zablokovala stránky společnosti Google kvůli nelegálnímu obchodování bez licencí, o kterých informovala, že má licenci. Když jsem se pokusil přihlásit prázdná obrazovka, kontaktoval jsem podporu, abych je konfrontoval s lhaním o licenci a požádal jsem o vrácení peněz, protože nezákonně obchodovali a nezavřeli můj účet na požádání. Také jsem uvedl, že se dopouštěli podvodu kvůli použití náhodných obchodníků k přepsání bloků. V podstatě znovu lhali a říkali, že mají plnou licenci a můj účet uzavřeli. Řekl jsem jim, že lžou, protože byli uzavřeni Gc a poslal jsem jim důkaz z bloku Google. Příští minutu jsem dostal toho agresivního muže. Telefon z macadonie, který mi řekl, abych mi poslal informace o Googlu a mají licenci, takže jsem jim poslal kopii a hledání jejich licence v ukgc. Registr licencí a curacao zilch bez licence, co jsem zjistil, bylo, že jsou registrovanou společností v Kostarice a nemají licence, ale pouze zaregistrovali společnosti. Dostanu své peníze zpět
I have found grotbooks and my date they are the same registered company in London use duck duck go owners info on company house I can't find anything for smpaypf *Theplatinum or Ets*wave or Helpersm*op anyone with any info would be great. But what I did find out is the transactions are processed in the UK as I have an international block on my card and gambling block when I spoke to bank to ask why they allowed the payments to be processed they told me that the payments where requested from a UK registered company in £ and they then converted it into € even though I entered €on site that's how they got around system you can search my dates on company house uk and grotbooks on. Duckduck go also if you go to my date Web page both addresses are the same. I Have sent slotmonster another email with my findings requesting my deposits back from the 18th as I requested account closure and they didn't close my account and allowed me to deposit €1400 and play for 24hr solid but in that period actually log me out so I was playing dead spins it was over 700€ before I realised there was an issue and came out of the game I play the game regularly so I know the frequency of the bonuses on the game when I came out the game I was actually logged out. I know I didn't log out as you have to go through 2 pages to do so I was fuming bank won't admit there liability even though international block was on account and the transactions went through as international transactions. UK gambiling commission has blocked site from Google for illegally trading without licences they advised they had licence. When I tried to log in blank screen so I contacted support to confront them about lying about licence and requested my refund due to them illegally trading and not shutting my account down when requested. I also stated that they where commiting fraud due to using random merchants to override blocks. They basically lied again saying they where fully licence and they had shut my account down. I told them they where lying as they had been closed down by Gc and sent them proof from Google block. Next minute I got this aggressive man on. Phone from macadonia telling me to send me the Google information and they where licenced so I sent them a copy and a search for their licence in the ukgc. Licence register and curacao zilch unlicensed what I did find was that they are a registered company in Costa Rica and they don't have licences they just registered companies. I will get my money back
Ahoj Lottie
pamatujete si, kdo byl zpracovatelem plateb pro tyto transakce?
Hi Lottie
do you recall who the payment processor was for these transactions ?
Prošel jsem všechny obchody registrované na 85 portland st, kde jsou registrovány moje data a grotbooky, a nemohl jsem je najít, ale to, co jsem našel, je platební služba v 1. patře na stejné adrese s názvem jednoduše zaplať mi, což je platební služba pro malý obchod Mám transakce na svém účtu s Smp*the platinovou a divočejší odhaduji, že je to ono
I went through all the buissness registered at 85 portland st where my date and grotbooks are registered and I couldn't find them but what I did find is a payment service on 1st floor at same address called simply pay me which is a payment service for small buissness I have transactions on my account with smp*the platinum and more wild guess this is it
Odeslal jsem zpětné zúčtování za platinu, ale peníze mi vrátili dříve, než zpětné zúčtování proběhlo. Mám kontaktní údaje pro platinu a moje data
I submitted a chargeback for the platinum but they refunded me before the chargeback went through. I’ve got the contact details for platinum and my dates
Je to www.theplatinum.co, součást Magua Pay.
It’s www.theplatinum.co, part of Magua Pay.
Potřebuji pár informací.
1) Mám několik transakcí ve prospěch CP-Wallet (Creapay.cz); na svých stránkách uvádějí, že jsou poskytovatelem plateb autorizovaným českou bankou; Šel jsem to zkontrolovat a skutečně mají licenci; Jaká je moje šance, že bude zpětné zúčtování úspěšné? Už to někdo zkusil a uspěl? Na emaily evidentně nikdo nereaguje.
2) Mystake/Santeda Group: Jaký je nejlepší způsob, jak získat vrácení peněz pomocí mystake? Elegro svou účast na transakcích popírá a nevrací je; Mystake nereaguje; Jak mohu kontaktovat Santeda?
I need a couple of pieces of information.
1) I have several transactions in favor of CP-Wallet (Creapay.cz); on their website they say they are a payment provider authorized by the Czech bank; I went to check, and indeed they have the license; What are my chances of the chargeback being successful? Has anyone already tried and had success? Obviously no one responds to the emails.
2) Mystake/Santeda Group: What is the best way to get a refund with mystake? Elegro denies its involvement in the transactions, and does not refund them; Mystake doesn't respond; How do I contact Santeda?
Ho bisogno di un paio di informazioni.
1) Ho diverse transazioni a favore di CP-Wallet (Creapay.cz); sul loro sito dicono di essere un fornitore di pagamento autorizzato dalla banca ceca; sono andato a verificare, ed effettivamente hanno la licenza; quante probabilità ho che il chargeback vada a buon fine? Qualcuno ci ha già provato e ha avuto successo? Alle mail ovviamente non risponde nessuno.
2) Mystake/Santeda Group: Qual è il modo migliore per ottenere un rimborso con mystake? Elegro nega il suo coinvolgimento nelle transazioni, e non le rimborsa; Mystake non risponde; come faccio a contattare Santeda?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.