FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 139)

před rokem od kirekin
|
543319 zobrazení 5585 odpovědí |
|
1...138 139 140...283
Dt100
před 3 měsíci

Díky za spropitné!


Našel jsem e-mail na grottobook.com


Využije to.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 3 měsíci

Použili jste e-mailový kontakt, který jsem sdílel, nebo existuje jiný kontaktní e-mail?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Slyšel už někdo o Cashbulls?

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Děkujeme, máte webové stránky nebo e-mail, omlouvám se

Automaticky přeloženo:
Tabbbs
před 3 měsíci

Od koho?

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Trh CL Nairobi KEN


Říkal, že to může být žvýkačka?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Oh, dobře.

risk@gumballpay.com

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Děkuji mnohokrát xxx

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Po odpovědi olgas nic

Automaticky přeloženo:
Mrtasty93
před 3 měsíci

Jo... to samé tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Které platby definitivně přešly pod žvýkací plat? Dostal jsem od nich e-mail a požadují účtenky za akce.

Automaticky přeloženo:
keejan
před 3 měsíci

Jak dlouho trvalo, než jsem ti odpověděl?

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 3 měsíci

je tam bonus

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nechápu, proč někteří radí přidat kasino do cc.


Pokud poté odešlete zpětné zúčtování a pošlete tento konkrétní e-mail kasinu v kopii, je pravděpodobné, že jej banka odmítne.


Jednoduše jako kasino transakce nemůže být zpracována pro zpětná zúčtování (ať už obchodník chybně kóduje nebo ne)



I když jsem vznesl zpětná zúčtování a kasino mi po několika dnech poslalo e-maily s dotazem na problém, ignoruji je. To je také důvod, proč jsem vyhrál každé zpětné zúčtování, které jsem proti nim musel vznést.

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 3 měsíci

Viz moje téma o stejném problému.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Naleznete zde jméno obchodníka a e-mail, na který se můžete obrátit.

Upravil Radka před 3 měsíci
Důvod: právě přidal odkaz
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ELEGRO Niko


říkají, že nemohou pomoci, aniž by se do toho zapojila banka, ale banka vám prosím neporadí

Automaticky přeloženo:
C2D2
před 3 měsíci

Když jsem je kontaktoval, odpověděli, že nevrací peníze soukromým osobám a že místo toho musím jít přes svou banku a provést zúčtování

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 měsíci

Dobře. Možná to bylo kasino, které tehdy vrátilo peníze, ale byly vráceny všechny transakce od společnosti Faramp.


Pokusí se zjistit, zda refundaci provedl Mobilum nebo Leon Casino

Automaticky přeloženo:
C2D2
před 3 měsíci

Jo, taky jsem dnes poslal email na mobilum

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Použil jsem support@wintermads.zendesk.com

odpověděli jen dvakrát za dva dny, třetí den jsem nic neslyšel.

Automaticky přeloženo:
1...138 139 140...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky