před 3 měsíci
Skvělý! Děkuji! 🙂 iga mi stále neodpověděla, tak doufám, že brzy x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
0
Skvělý! Děkuji! 🙂 iga mi stále neodpověděla, tak doufám, že brzy x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
Musel jsem projít jinými metodami 😅, ale nakonec jsem se tam dostal
nejsem si jistý, jestli se ještě někam dostanu, ale defo namířil správným směrem
I had to go through other methods 😅but got there in the end
not sure If I’ll get anywhere still but defo got pointed in the right direction
Oh, opravdu... dotknout se dřeva, všichni se někam dostaneme! Jen bych si přál, abych našel váš procesor SMPF*! Je to tak těžké lol
Oh really.. touch wood we all get somewhere! I just wish I could find your SMPF* processor! It's so hard lol
Vím, že jsem na tom stejně s platební bránou 🤦🏻♀️
I know I’m the same with payment gateway 🤦🏻♀️
Ahoj .
Nakonec @awintura_online nezaplatil 237 000 $, zvu vás ke kontrole jejich sociálních sítí, ke kontrole všech stížností na podvody, doufám, že jsou přidány na černou listinu, jsou to platforma s 8 měsíci podvodů.
Pozdravy .
Hello .
Finally @awintura_online, did not pay the $237,000, I invite you to check their social networks, to check all the scam complaints, I hope they are added to the blacklist, they are a platform with 8 months of scams.
Greetings .
Hola .
Finalmente @awintura_online, no pagó los $237.000 , los invito a revisar sus redes sociales , para comprobar todas las denuncias por estafa , espero sean ingresados a la lista negra , son una plataforma con 8 meses de estafas .
Saludos .
Neslyšel jsem vůbec nic. Posílejte jim stále stejný e-mail jako já, pak znovu požádali o transakce a bankovní kartu atd. Zbyteční kreténi🤣
I've heard nothing at all. Keep sending them same email I do, then they asked for transactions and bank card etc again. Useless assholes🤣
Proč chcete odpověď od obchodníka?
Pro podání zpětného zúčtování stačí zaslat e-mail obchodníkovi (zboží nepřijato nebo zrušení objednávky). A pokud vám neodpoví, můžete to uvést ve formuláři zpětného zúčtování.
Why do you want a reply from the merchant?
For filing a chargeback all you need is sent a mail to the merchant (goods not received, or cancelling the order). And if they dint reply you can mention that on the chargeback form.
Nemohu získat zpětná zúčtování, protože jedna společnost řekla bance, že jsem obdržel věci a musel jsem poskytnout falešné stvrzenky atd. Pokud se to stane znovu, mohu nechat svůj účet uzavřít
I can't get file chargebacks because 1 company said to the bank I had received stuff and must have provided fake receipts etc. I can get my account closed down if it happens again
Nemůžu, protože někteří obchodníci říkali, že mi dávají věci, očividně ne. Banka mi nedovolí zúčtování bez kontroly
I can't because some merchants said they give me stuff, obviously didn't. The bank will not allow me to chargeback without scrutiny
Právě jsem požádal o vrácení poplatku proti pixelum.io, řekl jsem, že jsem od nich nedostal žádnou službu. Řekli, že jsem přinesl nft art, ale přesto to nemohou dokázat, jsou to idioti
I’ve just applied for a charge back against pixelum.io, I’ve said I didn’t get any service from them. They have said I brought nft art but yet they cannot prove this, idiots the lot of them
Tam banka řekla, že za mě budou vyšetřovat podvody. Pixeleum. Idioti
Thats where the bank said they were going to investigate fraud for me. Pixeleum. Idiots
ano, byla s nimi vaše banka vůbec v kontaktu? Poslal jsem důkaz, že od nich vlastně nic nemám.
yeah did your bank get in contact with them at all? I’ve sent evidence of me not actually having anything from them.
No evidentně něco bance neukázal, protože banka řekla, že obchodník poskytl důkazy! Jaké máte důkazy? Dejte mi vědět, jak se vám daří 🙂 s kým bankujete, já jsem natwest
No obviously showed something to the bank because the bank said the merchant had provided evidence! What evidence do you have? Keep me updated how you get on 🙂 who do you bank with, I'm natwest
Určitě bych dal údaje o kreditní kartě, ale jen prvních šest číslic a poslední čtyři. Někdy dostanete náhradu. Zablokujte kartu a požádejte o novou; refundace funguje i na zablokovaných kartách.
I would definitely give out the credit card details, but only the first six digits and the last four. Sometimes you get a refund. Block the card and apply for a new one; refunds also work on blocked cards.
Die Kreditkartendaten würde ich durchaus weitergeben, jedoch nur die ersten Sechs stellen und die letzten vier. Manchmal springt da auch ein Refund bei raus. Die Karte sperren und eine neue Beantragen, Rückerstattungen funktionieren auch auf gesperrte karten.
Ahoj! Jen se dívám zpět skrz vlákno. Měli jste někdy nějaký úspěch s těmito zpětnými zúčtováními u Revolutu?
Hi! I'm just looking back through the thread. Did you ever have any success with these chargebacks with Revolut?
Revolut odmítl mé zpětné zúčtování, původně se jim vrátil minulý týden se všemi důkazy, které tyto společnosti propojovaly a prokazovaly, že jsem od obchodníka nic nekoupil a mám důkaz o tom, že lžou, což ukazuje, že jsem od nich neobdržel žádné zboží ani službu a oni zpracovala zpětné zúčtování. Teď už jen čekat, zda obchodník odpoví.
Revolut declined my chargeback initially went back to them last week with all the evidence linking the companies and showing I didn't purchase anything from the merchant and have proof of them lying which shows I didn't receive no goods or service from them and they processed a chargeback. Now just waiting to see if merchant responds.
Banka vám musí sdělit, jaké důkazy proti vám má, vy máte právo důkazy zpochybnit. Můj důkaz je, že u obchodníka nemám účet, a proto jsem jeho služby nikdy nemohl využít.
The bank have to tell you what evidence they have against you, you have a right to dispute the evidence. My evidence is I don’t have an account with the merchant therefor I couldn’t never have used their services.
V podobné situaci s nimi hrát tenis! Je těžké dokázat, že jste nic nedostali!
In a similar situation, playing tennis with them! Difficult to prove you haven't recieved anything though!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.