Ahoj všichni,
Za prvé, děkuji @OP za zahájení tohoto tématu, je to opravdu zlaté z mnoha důvodů.
Obdržel jsem více než 20 refundací v rozmezí ~7 dní a rád bych se zde se všemi podělil o své „dobré postupy".
Zdá se, že jsem zavedl docela dobrý a jednoduchý proces pro získání náhrad. Sdílejte jej níže spolu s přesným zněním e-mailů, které velmi dobře fungují.
----------------------
Proces:
1a) Kdykoli je to možné, kontaktujte nejprve přímo obchodníka (posuňte se dolů pro můj příklad znění).
1b) Pokud nemáte e-mailovou adresu obchodníka – nebojte se, vaše možnosti jsou kontaktovat kasino a/nebo zahájit zúčtování prostřednictvím vaší banky.
2) Aby to znělo, jako byste to již nahlásili bance, aby to vypadalo, že obchodník má pouze dvě možnosti: 1) zahájit vrácení peněz; nebo 2) čelit zpětnému zúčtování, a tím přitahovat mnoho nechtěné pozornosti.
Pamatujte – většinou se jedná o fiktivní společnosti, je to jejich pobídka zůstat pod radarem.
3) Dejte jim lhůtu přibližně 7 dní na odpověď, což znamená, že v opačném případě bude čelit zpětnému zúčtování.
4) Odesílejte upomínky každý den. Být v zadku. Vaše připomenutí budou potenciálně později použita k posílení vašeho případu, pokud skončí jako zpětné zúčtování.
5) Pokud neodpoví do 7 dnů - neváhejte kontaktovat kasino s žádostí o vrácení peněz nebo rovnou podejte zpětné zúčtování (neměl jsem možnost kontaktovat kasina - zde nemohu mnoho říci).
6) Revolut banka nemá problém, pokud přiznáte, že jste sázeli – není třeba lhát, když podáváte zpětné zúčtování.
--------------------------------------------
Znění e-mailu (obchodník):
Předmět: Žádost o vrácení peněz: Praní transakcí podléhá zpětnému zúčtování
Drahý týme,
Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně vrácení peněz za podezřelé transakce na mém bankovním účtu. Žádám tímto o okamžitou refundaci za transakci provedenou prostřednictvím vašeho platebního systému, která poté odešla na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.
To je proti pravidlům Mastercard/VISA a podléhá to zpětnému zúčtování, protože to obešlo blokaci na mé kartě a do dnešního dne jsem od vás neobdržel žádnou službu ani zboží.
Jedná se o tyto transakce:
*datum* *měna* *částka*
*datum* *měna* *částka*
Číslo karty: xxxx xx** **** xxxx
Můj bankovní výpis včetně těchto transakcí je přiložen (*přiložte svůj bankovní výpis*).
Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali, dejte mi prosím vědět.
Jinak věřím, že tuto záležitost vyřešíme smírně bez účasti banky.
S přátelským pozdravem,
Tvé jméno
--------------------------
To se mi velmi osvědčilo.
Pokud máte spoustu transakcí, za které byste chtěli vrátit peníze, doporučuji vytvořit excelovou tabulku pro jejich sledování.
Tady vypadá můj:
----------------------------
Až budu mít zítra čas, rád bych pro nás všechny vytvořil sdílenou tabulku, kam bychom mohli vložit kontaktní údaje na obchodníky, které jsme našli.
Díky tomu mohu říci, že se mi podařilo kontaktovat následující obchodníky:
Elegro (aka WynActive; Omicron; NikoTPF)
zimáky
instantgamesncards.com
smartwallets.tech (Da Vincis)
Tsinda
Herní artefakt (Talinn)
váš fotograf.ai
prompthives.com
Complianceworld.ai
Xboxtime (Larnaca)
Mobilumpay
Dokud sdílenou tabulku nevytvořím, neváhejte mi poslat zprávu pro kontaktní údaje těchto obchodníků.
Mám také silné podezření, že Advertising Services Brussels je: Kontakt - azerion (to jsem ale ještě nezkoušel).
Dík!
Hi everyone,
First of all, thank you to the @OP for initiating this topic, it's truly golden for numerous reasons.
I have received over 20 refunds in a span of ~7 days, and would like to share my 'good practices' with everyone here.
I seem to have established quite sound and simple process to getting the refunds. Sharing it below, together with the exact wording for the emails which has been working very well.
---------------------
Process:
1a) Whenever possible, contact the merchant directly first (scroll down for my wording example).
1b) If you do not have the email address of the merchant - don't worry, your options are contacting casino and/or initiating chargeback via your bank.
2) Make it sound like you already reported it to the bank, making it seem like the merchant has two options only: 1) initiate a refund; or 2) face chargeback, and thus attract much unwanted attention.
Remember - these are mostly shell companies, it is their incentive to stay under the radar.
3) Give them a deadline of ~7 days to respond, indicating that otherwise they will be facing chargeback.
4) Send reminders every day. Be a pain in the ass. Your reminders will potentially be used to strenghten your case later on, if it ends up as chargeback.
5) If they do not respond in 7 days - feel free to contact the casino, requesting refunds, or file a chargeback straight away (I have not had a chance to contact casinos - can't say much here).
6) Revolut bank has no problem if you admit you have been gambling - no need to lie when filing a chargeback.
--------------------------------------------
Email wording (merchant):
Subject: Refund request: Transaction laundering subject to chargeback
Dear Team,
My bank has recommended that I contact you with regards to a refund for suspicious transactions on my bank account. I hereby request an immediate refund on a transaction made through your payment system, that then went to an illegally operating gambling site.
This is against Mastercard/VISA rules and is subject to a chargeback, as it bypassed a block placed on my card and, to this day I have not received any service or goods from you.
These are the transactions in question:
*date* *currency* *amount*
*date* *currency* *amount*
Card number: xxxx xx** **** xxxx
My bank statement including these transactions is attached (*attach your bank statement*).
If there is anything else you would need from me, please let me know.
Otherwise, I trust we can resolve this matter amicably without the bank's involvement.
Kind regards,
Your name
-------------------------
This has been working very well for me.
If you have plenty of transactions which you would like to be refunded, I recommend creating an Excel spreadsheet for tracking these.
Here's how mine looks:
---------------------------
When I have time tomorrow, I would like to create a shared spreadsheet for us all where we can put contact details for merchants that we have founds.
With that said, I can say that I have managed to get in contact with following merchants:
Elegro (aka WynActive; Omicron; NikoTPF)
wintermads
instantgamesncards.com
smartwallets.tech (Da Vincis)
Tsinda
Games Artifact (Talinn)
yourphotographer.ai
prompthives.com
Complianceworld.ai
Xboxtime (Larnaca)
Mobilumpay
Until I create the shared spreadsheet, feel free to message me for contact details of these merchants.
I also have a strong suspicion that Advertising Services Brussels is: Contact - azerion (have not tried that yet, though).
Thanks!
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: