FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 75)

před rokem od kirekin
|
545492 zobrazení 5585 odpovědí |
|
1...74 75 76...283
před 5 měsíci

Procházím starými prohlášeními... nepředpokládám, že by někdo o nějakém z nich věděl?


MISTOPAY3

BT Estonia Est

stoneplayweb DNIPRO UKR

herní sklo DNIPRO UKR

gemplaystore DNIPRO UKR

Gamesplay-web DNIPRO UKR

THEAPIDEVELO* PRIORITY Oceanside CA

IK-DZDBFU BAKU AZE

TIRZCL-PU BAKU AZE

flwdroidru BAKU AZE

cldstellarru BAKU AZE


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni,

Za prvé, děkuji @OP za zahájení tohoto tématu, je to opravdu zlaté z mnoha důvodů.

Obdržel jsem více než 20 refundací v rozmezí ~7 dní a rád bych se zde se všemi podělil o své „dobré postupy".

Zdá se, že jsem zavedl docela dobrý a jednoduchý proces pro získání náhrad. Sdílejte jej níže spolu s přesným zněním e-mailů, které velmi dobře fungují.

----------------------

Proces:

1a) Kdykoli je to možné, kontaktujte nejprve přímo obchodníka (posuňte se dolů pro můj příklad znění).

1b) Pokud nemáte e-mailovou adresu obchodníka – nebojte se, vaše možnosti jsou kontaktovat kasino a/nebo zahájit zúčtování prostřednictvím vaší banky.

2) Aby to znělo, jako byste to již nahlásili bance, aby to vypadalo, že obchodník má pouze dvě možnosti: 1) zahájit vrácení peněz; nebo 2) čelit zpětnému zúčtování, a tím přitahovat mnoho nechtěné pozornosti.

Pamatujte – většinou se jedná o fiktivní společnosti, je to jejich pobídka zůstat pod radarem.

3) Dejte jim lhůtu přibližně 7 dní na odpověď, což znamená, že v opačném případě bude čelit zpětnému zúčtování.

4) Odesílejte upomínky každý den. Být v zadku. Vaše připomenutí budou potenciálně později použita k posílení vašeho případu, pokud skončí jako zpětné zúčtování.

5) Pokud neodpoví do 7 dnů - neváhejte kontaktovat kasino s žádostí o vrácení peněz nebo rovnou podejte zpětné zúčtování (neměl jsem možnost kontaktovat kasina - zde nemohu mnoho říci).

6) Revolut banka nemá problém, pokud přiznáte, že jste sázeli – není třeba lhát, když podáváte zpětné zúčtování.

--------------------------------------------

Znění e-mailu (obchodník):

Předmět: Žádost o vrácení peněz: Praní transakcí podléhá zpětnému zúčtování

Drahý týme,

Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně vrácení peněz za podezřelé transakce na mém bankovním účtu. Žádám tímto o okamžitou refundaci za transakci provedenou prostřednictvím vašeho platebního systému, která poté odešla na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.

To je proti pravidlům Mastercard/VISA a podléhá to zpětnému zúčtování, protože to obešlo blokaci na mé kartě a do dnešního dne jsem od vás neobdržel žádnou službu ani zboží.

Jedná se o tyto transakce:

*datum* *měna* *částka*

*datum* *měna* *částka*

Číslo karty: xxxx xx** **** xxxx

Můj bankovní výpis včetně těchto transakcí je přiložen (*přiložte svůj bankovní výpis*).

Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali, dejte mi prosím vědět.

Jinak věřím, že tuto záležitost vyřešíme smírně bez účasti banky.

S přátelským pozdravem,

Tvé jméno

--------------------------

To se mi velmi osvědčilo.

Pokud máte spoustu transakcí, za které byste chtěli vrátit peníze, doporučuji vytvořit excelovou tabulku pro jejich sledování.

Tady vypadá můj:

file

----------------------------

Až budu mít zítra čas, rád bych pro nás všechny vytvořil sdílenou tabulku, kam bychom mohli vložit kontaktní údaje na obchodníky, které jsme našli.

Díky tomu mohu říci, že se mi podařilo kontaktovat následující obchodníky:

Elegro (aka WynActive; Omicron; NikoTPF)

zimáky

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Tsinda

Herní artefakt (Talinn)

váš fotograf.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Larnaca)

Mobilumpay

Dokud sdílenou tabulku nevytvořím, neváhejte mi poslat zprávu pro kontaktní údaje těchto obchodníků.

Mám také silné podezření, že Advertising Services Brussels je: Kontakt - azerion (to jsem ale ještě nezkoušel).

Dík!

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni,

Za prvé, děkuji @OP za zahájení tohoto tématu, je to opravdu zlaté z mnoha důvodů.

Obdržel jsem více než 20 refundací v rozmezí ~7 dní a rád bych se zde se všemi podělil o své „dobré postupy".

Zdá se, že jsem zavedl docela dobrý a jednoduchý proces pro získání náhrad. Sdílejte jej níže spolu s přesným zněním e-mailů, které velmi dobře fungují.

----------------------

Proces:

1a) Kdykoli je to možné, kontaktujte nejprve přímo obchodníka (posuňte se dolů pro můj příklad znění).

1b) Pokud nemáte e-mailovou adresu obchodníka – nebojte se, vaše možnosti jsou kontaktovat kasino a/nebo zahájit zúčtování prostřednictvím vaší banky.

2) Aby to znělo, jako byste to již nahlásili bance, aby to vypadalo, že obchodník má pouze dvě možnosti: 1) zahájit vrácení peněz; nebo 2) čelit zpětnému zúčtování, a tím přitahovat mnoho nechtěné pozornosti.

Pamatujte – většinou se jedná o fiktivní společnosti, je to jejich pobídka zůstat pod radarem.

3) Dejte jim lhůtu přibližně 7 dní na odpověď, což znamená, že v opačném případě bude čelit zpětnému zúčtování.

4) Odesílejte upomínky každý den. Být v zadku. Vaše připomenutí budou potenciálně později použita k posílení vašeho případu, pokud skončí jako zpětné zúčtování.

5) Pokud neodpoví do 7 dnů - neváhejte kontaktovat kasino s žádostí o vrácení peněz nebo rovnou podejte zpětné zúčtování (neměl jsem možnost kontaktovat kasina - zde nemohu mnoho říci).

6) Revolut banka nemá problém, pokud přiznáte, že jste sázeli – není třeba lhát, když podáváte zpětné zúčtování.

--------------------------------------------

Znění e-mailu (obchodník):

Předmět: Žádost o vrácení peněz: Praní transakcí podléhá zpětnému zúčtování

Drahý týme,

Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně vrácení peněz za podezřelé transakce na mém bankovním účtu. Žádám tímto o okamžitou refundaci za transakci provedenou prostřednictvím vašeho platebního systému, která poté odešla na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.

To je proti pravidlům Mastercard/VISA a podléhá to zpětnému zúčtování, protože to obešlo blokaci na mé kartě a do dnešního dne jsem od vás neobdržel žádnou službu ani zboží.

Jedná se o tyto transakce:

*datum* *měna* *částka*

*datum* *měna* *částka*

Číslo karty: xxxx xx** **** xxxx

Můj bankovní výpis včetně těchto transakcí je přiložen (*přiložte svůj bankovní výpis*).

Pokud byste ode mě ještě něco potřebovali, dejte mi prosím vědět.

Jinak věřím, že tuto záležitost vyřešíme smírně bez účasti banky.

S přátelským pozdravem,

Tvé jméno

--------------------------

To se mi velmi osvědčilo.

Pokud máte spoustu transakcí, za které byste chtěli vrátit peníze, doporučuji vytvořit excelovou tabulku pro jejich sledování.

Tady vypadá můj:

file

----------------------------

Až budu mít zítra čas, rád bych pro nás všechny vytvořil sdílenou tabulku, kam bychom mohli vložit kontaktní údaje na obchodníky, které jsme našli.

Díky tomu mohu říci, že se mi podařilo kontaktovat následující obchodníky:

Elegro (aka WynActive; Omicron; NikoTPF)

zimáky

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Tsinda

Herní artefakt (Talinn)

váš fotograf.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Larnaca)

Mobilumpay

Dokud sdílenou tabulku nevytvořím, neváhejte mi poslat zprávu pro kontaktní údaje těchto obchodníků.

Mám také silné podezření, že Advertising Services Brussels je: Kontakt - azerion (to jsem ale ještě nezkoušel).

Dík!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj! Rád bych získal kontaktní údaje o Tsinda, vše, co jsem našel, je "Tsindagamers", které jsem poslal e-mailem před týdnem a vůbec žádná odpověď, díky!

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 5 měsíci

info@tsindagamers.com

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 5 měsíci

Žádný strach, kámo, jsme v tom všichni společně, takže můžeme stejně dobře využít týmovou práci a sdílení znalostí.

Automaticky přeloženo:
UserJ0193
před 5 měsíci

Prosím napište mi zprávu nebo mi napište na: nakedisfine@gmail.com


Nemohu zde sdílet odkazy, protože jsem na fóru nový.

Myslím, že jsem našel tři takové - prosím napište mi.

U dvou z nich byste museli doufat v to nejlepší, když je kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře na jejich webových stránkách.


Doporučuji toto znění, pokud kontaktujete prostřednictvím kontaktního formuláře:

Drahý týme,

Moje banka mi doporučila, abych vás kontaktoval ohledně vrácení peněz za podezřelou transakci na mém účtu. Žádám tímto o okamžitou refundaci za transakci provedenou prostřednictvím vašeho platebního systému, která poté odešla na nelegálně provozovanou stránku s hazardními hrami.


To je v rozporu s pravidly Mastercard a podléhá to zpětnému zúčtování, protože to obcházelo blokování umístěné na mé kartě a do dnešního dne jsem od vás neobdržel žádnou službu ani zboží.


Toto je daná transakce:

datum/měna/částka

Číslo karty: 1234 56** **** 1111


Nemohu připojit výpis z účtu z důvodu technických omezení kontaktního formuláře.


Kontaktujte mě prosím co nejdříve na této e-mailové adrese, abychom mohli připojit výpis z účtu pro ověření, který vám umožní zahájit refundaci.


Pokud nebudu kontaktován do 7 dnů, zahájím zúčtování prostřednictvím své banky.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měl někdo nějaké transakce z Fatamp Warszawa přes Mobilum Pay?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

LOL!!


Naser mě.


Právě jsem také dostal 10 000 vrácení peněz od Enigmy!!!


Celkem tedy 16 000, z toho 10 000 od ENigmy a 6 000 od Gametid.com

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před 5 měsíci

Ano. Mobilum jsem kontaktoval před třemi dny zde: office@mobilum.com .

Zatím však žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
harryhoudini
před 5 měsíci

Nevím, jestli to pomůže, ale mám také několik plateb do Advertising Services Brussels, platby jsem spojil s 7bets io casino. Znovu jsem se zaregistroval v kasinu 7bets, abych zkontroloval zprostředkovatele platebních služeb, kterým byl Betilus (žádná odpověď od nich, falešná stránka?) Pokusil jsem se provést platbu 25e, abych zjistil, ke kterému obchodníkovi to jde, a obchodník byl Goldlining Limited.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 5 měsíci

Lol naseru ❤ Skvělé zprávy, kámo! Mám z tebe radost!

Byl byste tak laskav a podělil se o e-mailovou adresu Enigmy?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Příspěvek od Anonymized609 byl odstraněn
před 5 měsíci

Poslal jsem e-mail na obě tyto adresy (první jsem našel na webu, ale vypadá to jako překlep):

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech


Zatím bez úspěchu s odpovědí, ale je to jen pár dní. Posílejte upomínky stále důrazně, opakujte, že jste je nijak neřešili a neobdrželi jste žádnou službu/zboží. Může sloužit jako důvod pro pozdější zúčtování.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Absolutně.


Doposud jsem obdržel náhradu od Gametid.com & Enigma.

E-mailová adresa pro tyto je:


info@enigmafinance.hu

support@gametid.com


Nyní čekám na vrácení peněz od

Neuvěřitelné

IWC

MyDates

Grotobook

KeyGo London (kontaktní údaje pro tyto?)

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Příspěvek od emil_erikzon byl odstraněn
před 5 měsíci

Rádi pomohou!

Kontaktoval jsem smartwallet (aka Da Vincis) na těchto adresách teprve ~ před 2 dny:

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech

Neobdržel jsem automatickou nedoručenou zprávu, takže za předpokladu, že prošla.

Zatím jsem od nich nedostal žádnou odpověď. Stejná situace pro mobilumpay ( office@mobilum.com ).

Posílejte upomínky stále důrazně, opakujte, že jste je nijak neřešili a neobdrželi jste žádnou službu/zboží. Může sloužit jako důvod pro pozdější zúčtování.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mimochodem, mám to z banky:


Nákupy, které inzerujete, se provádějí přes internet a jsou dokončeny pomocí vašeho ID mobilní banky.

Při nákupu bylo použito číslo vaší karty a cvc kód a transakce jsou

poté, co jste obdrželi informace o prodávající společnosti a částce, ověřit pomocí vašeho Mobile BankID.

Vzhledem k tomu, že transakce jsou ověřeny pomocí vašeho Mobile BankID, banka toto hodnocení provádí

že jsou autorizované a že jste odpovědní za zaplacení inzerované částky

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Příspěvek od Dt100 byl odstraněn
před 5 měsíci

Našel jsem to za méně než 30 sekund a takto:

  1. Dal jsem do googlu „Mydates london" (znám to z výpisů z účtu)
  2. Nalezeno toto: mydates.com
  3. Přejděte dolů na konec této stránky a uvidíte toto: "Boranu Online BV, Frans Erensstraat 14A, 5921VG Venlo, Nizozemsko"
  4. Google "Boranu Online BV"
  5. Zkontroloval každý hypertextový odkaz na jejich webu – toto našel pod tlačítkem „Imprint": support@boranuonline.com

Vypadá to nadějně, hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mimochodem, mám to z banky:


Nákupy, které inzerujete, se provádějí přes internet a jsou dokončeny pomocí vašeho ID mobilní banky.

Při nákupu bylo použito číslo vaší karty a cvc kód a transakce jsou

poté, co jste obdrželi informace o prodávající společnosti a částce, ověřit pomocí vašeho Mobile BankID.

Vzhledem k tomu, že transakce jsou ověřeny pomocí vašeho Mobile BankID, banka toto hodnocení provádí

že jsou autorizované a že jste odpovědní za zaplacení inzerované částky

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Řekl bych, že se to očekávalo – zdá se, že jste tvrdili, že transakce byla podvodná, ale pokud tyto transakce autorizujete ve své bankovní aplikaci, dokazuje to opak.

Netvrdte, že transakce byla podvodná. Argumentujte tím, že jste od obchodníka, kterému jste zaplatili, nic nedostali.

Doporučuji plnou transparentnost vůči vaší bance, což je to, co dělám, a podařilo se mi ji přimět, aby podala zpětná zúčtování za více transakcí (stále čekají na vyřešení těchto zpětných zúčtování, ale mohu potvrdit, že se banka rozhodla je odeslat):

Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.

Datum transakce: [Datum transakce]

Částka: [Částka transakce]

Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]

Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, jsem si před několika lety na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoliv transakcím souvisejícím s hazardními hrami. Bohužel jsem nedávno recidivoval a použil své prostředky na hraní v online kasinu. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).

Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné použití podvodného obchodníka kasina k obcházení hazardního bloku je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.

Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.

Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.

S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.

Děkuji vám za asistenci.



* Bankuji s Revolutem

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
harryhoudini
před 5 měsíci

Jak získáte výpis z účtu od Revolutu?


Snažil jsem se provést chargeback na mé transakce předtím a řekl jsem jim přesně, jak to bylo s kasinem, prostě odmítají transakce po transakcích a v mém případě se nezdály být užitečné, díky.


Pokusil jsem se kontaktovat všechny tyto, ale bez výsledku:


Pixtab.com

Trinityskins.com

Getmygamekey.com

Ttsindagamers.com

Incredibleskins.com


Atd

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mimochodem, mám to z banky:


Nákupy, které inzerujete, se provádějí přes internet a jsou dokončeny pomocí vašeho ID mobilní banky.

Při nákupu bylo použito číslo vaší karty a cvc kód a transakce jsou

poté, co jste obdrželi informace o prodávající společnosti a částce, ověřit pomocí vašeho Mobile BankID.

Vzhledem k tomu, že transakce jsou ověřeny pomocí vašeho Mobile BankID, banka toto hodnocení provádí

že jsou autorizované a že jste odpovědní za zaplacení inzerované částky

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znamená to, že případ uzavřou. Nepopřeli jste, že jste odpovědní za platbu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Právě jsem vytvořil web (neindexovaný Googlem), abych zefektivnil naši spolupráci. Co je zahrnuto:

  • Moje doporučení pro žádost o vrácení peněz
  • Šablona žádosti o zpětné zúčtování od banky (potvrzeno, že spolupracuje s Revolutem – na základě toho iniciovali zpětná zúčtování!)
  • Šablona žádosti o vrácení peněz obchodníka
  • E-mailové adresy známých obchodníků

Neváhejte se podívat:

https://t.ly/al4s2 (odkaz je bezpečný)

Pokud mi zašlete potvrzené údaje obchodníků na tento e-mail, rád budu tabulku průběžně aktualizovat: nakedisfine@gmail.com .

Jakékoli návrhy na zlepšení jsou velmi vítány!

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...74 75 76...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky