DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 76)

před rokem od kirekin
|
747 946 zobrazení 6 602 odpovědí |
|
1...75 76 77...338
před 7 měsíci

Incrbleskins & KeyGo London jsou moji velcí, kteří se ještě nezaplatili.


Má na ně někdo telefonní číslo?


Nyní provedli nové zpětné zúčtování prostřednictvím Swedbank, ale s výše uvedeným textem. Bylo to velmi dobré.


Zatraceně dobrá práce, odvedl jsi Houdini. Obrovský respekt.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 7 měsíci

Udělejte varování pouze v dobré víře. Pokud před Swedbank zmíníte slovo praní špinavých peněz, hrajete s vysokými kartami. Pamatujte, že i my, zákazníci, máme velkou odpovědnost za to, abychom se ujistili a kontrolovali, zda se do něčeho takového nepleteme

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
před 7 měsíci

Omlouvám se, že čtu tohoto bratra. Nejsem překvapen. Víte, kde ve Spojeném království můžete nahlásit tyto podvodné společnosti? Myslel jsem, že napíšu email na anglický inspektorát hazardu, asi je to také zajímá. Přemýšlel jsem o tom, že bych začal s Keylissimo, Eduntage atd., atd

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 7 měsíci

Z pohledu kasina lidé zpětně zúčtovávají z jednoho ze dvou důvodů:

1. Chtějí zpět peníze, o které přišli

2. Nerozlišují poplatek, protože to přijde jako něco zcela nesouvisejícího a za jinou částku


Jejich optimální strategií je nejprve předpokládat číslo 2 a zdvořile se pokusit zákazníkovi vysvětlit, že poplatky byly jejich, a doufat, že zákazník zruší zúčtování u své banky. Jsem si jistý, že to funguje nějaké procento času. Dalším krokem je vyhrožování sbírkami nebo právními kroky. Jsem si jistý, že to také funguje v určitém procentu času. Posledním krokem je vzdát se.


Jakmile odešlete zpětné zúčtování, můžete získat nulu tím, že kasinu odpovíte. Nedlužíte jim žádné vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Renegade99 byl odstraněn
před 7 měsíci

Těžko říct, co vlastně dělat.

Pokud kasino ignorujete, nejsem si jistý, co odešlou Revolutu ve své odpovědi na zpětné zúčtování. Asi bych to prostě ignoroval. Právě teď nemá kasino/falešný obchodník žádný skutečný důkaz o doručení.

Myslím, že cokoli, co odpovíte, je něco, co by kasino mohlo poslat ve své odpovědi Revolutu za účelem zpětného zúčtování.


Revolut je opravdu těžké zpětně zúčtovat. Nezajímají se o své zákazníky. Jako všichni ostatní, kdo se na tom všem podílejí.



Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 7 měsíci

Ano, jsem z Revolutu opravdu zklamaný, psal jsem podrobně, že na Trustpilot prostě ignorují a odmítají vrácení peněz, aniž by to zkusili.


když by to bylo tak snadné, jako poslat žádost o zpětné zúčtování těmto podvodným společnostem, protože většina z nich nebude nic namítat, protože jim chybí důkaz, že jste si něco objednali nebo koupili.


Udělejte to jako já a jděte dovnitř a zanechte hodnocení s vysvětlením na Trustpilot, možná začnou řešit problémy teď, když si lidé stěžují

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 7 měsíci

Ahoj


můžete mě odhadnout z vašich recenzí trustpilot..

Nahlásili jste policii nesprávné transakce typu Instant casino?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 7 měsíci

potřebuji poradit pro Northmill bank chce, aby tam byla podána policejní zpráva, pokud se chystáte inzerovat transakce 😊

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Renegade99 byl odstraněn
před 7 měsíci

Kontaktovalo kasino také Revolut (tedy pokud je jejich zpráva součástí sporu o zpětné zúčtování)?


Pokud ne, ignoroval bych je.


Domnívám se, že je vaší předností, že obchodník nemůže přiznat vaše finanční prostředky, když vstoupí do kasina, protože by to znamenalo přiznání nesprávného jednání při použití nesprávných kódů obchodníka (což je základ pro zpětné zúčtování).

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

potřebuji poradit pro Northmill bank chce, aby tam byla podána policejní zpráva, pokud se chystáte inzerovat transakce 😊

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řekněte jim, že vám policie řekla, abyste kontaktovali svou banku 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ráno všem,


díky uživatelům tohoto fóra jsem mohl přidat nové podrobnosti o obchodníkovi do tabulky na mém webu:

https://t.ly/al4s2 (odkaz je bezpečný)


Zde je náhled tabulky:

file

Přejeme vám všem krásný víkend plný pozitivních zážitků – hazardní hry nejsou zahrnuty.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Fangirl23 byl odstraněn
před 7 měsíci

Nevím, destream, ale skutečnost, že reagovali kladně a poté se odmlčeli, je dobrá pro vaše šance na vrácení peněz! Doufáme, že odpoví, ale v případě, že ne, nezapomeňte jej přiložit k formuláři zpětného zúčtování. Nedokážu si představit, že by vaše zpětné zúčtování nebylo v tomto konkrétním případě úspěšné!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jak získáte výpis z účtu od Revolutu?


Snažil jsem se provést chargeback na mé transakce předtím a řekl jsem jim přesně, jak to bylo s kasinem, prostě odmítají transakce po transakcích a v mém případě se nezdály být užitečné, díky.


Pokusil jsem se kontaktovat všechny tyto, ale bez výsledku:


Pixtab.com

Trinityskins.com

Getmygamekey.com

Ttsindagamers.com

Incredibleskins.com


Atd

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chcete-li získat prohlášení Revolutu:

  1. Na hlavní „stránce" vašeho účtu v aplikaci klikněte na „Více" (ikona se třemi tečkami).
  2. Vyberte "Prohlášení"

Možností je počkat několik týdnů a poté podat zpětné zúčtování na základě toho, že jste si objednali cokoliv, co každý z nich údajně prodává (tj. skiny CS2), a nikdy jste to neobdrželi, protože jejich obchod se zdá být podvodný a byli jste podvedeni. .

Mějte na paměti, že to může být považováno za podvod, a já vám nedoporučuji, abyste se dopouštěli podvodu.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Rex112 byl odstraněn
před 7 měsíci

Včera mi poslali e-mail dva uživatelé, kteří poskytli podrobnosti o obchodníkovi Chillstock, informovali mě, že jim byly vráceny peníze, ale neuvedli kdy. Mohu se jich zeptat, jestli je v pořádku, když je budete kontaktovat e-mailem, pokud chcete. Napište mi na adresu nakedisfine@gmail.com pokud máte zájem.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Dt100 byl odstraněn
před 7 měsíci

Přidal jsem podrobnosti o Enigmě do tabulky obchodníků zde:

Notion – pracovní prostor vše v jednom pro vaše poznámky, úkoly, wiki a databáze.

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před 7 měsíci

Ok, díky, jak jsi to nahlásil?

že jste nedostali peníze nebo že jste o transakcích nevěděli?

Automaticky přeloženo:
Mrtasty93
před 7 měsíci

ano, nahlásili všechny transakce policii 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ok, díky, jak jsi to nahlásil?

že jste nedostali peníze nebo že jste o transakcích nevěděli?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nikdy jsem to neudělal. Přiznal jsem se k hazardu, když jsem žádal o zpětné zúčtování u Revolutu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Dt100 byl odstraněn
před 7 měsíci

Našel jsem pouze toto: Prosím o pomoc: r/Switzerland (reddit.com)

Legrační, jak tam nikdo nemluví o slonovi v místnosti, což znamená, že sázeli 😀

Automaticky přeloženo:
Fangirl23
před 7 měsíci

Měl jsem to samé, minulý týden jsem vyplnil formulář a nic se mi nevrátilo.


Také mi altpay zamítl mé žádosti o vrácení peněz, takže jsem otevřel případ s finančním ombudsmanem, říkají, že kontaktujte obchodníka, ale protože se na výpisech objevují jako skutečný obchodník, doufám, že se někam dostanu.


Azurepayments mě také přiměly vyplnit formulář, který byl před pár dny... uvidím, co se tam stane.

S žádnými jsem zatím neměl moc štěstí, ale budu na ně klepat dál.


Zdá se, že moje největší jsou

Kuchyně (nereagující)


Santeda INTL (kontaktovali svou banku, protože se jednalo o otevřené bankovní platby)


Gamerdir (nereagující)


Cscannerr (žádné podrobnosti)


Dotascanner (žádné podrobnosti)


Kaysofcourse/cgcourses (nereagující)

„Cross pay" Uzbekistán (našel společnost, ale tvrdí, že jím není)


Také jsem provedl spoustu plateb prostřednictvím binance pay... v této fázi zřejmě nepomohou, možná si budu muset stěžovat u jejich licenčního úřadu, ale nejsem si jistý, jestli to udělá hodně


Také pro rankbeast jsem dostal podrobnosti o adrese od revolut a zdá se, že patří rank.bz, kteří také nereagují.




Automaticky přeloženo:
1...75 76 77...338
Jít na stránkuz 338 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky