Odpověděli na toto…
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste se na nás obrátili.
Abychom vám mohli dále pomoci, žádáme vás o následující informace:
- Datum transakce
- Částka příslušné transakce
- Snímek obrazovky bankovního výpisu zobrazující vrub prostředků
- Obrázek vaší karty zobrazující prvních 6 a poslední 4 číslice čísla karty
– Jakákoli e-mailová ID spojená s případem nebo jakékoli další relevantní podrobnosti, které mohou být užitečné pro naše vyšetřování
Jakmile obdržíme požadované údaje, zkontrolujeme podrobnosti a ozveme se vám zpět. děkujeme za spolupráci.
bohužel nikde nemám fotku karty... ale zkusím to vysvětlit Rozsekal jsem to poté, co mi poslali novou kvůli bankovním dotazům na transakce směřující na stránky, které jsem neznal
They replied this …
Dear Valued Customer,
Thank you for reaching out to us.
To further assist you, we kindly request the following information:
- Date of the transaction
- Amount of the transaction in question
- A screenshot of the bank statement showing the debit of the funds
- A picture of your card displaying the first 6 and last 4 digits of the card number
- Any email IDs associated with the case or any other relevant details that may be helpful for our investigation
Once we receive the requested data, we will review the details and get back to you. Thank you for your cooperation.
unfortunately don’t have a pic of the card anywhere… but will try explain I chopped it up after being sent a new one due to bank questioning transactions going to sites I didn’t know
Automaticky přeloženo: