před 3 měsíci
Dovolím si nesouhlasit s tím, co píšete. Kdybychom tak chránili kasina, tak bychom nemuseli mít žádné centrum pro rozlišení a už vůbec bychom se nesnažili hráčům pomáhat, protože podle vaší logiky bychom spolu bojovali, ne? ?
Snažíme se přistupovat k věcem férově a nestranně a nikomu nestranit.
Co se týče recenzí, každou řeší specializovaný tým, já jsem jeden z lidí, kteří řeší uživatelské recenze a určitě máme zavedené postupy, jak je vyřešit. Takže když je recenze kvůli něčemu zamítnuta, vždy je uveden důvod. Nemáme problém s negativní uživatelskou recenzí, ale musí mít také vypovídající hodnotu. Uvedu příklad, pokud hráč popisuje, že byl nespokojený, výběry trvaly dlouho, KYC bylo obtížné zvládnout, podpora nebyla užitečná, hry měly podle hráče nízké RTP a různé další věci jsou v pořádku. Pokud však přijde do hry s tím, že do kasina vložil 100 $ a nic nevyhrál, je tato recenze bezpředmětná, protože není vůbec relevantní a informativní.
Tak to je z mé strany vše.
I dare to disagree with what you write. If we protected the casinos like that, then we wouldn't have to have any resolution center and we wouldn't try to help the players at all, because according to your logic, we would be fighting each other, isn't that right?
We try to approach things fair and square and do not take sides with anyone.
In terms of reviews, each one is dealt with by a dedicated team, I'm one of the people who handles user reviews, and we certainly have procedures in place to resolve them. So when a review is rejected for something, there's always a reason given. We don't have a problem with a negative user review, but it has to have meaningful value as well. To give an example, if a player describes that they were dissatisfied, withdrawals took a long time, KYC was difficult to handle, support was not helpful, games had low RTP according to the player, and various other things are fine. However, if he comes into the game saying that he put $100 into the casino and didn't win anything, this review is pointless as it is not relevant and informative at all.
So that's it from my side.
Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?
Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.
Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
Získal někdo náhradu / pomoc od společnosti Dimoco?
Serveroví lidé na Discordu uvedli, že dostali e-maily, že jim byly vráceny peníze, ale zdá se, že se nic nezobrazuje a někdo čekal 1 týden po e-mailu a stále žádné peníze.
Did anyone get refund / help from Dimoco?
Serveral people on Discord said they got emails saying they were refunded, but nothing seems to show up and someone waited 1 week after the email and still no money.
Quickbit jsem nyní nahlásil FI a také Švédskému inspektorátu hazardních her. Vyzvěte všechny ostatní, aby to udělali také!
I have now reported Quickbit to FI and also to the Swedish Gambling Inspectorate. Urge everyone else to do it too!
Quickbit har jag nu anmält till FI och även till spelinspektionen. Uppmanar alla andra att göra det också!
Také to udělal 👌👌 vlákno se zdá úplně mrtvé, nevzdávejte to všichni.
Also did that 👌👌 the thread seems completely dead, don't give up everyone.
Har också gjort det 👌👌 tråden verkar helt död, ge inte upp alla.
Ahoj,
Má někdo informace o CLX*topsm Tallinn, EE, CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Děkuji
Hello,
Does anyone have information about CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Thank you
Hallo,
Hat jemand Informationen zu CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Vielen Dank
Cscanner a Dotascanner jsou součástí stejné podvodné společnosti registrované ve Spojeném království a nebudou reagovat, jak jsem to mnohokrát zkoušel. Oznámil jsem je organizaci Action Fraud UK, ale jsem si jistý, že jim to i nadále projde stejně jako ostatním těmto zločineckým podnikům.
Cscanner and Dotascanner are all part of the same fraudulent UK registered company and they will not respond as I have tried many times. I have reported them to Action Fraud UK but sure they will continue to get away with this like the rest of these criminal enterprises.
Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?
Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.
Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
V takových případech bychom Vám doporučili podat reklamaci a pokud se potvrdí to, co říkáte, tak bychom s tím neměli problém, případně bychom si v týmu rozmysleli, jak takové uživatelské recenze řešit. Pokud to totiž má vypovídající hodnotu a je to pravda a náš tým to shledal, tak není důvod, abychom takové uživatelské recenze odmítali.
Důležité však je dodat, že pokud jde jen o jednu věc, není to ani tak recenze kasina, protože bychom pravděpodobně chtěli vědět více, kdybyste tam hráli. Také se nezabýváme místními předpisy a čímkoli, co se týká zákonnosti, takže s tím musíte počítat, že něco takového by nebylo akceptováno.
Do naší recenze se navíc vždy snažíme přidat co nejvíce informací, zejména těch důležitých, a stále se to zlepšuje a přinášíme jich víc a víc. Ale důležitou součástí hraní v kasinu je zjistit si o něm nějaké informace předem. Pokud se vám něco nelíbí na začátku, zjistěte si další podrobnosti, protože vám řeknu příklad, pokud někdo hraje v kasinu a třeba dva měsíce vidí, že jeho peníze odcházejí někde jinde na výpisu z účtu a v jiná země, zajímalo by mě to poprvé nebo podruhé. Podle mých zkušeností se mnoho hráčů nestará téměř o nic, dokud nenastanou problémy. A to je chyba. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
cosmobet casino je perfektní kasino kluci, pojďme hrát
cosmobet casino is perfect casino guys , lets play
ahoj, jak se ti podařilo dostat do deastreamu
hello how did you manage to get deastream
Ahoj, celkem jsem vložil 7 tisíc eur a poté jsem vyhrál asi 24 tisíc a vybral plnou částku peněz. Když se pokusím o zpětné zúčtování 7k kontaktováním své banky, zablokují můj účet!! A nevím na jak dlouho. Toto není správné! !!!
Promluvím si se svým právníkem, to NENÍ v pořádku! Kasina skrývají svůj obchodní kód, aby se vyhnula daním, je to trestná činnost.. měla by být nějak zastavena/
VŠECHNA NEmístní KASINA JSOU SKUTEČNÉ ZLO! A vypadá to, že banky jsou nyní na jejich straně. Něco není v pořádku.
Schéma SCAM
NEPŘIBLIŽOVAT SE!
Ps Prosím, řekněte mi, jak jste odblokovali svůj bankovní účet, opravdu potřebuji vaši pomoc 🙁 možná má někdo z vás stejný problém? POMOC POMOC
Hi, in total i deposit 7k euros , and after, I won about 24k and withdrew full money amount. When I try to chargeback 7k by contacting my bank, they block my account!! And I don’t know for how long. This is not right! !!!
I will talk to my lawyer, it’s NOT ok! Casinos hide their merchant code to avoid taxes, it is criminal activity.. it should be stopped somehow/
ALL non local CASINOS are TRUE EVIL! And looks like banks are on their side now. Something is not right.
SCAM scheme
STAY AWAY!
Ps Please tell me how did you unblock your bank account, I really need your help 🙁 maybe some of you have the same problem? HELP HELP
co tím myslíš? Vyhraju a to jsou MOJE peníze a vyberu je, ale co všechny moje vklady? oni podvod schéma a teď jsem dokonce zablokován
Banka také ignoruje,...
vypadá to, že si kvůli této situaci nebudu moci užít online hraní. skrývají své obchodní kódy a pak dokonce tvrdí, že já jsem ten zlý, že chci získat zpět své vklady z tohoto podvodu, do kterého jsem se zapojil, to není fér. musí existovat způsob nebo právní kroky, které mohu podniknout, abych to vyřešil
What is that you mean? I win and that is MY money and i withdraw it but what about all my deposits? they scam scheme and now i even got blocked
Bank is also ignoring ,...
seems like i will not be able to enjoy online gaming becasue of this situation. they hide theyre merchant codes and then even claim that i am the bad guy for wanting to get my deposits back from this scam that i got involved in, that is not fair . there must be a way or legal action i can take to solve this
Nechápu, jak tě podvádějí? Dostali jste zpět svůj vklad, který se vám dokonce podařilo vyhrát a úspěšně vybrat. Pochopil bych, že pokud jste vložili, vyhráli a kasino vám nevyplatilo výhry, můžete požádat o vrácení peněz. Pokud jste provedli zúčtování a informovali banku, že jste službu nikdy neobdrželi, jedná se o podvod, protože jste to skutečně udělali a dokonce se vám podařilo vyhrát.
Nevíte, co jste bance nahlásili?
Sám jsem kontaktoval svou banku a vysvětlil situaci v plném rozsahu tak, jak je. Nahlásil jsem, že transakce šly do kasina, ale kódy obchodníků byly zmanipulované, platby šly do obchodů s květinami, taškaři atd. Také jsem hlásil, že tímto způsobem bylo obejito omezení hazardu na mé kartě. banka se o věc začala zajímat a v současné době případ vyšetřuje.
I don't understand how they cheat you? You received a return for your deposit, which you even managed to win and made a successful withdrawal. I would understand if you had deposited, won and the casino didn't pay you winnings, you could apply for a chargeback. If you have made a chargeback and informed the bank that you never received the service, it is fraud, because you really did, and even managed to win.
Don't know what you reported to the bank?
I myself contacted my bank and explained the situation in full as it is. I reported that the transactions have gone to the casino, but the merchant codes have been manipulated, the payments have gone to flower, bag, etc. shops. I also reported that the gambling restriction on my card was bypassed this way. the bank became interested in the matter and is currently investigating the case.
En ymmärrä miten he huijaavat sinua? Sait talletuksellesi vastinetta jolla jopa onnistuit voittaamaan ja teit onnistuneen kotiutuksen. Ymmärtäisin jos olisit tallettanut, voittanut ja kasino ei maksaisi sinulle voittoja voisit hakea takaisinveloitusta. Jos olet tehnyt takaisinveloituksen ja ilmoittanut pankille että et koskaan saanut palvelua se on petos, koska sinä tosiaan sait, ja onnistuit jopa voittamaan.
Entiedä mitä ilmoitit pankille?
itse otin pankkiini yhteyttä ja kerroin tilanteen täysin miten se on. Ilmoitin että tapahtumat ovat menneet kasinolle mutta kauppiaskoodeja on manipuloitu, maksut ovat menneet kukka, laukku jne kauppoihin. Ilmoitin myös että kortilleni asetettu uhkapeliesto ohitettiin näin. pankki kiinnostui asiasta ja tutkii tapausta parhaillaan.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.