Tak se podívejte na toto, našel jsem to v podmínkách jednoho z webů, které mají problémy s instantcasinem 😔 Vložených 200 smh mělo recidivu, já vím. Hra byla příšerná, neustále mě vykopávali zvláště v bonusových kolech a trvalo to věky, než jsem se dostal zpět do hry, a nakonec, když jsem udělal bonus, zatočil se mrtvý, musel jsem být vyhozen nejméně 30krát pokaždé, když dostanete zprávu. ztracené připojení k našemu serveru. Naštěstí každý natáčím. Tak jsem je oslovil, takže počkáme a uvidíme, co se stane, ale pročítal jsem si svou historii transakcí. Píše se, že jsem provedl výběr 🤔ne, zkontroloval jsem své účty, vidím pouze vklady na tyto transakce. Tak to je divné. Každopádně, když jsem si prohlédl jejich podmínky a narazil jsem na to, ale před odesláním jsem právě zkontroloval transakce na svém účtu a 1 je Čína a další je něco vzduchu. Takže je to tady znovu. Ale je zajímavé, že ve svých podmínkách otevřeně přiznávají, že to, co dělají, je obrovské praní špinavých peněz nebo daňový únik. Všechna kasina by měla mít legálně registrovaný účet, aby mohla správně přijímat a zpracovávat finanční prostředky hráčů. Nepoužívat obchodníky třetích stran, takže se peníze přesouvají, aby se vyhnuli daním 🤔proč potřebují využívat obchodníky třetích stran, když se nic nedělo? Takže toto kasino to v podstatě uvedlo ve svých podmínkách, je nám jedno, jestli máte problém, řešte to s obchodníkem, dokud dostaneme své peníze.
.
6.24 Platby do az vašeho účtu zpracovávají a zpracovávají třetí strany finanční instituce, komerční platební agenti a/nebo poskytovatelé platebních služeb (souhrnně „zprostředkovatelé plateb"). Neodvolatelně nás opravňujete, abychom vaším jménem instruovali a jinak jednali s zprostředkovateli plateb, pokud je to nutné, při zpracování vkladů na váš účet a výběrů z vašeho účtu v souladu s pokyny, které jste poskytli prostřednictvím našich webových stránek.
6.25 V rozsahu, v jakém jsou zprostředkovatelé plateb využíváni ke zpracování plateb provedených vámi a vám, nebo k jiné registraci nebo akceptování vašeho používání konkrétní platební metody v souvislosti s vaším používáním Služeb, neneseme odpovědnost za jednání. nebo opomenutí jakéhokoli zprostředkovatele plateb před naším přijetím finančních prostředků v případě vkladu a po zahájení převodu finančních prostředků v případě výběru. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že pokud to nařídíme, určité spory nebo stížnosti, které můžete mít týkající se konkrétní platební metody nebo zpracování vašich plateb, budete přesměrováni na příslušného zprostředkovatele plateb.
So check this out I found it in one of the sites terms and conditions having issues with instantcasino 😔Deposited 200 smh had a relapse I know. The game play was hideous kept getting kicked out expecially on bonus rounds and it took ages to get back into game and eventually when I did the bonus just gave dead spins, I must have been kicked out at least 30 times each time a message you have lost connection to our server. Luckily enough I video each one. So I reached out to them so we will wait and see what happens but I was reading through my history transactions. It says I have had a withdrawal 🤔no I ain't I have checked my accounts all I see is deposits on those transactions. So that's weird. Anyway looking through their terms and conditions and I have come across this but before I post I have just checked the transactions on my account and 1 is China and another is air something. So here we go again. But this is interesting they are openly admitting in their terms and conditions what they are doing it's one huge money laundering or tax evasion scheme. All casinos should have legally a registered account to recive and process players funds correctly. Not use 3rd party merchants, so money is getting moved around to avoid taxes 🤔why do they need to use 3rd party merchants if nothing untowards was going on? So this casino has basically put it in their terms we don't care if you have an issue take it up with the merchant as long as we get our money.
.
6.24 Payments to and from your account are handled and processed by third party financial institutions, commercial payments agents and/or payments services providers (collectively, "Payments Facilitators"). You irrevocably authorise us, on your behalf, to instruct and otherwise deal with Payments Facilitators, as necessary, in the processing of deposits to, and withdrawals from, your account in accordance with instructions provided by you via our Website.
6.25 To the extent that Payments Facilitators are used to process payments made by, and to, you, or to otherwise register or accept your use of a particular payment method in relation to your use of the Services, we will not be responsible for the acts or omissions of any Payments Facilitator prior to our receipt of funds in the case of a deposit and after initiating a transfer of funds in the case of a withdrawal. You acknowledge and agree that, where directed by us to do so, certain disputes or complaints you may have regarding a particular payment method, or the processing of your payments, will be directed by you to the relevant Payments Facilitator
Automaticky přeloženo: