před 5 dny
Dobrý den, můžete mi pomoci, jak získat náhradu
z transakcí ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
0
Dobrý den, můžete mi pomoci, jak získat náhradu
z transakcí ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
Pokud se chcete přidat, nezapomeňte na lidi ze skupiny
Pro ty, kteří nevědí, scházíme se jako kolektiv, abychom přivedli co nejvíce lidí se stížnostmi na kasina v rámci skupiny Santandea. Všichni jsme měli problémy s některým kasinem pod jejich deštníkem.
Tím, že se sejdou a případ předloží CGB, si mohou více všímat a pravděpodobně budou jednat kvůli množství stížností. Za pokus to stojí.
Vše, co musíte udělat, je odeslat
Umístění
Kasino / uživatelské jméno a zhruba dlužná částka
Veškeré informace budou přísně důvěrné a nebudou sdíleny s žádnými dalšími členy
Také pro milou osobu, která mi poslala e-mail, že se snažím okrádat lidi o peníze. Ani jednou jsem se nezmínil o penězích nebo platbách za to. Jen aby bylo jasno, nepožaduji ani nebudu žádat o platbu dále. line buď .Dělám to, protože jsem na stejné lodi jako mnoho jiných a chci vidět, jestli můžeme něco udělat jako skupina a to je vše.
Don't forget about the group folks,if you want to join
santedatimetoact@yahoo.com
For those who don't know,we are coming together as a collective to bring as many people as possible with complaints against casinos under the Santandea group .we have all had issues with some casino under their umbrella.
By coming together and presenting the case to the CGB they may take more notice and likely to act due to the number of complaints. It's worth a shot .
All you need to do is send
Location
Casino /username and roughly amount owed
All information will be held in strict confidence and will not be shared with any other members
Also for the nice person who sent me the email saying I am trying to scam people for money .Not once have I mentioned money or payment for doing this .Just to be crystal clear I do not require or will not ask for payment further down the line either .I am doing this as I am in same boat as many others and I want to see if we can get something done as a group and that's it .
Hmm dobrý postřeh, někdo se mi zmínil, že kasino bylo flip flopping. Myslím, že ani kasino nevědělo, kde je jeho licence, nebo se samo zakoplo a nechalo se nachytat v e-mailu lol.
Hmm good point someone mentioned to me that a casino was flip flopping .I don't think even casino knew where it's licence was or it tripped it self up and got caught out in a email lol.
Ahoj.
Můžete mi říci, zda je curacao egaming stále funkční nebo zda si změny na curacao vyžádaly svou daň?
https://www.curacao-egaming.com/
Hello.
Can you tell me if curacao egaming is still operational or if the changes to curacao have taken their toll?
https://www.curacao-egaming.com/
Ola.
Sabem me dizer se a curacao egaming ainda esta operacional ou se fom as alteracoes em curacao deixaram de assumir o seu papel?
https://www.curacao-egaming.com/
Ahoj, shromáždili jsme toto:
Zatímco Curaçao eGaming již nenabízí licence provozovatelům online her, bývalý regulátor nyní nabízí akreditační služby. Tyto služby zahrnují pomoc s aplikacemi licencí GCB, strukturováním podnikání a aktualizacemi formulářů a dokumentace. Operátoři, kteří získají akreditaci, mohou vystavit novou akreditační pečeť, která prokazuje jejich oddanost dodržování předpisů a osvědčeným postupům.
Hi, we've colleted that:
While Curaçao eGaming no longer offers licenses to online gaming operators, the former regulator now offers Accreditation Services. These services include assistance with GCB license applications, business structuring, and forms and documentation updates. Operators that become accredited can display a new Accreditation Seal demonstrating their dedication to compliance and best practices.
Mystake, goldenbet, donbet, volbet, rolletto, cosmobet, abychom jmenovali alespoň některé, pokud někdo může přidat, protože jsem zjistil, že společnosti pod oxyion development Ltd nyní také koupila Santeda
Mystake, goldenbet, donbet,volbet,rolletto,cosmobet to name a few if anyone else can add as I have found that Companies under oxyion development Ltd have now been bought out by Santeda also
Na jaký email to mám poslat?
Which email should I send it to?
Σε ποιο εμαιλ να σου στείλω?
Ahoj kamaráde, je tu někde, kde si můžeme promluvit soukromě? Telegram, WhatsApp, insta nebo e-mail? Stačí mít pár otázek
Hi mate is there anywhere we can talk privately? Telegram, WhatsApp, insta or email? Just have a few questions
Ahoj kamaráde, můžu si s tebou někde promluvit?
Hi mate is there’s somewhere I can talk with u?
Některé informace pro ty, kteří používají Chase bank – Chase Bank klasifikuje poplatky za hazardní hry jako výběry hotovosti, takže je téměř nemožné naúčtovat zpět.
To je důvod, proč bych doporučil zboží/služby, které jsem neobdržel.
Some info for those using Chase bank - Chase Bank classifies gambling charges as cash withdrawals, making it nearly impossible to charge back.
This is why I would recommend goods/services not received.
Ahoj všichni, taky jsem ve stejné situaci.
V aplikaci Revolut jsem měl aktivovaný blok hazardu
Kasinu Luckywins se ale podařilo spustit oznámení push
Poplatek kartou ve výši 300 EUR a 400 EUR pro společnost TopUp.com a dokonce poplatek ve výši 200 EUR, který měl být na moji kartu uhrazen z mé aplikace Revolut, se jeví jako převod, který jsem provedl jménem Strukin.
Ve skutečnosti porušili zákon tím, že provedli bankovní převod na mé jméno.
Poslal jsem e-maily na TopUp.com, ale oni nerozpoznají transakci a Revolut odmítá pokračovat.
Pomoz mi, jsi jediný, kdo mi zbyl
Hi everyone, I'm in the same situation too.
I had a gambling block activated on my Revolut app
But Luckywins casino managed to start the push notification
Card charge of €300 and €400 for a TopUp.com company and even a charge of €200 that should have been made to my card from my Revolut app appears as a transfer made by me in the name of Strukin.
They actually broke the law by making a wire transfer in my name.
I have sent emails to TopUp.com but they do not recognize the transaction and Revolut refuses to proceed.
Give me some help, you're the only ones left for me
Salve a tutti anche io nella stessa situazione
Avevo il blocco attivato contro il gioco d'azzardo sulla mia app Revolut
Ma il casinò Luckywins è riuscito a fare partire la notifica push
Addebito su carta di 300€ e 400€ per una società TopUp.com e addirittura un addebito di 200€ che mi sarebbe dovuto essere fatto su carta dalla mia app Revolut risulta come bonifico effettuato da me a nome di Strukin.
Hanno proprio violato la legge emettendo un bonifico a mio nome
Ho inviato mail a TopUp.com ma disconoscono l'operazione e Revolut si rifiuta di procedere.
Datemi un aiuto mi siete rimasti solo voi
Ahoj, s kým bankujete? Prožívám podobnou situaci s natwestem. Vznesl jsem 50 zpětných zúčtování za zboží, které nebylo zaúčtováno, a uvedl jsem v informačním vydání s tím, že zboží a služby a služby nebyly obdrženy. Přidal jsem do poznámek, že to byly špatné mcc kódy. Měl jsem 32 e-mailů, že vydávají dočasné náhrady a dnes mi přišlo více než 500 refundací – OVŠEM tyto nejsou od banky, jsou od obchodníků, které banka dnes potvrdila. Poté jsem mluvil s týmem sporů, který řekl, že všechna zpětná zúčtování byla zrušena, když kontaktovali banku obchodníka a řekli, že to bylo provedeno převodem, agent to vysvětlil, jako by to bylo provedeno u mezinárodní platby, jako je Western Union, takže nemohu získat zpětné zúčtování. Ještě jsem o tom neměl oficiální korespondenci z banky e-mailem a jsem tak zmatený. Teď říkají, že bych měl jít cestou podvodu. Může mi někdo prosím dát nějaké nápady a návrhy a teď jsem tak uvízl na tom, co mám dělat!!! co mám dělat dál
Hey who do u bank with? I'm going through a similar situation with natwest. I raised 50 chargebacks under goods not recd and said in the info issue with good and service and service not received. I added in the notes it was wrong mcc codes. I've had 32 emails saying they are issuing temporary refunds and today I've had over 500 in refunds come in - HOWEVER these are not from the bank these are from merchants which the bank confirmed today. I then spoke to the disputesz team who said all the chargebacks have been cancelled as they contacted the merchants bank and they said it was done by transfer the agent explained it like it was done on an international payment like western union so I can't get a chargeback. I've not had an official correspondence from the bank by email about this yet and I'm just so confused. They're now saying I should go through the scam route. Can someone please give me some ideas and suggestions and im so stuck now on what to do!!! What do I do next
Banka je Revolut, moje platby jsou dvě přes debetní kartu a aplikaci a druhá se objeví jako bankovní převod, ale neudělal jsem to... Nevím, jak to udělali, ale transformovali platbu z aplikace kartou na bankovní převod. Banka Revolut však tvrdí, že nemůže pokračovat ve zpětném zúčtování
The bank is Revolut, my payments are two made via debit card and app and the other appears as a bank transfer but I didn't do it... I don't know how they did it but they transformed a payment from the app with card into a bank transfer. However, the Revolut bank says it cannot proceed with chargebacks
La banca è Revolut,i miei pagamenti sono due fatti tramite carta di debito e app e l'altro risulta come bonifico ma non sono stato io a farlo...non so come abbiano fatto ma hanno trasformato un pagamento da app con carta in bonifico.La banca Revolut però dice che non può procedere con i chargeback
Hej, bankuji s Barclays. Omlouvám se, jsem v tom trochu zmatený. Použili jste kreditní kartu? Nikdy jsem nedostal dočasné náhrady, ale myslím, že to děláte na kreditní karty. Takže když jste obdrželi refundace, bylo v nich uvedeno jméno obchodníka nebo kód zpětného zúčtování? Nevím, jestli se banky liší, ale myslel bych si, že pokud je to jméno obchodníka, bylo by to přímo od obchodníka, takže by to znamenalo, že vám vrátili peníze. Jsou to platby debetní kartou a ne bankovní převody? X
Hey, I bank with Barclays. Sorry I'm a little confused on this. Was it a credit card you used? Iv never received temporary refunds but think you do on credit cards. So when you got the refunds, did it state the merchants name or the chargeback code? I don't know if banks are different but would think if it is the merchants name, it would of been directly from the merchant so that would mean they've refunded you. Are they debit card payments & not bank transfers? X
Jste rádi, že mi můžete dát svůj e-mail? Potom to smazat, až to budu mít? Mohu vám poslat e-mail
Are you happy to give me your email? Then delete it once I have it? I can email you
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.