DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 379)

 od kirekin
|
904 533 zobrazení 7 459 odpovědí |
|
1...378 379 380...388
slangoker

Omlouvám se, že jsem o těchto společnostech neslyšel. Řekl jste, že jste se je pokusil získat u své banky? Jaký důvod jste uvedli pro zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

Jak dlouho trvalo získání dočasné náhrady od odeslání námitky?

Automaticky přeloženo:

Dobře, dobře. Je opravdu zvláštní, jak se všichni chovají jinak. Banka tedy obvykle souhlasí s tím, že obchodníka kontaktuje za účelem zpětného zúčtování. Jakmile bude obchodník kontaktován, má 30 dní na odpověď, poté vám banka může ukázat důkazy a pokud s nimi nebudete souhlasit, banka to může vzít před arbitráží.

Automaticky přeloženo:
loulou123

Přidal jsem svůj e-mail, dejte mi vědět, až ho budete mít, a já ho smažu

Automaticky přeloženo:

Všechny platby říkají vrácení peněz. Dnes jsem volal do banky a řekli, že odpovídá obchodník.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

Řekli také, že zrušili všechna moje zpětná zúčtování, takže si myslím, že došlo k vrácení peněz, protože uvedli, že v rámci procesu zpětného zúčtování kontaktovali banku obchodníka a řekli, že se to zobrazuje jako převod, nikoli přímý platba (kterou jsem neprováděl převody, platil jsem svou kartou) všechny stejné stránky, váš celý seznam, velobet goldenbet donbet atd. atd. Někdo v bance řekl, že bych to měl označit jako podvod, což udělám zítra. Nechtějí vědět, že jsou chybné mcc kódy, zdá se, že i když je to platný důvod chargebzck jako součást Mastercard. Cítím se zaseknutý

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Applesandpears93 byl odstraněn

Nejsem si jistý. Měl jsem dohodnuté vrácení peněz e-mailem od vipzino, kinghills a memo kasina. Myslím, že jsem obdržel memorandum, i když si nejsem jistý, jako u Očekávám, že jsem provedl stovky malých transakcí, abych načetl tato kasina po dobu 8 týdnů, takže si nejsem jistý, které platby se týkají které společnosti atd. protože jsem uzavřel všechny své účty.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

mám to. Právě jsem venku. E-mail s im Back.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

Všichni ostatní na mě hodili knihu s tím směšným T&c kolem toho, že nenesou odpovědnost za názvy plateb používané procesory třetích stran

Automaticky přeloženo:
loulou123

Skvělé díky, budu sledovat váš e-mail.

Automaticky přeloženo:
loulou123

Moje banka nechce pokračovat ve zpětném zúčtování, provedl jsem transakci kartou a kontaktoval jsem přímo TopUp.com, ale řekli mi, že o těchto platbách nic neví

Automaticky přeloženo:
slangoker

Někdy mohou obchodníci tvrdit, že neobdrželi finanční prostředky, když je dostali. Hrají na to hloupě. Jednalo se o samostatné transakce nebo o jednu transakci?

Automaticky přeloženo:

Dobře. Teď bych to smazal, protože je na něm vaše jméno, jen zapouzdřit. Ale vzal bych to do vaší banky. Ukažte jim tento snímek obrazovky a řekněte, že chcete zpochybnit tuto platbu, protože jste neobdrželi služby a kontaktovali jste obchodníka, který řekl, aby vám vaši banku naúčtoval vrácení peněz. Protože zpětná platba půjde přímo této bance obchodníka a oni vám řekli, abyste to zpochybnili. To je jediná rada, kterou mohu dát. Přímo vám řekli, abyste naúčtovali zpět? Pošlete to své bance

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

poslal jsem vám e-mail. Dejte mi vědět, jestli jste jej obdrželi x

Automaticky přeloženo:
loulou123

Moje banka Revolut dělá vše proto, aby se vyhnula mým sporům...chat je bohužel velmi špatný

Automaticky přeloženo:
slangoker

Řekli jste jim, že jste kontaktovali obchodníka, který vám ve skutečnosti řekl, abyste začali účtovat zpět? A také jim řekl, že rádi pošlete důkaz, že vám obchodník řekl, abyste to udělali?

Automaticky přeloženo:
loulou123

Teď mluvím v chatu, uvidíme, co mi řekne zákaznická podpora, ale dělají vše, aby se něčemu vyhnuli

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
slangoker

Dobře, hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
loulou123

Už jsem otevřel dvě zamítnuté zprávy o podvodu, takže nejsem schopen otevřít novou zprávu o zpětném zúčtování... každopádně, jak si myslíte, že mohu získat své peníze zpět. Závislost na hazardních hrách je moje chyba, ale ty peníze jsem opravdu potřeboval a tito zloději dělají vše, aby obešli blok, který jsem nastavil

Automaticky přeloženo:
1...378 379 380...388
Jít na stránkuz 388 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky