FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 3 roky od Matiseli
|
48900 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...17 18 19
Přidat příspěvek
filippo00000
před měsícem

Pokud kasinu řeknete, aby vás samo vyloučilo z ostatních, kteří mají licenci Curacao, jak by to podle vás měli udělat? Koneckonců, jedno kasino vás nemůže samovyloučit ze všech kasin, která mají nějakou licenci. Realističtější by bylo napsat licenčnímu úřadu, aby vás vyloučil z jejich kasin. Takže Wazamba a další kasino ignorovaly vaši žádost o vyloučení, ano? Nic ti nenapsali a ignorovali tě?

Napadá mě, že v takové situaci můžete u nás otevřít stížnost a náš tým se na to může podívat.

V případě zájmu si jej můžete otevřítzde na tomto odkazu .

Co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

AHOJ,

pokud požádáte o sebevyloučení v kasinu ADM, udělají to na všech stránkách. 20bet mě o tom ujistil, ale nebylo to tak. Takže buď 20bet nerespektoval můj požadavek, nebo wazamba nerespektoval sebevyloučení

Automaticky přeloženo:
filippo00000
před měsícem

Pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost na odkaz, který jsem zveřejnil, a uvidíme, co se dá dělat. Pokud se rozhodnete pro tento krok, dejte mi vědět, pokud vás něco zajímá. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

AHOJ,


Odkaz nefunguje.

Můžete mi pomoci?


Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Otevřel jsem stížnosti. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer, měl jsem ze hry dobré zkušenosti, měl jsem dobré výhry, ale když přišel čas na výběr, bylo to špatně. Už 5 dní čekám na složení zálohy a stále nic 🥺

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od miraskopal byl odstraněn
před 4 týdny

Otevřel jsem stížnosti. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

To je opravdu pěkné rozhodnutí podat stížnost. Doufám, že náš tým bude schopen tento problém vyřešit tím nejlepším možným způsobem.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer, měl jsem ze hry dobré zkušenosti, měl jsem dobré výhry, ale když přišel čas na výběr, bylo to špatně. Už 5 dní čekám na složení zálohy a stále nic 🥺

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Je to váš první výběr v tomto kasinu, nebo jste už měli nějaké jiné?

Někdy může získání peněz trvat o něco déle, zejména pokud proces ověření ještě neproběhl. Tak snad se ke své výhře brzy dostanete.🤞

Možná pro nás máte nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od filippo00000 byl odstraněn
před 3 týdny

Kasino wazamba zabere absurdní množství času na zpracování výběrů! Trvá to příliš dlouho

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 3 týdny

Možná sám čekáte na stažení? jak je to dlouho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Uplynuly 4 dny a ještě mi to nepřišlo

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Existuje možnost výběru pix. To je obvykle okamžité, ale já o to žádám už 4 dny a stále nic.

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 2 týdny

A mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Řekli, že prozatím není třeba kontrolovat, toto je můj první výběr v kasinu, vyzval jsem v chatu, že tento týden slíbili platbu, je to 6 dní, co jsem požádal o výběr, řekli, že výběr je mezi 3 - 6 pracovních dnů, ale na výběr je to dlouhá doba, zatímco ostatní sázkové kanceláře jsou okamžité.

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 2 týdny

Jste schopni kontaktovat kasino a zeptat se na zpoždění? Snad se jim to podaří vysvětlit.

Počkáme na vaši odpověď, uvidíme, co zjistíte, a budeme připraveni vám pomoci v případě, že to budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mám problém s Wazambou. Nyní mám na účtu asi 2000 $. Během pokusu o výběr, který trval asi 2 týdny, byl následně zrušen a wazamba požádal o další informace, jako je potvrzení adresy, občanství, selfie. Všechno jsem poskytl. Vkládám účet přes kryptoměnu. Při pokusu o výběr jsem byl nucen použít k ověření účtu kartu člena rodiny z důvodu dočasné nemožnosti použít vlastní.

Nyní je situace taková, že wazamba zablokovala účet kvůli podmínkám, které má, že vložené peníze určené na hru musí pocházet z prostředků majitele. Udělal jsem to (krypto), ale k ověření jsem použil pouze rodinnou kartu. Všechno jsem jim napsal. Teď už třetí týden čekám na vyjádření Wazamby. Vše mám od všech zdokumentováno, jízdenky atd. atd. a jsem připraven věc řešit i přes jiné úřady.

Chci se zeptat jestli má někdo podobnou zkušenost? Jak mám pokračovat, když mi neodpoví?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Výběr provedli dnes, ale trvalo neuvěřitelných 8 dní, než mi připadl na bankovní účet, děkuji za pozornost jste neuvěřitelní, na wazambu už hrát nebudu, trvá to příliš dlouho .

Automaticky přeloženo:
miraskopal
před 2 týdny

Brácho, otevři stížnost tady na guru, už jsem to řešil s ostatními kasiny tady v okolí, lidé kontaktují odpovědné.

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu