Absolutně mi nemusíš děkovat, vím, jak se musíš cítit. Někdo vyhraje jackpot možná jednou za život a takové peníze jsou fajn. A je to ještě hezčí, když o něj nemusíte bojovat, ale získáte ho bez jakýchkoli potíží.
Budu ti držet palce. 🤞
You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Navíc mi zablokovali účty ve všech kasinech jejich skupiny... ale proč to dělají?
Furthermore, they blocked my accounts on all their group's casinos... but why do they do this?
Oltretutto mi hanno bloccato i conti su tutti i casino' del loro gruppo...ma perché fanno così?
No, to nevěstí nic dobrého, ale viděl jsem, že Stefan pozval kasino, aby odpovědělo na vaši stížnost, tak jsem zvědavý, jak to bude obhajovat. Docela mě zajímá, co se děje a tedy zda dostanete zaplacený celý jackpot. Nemyslel jsem si, že to bude tak velký obchod, ale uvidíme, co kasino udělá, když odpoví, pokud ano.
Well, that doesn't bode well, but I saw that Stefan invited the casino to respond to your complaint, so I'm curious how he's going to defend it. I'm quite interested in what's going on and therefore whether you'll get paid the full jackpot. I didn't think it would be that big of a deal, but we'll see what the casino does when they respond, if they do.
Vidím, že se vám podařilo postoupit, ale sporná částka je 27 tisíc a kasino řeklo, že dostanete 3 platby po 500 EUR. Tak by to mělo být správně? 🙂
I see that you managed to go forward, but the disputed amount is 27k and the casino said that you will get 3 payments of €500 each. So should that be correct ? 🙂
Tak to vypadá, že je to na správné cestě, co jsme rozhodně potřebovali slyšet. Neváhejte a aktualizujte, až dostanete své peníze na splátky.
Ještě jednou gratuluji a doufám, že to nebyl váš poslední jackpot. 😁☘️🎉
Well then, it looks like it's on the right track of what we definitely needed to hear. Feel free to update you when you get your money in instalments.
Congratulations again and I hope this wasn't your last jackpot. 😁☘️🎉
Několikrát jsem žádal o výběr 300 EUR na kartě a oni výběr zrušili, řekli mi, že je problém s tímto typem výběru, když to takhle dělám už rok, říkají mi, abych to udělal to bankovním převodem, tak jsem to udělal takto, akceptují můj výběr a znovu mám zůstatek na svém kasinovém účtu, nedorazí do banky.
I have requested a withdrawal of €300 on a card on several occasions and they cancel the withdrawal, they tell me that there is a problem with that type of withdrawal when I have been doing it like this for a year, they tell me to do it by bank transfer, well then I have done it like this, they accept my withdrawal and again I have the balance in my casino account, it does not reach the bank.
He solicitado un retiro de 300€ en tarjeta en varias ocasiones y me cancelan el retiro, me indican que hay un problema con ese tipo de retiro cuando desde hace un año lo llevo hace así, me indican que lo haga mediante transferencia bancaria, bueno pues lo he realizado así, me aceptan el retiro y otra vez tengo el saldo en mi cuenta del casino, no llega al banco.
Hej, to mě mrzí. Ptali jste se také, proč vám při použití alternativy peníze nepřijdou a stále se vrací pouze na váš účet?
Také jsem si všiml, že jste podali stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci a uvidíme, kam to půjde.
Hey, I'm sorry to hear that. Did you also ask why when you use the alternative, the money does not come to you and is still returned only to your account ?
Also, I noticed that you filed a complaint, so our team will try to assist you and we'll see where it goes.
Dobrý den,
Kdo z vás má nové informace o Casinu Wazamba and Co.
Moje poslední informace je, že byl vyhlášen konkurz.
Pak se ptám sám sebe, proč tato společnost stále smí provozovat kasina.
Pokud mi někdo může dát informace, moc děkuji.
LG Anja
Good day,
Who of you has new information about Casino Wazamba and Co.
My last information is that bankruptcy has been filed.
Then I ask myself why this company is still allowed to operate the casinos.
If anyone can please give me information, thank you very much.
LG Anja
Guten Tag,
Wer hat von Ihnen neue Informationen über Casino Wazamba und Co.
Meine letzte Info ist das Insolvenz angemeldet ist.
Dann frage ich mich,wieso dieses Unternehmen noch die Casinos weiter betreiben darf.
Wer mir bitte Informationen geben kann,herzlichen Dank.
LG Anja
Ahoj. Nemáme žádné informace o úpadcích, jak jste řekl. Mohl byste o tom poskytnout nějaké důkazy? Jsem si jistý, že náš datový tým by se rád podíval.🤔
Hello. We do not have any kind of information regarding the bankruptcies, as you said. Could you provide any evidence about it, perhaps? I am sure our data team would like to have a look.🤔
Jaro ahoj...protože poté, co zaplatili 8 tisíc eur, teď chtějí výpis z mého bankovního účtu. Myslíte si, že je to způsob, jak mi nevyplatit výhru?
Jaro hello...because after they paid 8k euros now they want the statement of my bank account. Do you think it's a way to not pay me the winnings?
Jaro ciao...perché dopo cha hanno pagato 8k euro adesso vogliono l estratto conto del mio conto corrente. Secondo te è un modo per non pagarmi le vincite?
Hej, nemyslím si, že je to něco, za co by ti nechtěli zaplatit. Občas dochází k jakémusi, řekněme, dodatečnému ověření, které musí hráči podstoupit a pokud je vše v pořádku, nevidím důvod, proč by vás kasino nemělo vyplatit. Takže bych v tomto případě spolupracoval a pokud by nastaly potíže, můžete nás kontaktovat. Myslíš, že to zvládneš? 🙂
Hey, I don't think that's something they wouldn't want to pay you for. Sometimes there is a sort of, let's say, additional verification that players have to undergo and if everything is in order, I don't see why the casino shouldn't pay you out. So I would cooperate in this case and if there are difficulties, you can contact us. You think you can handle it? 🙂
To doufám. Již jsem poslal všechny požadované dokumenty jak kasinu, tak Stefanovi. Můžete Stefana upozornit? Mnoho dní nereagoval
I hope so. I have already sent all the requested documents to both the casino and Stefan. Can you notify Stefan? He hasn't responded for many days
Lo spero. Io ho già mandato tutti i documenti richiesti sia al casino' che a Stefan. Puoi avvisare Stefan? Non risponde da molti giorni
Stefan to musel vidět, ale momentálně čeká na odpověď z kasina, takže možná proto vám neodpověděl. Uvidíme, zda jsou všechny dokumenty v pořádku a co bude dál.
Stefan must have seen it, but he is currently waiting for a reply from the casino, so maybe that's why he hasn't replied to you. Let's see if all the documents are in order and what happens next.
Dobré ráno, požádal jsem o 22bet a 20bet, abych se sám vyloučil ze všech stránek s licencí Curacao. Navzdory tomu mi Wazamba umožnil registraci. Jsem závislý na hazardu a léčím se a oni nerespektovali sebevyloučení. Žádám o vrácení částky 5000 eur, protože jsem neměl a nemohl hrát. Můžete mi pomoci? Díky
Good morning, I had requested 22bet and 20bet to self-exclude me from all sites with a Curacao license. Despite this, Wazamba allowed me to register. I am a gambling addict and in treatment, and they did not respect the self-exclusion. I ask for the refund of the sum of 5000 euros as I should not and could not have played. Can you help me? Thanks
Buongiorno, avevo richiesto a 22bet e 20bet l'autoesclusione da tutti i siti con licenza Curacao. Nonostante questo Wazamba mi ha permesso di registrarmi. Io sono Ludopatico e in cura, e loro non hanno rispettato l'autoesclusione. Chiedo la restituzione della somma di 5000 euro in quanto non avrei dovuto e potuto giocare. Mi potete aiutare? Grazie
Ahoj, důležité v tomto případě je, že pokud jsou kasina ze stejné skupiny, mají někde napsáno, že pokud se vyloučíš z jedné, platí to pro celou skupinu. Většinou to tak není a musíte se odhlásit z každého kasina zvlášť, ale existuje několik skupin, kde to funguje pro všechna kasina. Takže to bude klíčové, řekl bych. Bylo by také důležité, kdybyste kasinu Wazamba řekli, že jste závislý na hazardních hrách a oni o tom věděli a vy jste stále mohli vkládat peníze.
Dejte mi prosím vědět, jak celá věc probíhá.
Rád bych také zmínil, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě najdete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 200 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.
BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.
Takže pokud máte problém, můžete zkusit tento web a chránit se více.
Hi, the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit.
Please let me know how the whole thing goes.
I would also like to mention that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So, if you have a problem you can try this site and protect yourself more.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.