DomůFórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 3 roky od Matiseli
|
68 188 zobrazení 365 odpovědí |
|
1...16 17 1819
před 4 měsíci

Jsou to různé skupiny, ale požádal jsem o sebevyloučení ze všech stránek s licencí Curacao a 20bet mě ujistil. Prosím, pomozte mi získat zpět peníze, jsem zoufalý a přemýšlím o sebevraždě

Automaticky přeloženo:
filippo00000
před 4 měsíci

Ahoj,

Dovolte mi, abych vám položil otázku. Chci se ujistit, že vám plně rozumím, abych zabránil případné nedorozumění.

Obrátili jste se na licenční úřad s žádostí o vyloučení ze všech jejich uvedených stránek?

Nebo jste požádali kasino, aby vás samovyloučilo ze „sesterských kasin" a dalších ve skupině, prosím?

Malé detaily mají zcela odlišné důsledky. Jak Jaro vysvětlil:

"Důležité v tomto případě je, že pokud jsou kasina ze stejné skupiny, mají někde napsáno, že pokud se vyloučíte z jedné, platí to pro celou skupinu. Většinou to tak není a musíte se odhlásit z každého kasina zvlášť, ale existuje několik skupin, kde to funguje pro všechna kasina, takže to bude klíčové, řekl bych, že by bylo důležité, kdybyste kasinu Wazamba řekli, že jste závislý na hazardních hrách a oni o tom věděli a vy jste stále mohli vkládat peníze."

Mohl byste laskavě vysvětlit, jak a kde jste se vyloučili, prosím. Je to důležité.

Kromě toho doporučuji přijmout všechna nezbytná opatření, abyste se vyhnuli kasinům. Zkoušel jsi Betblocker, prosím?

Týká se tento problém také kasina Wazamba?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, požádal jsem kasina, aby mě samy vyloučily ze všech stránek s licencí Curacao a oni mě ujistili. Nyní jsou věci 2 nebo 20, sázka nerespektovala můj požadavek nebo jej wazamba ignoroval. Faktem je, že jsem neměl a nemohl hrát a místo toho to bylo možné. Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
filippo00000
před 4 měsíci

Pokud kasinu řeknete, aby vás samo vyloučilo z ostatních, kteří mají licenci Curacao, jak by to podle vás měli udělat? Koneckonců, jedno kasino vás nemůže samovyloučit ze všech kasin, která mají nějakou licenci. Realističtější by bylo napsat licenčnímu úřadu, aby vás vyloučil z jejich kasin. Takže Wazamba a další kasino ignorovaly vaši žádost o vyloučení, ano? Nic ti nenapsali a ignorovali tě?

Napadá mě, že v takové situaci můžete u nás otevřít stížnost a náš tým se na to může podívat.

V případě zájmu si jej můžete otevřítzde na tomto odkazu .

Co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

AHOJ,

pokud požádáte o sebevyloučení v kasinu ADM, udělají to na všech stránkách. 20bet mě o tom ujistil, ale nebylo to tak. Takže buď 20bet nerespektoval můj požadavek, nebo wazamba nerespektoval sebevyloučení

Automaticky přeloženo:
filippo00000
před 4 měsíci

Pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost na odkaz, který jsem zveřejnil, a uvidíme, co se dá dělat. Pokud se rozhodnete pro tento krok, dejte mi vědět, pokud vás něco zajímá. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

AHOJ,


Odkaz nefunguje.

Můžete mi pomoci?


Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Otevřel jsem stížnosti. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, měl jsem ze hry dobré zkušenosti, měl jsem dobré výhry, ale když přišel čas na výběr, bylo to špatně. Už 5 dní čekám na složení zálohy a stále nic 🥺

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Otevřel jsem stížnosti. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je opravdu pěkné rozhodnutí podat stížnost. Doufám, že náš tým bude schopen tento problém vyřešit tím nejlepším možným způsobem.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, měl jsem ze hry dobré zkušenosti, měl jsem dobré výhry, ale když přišel čas na výběr, bylo to špatně. Už 5 dní čekám na složení zálohy a stále nic 🥺

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je to váš první výběr v tomto kasinu, nebo jste už měli nějaké jiné?

Někdy může získání peněz trvat o něco déle, zejména pokud proces ověření ještě neproběhl. Tak snad se ke své výhře brzy dostanete.🤞

Možná pro nás máte nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kasino wazamba zabere absurdní množství času na zpracování výběrů! Trvá to příliš dlouho

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 3 měsíci

Možná sám čekáte na stažení? jak je to dlouho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Uplynuly 4 dny a ještě mi to nepřišlo

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Existuje možnost výběru pix. To je obvykle okamžité, ale já o to žádám už 4 dny a stále nic.

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 3 měsíci

A mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Řekli, že prozatím není třeba kontrolovat, toto je můj první výběr v kasinu, vyzval jsem v chatu, že tento týden slíbili platbu, je to 6 dní, co jsem požádal o výběr, řekli, že výběr je mezi 3 - 6 pracovních dnů, ale na výběr je to dlouhá doba, zatímco ostatní sázkové kanceláře jsou okamžité.

Automaticky přeloženo:
Gildemberg
před 3 měsíci

Jste schopni kontaktovat kasino a zeptat se na zpoždění? Snad se jim to podaří vysvětlit.

Počkáme na vaši odpověď, uvidíme, co zjistíte, a budeme připraveni vám pomoci v případě, že to budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám problém s Wazambou. Nyní mám na účtu asi 2000 $. Během pokusu o výběr, který trval asi 2 týdny, byl následně zrušen a wazamba požádal o další informace, jako je potvrzení adresy, občanství, selfie. Všechno jsem poskytl. Vkládám účet přes kryptoměnu. Při pokusu o výběr jsem byl nucen použít k ověření účtu kartu člena rodiny z důvodu dočasné nemožnosti použít vlastní.

Nyní je situace taková, že wazamba zablokovala účet kvůli podmínkám, které má, že vložené peníze určené na hru musí pocházet z prostředků majitele. Udělal jsem to (krypto), ale k ověření jsem použil pouze rodinnou kartu. Všechno jsem jim napsal. Teď už třetí týden čekám na vyjádření Wazamby. Vše mám od všech zdokumentováno, jízdenky atd. atd. a jsem připraven věc řešit i přes jiné úřady.

Chci se zeptat jestli má někdo podobnou zkušenost? Jak mám pokračovat, když mi neodpoví?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Výběr provedli dnes, ale trvalo neuvěřitelných 8 dní, než mi připadl na bankovní účet, děkuji za pozornost jste neuvěřitelní, na wazambu už hrát nebudu, trvá to příliš dlouho .

Automaticky přeloženo:
1...16 17 1819
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky