Ahoj,
Dovolte mi, abych vám položil otázku. Chci se ujistit, že vám plně rozumím, abych zabránil případné nedorozumění.
Obrátili jste se na licenční úřad s žádostí o vyloučení ze všech jejich uvedených stránek?
Nebo jste požádali kasino, aby vás samovyloučilo ze „sesterských kasin" a dalších ve skupině, prosím?
Malé detaily mají zcela odlišné důsledky. Jak Jaro vysvětlil:
"Důležité v tomto případě je, že pokud jsou kasina ze stejné skupiny, mají někde napsáno, že pokud se vyloučíte z jedné, platí to pro celou skupinu. Většinou to tak není a musíte se odhlásit z každého kasina zvlášť, ale existuje několik skupin, kde to funguje pro všechna kasina, takže to bude klíčové, řekl bych, že by bylo důležité, kdybyste kasinu Wazamba řekli, že jste závislý na hazardních hrách a oni o tom věděli a vy jste stále mohli vkládat peníze."
Mohl byste laskavě vysvětlit, jak a kde jste se vyloučili, prosím. Je to důležité.
Kromě toho doporučuji přijmout všechna nezbytná opatření, abyste se vyhnuli kasinům. Zkoušel jsi Betblocker, prosím?
Týká se tento problém také kasina Wazamba?
Hello,
Please allow me to ask you a question. I want to make sure I understand you completely to prevent any potential miscommunication.
Did you reach out to the licensing authority requesting self-exclusion from all their listed sites?
Or did you ask the casino to self-exclude you from "sister casinos" and any others within the group, please?
Small details have quite different consequences. As Jaro explained:
"the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit."
Would you kindly explain how and where you have excluded yourself, please. It's important.
Additionally, I advise taking all necessary precautions to avoid casinos. Have you tried the Betblocker, please?
Does this issue also concern Wazamba Casino?
Automaticky přeloženo: