FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Matiseli
|
27409 zobrazení 233 odpovědí |
|
1 2...12
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wazamba Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Český jazyk je již k dispozici

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Matiseli.


Děkujeme vám za aktualizaci. Tyto informace jsme přidali do recenze Wazamba Casino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino zatím nemohu doporučit.

Vloženo 40 EUR, získejte bonus 200%.

Poté si pečlivě přečtěte bonusové podmínky a začněte hrát.

Hrál jsem 2–3 sloty (žádný z nich není zakázán ani uveden s nízkou sázkou)


Bonus se šťastně implementoval a poté měl na hodinách 670 EUR.


Poté požádal o adresu pro ověření a odeslal všechny dokumenty (před 3 dny)

Žádost o platbu 500 EUR o 1 den později.


Nyní (4 dny po ověřovacím e -mailu a 3 dny po žádosti o výběr) již nemám přístup ke svému účtu, zpráva „Účet byl zmrazen"

Na otázku proč? Z chatu je pouze následující odpověď: Rozhodnutí je konečné a neodvolatelné ''

Ahoj? Jak je to netransparentní?

bez důvodu ... předpokládejme, protože proto, že se jim nehodí vyplatit 500 EUR někomu, kdo vložil 40 EUR.

Údajně bych měl dostat své peníze dny navzdory zákazu, pro který mi nemůže být uveden žádný důvod, nebo pravděpodobně spíše `` může ''

Mezitím 3 dny po výplatě skončily, opravdu se obávám, že na chatu lhala, aby se mě zbavila a peníze stejně nikdy nepřijdou.

Chudý je především fakt, že člověk nemůže dát důvod pro zmrazení.

Jistě, kasino to může udělat kdykoli a bez důvodu, ale to mi jen ukazuje, že tady nahoře něco smrdí, pokud jde o moji situaci.


a ne: Nemám 2 účty, porušené podmínky nebo cokoli jiného.




Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992
před 2 roky

Souhlasím s tím, že kdykoli zavřou účet, měli by vám uvést důvod, abyste se mohli bránit. V takovém případě vám navrhuji podat stížnost na naše webové stránky. Věřím, že s tímto kasinem máme docela dobrý vztah, takže by mohli být ochotni to s námi prodiskutovat.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj Danieli,

Děkuji za zpětnou vazbu.

Dnes jsem chtěl zjistit, zda je můj účet stále zmrazen nebo dokonce odstraněn.

Tentokrát nebylo žádné vyskakovací okno s Frozen, ale že účet nebyl nalezen.

Zeptal jsem se tedy znovu v chatu, co se tady děje.

Odpovědět file

„Vzhledem k jejich pokynům pro zodpovědné hraní už tam nemůžu hrát, finanční oddělení by mě údajně kontaktovalo."

Žádost o výběr je nyní před 5 dny.

Sám jsem svůj účet nezablokoval ani jsem nic neudělal.

Jaký druh obchodního chování, které pro mě jako hráče / zákazníka signalizuje a jaký je za ním motiv, je zjevně mimo podvod, i když mě to mrzí ...

Jsem takový naprosto dobromyslný, vyrovnaný a pozitivní člověk, ale prostě mám pocit, že mě právě teď unesou.


Závěr: Odpověď z finančního oddělení stále čeká, ale může se klidně stát, že místo 500 EUR kvůli mně dostanu pouze svůj vklad (40 EUR), nebo se vymyslí zcela nový důvod a nic nedostanu, omlouvám se, ale nefunguje!



mám zde preventivně otevřít stížnost, nebo mám počkat na údajnou odpověď?

Je to frustrující.


S pozdravem,

Jan

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992
před 2 roky

Asi bych počkal na odpověď z finančního oddělení. Ještě lepší by pro vás bylo, kdybyste se poté rozhodli podat stížnost. Jsem opravdu zvědavý, co řeknou. Dal bych jim celkem týden, pravděpodobně jim můžete poslat upomínku po několika dnech a pokud vám stále nic neposílají, pak bych podal stížnost i bez konečné odpovědi finančního oddělení.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dodatek: Naštěstí mi dnes přišel e -mail, že mi Wazamba zaplatí těch 500 €.

Smazal jsem negativní hodnocení kasina, ale stále pro mě zůstává skutečná negativní pachuť v důsledku zmrazení bez komentáře a poté důvodu smazání účtu po žádosti o výběr a trvání celé věci.




S pozdravem,

Jan

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992
před 2 roky

Dobré zprávy! Vždy říkám, že získat peníze je to nejdůležitější 🙂 Opravdu účet znovu otevřeli, nebo je v tuto chvíli stále zmrazený?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Smazali mi účet 1 den poté, co byl zmrazen, a řekli: „Podle jejich pokynů pro zodpovědné hraní her už na jejich webu nemůžu hrát."

Účet byl (z jakéhokoli důvodu) zcela smazán, jak jsem si nyní všiml, také na jiných kasinových webech, které patří do skupiny „Seven Stars".

Přesné pozadí asi nikdy nezjistím.

Záloha 40 €, výběr 500 € jim zjevně nevyhovoval.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992
před 2 roky

To zní divně. Stále můžete podat stížnost, pokud se chcete pokusit zjistit důvod. Můžeme se pokusit je kontaktovat. Jsem opravdu rád, že jste alespoň dostali peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, právě jsem se připojil k Casino Guru a potřeboval bych poradit. Přesně před 6 dny jsem provedl výběr z Wazamby, zítra v 7 hodin to bude 7 dní. Odstoupení stále čeká na schválení a neobdržel jsem žádné aktualizace e-mailem ani žádné dokumenty potřebné k zajištění jeho schválení. Také jsem četl různé typy recenzí ohledně podvodů v tomto kasinu a mám obavy. Co můžu dělat? Mám ještě čekat? Pokud ano, kolik?

V podmínkách kasina je napsáno, že výběr je zpracován do 3 pracovních dnů, v chatu píší, že je zpracován maximálně do 5. Oba časové limity ale uplynuly.

Automaticky přeloženo:
mattfrau00
před 2 roky

Dobrý den, zajímalo by mě, zda je váš proces ověření dokončen? Možná vidíte nějaké informace na stránce vašeho účtu? Obecně doporučujeme hráčům počkat i 2 týdny, vždy však záleží na situaci. Nikdo vám nemůže předem říct žádné datum. Pokud zatím od kasina nepřichází žádná odezva, měli byste vždy tlačit na informace, být aktivní. V každém případě byste měli kontaktovat kasino a požádat o stav výběru.

Dejte nám prosím vědět, až obdržíte odpověď z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kontaktoval jsem zákaznický servis a řekli mi, abych počkal. Můj výběr je pravidelný a platí se od pátku. Čekám a pak dám aktualizace.

Automaticky přeloženo:
mattfrau00
před 2 roky

Ahoj, myslím, že když počkáš max 2 týdny, tak je to ještě v pohodě. Pokud odběr trvá déle, tak to začíná být divné 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsme v pátek. A stále jsem tam nedostal žádné aktualizace e-mailem. Řekli mi, že čekací doby se mohou lišit a jsou orientační. Celá ta čekací doba se začíná zdát trochu přehnaná.

Automaticky přeloženo:
mattfrau00
před 2 roky

Dobrý den, možná mají málo zaměstnanců a musí platit hodně. Možná je to z jejich strany něco technického... Řekli vám zatím něco jiného kromě „čekejte prosím"? Nějaký důvod, proč to trvá tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Říkají, že pravidelně stojí ve frontě na zaplacení a mají trpělivost. Omlouvají se za zpoždění. Ale nikdy se nestalo, že bych čekal 2 týdny na výběr.

Automaticky přeloženo:
mattfrau00
před 2 roky

Určitě jsou kasina, kde je 2 týdny čekání tak nějak "normální" 🙁.Počkal bych ještě pár dní a pak zvážil podání reklamace.

Jen by mě zajímalo, jak moc se snažíš stáhnout, prosím?

Je to nějaká vyšší suma? Není třeba být konkrétní, pokud nechcete, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen říct, že jsem s tímto kasinem velmi spokojen a mám s ním pouze jednu pozitivní zkušenost. Dlouho jsem si netroufal vybrat, ale teď hraju docela často))

Automaticky přeloženo:
1 2...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky