DomůFórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

před 3 roky od Matiseli
|
100 339 zobrazení 413 odpovědí |
|
1...20 21
Přidat příspěvek
Snorfs
před 2 měsíci

Naprosto chápu, že jsi naštvaný, protože já bych byl taky, kdyby to trvalo měsíc. Ale je důležité to nedělat, pokud ti kasino neposkytne zrušení výběru, protože to vynuluje čas a začne odpočítávání od začátku. To je jen malá poznámka ke všemu.

Viděl jsem však, že kasino kontaktoval náš tým, takže doufám, že se najde řešení.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, provedl jsem výběr 500 eur, který byl dnes zrušen.


Nakonec mi na hráčském účtu zbylo jen 100 eur a těch 400 eur je pryč.

Naléhavě potřebuji pomoc s vyřešením tohoto případu.

Automaticky přeloženo:
G47er
před 2 měsíci

Ahoj,

Myslím, že teď je ta správná chvíle zeptat se kasina na chybějící zůstatek. Víte, nemáme přístup k dalším informacím o tomto problému, takže je na vás, abyste si podrobnosti našli; pak je můžeme probrat zde.

Obvykle se hráčů ptáme, zda nashromáždili výhry s bonusy nebo bez nich, zda byl účet plně ověřen a zda někdy úspěšně vybrali peníze z kasina.

To je vidět i ve stížnosti.

Řekl bych, že s tím můžeme začít. Navíc prosím přidejte vysvětlení událostí ze strany kasina.

Děkuju.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, již jsem mluvil s kasinem a peníze byly údajně vráceny na můj účet. Jiný zaměstnanec mi řekl, že peníze byly úspěšně vyplaceny.

Teď nevím, která informace je pro mě ta pravá...

Automaticky přeloženo:
G47er
před 2 měsíci

To je překvapivý zvrat událostí. Děkuji za aktualizaci. Jak tedy s touto informací můžeme pracovat? Předpokládám, že jste platbu ještě neobdržel. Můžete si to ověřit u svého poskytovatele platebních služeb? Jen pro jistotu, víte.

Mohl byste mi prosím sdělit svůj aktuální zůstatek v kasinu? Změnil se, jak jste říkal? Nebo vám to řekl ten druhý hráč?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Momentálně to na účtu nemám.

Zatím nebylo vyplaceno.


Momentálně mám na svém kasinovém účtu 100 €, které čekají na vyplacení, i když to ve skutečnosti bylo 500 €, které kasino zrušilo. filefile

Automaticky přeloženo:
G47er
před 2 měsíci

Ach můj bože!

Děkuji za oba screenshoty.

Takže vlastně žádná z poskytnutých aktualizací neodpovídá realitě... to je prostě úžasný zážitek.

Někdy se transakce kartou Mastercard objeví na mém účtu až za několik dní. Myslím, že by bylo užitečné se znovu zeptat týmu podpory a případně pracovníka konfrontovat s informacemi, které mi byly poskytnuty dříve.

Někdo to musí být schopen vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále žádný výsledek. Peníze byly údajně vyplaceny.....

Ale na můj účet zatím nic nepřišlo.

Automaticky přeloženo:
G47er
před 2 měsíci

Ahoj!

Nejsem si jistý, jak se k jádru věci dostanu. Co třeba nějaké ID transakce nebo cokoli jiného, ​​co by podporovalo verzi „už jsme vám zaplatili"? To by asi bylo až moc jednoduché...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zpráva finančního zpravodajství: NovaForge Ltd – Nová tvář na scéně nelegálních online kasin NovaForge Ltd!

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 5 dny

Dobrý den, dostal jste peníze? Momentálně mám úplně stejné problémy. Je to neuvěřitelné. Řekněte mi prosím, jak to u vás dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Dobrý den, už 10 dní čekám na výplatu z Fun ID, kterou jsem vyhrál na Wazambě. Poslal jsem už 7 e-mailů a přes 30 jednotlivých dokumentů, pokaždé tvrdí, že jsem nic neobdržel nebo že výplata bude připravena další den, ale pak po mně žádají o stejné dokumenty, které jsem již předložil. Toto se děje už 10 dní, každý den totéž. Poslal jsem všechny možné dokumenty, které lze poslat, ale druhý den pořád tvrdí, že něco chybí. Opravdu potřebuji pomoc, nikdy jsem nic takového nezažil. Prosím, pomozte mi. Rád vám poskytnu všechny důkazy, logy z chatu atd. a vše dokážu. Všechno jsem si uložil. Na vaši žádost vám ukážu, co chcete vidět.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Dobrý den, nutně potřebuji vaši pomoc. Mám úplně stejný problém, jen v partnerském kasinu (Wazamba), a Fun ID mi už 10 dní nevyplácí peníze a pořád požaduje nové dokumenty a později tvrdí, že je nikdy neobdrželi. Nyní jsem obdržel přes 30 různých dokumentů a stále jsem neobdržel žádné peníze. Někdy tvrdí, že peníze dorazí zítra a že žádné další dokumenty nepotřebuji. Druhý den to celé začne znovu a požadují stejné dokumenty, které jsem jim poslal předtím, a to se děje už 10 dní. Tohle se mi v kasinu ještě nikdy nestalo. Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 4 dny

Dovolte mi prosím začít přátelským návrhem, a to, že když o tomto problému budete psát po celém fóru, nic se tím nezmění. Pouze pokud zde podáte stížnost a dáte našemu týmu šanci záležitost prošetřit, a pokud budete plně spolupracovat, doufejme, že se v tom projeví nějaký posun.

Takže pokud chcete naši pomoc, zde je odkaz, kde můžete podat stížnost, a my se na ni co nejdříve podíváme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, provedl jsem výběr 500 eur, který byl dnes zrušen.


Nakonec mi na hráčském účtu zbylo jen 100 eur a těch 400 eur je pryč.

Naléhavě potřebuji pomoc s vyřešením tohoto případu.

Automaticky přeloženo:
před 16 hodinami

Prohrál jsi těch 400 eur hraním, nebo ti prostě zmizely? Co na to říká podpora? Zní to jako pořádný skandál.

Automaticky přeloženo:
1...20 21
Jít na stránkuz 21 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky