FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 roky od Matiseli
|
55803 zobrazení 345 odpovědí |
|
1...7 8 9...18
Přidat příspěvek
anjmy1969
před 11 měsíci

Napsal jsem ti na facebook

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Znovu jsem napsal Wazambě a znovu uplatnil svůj nárok.

Prostě mi zablokovali e-mailovou adresu.

Vím, že to může trvat dlouho, ale nevzdávám se.

Podání občanskoprávní žaloby je dalším možným krokem.

Bylo by samozřejmě mnohem lepší, kdyby se všichni vítězové Wazamby sešli a zakročili proti Wazambě.

Pokud budou nějaké novinky, dám vám vědět.

Pokud neobdržíte cenu od Wazamba, neváhejte mě kontaktovat.

#TogetherOpětWazamba


Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 11 měsíci

Jak řekla Radka, je to možný krok, ale určitě by bylo vhodné do něčeho takového hned netlačit. Tato možnost by měla být jednou z posledních, protože je to poměrně dlouhý a náročný proces.

Pokud se ale našemu týmu nepodaří tuto situaci vyřešit, pak mohou hráči zvážit i toto řešení.

Každopádně, pokud máte nové informace, vraťte se s nimi. Myslím, že bude dobré, aby to viděli i ostatní hráči.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni, jsem na tomto fóru nový a pravdou je, že potřebuji pomoc. Začal jsem hrát v kasinu wazamba před několika měsíci a až doteď bylo všechno v pořádku. Téměř před 2 týdny jsem vyhrál 3k a když jsem se pokusil vybrat peníze, wazamba mě poprvé požádal o ověření účtu. Téměř každý den jim posílám přesné dokumenty, o které žádají, ale stále je odmítají a nemohu najít řešení. Pokud má někdo stejnou zkušenost a může mi pomoci, budu moc rád.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

Ahoj.

Je skvělé, že jste nás našli, protože pomáhat hráčům je přesně to, čeho zde chceme dosáhnout.

Nyní k problému: Nebudu vás obtěžovat obecnými informacemi o složitosti procedury KYC (Know Your Customer). Místo toho mám pár věcí, na které by se mi hodil malý tip.

Jak to vidím já, pochopit, proč jsou tyto dokumenty neustále odmítány, je platný bod. Byl vám někdy sdělen důvod? Neváhejte a vložte snímek obrazovky nějaké e-mailové nebo chatové konverzace, pokud nějaký máte.

Kromě toho, jaké dokumenty v jakém formátu jste prosím zatím odeslali?

To by se podle mě taky mělo hodit.

Budu tady pro odpověď.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

To je to, co žádají. Posílám jim PDF svých bankovních transakcí a oni je odmítnou. Říkají, že potřebujeme originální papíry, které jsou upravené a podobné věci. A já ani nevím, jak upravit dokument, jako je tento😅

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

Děkuji!

Vlastně to není moc vtipné, abych byl upřímný 🙂.

Opravdu musíte poskytnout původní verzi PDF. Nejen fotografie převedená například do pdf.

Přestože si mnoho šťastných hráčů může stáhnout svou historii transakcí přímo z internetového bankovnictví, banka takové dokumenty obvykle poskytuje.

Abychom se vyhnuli mylné interpretaci, prosím, jak přesně jste získali svou historii transakcí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Vím, že to není vtipné, ale snažím se být v takových věcech klidný. Přesně tímto způsobem si stáhnu dokumenty ze svého účtu v internetovém bankovnictví a pošlu je do wazamby. Nepřevádím žádnou fotku.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

Dobrý den, hrají jen o čas.

Každý den jsem předkládal občanský průkaz a řidičský průkaz jako doklady. Vždy se každý den podřizujte, otravujte je, pak je to v pořádku tím, že se nevzdáte.

Od března jsem na řadě, abych obdržel své výhry.

Zdravím Anja


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, hrají jen o čas.

Každý den jsem předkládal občanský průkaz a řidičský průkaz jako doklady. Vždy se každý den podřizujte, otravujte je, pak je to v pořádku tím, že se nevzdáte.

Od března jsem na řadě, abych obdržel své výhry.

Zdravím Anja


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Předem děkuji za odpověď.

Za druhé, vzali jste si své výhry nebo ne, a pokud ano, po jaké době?

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.

Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.

Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ok chápu ještě jednou děkuji za reakci

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vím, že to není vtipné, ale snažím se být v takových věcech klidný. Přesně tímto způsobem si stáhnu dokumenty ze svého účtu v internetovém bankovnictví a pošlu je do wazamby. Nepřevádím žádnou fotku.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chápu. Jak jsem řekl, chtěl jsem si být jistý jeho původem. Bohužel to skutečně vypadá, že zaměstnanci kasina by měli absolvovat další školení o tom, jak je třeba s dokumenty nakládat. 🙁

Je mi líto, že nemohu být užitečnější.

Alespoň můžete podat bezplatnou stížnost, pro případ, že byste se příliš dlouho trápili. Podívejte se prosím na tento průvodce, jak tato funkce funguje .

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.

Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že je fér dodat, že vaše stížnost byla ve skutečnosti uzavřena jako neoprávněná . Se vší úctou se s tím vypořádejte a přestaňte se svými nepodporovanými nápady pronásledovat ostatní hráče.

Opravdu vám to musím pokaždé připomínat?

" Děkuji za vaše e-maily. Bohužel jsem nenašel žádnou relevantní konverzaci, která by naznačovala, že v kasinu místo vás hrál někdo jiný. Podle vaší herní historie jste snížili své výhry na nulu a poté jste provedli 36 vkladů . Je vysoce nepravděpodobné, že by to někdo udělal poté, co byl „okraden" o 80 000 €. V konverzacích, které jste přeposlali, si v podstatě stěžujete na své výběry. Protože všechny výběry, které jste provedli, byly zpracovány a přijaty a neexistují žádné známky zneužití přístupu k váš účet , obávám se, že vaše stížnost bude zamítnuta. Pokud s naším rozhodnutím nesouhlasíte, obraťte se na Úřad pro hazardní hry (certria@gaminglicenses.com). Kéž bych vám mohl více pomoci."

Pokud nepřestanete přinášet toto téma pokaždé, když nový hráč zveřejní problém, vaše povolení vytvářet zde příspěvky bude omezeno.

Můžete to prosím zvážit?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chápu. Jak jsem řekl, chtěl jsem si být jistý jeho původem. Bohužel to skutečně vypadá, že zaměstnanci kasina by měli absolvovat další školení o tom, jak je třeba s dokumenty nakládat. 🙁

Je mi líto, že nemohu být užitečnější.

Alespoň můžete podat bezplatnou stížnost, pro případ, že byste se příliš dlouho trápili. Podívejte se prosím na tento průvodce, jak tato funkce funguje .

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobře, ještě jednou děkuji za odpovědi, pokusím se co nejdříve najít řešení. Ať už si vezmu peníze nebo ne, podám stížnost na kasino wazamba.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 11 měsíci

Taky děkuji. Budeme tu, pokud budete potřebovat další podrobnosti o stížnosti nebo cokoli, co vyhovuje vašim potřebám.

Mohl byste nás laskavě informovat o vašem pokroku? Ostatním by se to mohlo hodit, řekl bych. 🙏

Tak či onak přeji celkem rychlé řešení!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Taky děkuji. Budeme tu, pokud budete potřebovat další podrobnosti o stížnosti nebo cokoli, co vyhovuje vašim potřebám.

Mohl byste nás laskavě informovat o vašem pokroku? Ostatním by se to mohlo hodit, řekl bych. 🙏

Tak či onak přeji celkem rychlé řešení!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Samozřejmě dám info, pokud se něco změní. Ještě jednou děkuji

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Byl bych opatrný...Protože váš kolega sám poznal rozdíly.

Ale už nebudu nic zveřejňovat.

I od tebe očekávám respekt.

Vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 11 měsíci

Prosím, nesnažte se říct, že nerozumíte. Znám celé pozadí stížnosti, kterou jsem zmínil. Osobně jsem kvůli tomu s Matějem v minulosti mnohokrát probíral vaše příspěvky.

Je to cesta, kterou jste si vybrali. To jsou důsledky.

Vážím si vás jako člověka, ale nemohu ignorovat neustálé očerňování, které se zde snažíte šířit. 🙏

Měj se dobře.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky