před 11 měsíci
0
Znovu jsem napsal Wazambě a znovu uplatnil svůj nárok.
Prostě mi zablokovali e-mailovou adresu.
Vím, že to může trvat dlouho, ale nevzdávám se.
Podání občanskoprávní žaloby je dalším možným krokem.
Bylo by samozřejmě mnohem lepší, kdyby se všichni vítězové Wazamby sešli a zakročili proti Wazambě.
Pokud budou nějaké novinky, dám vám vědět.
Pokud neobdržíte cenu od Wazamba, neváhejte mě kontaktovat.
#TogetherOpětWazamba
I wrote to Wazamba again and made my claim again.
They simply blocked my email address.
I know it may take a long time, but I'm not giving up.
Filing a civil lawsuit is the next possible step.
It would of course be much better if all the winners of Wazamba got together and took action against Wazamba.
If there is any news, I will let you know.
If you don't receive a prize from Wazamba, please feel free to contact me.
#TogetherAgainWazamba
Ich habe an Wazamba nochmals geschrieben und nochmals meine Forderung geltend gemacht.
Sie haben meine Email Adresse einfach gesperrt.
Ich weiß, das es lange dauern kann,aber ich gebe nicht auf.
Eine Zivilklage einreichen,ist der nächste mögliche Schritt.
Es würde natürlich viel besser sein,wenn alle Gewinner von Wazamba sich zusammen tun und gemeinsam gegen Wazamba vorgehen.
Wenn es Neuigkeiten gibt,werde ich es mitteilen.
Wer auch einen Gewinn von Wazamba nicht erhält, kann sich gerne bei mir melden.
#ZusammengegenWazamba
Jak řekla Radka, je to možný krok, ale určitě by bylo vhodné do něčeho takového hned netlačit. Tato možnost by měla být jednou z posledních, protože je to poměrně dlouhý a náročný proces.
Pokud se ale našemu týmu nepodaří tuto situaci vyřešit, pak mohou hráči zvážit i toto řešení.
Každopádně, pokud máte nové informace, vraťte se s nimi. Myslím, že bude dobré, aby to viděli i ostatní hráči.
As Radka said, it's a possible step but it would certainly be advisable not to push the players into something like that right away. This option should be one of the last ones because it's quite a long and arduous process.
However, if our team fails to resolve this situation, then the players can consider this solution as well.
Anyway, if you have new information, please come back with it. I think it will be good for other players to see it.
Ahoj všichni, jsem na tomto fóru nový a pravdou je, že potřebuji pomoc. Začal jsem hrát v kasinu wazamba před několika měsíci a až doteď bylo všechno v pořádku. Téměř před 2 týdny jsem vyhrál 3k a když jsem se pokusil vybrat peníze, wazamba mě poprvé požádal o ověření účtu. Téměř každý den jim posílám přesné dokumenty, o které žádají, ale stále je odmítají a nemohu najít řešení. Pokud má někdo stejnou zkušenost a může mi pomoci, budu moc rád.
Hello everybody i am new in this forum and the truth is that i need some help. I had started playing in wazamba casino some months ago and everything was alright until now. Almost 2 weeks ago i won 3k and when i tried to withdraw the money wazamba asked me to verify the account for first time. I am sending them almost every day the exact documents they ask for but they keep decline them and i cant find a solution. If someone has the same experience and can help me i would really appreciate it.
Ahoj.
Je skvělé, že jste nás našli, protože pomáhat hráčům je přesně to, čeho zde chceme dosáhnout.
Nyní k problému: Nebudu vás obtěžovat obecnými informacemi o složitosti procedury KYC (Know Your Customer). Místo toho mám pár věcí, na které by se mi hodil malý tip.
Jak to vidím já, pochopit, proč jsou tyto dokumenty neustále odmítány, je platný bod. Byl vám někdy sdělen důvod? Neváhejte a vložte snímek obrazovky nějaké e-mailové nebo chatové konverzace, pokud nějaký máte.
Kromě toho, jaké dokumenty v jakém formátu jste prosím zatím odeslali?
To by se podle mě taky mělo hodit.
Budu tady pro odpověď.
Hello.
It's great you've found us because helping players is exactly what we aim to achieve here.
Now to the problem: I won't bother you with general information about the complexity of the KYC (Know Your Customer) procedure. Instead, I have a few things I could use a little tip on.
The way I see it, understanding why those documents are rejected constantly is a valid point. Have you ever been told the reason? Don't hesitate to paste in a screenshot of some email or chat conversation, if you have any.
Other than that, which documents in what format have you sent so far, please?
That should come in handy too, I reckon.
I will be here for an answer.
To je to, co žádají. Posílám jim PDF svých bankovních transakcí a oni je odmítnou. Říkají, že potřebujeme originální papíry, které jsou upravené a podobné věci. A já ani nevím, jak upravit dokument, jako je tento😅
This is what they ask for. I send them PDF of my bank transactions and they reject them. They say we need the original papers this is modified and stuff like this. And i dont even know how to modify a document like this😅
Děkuji!
Vlastně to není moc vtipné, abych byl upřímný 🙂.
Opravdu musíte poskytnout původní verzi PDF. Nejen fotografie převedená například do pdf.
Přestože si mnoho šťastných hráčů může stáhnout svou historii transakcí přímo z internetového bankovnictví, banka takové dokumenty obvykle poskytuje.
Abychom se vyhnuli mylné interpretaci, prosím, jak přesně jste získali svou historii transakcí?
Thank you!
Actually, it is not very funny, to be honest 🙂.
You really need to provide the original PDF version. Not just a photo converted into a pdf, for instance.
Although many lucky players are able to download their transaction history directly from Internet banking, the bank typically provides such documents.
So, to avoid misinterpretation, how exactly did you get your transaction history, please?
Vím, že to není vtipné, ale snažím se být v takových věcech klidný. Přesně tímto způsobem si stáhnu dokumenty ze svého účtu v internetovém bankovnictví a pošlu je do wazamby. Nepřevádím žádnou fotku.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Dobrý den, hrají jen o čas.
Každý den jsem předkládal občanský průkaz a řidičský průkaz jako doklady. Vždy se každý den podřizujte, otravujte je, pak je to v pořádku tím, že se nevzdáte.
Od března jsem na řadě, abych obdržel své výhry.
Zdravím Anja
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Dobrý den, hrají jen o čas.
Každý den jsem předkládal občanský průkaz a řidičský průkaz jako doklady. Vždy se každý den podřizujte, otravujte je, pak je to v pořádku tím, že se nevzdáte.
Od března jsem na řadě, abych obdržel své výhry.
Zdravím Anja
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.
Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.
Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Vím, že to není vtipné, ale snažím se být v takových věcech klidný. Přesně tímto způsobem si stáhnu dokumenty ze svého účtu v internetovém bankovnictví a pošlu je do wazamby. Nepřevádím žádnou fotku.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Chápu. Jak jsem řekl, chtěl jsem si být jistý jeho původem. Bohužel to skutečně vypadá, že zaměstnanci kasina by měli absolvovat další školení o tom, jak je třeba s dokumenty nakládat. 🙁
Je mi líto, že nemohu být užitečnější.
Alespoň můžete podat bezplatnou stížnost, pro případ, že byste se příliš dlouho trápili. Podívejte se prosím na tento průvodce, jak tato funkce funguje .
Co si o tom myslíš?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Dalším důležitým tipem je uložit si všechny vyhrané výhry jako snímek obrazovky a také stáhnout historii hry.
Pro mě Wazamba několikrát manipuloval s částkou, takže moje výhry byly stále menší a menší.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Myslím, že je fér dodat, že vaše stížnost byla ve skutečnosti uzavřena jako neoprávněná . Se vší úctou se s tím vypořádejte a přestaňte se svými nepodporovanými nápady pronásledovat ostatní hráče.
Opravdu vám to musím pokaždé připomínat?
" Děkuji za vaše e-maily. Bohužel jsem nenašel žádnou relevantní konverzaci, která by naznačovala, že v kasinu místo vás hrál někdo jiný. Podle vaší herní historie jste snížili své výhry na nulu a poté jste provedli 36 vkladů . Je vysoce nepravděpodobné, že by to někdo udělal poté, co byl „okraden" o 80 000 €. V konverzacích, které jste přeposlali, si v podstatě stěžujete na své výběry. Protože všechny výběry, které jste provedli, byly zpracovány a přijaty a neexistují žádné známky zneužití přístupu k váš účet , obávám se, že vaše stížnost bude zamítnuta. Pokud s naším rozhodnutím nesouhlasíte, obraťte se na Úřad pro hazardní hry (certria@gaminglicenses.com). Kéž bych vám mohl více pomoci."
Pokud nepřestanete přinášet toto téma pokaždé, když nový hráč zveřejní problém, vaše povolení vytvářet zde příspěvky bude omezeno.
Můžete to prosím zvážit?
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Chápu. Jak jsem řekl, chtěl jsem si být jistý jeho původem. Bohužel to skutečně vypadá, že zaměstnanci kasina by měli absolvovat další školení o tom, jak je třeba s dokumenty nakládat. 🙁
Je mi líto, že nemohu být užitečnější.
Alespoň můžete podat bezplatnou stížnost, pro případ, že byste se příliš dlouho trápili. Podívejte se prosím na tento průvodce, jak tato funkce funguje .
Co si o tom myslíš?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Dobře, ještě jednou děkuji za odpovědi, pokusím se co nejdříve najít řešení. Ať už si vezmu peníze nebo ne, podám stížnost na kasino wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
Taky děkuji. Budeme tu, pokud budete potřebovat další podrobnosti o stížnosti nebo cokoli, co vyhovuje vašim potřebám.
Mohl byste nás laskavě informovat o vašem pokroku? Ostatním by se to mohlo hodit, řekl bych. 🙏
Tak či onak přeji celkem rychlé řešení!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Taky děkuji. Budeme tu, pokud budete potřebovat další podrobnosti o stížnosti nebo cokoli, co vyhovuje vašim potřebám.
Mohl byste nás laskavě informovat o vašem pokroku? Ostatním by se to mohlo hodit, řekl bych. 🙏
Tak či onak přeji celkem rychlé řešení!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Samozřejmě dám info, pokud se něco změní. Ještě jednou děkuji
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Byl bych opatrný...Protože váš kolega sám poznal rozdíly.
Ale už nebudu nic zveřejňovat.
I od tebe očekávám respekt.
Vše nejlepší
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Prosím, nesnažte se říct, že nerozumíte. Znám celé pozadí stížnosti, kterou jsem zmínil. Osobně jsem kvůli tomu s Matějem v minulosti mnohokrát probíral vaše příspěvky.
Je to cesta, kterou jste si vybrali. To jsou důsledky.
Vážím si vás jako člověka, ale nemohu ignorovat neustálé očerňování, které se zde snažíte šířit. 🙏
Měj se dobře.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.