Ahoj.
Index bezpečnosti je docela transparentní - stačí použít tento odkaz a zjistit více .
Je důležité říci, že nemůžeme jednoduše změnit "hodnocení" pokaždé, když hráč vyjádří špatnou zkušenost na fóru nebo vytvoří uživatelskou recenzi bez podpůrného důkazu - doufám, že to dává smysl. Uživatelské recenze jsou tím správným nástrojem pro komentování vašich zkušeností. Protože nevíme, co se přesně stalo, je spravedlivé ponechat uživatelské hodnocení mimo hodnotu bezpečnostního indexu. Oficiální stížnosti podané přes Casino Guru Resolution Center jsou však zcela opačné.
Nebojte se, pokaždé, když prokážeme, že kasino jednalo vůči hráči nespravedlivě, kasino získá černé body:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
"Začněme konstatováním, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie ‚zamítnutá‘. Totéž se stane pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.
Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
Pokud jste tedy přesvědčeni, že se vám něco stalo, podejte v první řadě stížnost 🙏
https://casino.guru/complaints/create
A přiveďte sem všechny ostatní hráče; naším cílem je pomoci komukoli.
Hello there.
The safety index is pretty transparent - just use this link to find out more.
It's important to say, that we can't simply change the "rating" each time the player expresses a bad experience on the forum or creates a user review without supportive proof - I hope that makes sense. The user reviews are the proper tool to comment on your experiences. Since we do not know what exactly happened, it's fair to keep the user rating outside the safety index value. Official complaints submitted through the Casino Guru Resolution Center are quite the opposite, though.
Don't worry, every time we prove that the casino acted unfairly towards a player, the casino gets black points:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Thus, if you are convinced something wrong has happened to you, submit the complaint in the first place 🙏
https://casino.guru/complaints/create
And bring here all the other players; we aim to help anyone.
Automaticky přeloženo: