FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 roky od Matiseli
|
48920 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...7 8 9...19
Přidat příspěvek
anjmy1969
před 10 měsíci

No je mi to moc líto, protože nikdo si nic takového nezaslouží. Smutné je, že s tím nemůžete nic dělat, protože vlastně nic nebylo ve vašich rukou. Soucítím s vámi a doufám, že budete mít ještě dost síly pomáhat a být tím dobrým člověkem, jakým chcete být.

Ale abych se vrátil k další důležité věci, jak jsi psal, pokud máš nějaké novinky, dej vědět. Přeji hodně štěstí a držím palce. Opatruj se. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na účtu wazamba mám 26075 eur. Neplatí mi a navíc teď nemám přístup na stránku wazamba od guru kasina, kam jsem se dostal kliknutím na fotku wazamby.

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 10 měsíci

Neplatí mi 26 500 eur. Nevím, co mám teď dělat. jsem zoufalý

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu nerozumím systému hodnocení Casino Guru, i když jsem ho četl.


Jak je možné, že 2 hráčům v kasinu Wazamba nebudou vyplaceny jejich výhry ve výši přes 76 000 EUR + VĚTŠINOU špatné recenze od více než 70 osob a přesto má Wazamba stále VELMI VYSOKÝ bezpečnostní index a vysoké hodnocení 9,1/10???

Podle mého názoru by jejich hodnocení mělo být celkově mnohem nižší, protože mají většinou špatné recenze od hráčů.


Pokud se budou hráči spoléhat na tento systém hodnocení, mohou skončit špatně, když budou hrát v kasinu Wazamba. Jsem součástí skupiny, která hraje online kasina, a budu šířit slovo VYHNĚTE SE kasinu Wazamba jako mor, spolu s několika dalšími, kteří jsou registrováni na Curacau, protože regulační orgán je NEJSLABŠÍ a nejneschopnější v celém světě. kasino průmysl.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Dobré ráno...děkuji za zprávu.

Mám právníka, který mi pomáhá proti Wazambovi.

Podal jsem hlášení přímo, vy byste měli udělat totéž.

Vzhledem k tomu, že sídlo Wazamba je na Curacau, není to jednoduché.

V březnu jsem vyhrál, ale nevzdám se.

V určitém okamžiku přijde náš čas a spravedlnost zvítězí.

Všichni vítězové by se museli spojit a podat občanskoprávní žalobu.

Společně můžete dosáhnout více, veřejnost by měla vědět více a pokud máte právníky, kteří svou práci berou opravdu vážně.

Můžete se mi ozvat a pokud budu mít nějaké novinky, dám vám vědět.

S pozdravem Anja

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před 10 měsíci

Napsal jsem mu. Ani nemusel odpovídat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na účtu wazamba mám 26075 eur. Neplatí mi a navíc teď nemám přístup na stránku wazamba od guru kasina, kam jsem se dostal kliknutím na fotku wazamby.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odeslání stížnosti byla chytrá volba a jsem si jist, že náš specializovaný tým najde způsob, jak vám pomoci. Jen udržujte stížnost aktuální, prosím. Nemám problém s přístupem na stránky z naší stránky - dokonce i ze španělské verze.

Nemám tedy ponětí, kde se tento problém bere. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno...děkuji za zprávu.

Mám právníka, který mi pomáhá proti Wazambovi.

Podal jsem hlášení přímo, vy byste měli udělat totéž.

Vzhledem k tomu, že sídlo Wazamba je na Curacau, není to jednoduché.

V březnu jsem vyhrál, ale nevzdám se.

V určitém okamžiku přijde náš čas a spravedlnost zvítězí.

Všichni vítězové by se museli spojit a podat občanskoprávní žalobu.

Společně můžete dosáhnout více, veřejnost by měla vědět více a pokud máte právníky, kteří svou práci berou opravdu vážně.

Můžete se mi ozvat a pokud budu mít nějaké novinky, dám vám vědět.

S pozdravem Anja

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Víte, tento hráč s největší pravděpodobností problém vyřeší bez právníka. Mohl byste prosím dát centru Casino Guru Resolution Center nějaký čas, aby se tím vypořádalo? 🙏

Pokud se nepletu, už víte, jak náročný může být takový soudní proces; proto vás žádám, abyste to nechali jako poslední možnost. Ne každá opožděná platba potřebuje právníka.✨

Mějte se v klidu, milé anjmy1969!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Opravdu nerozumím systému hodnocení Casino Guru, i když jsem ho četl.


Jak je možné, že 2 hráčům v kasinu Wazamba nebudou vyplaceny jejich výhry ve výši přes 76 000 EUR + VĚTŠINOU špatné recenze od více než 70 osob a přesto má Wazamba stále VELMI VYSOKÝ bezpečnostní index a vysoké hodnocení 9,1/10???

Podle mého názoru by jejich hodnocení mělo být celkově mnohem nižší, protože mají většinou špatné recenze od hráčů.


Pokud se budou hráči spoléhat na tento systém hodnocení, mohou skončit špatně, když budou hrát v kasinu Wazamba. Jsem součástí skupiny, která hraje online kasina, a budu šířit slovo VYHNĚTE SE kasinu Wazamba jako mor, spolu s několika dalšími, kteří jsou registrováni na Curacau, protože regulační orgán je NEJSLABŠÍ a nejneschopnější v celém světě. kasino průmysl.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Index bezpečnosti je docela transparentní - stačí použít tento odkaz a zjistit více .

Je důležité říci, že nemůžeme jednoduše změnit "hodnocení" pokaždé, když hráč vyjádří špatnou zkušenost na fóru nebo vytvoří uživatelskou recenzi bez podpůrného důkazu - doufám, že to dává smysl. Uživatelské recenze jsou tím správným nástrojem pro komentování vašich zkušeností. Protože nevíme, co se přesně stalo, je spravedlivé ponechat uživatelské hodnocení mimo hodnotu bezpečnostního indexu. Oficiální stížnosti podané přes Casino Guru Resolution Center jsou však zcela opačné.

Nebojte se, pokaždé, když prokážeme, že kasino jednalo vůči hráči nespravedlivě, kasino získá černé body:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

"Začněme konstatováním, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie ‚zamítnutá‘. Totéž se stane pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

Pokud jste tedy přesvědčeni, že se vám něco stalo, podejte v první řadě stížnost 🙏

https://casino.guru/complaints/create

A přiveďte sem všechny ostatní hráče; naším cílem je pomoci komukoli.

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 10 měsíci

Napsal jsem ti na facebook

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Znovu jsem napsal Wazambě a znovu uplatnil svůj nárok.

Prostě mi zablokovali e-mailovou adresu.

Vím, že to může trvat dlouho, ale nevzdávám se.

Podání občanskoprávní žaloby je dalším možným krokem.

Bylo by samozřejmě mnohem lepší, kdyby se všichni vítězové Wazamby sešli a zakročili proti Wazambě.

Pokud budou nějaké novinky, dám vám vědět.

Pokud neobdržíte cenu od Wazamba, neváhejte mě kontaktovat.

#TogetherOpětWazamba


Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 10 měsíci

Jak řekla Radka, je to možný krok, ale určitě by bylo vhodné do něčeho takového hned netlačit. Tato možnost by měla být jednou z posledních, protože je to poměrně dlouhý a náročný proces.

Pokud se ale našemu týmu nepodaří tuto situaci vyřešit, pak mohou hráči zvážit i toto řešení.

Každopádně, pokud máte nové informace, vraťte se s nimi. Myslím, že bude dobré, aby to viděli i ostatní hráči.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jaro byl odstraněn
před 10 měsíci

Ahoj všichni, jsem na tomto fóru nový a pravdou je, že potřebuji pomoc. Začal jsem hrát v kasinu wazamba před několika měsíci a až doteď bylo všechno v pořádku. Téměř před 2 týdny jsem vyhrál 3k a když jsem se pokusil vybrat peníze, wazamba mě poprvé požádal o ověření účtu. Téměř každý den jim posílám přesné dokumenty, o které žádají, ale stále je odmítají a nemohu najít řešení. Pokud má někdo stejnou zkušenost a může mi pomoci, budu moc rád.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 10 měsíci

Ahoj.

Je skvělé, že jste nás našli, protože pomáhat hráčům je přesně to, čeho zde chceme dosáhnout.

Nyní k problému: Nebudu vás obtěžovat obecnými informacemi o složitosti procedury KYC (Know Your Customer). Místo toho mám pár věcí, na které by se mi hodil malý tip.

Jak to vidím já, pochopit, proč jsou tyto dokumenty neustále odmítány, je platný bod. Byl vám někdy sdělen důvod? Neváhejte a vložte snímek obrazovky nějaké e-mailové nebo chatové konverzace, pokud nějaký máte.

Kromě toho, jaké dokumenty v jakém formátu jste prosím zatím odeslali?

To by se podle mě taky mělo hodit.

Budu tady pro odpověď.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 10 měsíci

To je to, co žádají. Posílám jim PDF svých bankovních transakcí a oni je odmítnou. Říkají, že potřebujeme originální papíry, které jsou upravené a podobné věci. A já ani nevím, jak upravit dokument, jako je tento😅

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 10 měsíci

Děkuji!

Vlastně to není moc vtipné, abych byl upřímný 🙂.

Opravdu musíte poskytnout původní verzi PDF. Nejen fotografie převedená například do pdf.

Přestože si mnoho šťastných hráčů může stáhnout svou historii transakcí přímo z internetového bankovnictví, banka takové dokumenty obvykle poskytuje.

Abychom se vyhnuli mylné interpretaci, prosím, jak přesně jste získali svou historii transakcí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vím, že to není vtipné, ale snažím se být v takových věcech klidný. Přesně tímto způsobem si stáhnu dokumenty ze svého účtu v internetovém bankovnictví a pošlu je do wazamby. Nepřevádím žádnou fotku.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 10 měsíci

Dobrý den, hrají jen o čas.

Každý den jsem předkládal občanský průkaz a řidičský průkaz jako doklady. Vždy se každý den podřizujte, otravujte je, pak je to v pořádku tím, že se nevzdáte.

Od března jsem na řadě, abych obdržel své výhry.

Zdravím Anja


Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu