FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 roky od Matiseli
|
58757 zobrazení 354 odpovědí |
|
1...8 9 10...18
před 12 měsíci

Dobré ráno, před 2 dny jsem vyhrál 1000 eur s bonusem 30 eur nakonec po dvou dnech byl výběr zrušen s tím, že mi automat zaplatil omylem

Automaticky přeloženo:
y7wmqpqmjm
před 12 měsíci

Ahoj, ptali jste se, jak je to možné, nebo na nějaký důkaz z kasina, že došlo k chybě?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ano, říkají, že to byla chyba na slotu a že mi neměli platit. Říkají, že s maximálním bonusem 5 eur v mincích bych mohl vyhrát 25 eur. Problém je v tom, že bonus není to, co říkají, ale byl to bonus krab a vyhrál jsem 60 €, se kterými jsem pak vyhrál písemnou částku.

Automaticky přeloženo:
y7wmqpqmjm
před 12 měsíci

Je mi líto, ale co je to za skrabí bonus?

Tak či onak jsem se chystal navrhnout vám podat stížnost a teď vidím, že už máte jednu s velmi podobným problémem, ale proti jinému kasinu.

Pro jistotu, setkali jste se v obou kasinech se stejným problémem? Nebo jen ve Wazambě, prosím?

Tak či onak, vaše aktuální stížnost jistě potřebuje lepší aktualizaci 🙏 Učiňte tak prosím pomocí tohoto odkazu .


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Mýlil jsem se, vždy je to stejné

Automaticky přeloženo:
y7wmqpqmjm
před 12 měsíci

Vzhledem k tomu, že se jedná o problém kasina Wazmba, přesunul jsem vaše příspěvky do konkrétního kasina.

Radka se však zeptala, co je to skrabí bonus. Mohl byste mi to popsat nebo říct, co to znamená?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Scrab bonus by byl bonus, který vám dají, když dobijete.

máte šanci vyhrát roztočení zdarma nebo hratelné peníze.

je to jakýsi stroj s robotickým ramenem pro ovládání a lov objektu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 12 měsíci

Dobré odpoledne Radko, konečně toto tvrzení....

Váš kolega Peter objevil tyto rozdílové částky, stejně jako já, a to mě přivádí k mému právníkovi.

.......Nevšimli jste si rozdílů ve vašem zůstatku při výběru (22. března chybělo 6641,80 EUR, 24. března chybělo 25889,31 EUR a 25. března chybělo 28277,50 EUR), jak je uvedeno v jeden z excelových dokumentů? Listy, které jsi poslal? To jsou podle mě dost výrazné a znatelné částky. Kontaktovali jste kvůli tomu kasino?......


Automatický překlad

Další zprávy vám už ale posílat nebudu a odpoví vám i ostatní vaši zákazníci.

Kdybych prohrál své výhry, nebojoval bych tak dlouho za vaši spravedlnost.

Mám tělesné postižení, ale ne mentální.

Není hezké, že mě obviňuješ ze lži.

To je na konec vše!!!

S pozdravem Anja Meyer ♥️





Automaticky přeloženo:
manoskap7
před 12 měsíci

Dobrý večer, příteli, protože jsem viděl, že jste čelili stejnému problému jako já ve wazambě, pokud vidíte tuto zprávu, odešlete prosím odpověď a já najdu řešení

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 12 měsíci

Ahoj, jak jsi to vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Scrab bonus by byl bonus, který vám dají, když dobijete.

máte šanci vyhrát roztočení zdarma nebo hratelné peníze.

je to jakýsi stroj s robotickým ramenem pro ovládání a lov objektu

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Už tomu rozumím lépe. Vložili jste v kasinu, abyste získali tento bonus, a vyhráli jste s ním, ano?

Petronella však čeká na vaši odpověď, takže by bylo jistě užitečné, kdybyste ji poskytli, aby mohla jít dál.

Klikněte sem a aktualizujte svou stížnost .

Jsem zvědavý, jak to všechno nakonec dopadne a docela mě to zajímá. Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý večer, příteli, protože jsem viděl, že jste čelili stejnému problému jako já ve wazambě, pokud vidíte tuto zprávu, odešlete prosím odpověď a já najdu řešení

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

S jakým konkrétním problémem jste se setkali a jak se vám jej podařilo vyřešit, pokud nabídnete svou pomoc?

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 12 měsíci

Drahý uživateli.

To je stěží celý příběh a nebudu ten, kdo bude vytahovat neuvěřitelné odpovědi, které jsme dostali při řešení vaší zamítnuté stížnosti.

Pokud jde o spravedlnost, nepodařilo se vám zálohovat vaši sérii o kasinu, takže stížnost byla zamítnuta.

https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1

Ve světle toho vaše neustálé útoky na toto kasino na fóru již nebudou tolerovány. Jsou tu další, kteří hledají pomoc, ale to neznamená, že musíte pokaždé zasáhnout a opakovat stejné příběhy, protože toto není váš osobní blog.

To je moje jediná starost. Jsem rád, že je to konečně za námi.

Měj se dobře.


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj, jak jsi to vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Zatím ne, proto žádám o pomoc

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

S jakým konkrétním problémem jste se setkali a jak se vám jej podařilo vyřešit, pokud nabídnete svou pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Před 2-3 dny jsem mluvil o svém problému s radkou. Stále se snažím najít řešení.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 12 měsíci

Očividně jsem to už viděl, ale měl jsem pocit, že se vám podařilo situaci vyřešit, protože jste nabídl pomoc. Nyní chápu, že váš problém ještě nebyl vyřešen a stále máte potíže s tím, že nemůžete ověřit svůj účet?

Myslím, že dobrým řešením by bylootevřít stížnost u nás , kde by se vám náš tým pokusil pomoci. jak to vidíš ?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Očividně jsem to už viděl, ale měl jsem pocit, že se vám podařilo situaci vyřešit, protože jste nabídl pomoc. Nyní chápu, že váš problém ještě nebyl vyřešen a stále máte potíže s tím, že nemůžete ověřit svůj účet?

Myslím, že dobrým řešením by bylootevřít stížnost u nás , kde by se vám náš tým pokusil pomoci. jak to vidíš ?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Pokusím se ještě několikrát vyřešit problém sám. Pokud ne, přijdu sem znovu, abychom společně našli řešení. Děkuji za nabídku.

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 12 měsíci

Samozřejmě tě nebudu do ničeho nutit. Když vám dojdou možnosti, víte, že nás můžete kontaktovat a náš tým se vám pokusí pomoci.

Doufejme, že to nebude nutné a do té doby budete mít své starosti vyřešené. Zkřížené prsty. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 12 měsíci

Co máš za problém;

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Co máš za problém;

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Vyhrál jsem 3 tisíce na wazambě a jakmile jsem je začal vybírat, požádali mě o identifikaci účtu. Už dva týdny posílám papíry, o které žádají, a oni trvají na tom, že je nepřijímají, takže nemůžu dostat své peníze. Pokud jste se setkali s něčím podobným, budu moc rád za odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky