FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 3 roky od Matiseli
|
50394 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...9 10 11...18
Přidat příspěvek
Themisjr
před 10 měsíci

Zkontrolovali jste stížnosti?


Byl tam další, kdo měl problém, protože je nepřijali.


Pokud na to nepřijdete, vyrobte si vlastní basu a nechejte jejich manažera, aby se o to postaral, protože podpora někdy není nejlepší

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zkontrolovali jste stížnosti?


Byl tam další, kdo měl problém, protože je nepřijali.


Pokud na to nepřijdete, vyrobte si vlastní basu a nechejte jejich manažera, aby se o to postaral, protože podpora někdy není nejlepší

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je malá naděje, že to zvládnu sám. Pokud nepožádám o pomoc odtud

Automaticky přeloženo:
Themisjr
před 10 měsíci

Pokud mohu na vteřinu zasáhnout, myslím, že byste také měli okamžitě podat stížnost. Nebojte se, je to zdarma.

Řekl bych, že kasino mělo dost času na to, aby vás ověřilo, a teď by se vám mohla hodit nějaká pomoc, takže začněme přímo zde pomocí tohoto odkazu .

Možná se divíte, co to vlastně ta stížnost je,... No, dovolte mi sdílet tento návod . Podle mého názoru to celou funkci jasně vysvětluje.


Máš zájem?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zkontrolovali jste stížnosti?


Byl tam další, kdo měl problém, protože je nepřijali.


Pokud na to nepřijdete, vyrobte si vlastní basu a nechejte jejich manažera, aby se o to postaral, protože podpora někdy není nejlepší

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, podařilo se vám tímto způsobem vyřešit nějaký váš problém v tomto kasinu? Ptám se proto, že pokud doporučujete takový postup, asi jste něco vyřešili. Je to správně ? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Vyřešil jsem jeden ze svých problémů s jiným kasinem prostřednictvím vaší sekce stížností a jsem za to vděčný.


Možná brzy podám stížnost na wazambu, pokud budou nadále odkládat mé vlastní výběry, ale momentálně jsem teprve 4. den čekání.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud mohu na vteřinu zasáhnout, myslím, že byste také měli okamžitě podat stížnost. Nebojte se, je to zdarma.

Řekl bych, že kasino mělo dost času na to, aby vás ověřilo, a teď by se vám mohla hodit nějaká pomoc, takže začněme přímo zde pomocí tohoto odkazu .

Možná se divíte, co to vlastně ta stížnost je,... No, dovolte mi sdílet tento návod . Podle mého názoru to celou funkci jasně vysvětluje.


Máš zájem?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že jsem blízko k nalezení řešení, takže budu zkoušet trochu víc sám a pak požádám o pomoc, pokud to bude nutné

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyřešil jsem jeden ze svých problémů s jiným kasinem prostřednictvím vaší sekce stížností a jsem za to vděčný.


Možná brzy podám stížnost na wazambu, pokud budou nadále odkládat mé vlastní výběry, ale momentálně jsem teprve 4. den čekání.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Těší mě, že jsme vám už jednou mohli pomoci. Samozřejmě, pokud máte v tomto kasinu problém, neváhejte podat stížnost. Také bych však řekl, že 4 dny stále nejsou velký problém a kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Každopádně, dostali jste od kasina nějaký důvod, proč to trvá déle?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslím, že jsem blízko k nalezení řešení, takže budu zkoušet trochu víc sám a pak požádám o pomoc, pokud to bude nutné

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, doufám, že to zvládneš. Pokud ne, víte, že se na nás můžete obrátit. Hodně štěstí a pokud máte něco nového, neváhejte nás aktualizovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, mám "čekající" výběr už dny, kdy říkali, že to bude trvat 1 až 3 pracovní dny...už jsme 4. a vypadá to, že neplatí...kromě toho negativní recenze, které jsem četl na internetu... Je to podvodná stránka? V chatu neposkytují řešení a omezují se na zkopírování a vložení zprávy.

Automaticky přeloženo:
Nole77
před 9 měsíci

Dobrý den, přesunul jsem váš příspěvek pod kasino, kde se vyskytly vaše problémy. Vidím, že jste ve 4. dni ve fázi výběru, ale rád bych začal tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Když vám kasino řeklo, že to bude trvat 1-3 dny, dali vám vysvětlení, proč to ještě nemáte? Napadá mě, že vzhledem k tomu, že je před prázdninami, může mít kasino nějaké zpoždění s platbami nebo to může mít jiné důvody.

Doporučuji však být chvíli trpělivý s ohledem na časový rámec, který jsem vám řekl, a uvidíme, zda se k vám peníze dostanou. Pevně věřím, že bude a pokud budete mít nějaké nové informace, neváhejte a dejte nám vědět. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Rafaeliton Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Rafaeliton
před 8 měsíci

Vážený uživateli, kvůli vašemu naprosto nevhodnému jazyku a urážlivému chování vás nyní varuji!

Respektujte prosím naše zásady, jinak bude váš účet trvale zablokován nebo ztratíte přístup do fóra.

https://casino.guru/terms-and-conditions


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rabidi NV jsou nejhorší lidé, dokázali mě udržet dlouho bez spánku, protože jsem byl tak nervózní. Jsou to vycvičení bandité!!!

Navrhuji policejní vyšetřování v sídle firmy, měli by být zatčeni a pojídat kameny do konce života!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, od 29. 12. 2021 jsem provedl několik vkladů a prohrál jsem spoustu peněz a pokračováním ve hře jsem mohl vyhrát něco z toho, co jsem ztratil. Asi 2 400 EUR, snažím se, aby mi je vrátili... podle zásad vrácení peněz je uvedeno, že jsou vráceny do 3 pracovních dnů, ale již uplynulo několik dní a nevidím odpověď.


Je pravda, že vrácení je každých 24 hodin a s limitem. Přijal jsem to a vybíral jsem každých 24 hodin. Kontaktuji oddělení pomoci, ale nikdo mi neodpovídá…


Říkají mi, že musím počkat.


potřebuji pomoci

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rabidi NV jsou nejhorší lidé, dokázali mě udržet dlouho bez spánku, protože jsem byl tak nervózní. Jsou to vycvičení bandité!!!

Navrhuji policejní vyšetřování v sídle firmy, měli by být zatčeni a pojídat kameny do konce života!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Omlouvám se za vaše zkušenosti, ale držte se na vodítku. Nebudu tolerovat vaše obecné zneužívání.

Máte-li co říci o Rabidi - urážky jsou vyloučeny , udělejte to prosím zde:

https://pt.casino.guru/forum/casinos/aviso--rabidi-nv-agora-esta-operando-sem-licenca/6

Modlím se, abyste pochopili mé varování.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, od 29. 12. 2021 jsem provedl několik vkladů a prohrál jsem spoustu peněz a pokračováním ve hře jsem mohl vyhrát něco z toho, co jsem ztratil. Asi 2 400 EUR, snažím se, aby mi je vrátili... podle zásad vrácení peněz je uvedeno, že jsou vráceny do 3 pracovních dnů, ale již uplynulo několik dní a nevidím odpověď.


Je pravda, že vrácení je každých 24 hodin a s limitem. Přijal jsem to a vybíral jsem každých 24 hodin. Kontaktuji oddělení pomoci, ale nikdo mi neodpovídá…


Říkají mi, že musím počkat.


potřebuji pomoci

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

Máte prosím na mysli vrácení peněz nebo spíše běžné žádosti o výběr?

Upřímně, zatím to nedokážu říct.

Budu tady kvůli aktualizaci. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, mám 101 000 eur. Mám z toho tři čekající výběry, první den je první a neplatí se. Jak je kontaktuji přes chat a oni mi řeknou, že jsem ve frontě. Potřebuji pomoci. Musím vybrat spoustu peněz. Je to chléb mého syna. Justiceaaaaa. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 8 měsíci

Ahoj.

Jak chápu váš příspěvek, kasino připustilo, že jste ve frontě. To znamená, že jsou s největší pravděpodobností ve zpoždění - zpracování plateb ve frontě. Pochopil jsem to správně?

Ptám se proto, že v takové situaci stačí počkat. Jen nerušte výběry, to je důležité.

Možná sem můžete vložit odpověď, kterou jste dostali od podpory. Mohl bys prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Tyto tři výběry byly schváleny a zaplaceny včera kasinem wazamba. Ale když požádám o výběr, nikdy to nezruším.😊. Doufám, že již nedochází k žádnému zpoždění ve výběrech, protože tyto výběry trvaly podle podmínek kasina wazamba déle než tři pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 8 měsíci

Dobře, to je zodpovědné.

Také doufám, že zpoždění nebude příliš velké. Mohl bys mě informovat, prosím? 🙏

Jen pro jistotu, víš.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky