FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 3 roky od Matiseli
|
58840 zobrazení 354 odpovědí |
|
1...10 11 12...18
před 10 měsíci

Informoval jsem vás. Samozřejmě ano, samozřejmě. Dám ti vědět cokoliv. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Nemáš zač, budu tady 🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Na herním účtu mám spoustu peněz. Ve výběrech jsou velmi pozdě. Je 11. ledna a zpracovali pouze tři výběry. Mám tři další nevyřízené a požadované výběry, ale v tuto chvíli nic ke zpracování. Doufám, že mi můžete pomoci prosím.. filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Jak dlouho prosím čekáte na další výběry? Všiml jsem si, že jste psal, že kasino mělo dříve nějaké zpoždění ve výběrech, takže to bude pravděpodobně stejné i nyní podle toho, co popisujete. Ale pokud je to jen pár dní, nebyl bych ve stresu a snažil bych se být trpělivý. Zjišťujete u kasina, proč to trvá déle?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

file Například tento výběr již včera uplynul tři pracovní dny podle obchodních podmínek. Z wazamby. Ve výběrech jsou velmi pozdě.

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Znamená to, že jste dostali další platbu z kasina? Kolik výběrů máte nyní a kdy jste je prosím zadali?

Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj. Nyní mám tři nevyřízené výběry. Ale momentálně jsou ve lhůtě. Protože jeden o to požádal tento pátek, jiný v sobotu a další dnes, v neděli.

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Chápu, takže to znamená, že jste své výběry provedli teprve před chvílí, takže pokud máte nějaký problém a kasino nedokázalo vyplatit vaše peníze, neváhejte mě aktualizovat.

Každopádně, jaký termín vám kasino dalo? Viděl jsem, že jste byli tímto kasinem v minulosti placeni a zmínili jste se, že jste obdrželi nějaké peníze, takže pevně věřím, že tomu tak bude i nyní.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dnes je zde dokonalé kasino wazamba. V tuto chvíli mi vyplatila všechny výběry. Informoval jsem vás. Zdravím 😊

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Ahoj! Takže už neexistují žádné nevyřízené výběry?

Bez dechu čekám na vaši odpověď! 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Mám dva nevyřízené výběry, ale jsou nedávné. Ale dnes platí wazambu dobře. Budu tě informovat. Děkuji vámsssz

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Dobře. Čím více novinek, tím lépe!

Hodně štěstí! ✨🙌


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Díky Radka. Jsme v kontaktu. Pozdravy z Cádizu Španělsko.😊

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Díky Radka. Jsme v kontaktu. Pozdravy z Cádizu Španělsko.😊

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Srdečné pozdravy z České republiky! 😉

Fakt tady dole mrzneme 😀

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Tady ve Španělsku není zima. Mám rád Českou republiku. Jednou jsem tam byl 😊

Automaticky přeloženo:
Javiercadiz
před 10 měsíci

Chladný! Třeba okružní jízda?

Každopádně, jak je to s Wazambou? Je všechno v pořádku? 🐱‍🏍😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kluci, mám vážný problém, potřeboval bych okamžitou pomoc!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Otevřel jsem si účet u Wazamba, vložil jsem téměř 150 EUR a vyhrál téměř 400 EUR, kde jsem v pátek požádal o výběr, dnes jsem dostal normální výplatu!! (Stránka mě stále nepožádala o identifikaci) Protože jsem měl dnes štěstí, řekl jsem, že zkusím štěstí po mnoha hodinách hraní Rise Of Olympus 100 as mnoha vklady blízko 250 € se mi podařilo vyhrát, kolik 1400 € jsem šel jsem požádat o výběr a mohl jsem vybrat pouze 500 EUR, o které jsem požádal, když jsem mluvil na chatu Všiml jsem si, že jsem uvedl své údaje špatné datum narození místo 1995 Ze spěchu jsem dal 1994 Okamžitě jsem otevřel chat a řekli mi, jestli chci změnit své údaje, abych poslal e-mail do kasina!!! Můj problém je, že se bojím, že můj účet bude uzavřen, protože jsem kasino Streamer a tyto peníze, které vydělávám, protože je to moje práce, jsou nyní na medicínu, protože mám rakovinu!!! Byl bych rád, kdyby mi někdo z casinoguru pomohl a zůstal v kontaktu, aby vše proběhlo hladce, kdyby se vyskytl nějaký problém plz @radka

Automaticky přeloženo:
sotiriskarasas21
před 8 měsíci

Kalhmera. Viděl jsem vaši stížnost u našeho týmu a doufám, že vám bude moci s tímto problémem pomoci. Nyní, když jste informovali podporu kasina o chybě ve vašem datu narození, měli by být schopni to opravit a informovat vás kdykoli a pokud od vás budou potřebovat další dokumentaci. Nejdůležitější je v tuto chvíli plně spolupracovat s kasinem, aby byl váš případ vyřešen co nejrychleji. Budu držet palce 🤞 a pokud se něco změní, dejte nám vědět. 🙏

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky