FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 3 roky od Matiseli
|
58802 zobrazení 354 odpovědí |
|
1...11 12 13...18
před 8 měsíci

V řeckých kasinech však taková chyba není problém, protože v okamžiku, kdy odešlete své údaje, je vše následně opraveno

Automaticky přeloženo:
sotiriskarasas21
před 8 měsíci

Myslím, že by neměl být problém to kdekoli změnit, protože se mohou stát chyby a důležité je, že jste si toho všimli a kasino na tuto skutečnost upozornili. S takovými údaji byste samozřejmě měli být vždy opatrní, abyste měli jistotu, že jsou zadány správně.

Doufám, že se to co nejdříve vyřeší a budete mít co nejméně problémů s vyzvednutím výhry.

Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vy zde na fóru doporučujete kasino wuzamba jako spolehlivé a spravedlivé pro hráče. Zaregistroval jsem se, vložil jsem a vsadil a byly mi zamítnuty všechny nabídky, které inzerovali na webu. Navíc nevidím, že mají atraktivní výnosy. Proč to doporučujete, nechápu.

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 8 měsíci

Mohl byste popsat problém, který jste měli s tímto kasinem, s dalšími podrobnostmi, pokud je to možné, prosím? Je mi opravdu líto, že se takhle cítíte, a rádi bychom vám pomohli, pokud to bude možné.

V naší recenzi každého kasina bereme v úvahu mnoho aspektů, které jsou zahrnuty v indexu bezpečnosti konkrétního kasina, jak jej můžete vidět například zde:

file

„Další faktory" – mohou zahrnovat takové limity výher, nízké limity výběru, falešné hry nebo licence, špatná nebo žádná zákaznická podpora, síť kamenných obchodů atd.

Pokud máte zájem dozvědět se něco více o tom, jak náš proces recenzování funguje, podívejte se prosím sem 👈, snad vám to pomůže lépe porozumět.

Dejte nám prosím vědět, v čem by Vám mohla pomoci. 🙏 Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Při založení účtu kasino inzeruje a ve svých nabídkách kromě ostatních nabídek i bonus za 1. vklad. Také v den, kdy jsem otevřel účet, měl nabídku na uefa 50% sázku zdarma až do výše 100 EUR. Když jsem kontaktoval zákaznický servis, odpověděli, že jako nový zákazník NEMÁM nárok na žádnou nabídku. V tomto případě se domnívám, že firma klame nové zákazníky, protože i když inzeruje nějaké nabídky, otevřít si účet, jakmile si ho otevřete, tak je popírá. Jsem nový zákazník a nemám proti mně nic negativního, takže jsou nespolehliví.

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 8 měsíci

Je tedy docela zvláštní, že jako nový hráč nemůžete získat bonus hned. Nemůžete však získat žádný bonus nebo šlo jen o tento konkrétní? Řeklo kasino něco konkrétnějšího, než že na to nemáte nárok? Bohužel kasina mají možnost se rozhodnout, komu bonusy nabídnou a komu ne. Ale neřekl bych, že to je důvod, proč bych si myslel, že jsou nespolehlivé. I když bych byl určitě trochu smutný a opatrný.

Je zde také možnost, že si zde nezahrajete, pokud jde o dlouhodobější záležitost s bonusy a rádi je berete na druhou stranu. 🤔🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před 8 měsíci

Dobrý den,

Nevzdal jsem se veškeré naděje, že mi #Wazamba vyplácí výhry.

Nový právník, který

100% použito.

Rád by dosáhl na několik výherců, hromadnou žalobou můžete dosáhnout mnohem více a že Wazamba v budoucnu vyplácí výhry správně.


Dejte nám prosím vědět, pokud jste ještě neobdrželi své výhry.

Nejdůležitější je, že tento právník je opravdu někdo, kdo pomáhá.

Jsme spolu také mnohem silnější.

Moc děkujeme 💪👍

Anja Meyerová


Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 8 měsíci

Každopádně mě wazamba zaplatila 4x z 500€ a z kapsy jsem přišel o 250/300€, je to fajn společnost, asi děláš něco špatně nebo jsi udělal něco špatně, zdá se mi

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.


Odstoupil jsem od wazamby. Říká se, že odeslání peněz jim trvá až 3 dny. To je divné, že? Peníze dostanu na účet obvykle do 3 dnů.


Váš nápad?

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 7 měsíci

Ahoj. Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby. Zejména pokud jde o první výběr, kasino potřebuje ověřit účet každého hráče a někdy může být tento postup časově náročnější.

Dejte nám prosím vědět o jakémkoli vývoji s vaším stažením.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj.


Chápu to ale. Na mém účtu bylo uvedeno, že nepotřebuji ověření.

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 7 měsíci

Dobře, pokud od vás kasino nepotřebuje žádné ověření, pravděpodobně tímto procesem ještě nebudete muset projít.

Dejte nám však vědět, jak to s výběrem probíhá a jestli jste peníze ve zmíněném termínu nakonec dostali.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj.


Zpracování prvního výběru trvalo 4 dny, ostatní výběry byly provedeny do 2 dnů. Dostal jsem všechny své peníze. Špatné na tom je, že můžete vybrat pouze 500 € za den.

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 7 měsíci

Takže je vlastně dobrá zpráva, že všechny peníze už máte. Je to určitě uklidňující, ale na druhou stranu vidím, že 500 denně ti nestačí. Bohužel to tak má kasino nastavené, ale nejdůležitější je, že jste nemuseli čekat příliš dlouho a vše jste dostali.

Myslíte si, že zde budete i přes tento limit hrát dál nebo si najdete jiné kasino? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pro mě je Wazamba velmi POZITIVNÍ, SPOLEHLIVÝ web. Před 2 lety jsem vyhrál téměř 6 000 000 HUF a s platbou nebyl žádný problém. Už jsem tu vyhrál menší částky, nejednou si pamatuju, že jsem provedl platbu, týden jsem čekal a pak se mi peníze vrátily na hráčský účet.. Platbu jsem provedl znovu a po týdnu dorazilo.. Tak jsem nemůžu říct, že by to bylo bez překážek, ale pro mě o tom nebylo pochyb. Poněkud záludné byly i dokumenty k předkládání, některé jsem považoval za příliš tajné, ale velmi milý a ochotný personál mi ve všem pomohl a byl k dispozici 24 hodin denně, což jsem zatím v mnoha kasinech nezažil. Požádali o faktury s mým jménem, které nemám, pomohli mi to vyřešit jinak... platba se může zpozdit, buďte prosím trpěliví ❤️ Pokud by někdo, rád potvrdím svou výhru obrázkem potřebuje to. 😊

Přeji šťastný den 😊🍀


Automaticky přeloženo:
anitakovacs185
před 6 měsíci

To je opravdu příjemné slyšet. Pokud máte zájem napsat recenzi na toto kasino, klikněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, bezdůvodně mi zrušili účet, řekli mi, že mi poslali důvod e-mailem, ale lžou, žádný e-mail mi nepřišel..měl jsem na něm zůstatek a nechtějí mi ho dát

Automaticky přeloženo:
Rodman91
před 6 měsíci

Přetrvává tato situace stále, mohu-li se zeptat? Kdy jste se naposledy mohli přihlásit ke svému účtu? Možná zkuste také zkontrolovat složku se spamem ve vašem e-mailu. Mnohokrát se stane, že tam skončí e-mail z kasina.

Náš reklamační tým vaši stížnost posoudí a doufejme, že ji bude schopen vyřešit.

Zašlete nám prosím jakékoli aktualizace z kasina, počkáme zde.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, všude jsem koukal, nic mi neposlali, jen zavřou účet, protože nechtějí platit, to samé dělají ostatním, drž se dál od zlodějů

Automaticky přeloženo:
Rodman91
před 6 měsíci

Děkuji za další informace. Nyní náš tým začal pracovat na vaší stížnosti a doufejme, že se mu podaří tento problém vyřešit.

Pokud mezitím máte nějaké aktualizace ze strany kasina, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky