Ahoj, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč výběr stále čeká? Už jste to tu ověřili nebo to nebylo nutné? Už jste měli nějaké úspěšné výběry?
Tyto otázky kladu proto, že dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby vše potřebné vyřešili a peníze hráči poslali. Pokud tak neučiní, pokusíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.
Budu tedy čekat na vaši odpověď.
Hi, did the casino tell you any reason why the withdrawal is still pending ? Have you verified here yet or was it not necessary ? Have you had any successful withdrawals before ?
I am asking these questions because we give casinos a full 14 days to sort out everything necessary and send the money to the player. If they fail to do so then we will try to help if you file a complaint.
So I will wait for your reply.
Ano, provedl jsem další tři výběry a bylo mi normálně vyplaceno .. ano provedl jsem identifikaci Poslal jsem jim všechny papíry a oni je všechny přijali .. ne, protože jsem si nestihl vybrat peníze, protože mi uzavřeli účet na žádný důvod..neznám důvod, proč se to dělá, prostě nechtějí platit, protože jsou zloději
Yes I have made three more withdrawals and I was paid normally .. yes I have done identification I sent them all the papers and they accepted them all .. no because I didn't have time to withdraw my money because they closed my account for no reason .. I don't know the reason why this is done they just don't want to pay because they are thieves
Ναι έχω κάνει άλλες τρεις αναλήψεις και πληρώθηκα κανονικά .. ναι έχω κάνει ταυτοποίηση τους έστειλα όλα τα χαρτιά και τα δεχτήκανε όλα .. όχι γιατί δεν πρόλαβα να κάνω ανάληψη τα χρήματα μου γιατί μου κλείσανε το λογαριασμό χωρίς λόγο.. δεν ξέρω το λόγο που γίνεται αυτό απλά δεν θέλουν να πληρώσουν γιατί είναι κλέφτες
Ahoj, odpověděl jsem jinému hráči, ale nevadí. Vzhledem k tomu, že máte problém a podali jste stížnost , náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.
Není správné, že ti zrušili účet bez udání důvodu a já bych toho rád věděl stejně jako ty. Doufám, že po hlubším pátrání se to podaří zjistit.
Přesto budeme muset být trpěliví a uvidíme, jak se celá situace vyvine.
Hi, I replied to another player but never mind. Seeing that you have a problem and you have filed a complaint, our team will do their best to help you.
It's not right that they closed your account without giving a reason and I would like to know as much as you do. I hope that after a deeper search it can be found out.
Nevertheless, we will have to be patient and we will see how the whole situation develops.
Děkuji moc doufám v to!!!
Thank you very much I hope so!!!
Ευχαριστώ πολυ το ελπίζω !!!
Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.
Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.
Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Je jasné, že si myslím, že je to pravděpodobně to nejlepší, co můžete udělat. Jsem si jistý, že může dojít k určitému zpoždění, ale rád bych věděl, co se děje, a ne jen obecné informace.
Každopádně teď budeme muset zachovat chladnou hlavu a snad dodrží slovo a peníze se dostanou na váš účet.
Počkám na aktualizaci. 😉
Clearly, I think that's probably the best you can do. I'm sure there may be some delay but I'd like to know what's going on and not just general information.
Anyway, we'll have to keep a cool head now and hopefully they'll keep their word and the money will get into your account.
I will wait for an update. 😉
Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?
Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?
Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?
Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?
Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊
Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊
Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Pokud se do doby uvedené v mé odpovědi nic nestane, a tudíž nemáte peníze a kasino nic neřeší, pak bude možnost podat u nás stížnost, kde se vám pokusíme pomoci.
Pevně však věřím, že to nebude nutné. Také jsem právě odepsal hráče, kterému trvalo téměř dva týdny, než se stáhl, takže předpokládám, že by to mohlo trvat i ve vašem případě.
Tak budu čekat, jak se situace vyvine a snad přijdete s dobrými zprávami. 🙂
If nothing happens by the time mentioned in my reply, and therefore you have no money and the casino does not resolve anything, then there will be an opportunity to file a complaint with us, where we will try to help you.
However, I firmly believe that this will not be necessary. I also just wrote off a player who took almost two weeks to withdraw, so I suppose it could take in your case as well.
So I will wait how the situation will develop and hopefully you will come with good news. 🙂
Dobře, děkuji mnohokrát, budu vás aktualizovat
Ok thank you very much I will update you
Οκ ευχαριστώ πολύ θα σας ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ
Ano, já vím, odpověď nebyla směřována tobě, ale druhému hráči, odpovídal jsem na mondis97.
Každopádně počkám, co vymyslíš a jakou budeš mít aktualizaci. Budu doufat v pozitivní. 🙂
Yes I know, the reply was not directed to you but to the other player, I was responding to mondis97.
Anyway, I'll wait to what you'll come up with and what update you'll have. I will hope for a positive one. 🙂
DOBRÝ VEČER POTŘEBUJI VAŠI POMOC OKAMŽITĚ, PROTOŽE MÁM DVA ZPOŽDĚNÉ VÝBĚRY V KASINU wazamba OD 17/6 18/6, KTERÉ MUSÍM DOKONČIT OKAMŽITĚ, TAKŽE JE POTŘEBUJI DOKONČIT, POKUD JE TO MOŽNÉ DNES!
GOOD EVENING I NEED YOUR HELP IMMEDIATELY AS I HAVE TWO DELAYED WITHDRAWALS AT wazamba CASINO FROM 17/6 18/6 WHICH I NEED TO BE COMPLETED IMMEDIATELY SO NEED IT TO BE COMPLETED IF IT IS POSSIBLE ASKING TODAY!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ wazamba ΑΠΟ 17/6 18/6 ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!
Ahoj. Mohli byste nám říci, o jaký problém jde a zda jste kontaktovali podporu kasina, aby jej vyřešila?
Hello there. Could you tell us what the issue is and if you have contacted the casino's support to solve it?
Two smaller selections ok with a third larger one. I choose huge problems, I absolutely do not recommend it, how is it possible that this still exists in the 21st century
Dva menší výběry v pořádku s třetím větším.vyberem obrovské problémy,za mně absolutně nedoporučuji,jak je možné že toto ještě existuje v 21 stoleti
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.