FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 3 roky od Matiseli
|
49085 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...12 13 14...19
Přidat příspěvek
anjmy1969
před 6 měsíci

Každopádně mě wazamba zaplatila 4x z 500€ a z kapsy jsem přišel o 250/300€, je to fajn společnost, asi děláš něco špatně nebo jsi udělal něco špatně, zdá se mi

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj.


Odstoupil jsem od wazamby. Říká se, že odeslání peněz jim trvá až 3 dny. To je divné, že? Peníze dostanu na účet obvykle do 3 dnů.


Váš nápad?

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 5 měsíci

Ahoj. Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby. Zejména pokud jde o první výběr, kasino potřebuje ověřit účet každého hráče a někdy může být tento postup časově náročnější.

Dejte nám prosím vědět o jakémkoli vývoji s vaším stažením.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj.


Chápu to ale. Na mém účtu bylo uvedeno, že nepotřebuji ověření.

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 5 měsíci

Dobře, pokud od vás kasino nepotřebuje žádné ověření, pravděpodobně tímto procesem ještě nebudete muset projít.

Dejte nám však vědět, jak to s výběrem probíhá a jestli jste peníze ve zmíněném termínu nakonec dostali.

Hodně štěstí ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj.


Zpracování prvního výběru trvalo 4 dny, ostatní výběry byly provedeny do 2 dnů. Dostal jsem všechny své peníze. Špatné na tom je, že můžete vybrat pouze 500 € za den.

Automaticky přeloženo:
pivk159
před 5 měsíci

Takže je vlastně dobrá zpráva, že všechny peníze už máte. Je to určitě uklidňující, ale na druhou stranu vidím, že 500 denně ti nestačí. Bohužel to tak má kasino nastavené, ale nejdůležitější je, že jste nemuseli čekat příliš dlouho a vše jste dostali.

Myslíte si, že zde budete i přes tento limit hrát dál nebo si najdete jiné kasino? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pro mě je Wazamba velmi POZITIVNÍ, SPOLEHLIVÝ web. Před 2 lety jsem vyhrál téměř 6 000 000 HUF a s platbou nebyl žádný problém. Už jsem tu vyhrál menší částky, nejednou si pamatuju, že jsem provedl platbu, týden jsem čekal a pak se mi peníze vrátily na hráčský účet.. Platbu jsem provedl znovu a po týdnu dorazilo.. Tak jsem nemůžu říct, že by to bylo bez překážek, ale pro mě o tom nebylo pochyb. Poněkud záludné byly i dokumenty k předkládání, některé jsem považoval za příliš tajné, ale velmi milý a ochotný personál mi ve všem pomohl a byl k dispozici 24 hodin denně, což jsem zatím v mnoha kasinech nezažil. Požádali o faktury s mým jménem, které nemám, pomohli mi to vyřešit jinak... platba se může zpozdit, buďte prosím trpěliví ❤️ Pokud by někdo, rád potvrdím svou výhru obrázkem potřebuje to. 😊

Přeji šťastný den 😊🍀


Automaticky přeloženo:
anitakovacs185
před 4 měsíci

To je opravdu příjemné slyšet. Pokud máte zájem napsat recenzi na toto kasino, klikněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, bezdůvodně mi zrušili účet, řekli mi, že mi poslali důvod e-mailem, ale lžou, žádný e-mail mi nepřišel..měl jsem na něm zůstatek a nechtějí mi ho dát

Automaticky přeloženo:
Rodman91
před 4 měsíci

Přetrvává tato situace stále, mohu-li se zeptat? Kdy jste se naposledy mohli přihlásit ke svému účtu? Možná zkuste také zkontrolovat složku se spamem ve vašem e-mailu. Mnohokrát se stane, že tam skončí e-mail z kasina.

Náš reklamační tým vaši stížnost posoudí a doufejme, že ji bude schopen vyřešit.

Zašlete nám prosím jakékoli aktualizace z kasina, počkáme zde.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne, všude jsem koukal, nic mi neposlali, jen zavřou účet, protože nechtějí platit, to samé dělají ostatním, drž se dál od zlodějů

Automaticky přeloženo:
Rodman91
před 4 měsíci

Děkuji za další informace. Nyní náš tým začal pracovat na vaší stížnosti a doufejme, že se mu podaří tento problém vyřešit.

Pokud mezitím máte nějaké aktualizace ze strany kasina, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požadavek na výběr přibližně 400 $ před devíti dny, stále zpracováván a nevyplacen, by se tomuto kasinu vyhnul...

file

Automaticky přeloženo:
mondis97
před 4 měsíci

Ahoj, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč výběr stále čeká? Už jste to tu ověřili nebo to nebylo nutné? Už jste měli nějaké úspěšné výběry?

Tyto otázky kladu proto, že dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby vše potřebné vyřešili a peníze hráči poslali. Pokud tak neučiní, pokusíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.

Budu tedy čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, provedl jsem další tři výběry a bylo mi normálně vyplaceno .. ano provedl jsem identifikaci Poslal jsem jim všechny papíry a oni je všechny přijali .. ne, protože jsem si nestihl vybrat peníze, protože mi uzavřeli účet na žádný důvod..neznám důvod, proč se to dělá, prostě nechtějí platit, protože jsou zloději

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Rodman91
před 4 měsíci

Ahoj, odpověděl jsem jinému hráči, ale nevadí. Vzhledem k tomu, že máte problém a podali jste stížnost , náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Není správné, že ti zrušili účet bez udání důvodu a já bych toho rád věděl stejně jako ty. Doufám, že po hlubším pátrání se to podaří zjistit.

Přesto budeme muset být trpěliví a uvidíme, jak se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji moc doufám v to!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.

Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.

Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je jasné, že si myslím, že je to pravděpodobně to nejlepší, co můžete udělat. Jsem si jistý, že může dojít k určitému zpoždění, ale rád bych věděl, co se děje, a ne jen obecné informace.

Každopádně teď budeme muset zachovat chladnou hlavu a snad dodrží slovo a peníze se dostanou na váš účet.

Počkám na aktualizaci. 😉

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky