Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

 od Matiseli
|
89 907 zobrazení 405 odpovědí |
|
1...12 13 14...21

Požadavek na výběr přibližně 400 $ před devíti dny, stále zpracováván a nevyplacen, by se tomuto kasinu vyhnul...

file

Automaticky přeloženo:
mondis97

Ahoj, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč výběr stále čeká? Už jste to tu ověřili nebo to nebylo nutné? Už jste měli nějaké úspěšné výběry?

Tyto otázky kladu proto, že dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby vše potřebné vyřešili a peníze hráči poslali. Pokud tak neučiní, pokusíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.

Budu tedy čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Ano, provedl jsem další tři výběry a bylo mi normálně vyplaceno .. ano provedl jsem identifikaci Poslal jsem jim všechny papíry a oni je všechny přijali .. ne, protože jsem si nestihl vybrat peníze, protože mi uzavřeli účet na žádný důvod..neznám důvod, proč se to dělá, prostě nechtějí platit, protože jsou zloději

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Rodman91

Ahoj, odpověděl jsem jinému hráči, ale nevadí. Vzhledem k tomu, že máte problém a podali jste stížnost , náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Není správné, že ti zrušili účet bez udání důvodu a já bych toho rád věděl stejně jako ty. Doufám, že po hlubším pátrání se to podaří zjistit.

Přesto budeme muset být trpěliví a uvidíme, jak se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:

Děkuji moc doufám v to!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro

Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.

Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.

Automaticky přeloženo:

Řekli mi pouze, že to trvá 1-3 pracovní dny a že může dojít ke zpoždění, když jsem kontaktoval živou podporu, znovu mi řekli totéž, že moje peníze jsou v bezpečí a jsou na cestě, ale bylo to příliš dlouho bez důvodu , není to velká výhra.

Když jdu do nastavení a ověřování, říká, že v tuto chvíli můj účet nevyžaduje další ověření. Budu sledovat a pokud nezaplatí, po 14. dnu otevřu spor.

Automaticky přeloženo:

Je jasné, že si myslím, že je to pravděpodobně to nejlepší, co můžete udělat. Jsem si jistý, že může dojít k určitému zpoždění, ale rád bych věděl, co se děje, a ne jen obecné informace.

Každopádně teď budeme muset zachovat chladnou hlavu a snad dodrží slovo a peníze se dostanou na váš účet.

Počkám na aktualizaci. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro

Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!

file

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o 3 výběry z wazamby od 23. května dostanu své peníze nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o 3 výběry z wazamby od 23. května dostanu své peníze nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?

Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?

Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?

Automaticky přeloženo:

Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!

file

Automaticky přeloženo:

Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊

Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?

Automaticky přeloženo:

Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊

Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?

Automaticky přeloženo:

Ještě jsem nedostal své peníze, jiný uživatel vám řekl, že ano

Automaticky přeloženo:

Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?

Automaticky přeloženo:

Pokud se do doby uvedené v mé odpovědi nic nestane, a tudíž nemáte peníze a kasino nic neřeší, pak bude možnost podat u nás stížnost, kde se vám pokusíme pomoci.

Pevně však věřím, že to nebude nutné. Také jsem právě odepsal hráče, kterému trvalo téměř dva týdny, než se stáhl, takže předpokládám, že by to mohlo trvat i ve vašem případě.

Tak budu čekat, jak se situace vyvine a snad přijdete s dobrými zprávami. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobře, děkuji mnohokrát, budu vás aktualizovat

Automaticky přeloženo:

Ještě jsem nedostal své peníze, jiný uživatel vám řekl, že ano

Automaticky přeloženo:

Ano, já vím, odpověď nebyla směřována tobě, ale druhému hráči, odpovídal jsem na mondis97.

Každopádně počkám, co vymyslíš a jakou budeš mít aktualizaci. Budu doufat v pozitivní. 🙂

Automaticky přeloženo:

DOBRÝ VEČER POTŘEBUJI VAŠI POMOC OKAMŽITĚ, PROTOŽE MÁM DVA ZPOŽDĚNÉ VÝBĚRY V KASINU wazamba OD 17/6 18/6, KTERÉ MUSÍM DOKONČIT OKAMŽITĚ, TAKŽE JE POTŘEBUJI DOKONČIT, POKUD JE TO MOŽNÉ DNES!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Mohl bych mít od vás odpověď?

Automaticky přeloženo:
Kallioi

Ahoj. Mohli byste nám říci, o jaký problém jde a zda jste kontaktovali podporu kasina, aby jej vyřešila?

Automaticky přeloženo:

Dva menší výběry v pořádku s třetím větším.vyberem obrovské problémy,za mně absolutně nedoporučuji,jak je možné že toto ještě existuje v 21 stoleti

1...12 13 14...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky