FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 3 roky od Matiseli
|
55952 zobrazení 345 odpovědí |
|
1...13 14 15...18
Přidat příspěvek
mondis97
před 4 měsíci

Neuvěřitelné,jak je toto možné?

Jirivotr1992
před 4 měsíci

Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?

Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.

Budem čakať na odpoveď.

před 4 měsíci

Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?

Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.

Budem čakať na odpoveď.

před 4 měsíci

Ahoj děkuji za odpověď,ano mám obrovský problém,dva výběry jeden 5000kx,druhý 2800,oba v pořádku,výběr byl na kartu,druhý den na učte,3 výběr 12500 s tím že jsem překročil údajně částku pro výběr 500eur,100kc jsem teda protočil a udělal po chvíli výběr 12400kc,druhý den znovu odmítnuto,to už jsem znečistila doporučili my bankovní převod,trvá to už 4 dny a stále nic,jen že mi k tomu nic neřeknou že nejsou soucasti a furt dokola že píšou na finanční oddělení že posunou můj výběr jako urgentní,samozřejmě vše je fiktivní,nikomu to nedoporučuji hrát na tomto casinu,přijdete akorát o dost peněz a ještě nervy

Jaro
před 4 měsíci

Mám dost screenu z komunikace apod. Vše důkladně dokumentují,pokud peníze pošlou,vše tu pečlivě napíšu

Jirivotr1992
před 4 měsíci

Ahoj,

za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.

Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.

Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.

Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!


Radka
před 4 měsíci

Zdravím a děkuji,jak jsem již psal,vše pečlivě dokumentují a pokud peníze přijdou,vše tu řádně napíšu,nejsem tu proto abych škodil casinu ale proto aby se mě dostalo pomoci a případně jsem pomohl i jiným hráčům mou recenzi,nejsem tu proto abych skodil

před 4 měsíci

Ahoj,

za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.

Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.

Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.

Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!


před 4 měsíci

Nicméně obrovský problém je ten,že na té online podpoře vám napíšou že nemají info o vašem výběru,že je to v kompetenci dle mne fiktivního finančního oddeleni,což je dost divné,každý poradce vám napíše úplně neco jineho

Jirivotr1992
před 4 měsíci

To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.

Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.

Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.

Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂

Jaro
před 4 měsíci

Cumim jako blázen,jsem férový člověk,ano byl jsem z toho dost nervózní,ještě po tom co jsem četl recenze tu u vás,ale chápu,hraju taky,takže někteří když prohrají začnou kopat kolem sebe,nicmene k věci,dnes mi peníze dorazili na účet,převod mně stal 500kc ale to jsou malé věci

Jirivotr1992
před 4 měsíci

No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊

Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?

před 4 měsíci

No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊

Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?

před 4 měsíci

Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky

před 4 měsíci

Píši s žádostí o pomoc ohledně nevyřešeného problému s vyplácením cen z turnaje EURO Roulette Race Week. V této události jsem se umístil na druhém místě, což může potvrdit moje historie sázek a žebříček turnaje.

Podle obchodních podmínek měla být výhra 1000 € připsána na můj účet do 72 hodin. Bohužel uplynul týden a stále jsem nedostal odměnu. Toto je jasné porušení podmínek ze strany kasina.

Kontaktoval jsem živou podporu a poslal e-maily, čtyři dny mi nedali žádnou odpověď ani vysvětlení. Pokud od kasina neobdržím žádnou odpověď, jaké mám možnosti?

Jsou přidruženy k nějaké spravedlivé herní organizaci, kde mohu podat stížnost?

Existuje nějaká možnost právního postupu?

Jakákoli pomoc od komunity je užitečná.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky

před 4 měsíci

Co tedy napsat vlastní recenzi, kde se můžete podělit o své zkušenosti s ostatními? Třeba to někomu do budoucna pomůže.😉

Pokud chcete sdílet , klikněte na tento odkaz .

Jsem jen rád, že jste přece jen dostali své peníze.👌

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Píši s žádostí o pomoc ohledně nevyřešeného problému s vyplácením cen z turnaje EURO Roulette Race Week. V této události jsem se umístil na druhém místě, což může potvrdit moje historie sázek a žebříček turnaje.

Podle obchodních podmínek měla být výhra 1000 € připsána na můj účet do 72 hodin. Bohužel uplynul týden a stále jsem nedostal odměnu. Toto je jasné porušení podmínek ze strany kasina.

Kontaktoval jsem živou podporu a poslal e-maily, čtyři dny mi nedali žádnou odpověď ani vysvětlení. Pokud od kasina neobdržím žádnou odpověď, jaké mám možnosti?

Jsou přidruženy k nějaké spravedlivé herní organizaci, kde mohu podat stížnost?

Existuje nějaká možnost právního postupu?

Jakákoli pomoc od komunity je užitečná.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Obdrželi jste již nějaké novinky ohledně ceny, kterou jste vyhráli? Dejte nám prosím vědět, a pokud potřebujete pomoc se získáním peněz, náš tým pro stížnosti se může pokusit v tomto případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, od 17. dne v měsíci čekám na tři výběry z kasina wazamba a stále nic, v chatech mi stále odpovídají na zpoždění zpracování kvůli pracovnímu vytížení, co se stane mám pocit, že o peníze přijdu vyhrál... Uběhlo 10 pracovních dnů a nic, zatímco mi řekli 1 až 3 pracovní dny.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno. Zná někdo adresu kanceláře Wazamba?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, od 17. dne v měsíci čekám na tři výběry z kasina wazamba a stále nic, v chatech mi stále odpovídají na zpoždění zpracování kvůli pracovnímu vytížení, co se stane mám pocit, že o peníze přijdu vyhrál... Uběhlo 10 pracovních dnů a nic, zatímco mi řekli 1 až 3 pracovní dny.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Měli jste nějaké aktualizace týkající se vašich výběrů? Pokud nebudete mít štěstí, náš reklamační tým se může pokusit zasáhnout, ale až po uplynutí 14denní lhůty. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno. Zná někdo adresu kanceláře Wazamba?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

My ne.🤷‍♀️

Snažíte se je kontaktovat ohledně vaší stížnosti ? Doufáme, že to náš tým brzy dokáže a váš případ bude vyřešen. Držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Obdrželi jste již nějaké novinky ohledně ceny, kterou jste vyhráli? Dejte nám prosím vědět, a pokud potřebujete pomoc se získáním peněz, náš tým pro stížnosti se může pokusit v tomto případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Včera jsem kontaktoval živou podporu. Řekli, že platba byla provedena minulý čtvrtek, ale může trvat 3–5 pracovních dnů, než peníze dorazí. Už mají 7 dní zpoždění s výplatou peněz, ale počkám do středy a budu vás informovat. Díky za odpověď.

Automaticky přeloženo:
agsrules99
před 4 měsíci

To jsou dobré zprávy. Můžete se také pokusit zkontrolovat u svého poskytovatele plateb, jen abyste zjistili, zda je na jeho straně vše v pořádku.

Dejte nám vědět, počkáme tady.

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky