FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 3 roky od Matiseli
|
49033 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...13 14 15...19
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 měsíci

Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Požádal jsem o 3 výběry z wazamby od 23. května dostanu své peníze nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Požádal jsem o 3 výběry z wazamby od 23. května dostanu své peníze nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?

Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, vidím, že pár dní čekáš na výběry, takže bych zpočátku nebyl skeptický. Byli jste v kontaktu s kasinem a zkontrolovali jste, zda je vše v pořádku?

Také zde již máte ověřený účet nebo to nebylo nutné? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a poslali vám peníze, takže mi můžete dát vědět, pokud se tak nestane.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Abych zde aktualizoval, že jsem dnes ráno dostal výplatu, byly to necelé dva týdny, ale důležité je jen to, že jsem obdržel své výhry, gratuluji Wazamba!

file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊

Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Velmi mě těší podobné informace a jsem rád, že jste dostali své peníze. Řekl bych, že to není nejméně a kasino nebylo nejrychlejší ve výplatě, ale důležitý je, jak jste řekl, výsledek. ☘️🎉😊

Myslíte si, že zde budete stále hrát a přizpůsobíte se tomu, jak dlouho trvalo výběr, nebo byste raději našli kasino, které má lepší proces?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ještě jsem nedostal své peníze, jiný uživatel vám řekl, že ano

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, mluvil jsem s nimi a můj účet je v pořádku, jen na mě udělalo dojem, že mi jeden zástupce řekl, že je technický problém s mým účtem při výběru, a druhý zástupce mi řekl, že je vše v pořádku a že by to mělo trvat 3 dny. výběry jsou kompletní! Všechny kopie mám v e-mailu. Začínám se bát, co se stane, když nedokončí moje výběry?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud se do doby uvedené v mé odpovědi nic nestane, a tudíž nemáte peníze a kasino nic neřeší, pak bude možnost podat u nás stížnost, kde se vám pokusíme pomoci.

Pevně však věřím, že to nebude nutné. Také jsem právě odepsal hráče, kterému trvalo téměř dva týdny, než se stáhl, takže předpokládám, že by to mohlo trvat i ve vašem případě.

Tak budu čekat, jak se situace vyvine a snad přijdete s dobrými zprávami. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobře, děkuji mnohokrát, budu vás aktualizovat

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ještě jsem nedostal své peníze, jiný uživatel vám řekl, že ano

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, já vím, odpověď nebyla směřována tobě, ale druhému hráči, odpovídal jsem na mondis97.

Každopádně počkám, co vymyslíš a jakou budeš mít aktualizaci. Budu doufat v pozitivní. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

DOBRÝ VEČER POTŘEBUJI VAŠI POMOC OKAMŽITĚ, PROTOŽE MÁM DVA ZPOŽDĚNÉ VÝBĚRY V KASINU wazamba OD 17/6 18/6, KTERÉ MUSÍM DOKONČIT OKAMŽITĚ, TAKŽE JE POTŘEBUJI DOKONČIT, POKUD JE TO MOŽNÉ DNES!

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mohl bych mít od vás odpověď?

Automaticky přeloženo:
Kallioi
před 2 měsíci

Ahoj. Mohli byste nám říci, o jaký problém jde a zda jste kontaktovali podporu kasina, aby jej vyřešila?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dva menší výběry v pořádku s třetím větším.vyberem obrovské problémy,za mně absolutně nedoporučuji,jak je možné že toto ještě existuje v 21 stoleti

mondis97
před 2 měsíci

Neuvěřitelné,jak je toto možné?

Jirivotr1992
před 2 měsíci

Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?

Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.

Budem čakať na odpoveď.

před 2 měsíci

Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?

Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.

Budem čakať na odpoveď.

před 2 měsíci

Ahoj děkuji za odpověď,ano mám obrovský problém,dva výběry jeden 5000kx,druhý 2800,oba v pořádku,výběr byl na kartu,druhý den na učte,3 výběr 12500 s tím že jsem překročil údajně částku pro výběr 500eur,100kc jsem teda protočil a udělal po chvíli výběr 12400kc,druhý den znovu odmítnuto,to už jsem znečistila doporučili my bankovní převod,trvá to už 4 dny a stále nic,jen že mi k tomu nic neřeknou že nejsou soucasti a furt dokola že píšou na finanční oddělení že posunou můj výběr jako urgentní,samozřejmě vše je fiktivní,nikomu to nedoporučuji hrát na tomto casinu,přijdete akorát o dost peněz a ještě nervy

Jaro
před 2 měsíci

Mám dost screenu z komunikace apod. Vše důkladně dokumentují,pokud peníze pošlou,vše tu pečlivě napíšu

Jirivotr1992
před 2 měsíci

Ahoj,

za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.

Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.

Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.

Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!


Radka
před 2 měsíci

Zdravím a děkuji,jak jsem již psal,vše pečlivě dokumentují a pokud peníze přijdou,vše tu řádně napíšu,nejsem tu proto abych škodil casinu ale proto aby se mě dostalo pomoci a případně jsem pomohl i jiným hráčům mou recenzi,nejsem tu proto abych skodil

před 2 měsíci

Ahoj,

za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.

Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.

Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.

Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!


před 2 měsíci

Nicméně obrovský problém je ten,že na té online podpoře vám napíšou že nemají info o vašem výběru,že je to v kompetenci dle mne fiktivního finančního oddeleni,což je dost divné,každý poradce vám napíše úplně neco jineho

1...13 14 15...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky