FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od Matiseli
|
59053 zobrazení 356 odpovědí |
|
1...14 15 16...18
Romi
před 4 měsíci

Včera jsem znovu kontaktoval živou podporu. Nakonec byl problém vyřešen a vítěznou cenu mi připsali na účet. Událost sice měla 9 dní zpoždění, ale i tak jsem rád, že je to konečně vyřešené. Nyní procházím procesem stažení. Děkuji za vaší pomoc!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj, poradí mi někdo s reklamací?, v pondělí bylo otevřeno. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno, na Wazambě jsem trefil jackpot 62 000k a po zaplacení 25000 eur mi uzavřeli účet, aniž by mi dali nějaké vysvětlení...strašné

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Včera jsem znovu kontaktoval živou podporu. Nakonec byl problém vyřešen a vítěznou cenu mi připsali na účet. Událost sice měla 9 dní zpoždění, ale i tak jsem rád, že je to konečně vyřešené. Nyní procházím procesem stažení. Děkuji za vaší pomoc!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

9 dní je docela hodně, ale nakonec je nejdůležitější, že jste dostali cenu, jak říkáte.

Když se zmíníte o tom, že se nyní chystáte vybrat peníze, dejte nám také vědět, jak to probíhá. Jakou platební metodu používáte? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, poradí mi někdo s reklamací?, v pondělí bylo otevřeno. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, tady je časovač, který je důležitý pro všechny strany. Tomáš má poměrně hodně stížností a snaží se dostat ke každému hráči co nejdříve, ale musíte být trpěliví. Podívá se na vaše zprávy, které jste mu poslali, a poté vám odpoví.

file

Ale o vaší situaci. Nemyslím si, že je správné jen tak bez vysvětlení zavřít hráčský účet a naštvalo by to i mě. Když jste dosáhli jackpotu, gratuluji, ale opravdu nechápu, proč vám byla vyplacena jen polovina. Vysvětlilo vám to kasino?

Každopádně doufám, že se to vyřeší a dostaneš všechny peníze. Pokud máte aktualizaci, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file na tohle mi odpověděli.

Automaticky přeloženo:
omarfalasca
před 4 měsíci

https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 4 měsíci

Ahoj! Už je to nějaká doba 🙂

Chci jen zmínit vaši zamítnutou stížnost 👈, aby byla konverzace férová. Také si živě pamatuji debaty kolem toho.

Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file na tohle mi odpověděli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toho jsem se bál. Zdá se, že jedinou cestou je trpělivost se stížností.

Představuji si, že Tomáš požádá zástupce kasina o další vysvětlení. Dokud stížnost nedosáhne této fáze, obávám se, že nebudeme mít co dodat. Omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Jaro doufám, že se vše vyřeší...

Automaticky přeloženo:
omarfalasca
před 4 měsíci

Budu také doufat, ať máte jakékoli nové zprávy, určitě se mi ozvete. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Promiňte. Co znamená správní rozhodnutí? V živém chatu mi říkají, že můj účet je uzavřen z důvodu správního rozhodnutí

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Milá Radko,

Rád bych vám odpověděl, protože toto téma s Wazambou a spol. považuji za velmi důležité.

Vaši kolegové mi tehdy velmi dobře a profesionálně pomohli.

Mám advokátní kancelář v Curacau, která má moje dokumenty. Lze jednoznačně prokázat, že jsem žádnou výhru nedostal.

Hledám proto další výherce, kteří zažili to samé.

Určitě mi dáte za pravdu, že pro vás osobně by to byly velké peníze, na které máte nárok.

Proto se nevzdám a zkusím vše, abych výhru získal.

Spravedlnost musí zvítězit, nemyslíš Radko?

Rád bych vám a vašim kolegům znovu poděkoval za vaši tehdejší velkou podporu.


Pozdravy

vám poslala Anja Meyer


PS: Tip na hromadnou žalobu přišel od právníka.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Promiňte. Co znamená správní rozhodnutí? V živém chatu mi říkají, že můj účet je uzavřen z důvodu správního rozhodnutí

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, může to vycházet z jejich rozhodnutí, ale co přesně za tím vězí, ti nedokážu s jistotou říct. Kasina se k tomu někdy uchýlí, ale je důležité, abyste měli hotovost a měli účet s 0, takže tam nemáte žádné peníze. Pokud tyto podmínky nejsou splněny, neměl by být účet uzavřen.

Řekl bych, nebo si myslím, že je, že jedním z důvodů může být, když hráč vyhraje hodně peněz a ztráty nejsou tak velké. V tom případě si umím představit, že by se něco podobného mohlo stát, ale samozřejmě důvody mohou být jiné. Kasino je pravděpodobně neřekne, takže je to škoda, protože někdy by bylo vhodné spravedlivé vysvětlení.

Takže kasino s tím přišlo, ano, zavírají váš účet? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj účet byl uzavřen po jackpotu 62 000 eur. Už mám otevřenou stížnost s vaším kolegou Stephanem

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milá Radko,

Rád bych vám odpověděl, protože toto téma s Wazambou a spol. považuji za velmi důležité.

Vaši kolegové mi tehdy velmi dobře a profesionálně pomohli.

Mám advokátní kancelář v Curacau, která má moje dokumenty. Lze jednoznačně prokázat, že jsem žádnou výhru nedostal.

Hledám proto další výherce, kteří zažili to samé.

Určitě mi dáte za pravdu, že pro vás osobně by to byly velké peníze, na které máte nárok.

Proto se nevzdám a zkusím vše, abych výhru získal.

Spravedlnost musí zvítězit, nemyslíš Radko?

Rád bych vám a vašim kolegům znovu poděkoval za vaši tehdejší velkou podporu.


Pozdravy

vám poslala Anja Meyer


PS: Tip na hromadnou žalobu přišel od právníka.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj znovu.

Jak jsme se vám při mnoha příležitostech pokusili vysvětlit, to, co stále vnímáte jako určitou formu spravedlnosti, je daleko od spravedlivé perspektivy. Obávám se, že se nic nezměnilo.

Proto si myslím, že když znovu oslovíte členy, kteří si nejsou vědomi vaší obecné pravdy, měla by být náležitá reakce.

Takže ještě jedna: je to celé stále o naší zamítnuté reklamaci, prosím? Kvůli vašim nesrovnalostem jsme ani nebyli schopni určit spornou částku. Pokud to souvisí, laskavě vás žádám, abyste to zachovali spravedlivě a spravedlivě pro ostatní. To je vše, co od vás žádám.

Advokáti jednají odlišnými způsoby, soudní spory jim poskytují jejich sázky 🙂

Místo toho jsem diskutoval o spravedlivém přístupu.



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj účet byl uzavřen po jackpotu 62 000 eur. Už mám otevřenou stížnost s vaším kolegou Stephanem

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! A, gratuluji!!!

Viděl jsem odpověď:

"Abych byl spravedlivý @stefan, žádám vás o změnu výše nároku, kasino zaplatilo 3 čekající výběry a nyní je chybějící zůstatek 27 000. Díky."

Víte, že když vyhrajete velkou výhru, zejména jackpot, kasino s největší pravděpodobností uzavře váš účet a prozkoumá vaši herní historii. protože výhra je docela velká. Někdy potřebují spolupracovat se souvisejícími poskytovateli her, protože většinu jackpotů vyplácejí poskytovatelé her.

V každém případě jsem rád, že se výběry posunuly!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Děkuji Radko za obrovskou přízeň. Doufejme, že se vše vyřeší. Mám hrozné obavy🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ahoj Radko! Mám takový strach, že svou výhru neuvidím 🙁

Automaticky přeloženo:
omarfalasca
před 4 měsíci

Soucítím s tebou a taky bych měl obavy, ale protože ti už nějakou část zaplatili, tak by mě to asi uklidnilo.

Dobrým znamením může být také skutečnost, že Stefan kontaktoval kasino a jeho vysoký bezpečnostní index. Vím, že není příjemné v takové situaci čekat, ale zatím je to jediné, co můžeme dělat a pevně věřím, že zbytek seženete a peníze si užijete.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky