Rozhodně to nezní nejlépe, ale jak bylo řečeno, zkuste to trochu vydržet. Když ti každý napíše něco jiného, není to rozumné, ale když se k tobě vždycky dostane někdo jiný, je to asi k ničemu. Také si nemyslím, že je to fiktivní oddělení, protože mnoho kasin to má stejně a pokud mají skutečně zpoždění nebo technické potíže, může to chvíli trvat. Moc by se mi líbilo, že už jste nějaké výběry dostaly a ne malé, tak snad to bude otázka času.
Pokud ne, víte, že nás můžete kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.
Předpokládám, že se na vašem účtu brzy objeví peníze nebo získáte nějaké nové informace.
Až se tak stane, dejte mi vědět. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂