FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od Matiseli
|
48978 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...14 15 16...19
Přidat příspěvek
Jirivotr1992
před 2 měsíci

To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.

Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.

Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.

Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂

Příspěvek od Jirivotr1992 byl odstraněn
Jaro
před 2 měsíci

Cumim jako blázen,jsem férový člověk,ano byl jsem z toho dost nervózní,ještě po tom co jsem četl recenze tu u vás,ale chápu,hraju taky,takže někteří když prohrají začnou kopat kolem sebe,nicmene k věci,dnes mi peníze dorazili na účet,převod mně stal 500kc ale to jsou malé věci

Jirivotr1992
před 2 měsíci

No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊

Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?

před 2 měsíci

No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊

Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?

před 2 měsíci

Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky

před 2 měsíci

Píši s žádostí o pomoc ohledně nevyřešeného problému s vyplácením cen z turnaje EURO Roulette Race Week. V této události jsem se umístil na druhém místě, což může potvrdit moje historie sázek a žebříček turnaje.

Podle obchodních podmínek měla být výhra 1000 € připsána na můj účet do 72 hodin. Bohužel uplynul týden a stále jsem nedostal odměnu. Toto je jasné porušení podmínek ze strany kasina.

Kontaktoval jsem živou podporu a poslal e-maily, čtyři dny mi nedali žádnou odpověď ani vysvětlení. Pokud od kasina neobdržím žádnou odpověď, jaké mám možnosti?

Jsou přidruženy k nějaké spravedlivé herní organizaci, kde mohu podat stížnost?

Existuje nějaká možnost právního postupu?

Jakákoli pomoc od komunity je užitečná.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky

před 2 měsíci

Co tedy napsat vlastní recenzi, kde se můžete podělit o své zkušenosti s ostatními? Třeba to někomu do budoucna pomůže.😉

Pokud chcete sdílet , klikněte na tento odkaz .

Jsem jen rád, že jste přece jen dostali své peníze.👌

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Píši s žádostí o pomoc ohledně nevyřešeného problému s vyplácením cen z turnaje EURO Roulette Race Week. V této události jsem se umístil na druhém místě, což může potvrdit moje historie sázek a žebříček turnaje.

Podle obchodních podmínek měla být výhra 1000 € připsána na můj účet do 72 hodin. Bohužel uplynul týden a stále jsem nedostal odměnu. Toto je jasné porušení podmínek ze strany kasina.

Kontaktoval jsem živou podporu a poslal e-maily, čtyři dny mi nedali žádnou odpověď ani vysvětlení. Pokud od kasina neobdržím žádnou odpověď, jaké mám možnosti?

Jsou přidruženy k nějaké spravedlivé herní organizaci, kde mohu podat stížnost?

Existuje nějaká možnost právního postupu?

Jakákoli pomoc od komunity je užitečná.

Díky předem!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj. Obdrželi jste již nějaké novinky ohledně ceny, kterou jste vyhráli? Dejte nám prosím vědět, a pokud potřebujete pomoc se získáním peněz, náš tým pro stížnosti se může pokusit v tomto případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, od 17. dne v měsíci čekám na tři výběry z kasina wazamba a stále nic, v chatech mi stále odpovídají na zpoždění zpracování kvůli pracovnímu vytížení, co se stane mám pocit, že o peníze přijdu vyhrál... Uběhlo 10 pracovních dnů a nic, zatímco mi řekli 1 až 3 pracovní dny.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od agsrules99 byl odstraněn
před 2 měsíci

Dobré ráno. Zná někdo adresu kanceláře Wazamba?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, od 17. dne v měsíci čekám na tři výběry z kasina wazamba a stále nic, v chatech mi stále odpovídají na zpoždění zpracování kvůli pracovnímu vytížení, co se stane mám pocit, že o peníze přijdu vyhrál... Uběhlo 10 pracovních dnů a nic, zatímco mi řekli 1 až 3 pracovní dny.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Měli jste nějaké aktualizace týkající se vašich výběrů? Pokud nebudete mít štěstí, náš reklamační tým se může pokusit zasáhnout, ale až po uplynutí 14denní lhůty. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno. Zná někdo adresu kanceláře Wazamba?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

My ne.🤷‍♀️

Snažíte se je kontaktovat ohledně vaší stížnosti ? Doufáme, že to náš tým brzy dokáže a váš případ bude vyřešen. Držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj. Obdrželi jste již nějaké novinky ohledně ceny, kterou jste vyhráli? Dejte nám prosím vědět, a pokud potřebujete pomoc se získáním peněz, náš tým pro stížnosti se může pokusit v tomto případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Včera jsem kontaktoval živou podporu. Řekli, že platba byla provedena minulý čtvrtek, ale může trvat 3–5 pracovních dnů, než peníze dorazí. Už mají 7 dní zpoždění s výplatou peněz, ale počkám do středy a budu vás informovat. Díky za odpověď.

Automaticky přeloženo:
agsrules99
před 2 měsíci

To jsou dobré zprávy. Můžete se také pokusit zkontrolovat u svého poskytovatele plateb, jen abyste zjistili, zda je na jeho straně vše v pořádku.

Dejte nám vědět, počkáme tady.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Včera jsem znovu kontaktoval živou podporu. Nakonec byl problém vyřešen a vítěznou cenu mi připsali na účet. Událost sice měla 9 dní zpoždění, ale i tak jsem rád, že je to konečně vyřešené. Nyní procházím procesem stažení. Děkuji za vaší pomoc!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj, poradí mi někdo s reklamací?, v pondělí bylo otevřeno. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno, na Wazambě jsem trefil jackpot 62 000k a po zaplacení 25000 eur mi uzavřeli účet, aniž by mi dali nějaké vysvětlení...strašné

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Včera jsem znovu kontaktoval živou podporu. Nakonec byl problém vyřešen a vítěznou cenu mi připsali na účet. Událost sice měla 9 dní zpoždění, ale i tak jsem rád, že je to konečně vyřešené. Nyní procházím procesem stažení. Děkuji za vaší pomoc!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

9 dní je docela hodně, ale nakonec je nejdůležitější, že jste dostali cenu, jak říkáte.

Když se zmíníte o tom, že se nyní chystáte vybrat peníze, dejte nám také vědět, jak to probíhá. Jakou platební metodu používáte? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, poradí mi někdo s reklamací?, v pondělí bylo otevřeno. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, tady je časovač, který je důležitý pro všechny strany. Tomáš má poměrně hodně stížností a snaží se dostat ke každému hráči co nejdříve, ale musíte být trpěliví. Podívá se na vaše zprávy, které jste mu poslali, a poté vám odpoví.

file

Ale o vaší situaci. Nemyslím si, že je správné jen tak bez vysvětlení zavřít hráčský účet a naštvalo by to i mě. Když jste dosáhli jackpotu, gratuluji, ale opravdu nechápu, proč vám byla vyplacena jen polovina. Vysvětlilo vám to kasino?

Každopádně doufám, že se to vyřeší a dostaneš všechny peníze. Pokud máte aktualizaci, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu