FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Matiseli
|
55715 zobrazení 345 odpovědí |
|
1...4 5 6...18
Přidat příspěvek
před rokem


POZOR NA NEBEZPEČNÝ PODVOD

wazamba je vážný podvod, nejen proto, že má menší limity na výplaty, ale také proto, že neplatí lidem, zablokuje vám účet jednou, druhý den, kdy všechny stránky, které nabízí společnost Rabidi NV z Curacaa a co vám nabízí 7starpartners, se od takových stránek držte dál... POZOR, kradou vám všechny peníze

Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992
před rokem

Souhlasím s vámi, jaké právo mají kasina mít takové možnosti? Ve skutečnosti téměř všechna kasina mají tento faktor v ustanoveních: "Rozhodnutí manažera je neodvolatelné." Kdyby to dělal každý soud, většina právníků by byla bez práce. Tady se pošlapává zákon! Vyhněte se kasinům, která mají tuto frázi ve svých zásadách, jsou to podvodníci, ne poctivá kasina. Vyhněte se také kasinům, která mají v nabídce také hry Playtech a některé dokonce i Microgaming, abyste poznali, že jde o podvodná kasina. (protože tyto hry byly bohužel pro německé hráče zablokovány!) Příklad: Emir Bet Casino. Dachbet, GrandWin, Olympusbet. atd. pokud jsou Playtech a Microgaming dostupné pro německé hráče, je to určitě podvodné kasino! (Protože Playtech a Microgaming nemusí být nabízeny německým hráčům!) Ve skutečnosti jsem byl schopen realizovat bonus 100,00 u EmirBet ve hře Playtech, přestože jsem podal téměř 20 žádostí o výplatu 100,00. Účtenky byly pro tyto účty odeslány 20krát a pokaždé byly 20krát odmítnuty, protože EmirBet Casino nemůže implementovat tyto platební metody. Musel jsem to dělat 3 týdny. Na Dachbetu jsem skutečně jednou měl výhru kolem 200,00, ale už nikdy nebyla vyplacena, přitahována a pak byly všechny sloty více než jen zmanipulované! Také náš stát například zakázal mikrogamingové hry pro německé hráče, přijde mi to drzé, jaké právo má stát prohlásit občany za nezletilé? Pokud někteří lidé nedostanou svou závislost na hazardu pod kontrolu, není to věc státu! Cítím se povýšen a především nesmím vyhrávat žádné jackpoty, protože Němci to nesmí dělat, možná jsou němečtí hráči příliš hloupí na to, aby dokázali vyhrát velký jackpot. měli by raději hrát načerno, aby vysoké výhry jackpotu zůstaly v zahraničí, Němci peníze nepotřebují! Se závislostí by se mělo bojovat, zatímco Lotoo z Německa a všechna německy provozovaná kasina závislostí nehrozí.

Automaticky přeloženo:
Mkkkk
před rokem

Jaký byl důvod zablokování vašeho účtu? Získali jste od nich nějaké informace? Mimochodem, nevidím jedinou nevyřešenou stížnost na Wazambu, která by souvisela s nespravedlivě zablokovaným účtem, takže pokud se vám to s nimi nepodaří vyřešit, můžete zkusit podat stížnost na našem webu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, máte nějaké odpovědi na můj problém uvedený níže?

Automaticky přeloženo:
manoskap7
před rokem

Ahoj.

Pardon, asi jsme to všichni přehlédli. Řekl bych, že byste měli podat stížnost, v současné době existuje mnoho prohlášení a podrobností, někdo by to měl všechno projít, nejlépe poradit s kasinem.

V tuto chvíli je problém tak složitý, že lze říci, co stálo za rozhodnutím kasina. 🤔

Ten někdo má být specialista na stížnosti Casino Guru.

Pro odeslání stížnosti prosím použijte tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Souhlasíte s takovým krokem? doufám, že ano.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Brzy to udělá. Ještě jedna otázka, pokud stížnost nebude fungovat, použiji všechny právní kroky, které mohu. Bude nějaký problém s probíhající reklamací?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu se na něco zeptat; Jak je možné, že všichni nadávají na hodnocení a nejen na konkrétní kasino a kasino dostane známku 9,1.

Určitě jste objektivní nebo dostanete od kasin nějaký poplatek.

9 z 10 říká nejhorší slova, odkud se to v hodnocení bere?

V podstatě, když vidím kasina s limitem výběru 500 za den, ani nevstoupím.

Automaticky přeloženo:
nickcrawl
před rokem

Samozřejmě je platí skupina Rabidi stejně jako ostatní kasina. Před několika týdny jsem zveřejnil recenzi na Dolly kasino zdůrazňující nespravedlivou a dravou politiku výběru a Guru Casino mou recenzi odmítlo. Totéž se stalo v jiném kasinu, které zde bylo také hodnoceno jako velmi dobré.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Brzy to udělá. Ještě jedna otázka, pokud stížnost nebude fungovat, použiji všechny právní kroky, které mohu. Bude nějaký problém s probíhající reklamací?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, nerozumím otázce alespoň ne úplně.

Ale pokusím se uhodnout smysl – nevěřím, že se zákonné orgány moc zajímají o stížnosti Casino Guru. Na tohle ses možná ptal? 🤔

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj,

obecně řečeno, když se podívám na historii vašich uživatelských recenzí, je více než jasné, že v podstatě každé kasino, kde hrajete, vidíte jako nejhorší kasino (je tu 1 výjimka). Je zřejmé, že je vysoce nepravděpodobné, že by všechna kasina byla tak extrémně špatná, takže se spíše zdá, že máte obecně nějaký problém v každém kasinu, ve kterém hrajete. Toto jsou všechny uživatelské recenze, které jste zaslali vy sami.

filefile


Pokud jde o uživatelské recenze, každý může jasně vidět, že jsme odmítli 3 z 18. 2 z nich byly zamítnuty, protože jste zjevně nehráli v kasinu a nepopsali jste své hráčské zkušenosti. Poslední recenze byla zamítnuta, protože jste si v podstatě stěžovali pouze na ztrátu peněz, ale ve skutečnosti jste nerecenzovali samotné kasino.

Jsem velmi citlivý, pokud jde o hráče, kteří nás obviňují, že jsme placeni za odmítnutí recenzí, protože je to lež. Pokud tedy znovu přijdete s podobnými obviněními, aniž byste poskytli jakýkoli důkaz, zakážu vás.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu se na něco zeptat; Jak je možné, že všichni nadávají na hodnocení a nejen na konkrétní kasino a kasino dostane známku 9,1.

Určitě jste objektivní nebo dostanete od kasin nějaký poplatek.

9 z 10 říká nejhorší slova, odkud se to v hodnocení bere?

V podstatě, když vidím kasina s limitem výběru 500 za den, ani nevstoupím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Navzdory tomu, co ostatní mylní hráči říkají, že nám kasina nikdy neplatila za změnu jejich hodnocení. Funguje to ve skutečnosti úplně naopak.

Je dobré mít na paměti, že index bezpečnosti se počítá tak na základě shody a dlouhodobých aspektů. Abychom pokryli zpětnou vazbu od uživatelů, umožňujeme uživatelům psát upřímné a poctivé recenze. Takové recenze musí splňovat vaše pokyny pro komunitu a poskytovat platné nebo použitelné informace. Uživatelské recenze ze své podstaty vyplňují mezeru mezi krátkodobým uživatelským hodnocením a dlouhodobým vypočítaným indexem bezpečnosti.

Další hlavní částí celkového obrazu každého kasina recenzovaného na našich webových stránkách je sekce stížností. Rád bych zdůraznil, že index je přímo ovlivněn uzavřenými účty. Pokud zjistíme, že kasino jednalo proti našemu kodexu Fair Gambling Codex , kasino dostane černé body, které přímo ovlivňují hodnocení.

Prohlédněte si tuto příručku a dozvíte se více .

Obecně platí, že hráči mají tendenci sdílet negativní zpětnou vazbu a recenze spíše než pozitivní, nebylo by možné spravedlivě upravit index bezpečnosti s informacemi ze zpětné vazby od uživatelů nebo z fóra.

Věřte mi, chápu, jak to vypadá, ale naším cílem je zůstat spravedlivý. Navzdory nenávistným hráčům pomáháme ostatním zdarma a měníme svět hazardu tak, aby byl o něco bezpečnější.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Zaregistroval jsem se ve wazambě a provedl jsem vklad 20 EUR, když jsem byl uvnitř aplikace a když jsem vybral svůj zisk 520 EUR, zůstala prázdná a celou dobu se zdálo prázdné, že nemám přístup... I nevím, jestli nepodvádějí 😞

Automaticky přeloženo:
Mgv20
před rokem

Je mi líto, že to slyším. Můžete poskytnout snímek obrazovky? Zní to jako technický problém, ale bez dalšího odkladu bych se zeptal kasina.

Máte přístup k funkci chatu?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Můžete mě zakázat také, je mi to jedno. Pokud chcete, aby lidé věřili, že nemáte žádné ekonomické zájmy, jděte do toho a udělejte to, ale já se držím své myšlenky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne,


Ne do funkce chatu, včera mě pustil dovnitř a já jsem mohl dokončit výběr a čekal na vklad na účet. Dnes jsem se pokusil znovu přihlásit a stále stejná chyba. Kontaktoval jsem je e-mailem a poslal jsem jim snímek obrazovky, který čeká, až mi to řeknou.


Děkuji mnohokrát file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete mě zakázat také, je mi to jedno. Pokud chcete, aby lidé věřili, že nemáte žádné ekonomické zájmy, jděte do toho a udělejte to, ale já se držím své myšlenky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se mi, že se velmi mýlíte. Podle vašeho obecného chování založeného na stížnostech, uživatelských recenzích a příspěvcích na fóru byste měli vyhledat pomoc, protože váš postoj k hazardním hrám uvádí docela nezdravé návyky.

Mohl byste laskavě navštívit tuto sekci a získat pomoc? Možná konečně najdeš klid:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

To, že vás zakážete, nedokazuje nic jiného, než že se jen ztrácíte ve svých prohlášeních, což se zde na fóru neoceňuje, nemá to nic společného s případnými ekonomickými zájmy.

Měj se dobře!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Ne do funkce chatu, včera mě pustil dovnitř a já jsem mohl dokončit výběr a čekal na vklad na účet. Dnes jsem se pokusil znovu přihlásit a stále stejná chyba. Kontaktoval jsem je e-mailem a poslal jsem jim snímek obrazovky, který čeká, až mi to řeknou.


Děkuji mnohokrát file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je možné přepnout na jiný webový prohlížeč? Určitě bych zkusil, že (Chrome, Opera, Firefox, Bing) to může problém vyřešit. Pokud se nepletu, tak tento web asi není v současné době dobře optimalizovaný pro Safari. Nebo se alespoň zdá, že by mohl být podobný problém.

Mohl bys to zkusit, prosím?

Počkám, až se podělíš o výsledek.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne.


Zkoušel jsem přistupovat z různých prohlížečů, mobilu i PC a je to nemožné. Je zvláštní, že mě někdy pustí dovnitř a někdy ne.


Znovu jsem psal na podporu a od pondělí mi nic jiného nenaznačili. Ptal jsem se jich na odstoupení od smlouvy, které jsem měl obdržet dnes, a oni mi řekli, že je také neobdržím.


Děkuji mnohokrát


Automaticky přeloženo:
Mgv20
před rokem

Ahoj.

Souhlasím, je to zvláštní. Myslím, že by to znělo spíše jako obyčejná chyba, kdybyste byli neustále blokováni. Ale v této situaci se obávám, že netuším, co to způsobuje.

Přál bych si vymyslet něco, co stojí za to vyzkoušet.

Nyní se zaměříme na platbu. Poskytlo vám kasino důvod? Řekl bych, že s tím musí souviset něco, kvůli čemu kasino zadrží váš výběr.

Máte nějaký nápad, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji mnohokrát, výběr již byl zadán.


Ale nemůžu se dostat přes žádný prohlížeč... takže.


vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky