FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od Matiseli
|
48891 zobrazení 344 odpovědí |
|
1...5 6 7...19
Přidat příspěvek
Daniel
před rokem

Můžete mě zakázat také, je mi to jedno. Pokud chcete, aby lidé věřili, že nemáte žádné ekonomické zájmy, jděte do toho a udělejte to, ale já se držím své myšlenky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne,


Ne do funkce chatu, včera mě pustil dovnitř a já jsem mohl dokončit výběr a čekal na vklad na účet. Dnes jsem se pokusil znovu přihlásit a stále stejná chyba. Kontaktoval jsem je e-mailem a poslal jsem jim snímek obrazovky, který čeká, až mi to řeknou.


Děkuji mnohokrát file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete mě zakázat také, je mi to jedno. Pokud chcete, aby lidé věřili, že nemáte žádné ekonomické zájmy, jděte do toho a udělejte to, ale já se držím své myšlenky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se mi, že se velmi mýlíte. Podle vašeho obecného chování založeného na stížnostech, uživatelských recenzích a příspěvcích na fóru byste měli vyhledat pomoc, protože váš postoj k hazardním hrám uvádí docela nezdravé návyky.

Mohl byste laskavě navštívit tuto sekci a získat pomoc? Možná konečně najdeš klid:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

To, že vás zakážete, nedokazuje nic jiného, než že se jen ztrácíte ve svých prohlášeních, což se zde na fóru neoceňuje, nemá to nic společného s případnými ekonomickými zájmy.

Měj se dobře!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Ne do funkce chatu, včera mě pustil dovnitř a já jsem mohl dokončit výběr a čekal na vklad na účet. Dnes jsem se pokusil znovu přihlásit a stále stejná chyba. Kontaktoval jsem je e-mailem a poslal jsem jim snímek obrazovky, který čeká, až mi to řeknou.


Děkuji mnohokrát file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je možné přepnout na jiný webový prohlížeč? Určitě bych zkusil, že (Chrome, Opera, Firefox, Bing) to může problém vyřešit. Pokud se nepletu, tak tento web asi není v současné době dobře optimalizovaný pro Safari. Nebo se alespoň zdá, že by mohl být podobný problém.

Mohl bys to zkusit, prosím?

Počkám, až se podělíš o výsledek.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne.


Zkoušel jsem přistupovat z různých prohlížečů, mobilu i PC a je to nemožné. Je zvláštní, že mě někdy pustí dovnitř a někdy ne.


Znovu jsem psal na podporu a od pondělí mi nic jiného nenaznačili. Ptal jsem se jich na odstoupení od smlouvy, které jsem měl obdržet dnes, a oni mi řekli, že je také neobdržím.


Děkuji mnohokrát


Automaticky přeloženo:
Mgv20
před rokem

Ahoj.

Souhlasím, je to zvláštní. Myslím, že by to znělo spíše jako obyčejná chyba, kdybyste byli neustále blokováni. Ale v této situaci se obávám, že netuším, co to způsobuje.

Přál bych si vymyslet něco, co stojí za to vyzkoušet.

Nyní se zaměříme na platbu. Poskytlo vám kasino důvod? Řekl bych, že s tím musí souviset něco, kvůli čemu kasino zadrží váš výběr.

Máte nějaký nápad, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji mnohokrát, výběr již byl zadán.


Ale nemůžu se dostat přes žádný prohlížeč... takže.


vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
Mgv20
před rokem

Ahoj.

Takže zatím čekáte, až přijdou peníze, že? Nebo už jste dostali peníze?

Nejsem si jistý, tak se ptám...

Rád bych slyšel, že jste dostali zaplaceno. 👌👌✨


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, rád bych znal název licence Wazamba, protože ji na jejich stránkách nemohu najít, děkuji

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Ahoj, podle našeho systému a mých informací z týmu má toto kasino licenci Curacao - konkrétně Antillephone.

Licence Curacao můžete vidět na našich webových stránkách. Zkoušel jsi se podívat? Najdete ho zde .

Každopádně, je nějaký důvod, proč se ptáte na tyto informace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji mnohokrát. Protože můj účet byl po několika výhrách (automaty a sportovní sázky) na 20 dní zablokován kvůli tzv. ověřením, musel jsem čekat na e-mail od nich, který jsem nakonec včera dostal, že můj účet je skutečně aktivní. Připojím se k němu a opět to zablokují. Kontaktoval jsem tam právníka, který mě požádal o jejich licenci, kterou jsem nemohl najít.

Také jsem otevřel stížnost na guru stránkách.

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Ahoj!

Vidím, že neztrácíte čas, když jde o právníky. Pokud mohu přidat bezplatný tip, počkal bych, až stížnost dospěje do další fáze, protože pokud zapojíte právníka, může to mít za následek úplné ticho v rádiu, což by bylo pro stížnost extrémně nezdravé. Samozřejmě je to vaše rozhodnutí, já jen rád vidím, co se stalo s vaším účtem a navíc, co se právě děje. 🤔

Máš nějaké nápady?

Z mého pohledu zatím nic solidního není.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem kontaktoval, v tuto chvíli čekám na zjištění důvodu pozastavení mého účtu, ale po 23 dnech stále existuje důvod klást otázky. Online kasinům jsem plně nevěřil a wazamba mi dokazuje, že jsem měl pravdu.

Nevím, myslím, že se snaží získat čas, aby mi nemuseli platit. Každopádně čekáme na chvíli, kdy budeme mít odpověď.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Gommgomm72000 byl odstraněn
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Je mi to jasné. Technicky vzato je váš účet zablokován z důvodu probíhajícího vyšetřování. To je jistě bolest, přesto jsem přesvědčen, že něco muselo vyvolat podezření, důkladné vyšetřování obvykle není jen náhodná kontrola. Je velmi nešťastné, že vám chybí další podrobnosti, a souhlasím s tím, že je to nepříjemné.

Podívejme se, s jakým závěrem tento proces přijde, jakmile bude uzavřen. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ok ano, budu tiše čekat na jejich závěr, pokud jednoho dne dorazí.


Děkuji Radko! 😊

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Všem výhercům, kterým nebyla vyplacena výhra!!!!


Nyní mám velmi dobrého právníka, který žaluje Wazambu.

Tam už je státní zastupitelství.

Na tomto místě jsem se chtěl zeptat, zda je zájem o hromadnou žalobu.

JELIKOŽ MĚ WAZAMBA DLUŽÍ SAMOSTATNĚ PŘES 50 000 EURO, VYPLATÍ SE PROTI TÉTO SPOLEČNOSTI ZAKRATIT SPOLEČNĚ.


Kdo by měl zájem, může se ozvat.


S pozdravem Anja


Bojuji za spravedlnost...Kdo jiný?

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před 11 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino. Souvisí váš příspěvek také se stížností, kterou jste u nás měli před několika měsíci?

Pokud jde o právníka, kterého jste si najali, mohl byste nám dát vědět, jak váš případ pokračuje, aby ostatní hráči měli představu?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu