FórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od Matiseli
|
58983 zobrazení 356 odpovědí |
|
1...5 6 7...18
Mgv20
před rokem

Ahoj.

Takže zatím čekáte, až přijdou peníze, že? Nebo už jste dostali peníze?

Nejsem si jistý, tak se ptám...

Rád bych slyšel, že jste dostali zaplaceno. 👌👌✨


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, rád bych znal název licence Wazamba, protože ji na jejich stránkách nemohu najít, děkuji

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Ahoj, podle našeho systému a mých informací z týmu má toto kasino licenci Curacao - konkrétně Antillephone.

Licence Curacao můžete vidět na našich webových stránkách. Zkoušel jsi se podívat? Najdete ho zde .

Každopádně, je nějaký důvod, proč se ptáte na tyto informace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji mnohokrát. Protože můj účet byl po několika výhrách (automaty a sportovní sázky) na 20 dní zablokován kvůli tzv. ověřením, musel jsem čekat na e-mail od nich, který jsem nakonec včera dostal, že můj účet je skutečně aktivní. Připojím se k němu a opět to zablokují. Kontaktoval jsem tam právníka, který mě požádal o jejich licenci, kterou jsem nemohl najít.

Také jsem otevřel stížnost na guru stránkách.

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Ahoj!

Vidím, že neztrácíte čas, když jde o právníky. Pokud mohu přidat bezplatný tip, počkal bych, až stížnost dospěje do další fáze, protože pokud zapojíte právníka, může to mít za následek úplné ticho v rádiu, což by bylo pro stížnost extrémně nezdravé. Samozřejmě je to vaše rozhodnutí, já jen rád vidím, co se stalo s vaším účtem a navíc, co se právě děje. 🤔

Máš nějaké nápady?

Z mého pohledu zatím nic solidního není.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem kontaktoval, v tuto chvíli čekám na zjištění důvodu pozastavení mého účtu, ale po 23 dnech stále existuje důvod klást otázky. Online kasinům jsem plně nevěřil a wazamba mi dokazuje, že jsem měl pravdu.

Nevím, myslím, že se snaží získat čas, aby mi nemuseli platit. Každopádně čekáme na chvíli, kdy budeme mít odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Je mi to jasné. Technicky vzato je váš účet zablokován z důvodu probíhajícího vyšetřování. To je jistě bolest, přesto jsem přesvědčen, že něco muselo vyvolat podezření, důkladné vyšetřování obvykle není jen náhodná kontrola. Je velmi nešťastné, že vám chybí další podrobnosti, a souhlasím s tím, že je to nepříjemné.

Podívejme se, s jakým závěrem tento proces přijde, jakmile bude uzavřen. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ok ano, budu tiše čekat na jejich závěr, pokud jednoho dne dorazí.


Děkuji Radko! 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Všem výhercům, kterým nebyla vyplacena výhra!!!!


Nyní mám velmi dobrého právníka, který žaluje Wazambu.

Tam už je státní zastupitelství.

Na tomto místě jsem se chtěl zeptat, zda je zájem o hromadnou žalobu.

JELIKOŽ MĚ WAZAMBA DLUŽÍ SAMOSTATNĚ PŘES 50 000 EURO, VYPLATÍ SE PROTI TÉTO SPOLEČNOSTI ZAKRATIT SPOLEČNĚ.


Kdo by měl zájem, může se ozvat.


S pozdravem Anja


Bojuji za spravedlnost...Kdo jiný?

Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino. Souvisí váš příspěvek také se stížností, kterou jste u nás měli před několika měsíci?

Pokud jde o právníka, kterého jste si najali, mohl byste nám dát vědět, jak váš případ pokračuje, aby ostatní hráči měli představu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

ahoj Jaro ano kasino mě okradlo už je to více než 50 dní co udělali vše aby mi nezaplatili ale já se nevzdám velmi brzy tě budu informovat o následcích. Jsem v Brazílii a dokonce jsem připraven to vyřešit na Curuçao.

Automaticky přeloženo:
Gommgomm72000
před rokem

Ahoj, odpověděl jsem na anjmy1969, šipka a název naznačují, komu byla moje odpověď určena.

Každopádně jsem viděl, že se tvůj případ vleče a máš stížnost. Uvidíme, jak se to vyvine a kam se náš tým dostane. Líbí se mi tvoje myšlení, a to, že se nevzdáváš. Nezapomeňte nás informovat o všem novém. Budeme čekat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko, omlouvám se, že odpovídám až nyní. Není mi dobře. Od té doby, co jsem v březnu vyhrál, jsem v procesu přijímání svých oprávněných výher. Váš kolega mě také podpořil a rozhodně máme důkazy, že WAZAMBA manipulovala s mými výhrami.

Část mám vyplacenou.

Ale Wazamba odepsal peníze, které jsem nedostal.

Protože jsem vše zdokumentoval, včetně svých herních aktivit, online a offline časů, můžete přesně vidět, ve které dny WAZAMBA strhla peníze z účtu. Je prostě velkým zklamáním, že WAZAMBA tento podvod projde.

Proto se nevzdávám, protože spravedlnost vítězí.

Bez ohledu na to, jak dlouho to trvá.

Rád bych proto pomocí public relations našel další vítěze, kteří zažili to samé

Společně máte lepší sluch.

Pokud potřebujete více informací, mohu vám zaslat dokumenty nebo se můžete zeptat svého kolegy.

S pozdravem Anja


Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den Jaro,

Moc děkuji za pomoc s příspěvkem.

Ano, řeč je o reklamaci z března.

Váš kolega mě velmi podpořil a také dokázal, že moje výhry byly zmanipulované.

Bylo odepsáno více peněz, než mi bylo převedeno. Naštěstí, protože jsem si vše uložil od začátku, můžete zdokumentovat herní aktivity a nesprávné debety.

Právník nemůže pokračovat, protože nemám peníze na podání občanskoprávní žaloby. Státní zastupitelství mou stížnost zpracovalo, ale zřejmě nemá žádnou akci.

Také mi radí, abych podal občanskoprávní žalobu.

Vzhledem k tomu, že nemám pojištění právní ochrany, musím se podívat, jestli si peníze můžu sehnat sám.

Proto si myslím, že kdyby se totéž stalo více lidem, mohli bychom společně podat žalobu na WAZAMBA.

Je rozhodně prokazatelné, že WAZAMBA manipulovala s výhrami.

Pro další informace nás prosím kontaktujte.

S pozdravem Anja

Automaticky přeloženo:
před rokem

https://vm.tiktok.com/ZGJTRrdtY/

Tehdy jsem svůj případ zveřejnil.

Čím více se o tom dozvíte...tím lépe.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko, omlouvám se, že odpovídám až nyní. Není mi dobře. Od té doby, co jsem v březnu vyhrál, jsem v procesu přijímání svých oprávněných výher. Váš kolega mě také podpořil a rozhodně máme důkazy, že WAZAMBA manipulovala s mými výhrami.

Část mám vyplacenou.

Ale Wazamba odepsal peníze, které jsem nedostal.

Protože jsem vše zdokumentoval, včetně svých herních aktivit, online a offline časů, můžete přesně vidět, ve které dny WAZAMBA strhla peníze z účtu. Je prostě velkým zklamáním, že WAZAMBA tento podvod projde.

Proto se nevzdávám, protože spravedlnost vítězí.

Bez ohledu na to, jak dlouho to trvá.

Rád bych proto pomocí public relations našel další vítěze, kteří zažili to samé

Společně máte lepší sluch.

Pokud potřebujete více informací, mohu vám zaslat dokumenty nebo se můžete zeptat svého kolegy.

S pozdravem Anja


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Anja.

Vzhledem k tomu, že jste do toho zapojil právníka, mám pocit, že kromě toho můžeme udělat jen málo.

Všechny dokumenty můžete také odeslat na adresu data@casino.guru

Ti kluci jsou neustále ve střehu. Přidejte další aktualizaci, jakmile se s tím budete cítit dobře. Doufám, že najdete spravedlivé řešení!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno Radko,

Rád bych, aby vaši kolegové nahlédli do mých dokumentů.

Omlouvám se, že se hlásím až dnes.

Kvůli těmto potížím s Wazambou jsem několik dní upadl do velké deprese.

A kvůli svému chronickému onemocnění mám i spoustu potíží, takže jsem byl moc rád, že jsem vyhrál.


Veškeré podklady pak zašlu vašim kolegům.

Moc děkuji za tip a jsem s pozdravem.




Automaticky přeloženo:
anjmy1969
před rokem

Ahoj anjy1969,

No, je mi líto, že se necítíte dobře.

Je mi také velmi líto, že vám musím oznámit, že váš případ byl před pěti měsíci zamítnut. Pokud jste přesvědčeni, že se chystáte poskytnout relevantní rozhovor, který jste vedli s kasinem ohledně toho, co se zdálo být nespecifikovaným problémem, informujte prosím Petra.

děkujeme za spolupráci.



Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky