před 3 roky
Dobrý den, šťastné věci vám dělají dobře. Doufám, že budete hrát pro zábavu 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
1
Dobrý den, šťastné věci vám dělají dobře. Doufám, že budete hrát pro zábavu 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
Děkujeme vám za vaši reakci. Jsem rád, že jste našli kasino, které se vám líbí 🙂 Máte také nějaké oblíbené hry?
Thank you for your feedback. I'm glad you found a casino that you like 🙂 Do you have any favourite games as well?
Ještě dodám, že jsem to našel pomocí recenzí, které jsem četl na stránce s recenzemi online kasin, protože pro mě je důležité hrát pouze kvalitní hry a chci podotknout, že díky testu mám nyní mnoho kvalitních stránky s online hrami a hazardními hrami.
I'll also add that I found it with the help of reviews I read on the site with online casino reviews because for me it's important to play only quality games and I want to point out that thanks to the test I now have many good quality sites with online games and gambling .
Acrescentarei também que o encontrei com a ajuda de análises que li no site com análises de casino online porque para mim é importante jogar apenas jogos de qualidade e quero salientar que graças ao teste agora tenho muitos bons sites de qualidade com jogos online e jogos de azar.
Před 7 dny jsem také vložil 50 eur na Wazamba a obdržel jsem uvítací bonus 100 %. Měl jsem vlastně štěstí a vše jsem realizoval. Když to stálo 1200 eur, požádal jsem o vyplacení 1000 eur. Nyní jsem se na chatu několikrát ptal a jen mě to odradilo. Nemám ani příležitost ověřit svůj účet. Na požádání jsem byl informován, pokud to bude nutné, dostanu zprávu. Ale NIC se neděje! co mám teď dělat?
I also deposited 50 euros at Wazamba 7 days ago and received the welcome bonus of 100%. I was actually lucky and implemented everything. When it stood at 1200 euros, I requested 1000 euros to be paid out. I have now asked several times in the chat and am only put off. I haven't even got the chance to verify my account. On request I was informed, if this should be necessary I will get a message. But NOTHING happens! What should I do now?
Auch ich habe vor 7 Tagen bei Wazamba 50 Euro eingezahlt und den Willkommensbonus von 100% erhalten. Ich hatte tatsächlich Glück und alles umgesetzt. Bei Stand 1200 Euro habe ich 1000 Euro zur Auszahlung beantragt. Ich habe jetzt mehrmals im Chat nachgefragt und werde auch nur vertröstet. Ich habe noch nicht mal die Möglichkeit bekommen meinen Account zu verifizieren. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, falls das nötig sein sollte werde ich Nachricht bekommen. Aber es passiert NICHTS! Was soll ich jetzt machen?
Dobrý den, je mi divné, že ještě nezačali s ověřováním. Jaké informace jste prosím získali z chatu?
Hello, it's strange to me that they have not started with verification yet. What information did you get from the chat, please?
Říká, že výplata probíhá. A pokud by bylo vyžadováno ověření, dostal bych e-mail s pokyny. Ale zatím mi nepřišla žádná zpráva.
It says the payout is in process. And if verification were required, I would get an email with instructions. But I haven't received a message yet.
Es heißt die Auszahlung ist in Bearbeitung. Und falls eine Verifizierung nötig wäre würde ich eine Mail mit Anweisungen bekommen. Aber ich habe noch keine Nachricht erhalten.
Nina (11:52:30): V tuto chvíli není nutné váš účet ověřovat. Pokud to bude nutné, obdržíte od nás e-mail s přesnými pokyny.
Nina (11:52:30): At the moment, your account does not need to be verified. If this should be necessary, you will receive an email from us with precise instructions.
Nina (11:52:30): Derzeit ist eine verifizierung Ihres Kontos noch nicht noetig. Sofern dies noetig sein sollte, erhalten Sie eine Mail von uns mit genauen Instruktionen.
Zatím mi to zní dobře. Vím, že byste chtěli mít své peníze co nejdříve, ale prosím, berte v úvahu i to, že je pátek a některá kasina nezpracovávají výběry o víkendech nebo jsou pomalejší než v pracovní dny. Dejte jim pár dní a pokud od nich do středy nedostanete žádné zprávy, pak bych se začal bát.
It sounds fine to me for now. I know that you'd like to have your money as soon as possible, but please, also consider the fact that it's Friday and some casinos don't process withdrawals during weekends or they're slower compared to working days. Just give them few days and if you don't receive any news from them by Wednesday, then I'd start to be worried.
Zajímalo by mě, proč není nutné žádné ověření. A pokud ano, bude to trvat věčnost. Především vám nikdo neřekne, co se děje. Jak jsem řekl, už uplynul 1 týden, aniž by se něco stalo. Z vítězství jsem měl obrovskou radost a nechci se bez něj obejít. Neudělal jsem nic špatného!
I wonder why no verification is necessary. And if it does, it will take forever. Above all, nobody tells you what's going on. As I said, 1 week has already passed without anything having happened. I was so happy with the win and I don't want to do without it. I did nothing wrong!
Ich wundere mich warum keine Verifizierung notwendig ist. Und wenn, dann dauert das ja nochmal ewig. Vor allem sagt einem niemand was los ist. Wie gesagt, es ist schon 1 Woche vergangen ohne das etwas passiert ist. Ich war so happy über den Gewinn und möchte nicht darauf verzichten. Ich habe nichts falsch gemacht!
Dobrý den, dostali jste peníze, na které čekám přes týden a nic se neděje, jen mě to odkládá
Hello did you get your money I've been waiting for over a week and nothing happens, I'm just being put off
Hallo, hast du dein Geld bekommen? Ich warte jetzt auch schon über eine Woche und nichts passiert, ich werde nur vertröstet
Ano, dostal jsem je... Bez ověření a musel jsem čekat déle než 2 týdny, ne-li 3. Dejte duši do klidu a čekejte. Buďte trpěliví, peníze přijdou. Radím vám však, abyste svůj účet smazali později. Čekací doby jsou opravdu příliš dlouhé.
Yes I received them ... Without verification and I had to wait more than 2 weeks if not 3. Put your soul in peace and wait. Be patient, the money will come. But I advise you to delete your account later. The waiting times are really too long.
Si li ho ricevuti... Senza verifiche ed ho dovuto aspettare più di 2 settimane se non 3. Mettiti l'anima in pace ed aspetta. Porta pazienza, i soldi arriveranno. Ma ti consiglio di cancellare in seguito il tuo account. I tempi di attesa sono davvero troppo lunghi.
Jen nechápu v čem je problém. 2-3 týdny čekání je hodně.
I just don't understand what the problem is. 2-3 weeks of waiting is a lot.
Už čekám 10 dní. Mám zde podat stížnost?
I've been waiting for 10 days now. Should I file a complaint here?
Ich warte jetzt seit 10 Tagen. Soll ich eine Beschwerde hier einreichen?
Dobrý den, celkem bych tomu dala 3 týdny. Protože nyní víme, že mattfau00 obdržel výhry v souladu s touto dlouhou čekací dobou... Ale pokud máte pocit, že chcete podat stížnost, možná se náš tým dozví, proč potřebuje 3 týdny na proces výběru...
Hello, I would give it 3 weeks in total. Since we now know that mattfau00 received the winnings in accordance with this long waitning time... But of you feel like you want submit a complaint go ahead, maybe our team will learn why they need 3 weeks for withdrawal process...
Abych byl upřímný, dal bych jim 2 týdny. Všechno, co to přesahuje, je prostě příliš. V dobrém kasinu byste na výběr neměli čekat tak dlouho.
To be honest, I'd give them 2 weeks. Everything that goes beyond that is simply too much. You shouldn't wait for a withdrawal for such a long time a in good casino.
Dobrý den, dnes ráno jsem provedl výběr na Wazamba ve výši 400 eur, poté, co jsem se v chatu zeptal, jaké byly časy připsání (podle nich jeden týden), udělal jsem si prohlídku, abych viděl recenze a podíval se na stránku. již není dosažitelná, zmizela ve vzduchu ... musím si myslet, že existuje nějaká souvislost mezi mou žádostí o stažení a nedosažitelností stránky?
Děkuji!
Hello, this morning I made a withdrawal on Wazamba equal to 400 euros, after asking in chat what the crediting times were (according to them one week), I took a tour to see the reviews, and look at the site now. it is no longer reachable, disappeared into thin air ... do I have to think that there is some correlation between my withdrawal request and the non-reachability of the site?
Thank you!
Buongiorno, ho effettuato stamattina un prelievo su Wazamba pari a 400 euro, dopo aver chiesto in chat quali fossero le tempistiche di accredito(una settimana secondo loro),mi sono fatto un giro per vedere le recensioni, e guarda un po’ ora il sito non è più raggiungibile, sparito nel nulla…devo pensare che ci sia qualche correlazione fra la mia richiesta di prelievo e la non raggiungibilità del sito?
grazie!
Dobrý den, ale také se vám stalo, že stránka byla po podání žádosti o výběr najednou nedostupná?
Děkuji
Hello, but did it happen to you too that the site was suddenly no longer reachable after making a withdrawal request?
Thank you
Buongiorno, ma è successo anche a voi che il sito improvvisamente non fosse piu raggiungibile dopo avere fatto una richiesta di prelievo?
grazie
Ahoj Ickharusi, podařilo se mi vstoupit na stránky a vyplnit registrační formulář.
Můžete se prosím přihlásit ke svému účtu a pak to nefunguje nebo se nemůžete dostat ani na úvodní stránku?
Hello Ickharus, I was able to access the site and fill up a registration form.
Can you log into your account and then it's not working or you can't even get to the starting page, please?
Nic, na stránku se již nemohu dostat, zmizela ve vzduchu, už se na ni nedostanu z žádného prohlížeče, tak jsem zkusil s jiným zařízením mého známého, kterému se na stránku podařilo dostat, zadal jsem se svým účtem, Vsadil jsem a pak web zase zmizel, poslal jsem všechny testy na asistenci a oni mi odpověděli, že je to problém s cookies a cache, ale po jejich vyprázdnění se nic nezměnilo, jakmile se přihlásím na jiném zařízení na svém účtu a některé pohyby provádím automaticky, poté již není možné se na stránku dostat ... pro mě to ví hodně o podvodech ...
Nothing I can no longer access the site, it has disappeared into thin air, I can no longer reach it from any browser, so I tried with another device of a friend of mine who managed to reach the site, I entered with my account, I placed a bet and then the site disappeared again, I sent all the tests to assistance and they replied that it is a problem with cookies and cache, but after emptying them nothing has changed, as soon as I log in with another device on my account and I make some movements automatically afterwards it is no longer possible to reach the site ... to me it knows a lot about scam ...
Niente non riesco più accedere al sito, è sparito nel nulla, da nessun browser mi è più possibile raggiungerlo, allora ho provato con un altro dispositivo di un mio amico che è riuscito a raggiungere il sito, sono entrato con il mio account, ho piazzato una scommessa e dopo è sparito di nuovo il sito, ho mandato all’assistenza tutte le prove e mi hanno risposto che è un problema di cookie e cache, ma dopo averle svuotate non è cambiato nulla, non appena accedo con un altro dispositivo sul mio account e faccio qualche movimento in automatico dopo non è più possibile raggiungere il sito…a me sa tanto di truffa…
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.