Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWazamba Casino - všeobecná diskuze

Wazamba Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Matiseli
|
89 663 zobrazení 405 odpovědí |
|
12 3 4...21
Ickharus

Není možné, že poskytovatelé internetu zablokují stránku, jakmile uvidí, že se vám na ni podařilo získat přístup? Máme také problémy s Wazambou zde v České republice. Dostanu se na web, ale ostatní ze stejné země říkají, že to pro ně není možné.

Automaticky přeloženo:
Daniel

A jak to vyřeším?

Automaticky přeloženo:
Ickharus

Dobrý den, jak psal Daniel, máme v ČR vstup na tyto stránky zakázán. Nicméně se zapnutou italskou VPN mohu vstoupit, žádný blok.

Co mi přišlo opravdu divné, bylo, že jste se dříve mohli dostat ke svému účtu přes jiné zařízení, ale po krátké době to spadlo... a teď tohle. Co prosím obecně říká text na těchto printscreenech?


Automaticky přeloženo:
Ickharus

Myslím, že stojí za to podat v této věci stížnost. Pokud jste měli peníze na účtu a už se ani nemůžete dostat na web, neznamená to, že vám kasino nechce platit, ale mohli bychom vám pomoci promluvit si s kasinem a vyřešit to.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, zaregistroval jsem se do wazamby asi před měsícem a poté, co jsem několikrát vložil více než 400/500 EUR, vyhrál jsem 1700 EUR, kontaktoval jsem tam chat a oni změnili limit, který lze vybrat na 2 000 EUR za den Uplynulo 8 dní můj požadavek, ale stále mi to říká, že čekám v chatu, řekni mi, že je pravidelně ve frontě

8 dní na žádost o výběr nikdy nic takového neviděli, co mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
gimmybaglioni28

Dobrý den, někdy to trvá i více než 14 dní - (zvlášť pokud je vyhraná suma pěkně vysoká). Musí se poradit alespoň s finančním oddělením a. Dal bych jim ještě pár pracovních dní. V případě potřeby můžete vždy podat stížnost, proto nás prosím informujte.

Automaticky přeloženo:

řekli mi, že od 1. 2. zahajují transakci

bude to pravda?

Dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
gimmybaglioni28

Za prvé, některé výběry trvají opravdu dlouho, takže 8 dní není tolik, pokud je to váš první výběr v kasinu. Na druhou stranu, když se tvrdí, že transakce bude zpracována 1.2., je to podle mě nesmysl. Transakci buď schválíte nebo ne, ale nic takového, že byste transakci nastavili ke zpracování v úterý, neexistuje. Proč bys to dělal?

Automaticky přeloženo:


Kromě 2 000 eur, které jste v posledních týdnech vsadili na sázky 1 a 2 eura, aniž byste cokoli vyhráli, dnes přichází rána:


112 eur věrnostní bonus! Wager x30, dělá něco málo přes 3300 eur na dosažení.


Řeklo a hotovo! Slot: Gigantoonz. Vyhrajte 1770 eur!!!!!

To je s dnešní výhrou vše. Čas od času vyhrálo 20, možná 40 eur. Jen to známé nahoru a dolů celé hodiny.....


Těch 3300 Euro se dokonce podařilo... problém byl v tom, že jste se nemohli dostat ani do bonusové hry nebo funkce!


Rád bych se s těmi zodpovědnými osobně setkal a jen jim dal pěstí do obličeje!


Případně bych si jen přál, abych si mohl přečíst následující v novinách nebo to vidět v televizi: Osoba, která má na starosti online kasino, byla zastřelena na ulici!


Žádné jiné pocity teď nemám!


Pointa je, že vsadíte více než 3000 eur a zbývá vám 150 eur, protože vám nebylo dovoleno nic vyhrát, to vůbec ne.


Že se těch 150 eur v nic neproměnilo, nemusíte zmiňovat!


Přijde den, kdy zjistíte, kde žijí tito zkurvysyni a zkurvysyni!


Můžete také zjistit, kde jsou někdy v nemocnici chyceni a biti různí streameři, kteří jsou na cestách za kasiny se skriptovanými výhrami na Twitchi a You tube!


To bych měl radost!


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Headi

Ahoj.

I když je pochopitelné, proč používáte tak silné výrazy a prezentujete nepříliš zdvořilé myšlenky o tom, co by se mělo komu stát, nedělejte to prosím znovu.


Z dlouhodobého hlediska každé kasino vždy vyhrává.

Pokud to chápu správně, prohráváte už dlouhou dobu, takže si možná myslíte, že čím déle se budete snažit hrát nějakou část ztracených peněz zpět, tím větší je šance. Takto to nefunguje.

I když někdy nastane situace, kdy jsou sloty zmanipulované nebo kvůli nějakým technickým závadám nejsou speciální funkce spuštěny, když by měly, tyto případy jsou, řekl bych, poměrně vzácné. Nemám ponětí, jak to říct laskavěji - myslím, že máte smůlu.

Možná by vám prospěla malá pauza.

Automaticky přeloženo:
Headi

Nejsem si jistý, jestli to chápu správně, ale stěžujete si, že nemáte v kasinu žádné významné výhry a prohráváte všechny peníze a peníze, které jste dostali jako věrnostní bonus?

Ale taky čtu, že jsi vyhrál 1770 na Gigantoonz?

Automaticky přeloženo:

Bylo realizováno 3300 eur! Snažíš se mi namluvit, že byla smůla, že jsi se nedostal ani do hrané hry? Můžete mě stále sledovat pomocí Překladače Google?

Bylo to záměrné a v bonusových hrách je napsáno, že vyhrajete 1700. Už předem je jasné, že ničeho nedosáhnete.


OPĚT 3300 $, 3300 ZATOČENÍ SE SÁZKOU 1 $, ANI BONUSOVÝM KOLEM! DĚLÁŠ SI ZE MĚ SRANDU? JAK TO FUNGUJE?




Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nevím, proč si držíte dobré hodnocení, když o tom kasinu nejsou žádné dobré komentáře, nebudu tam hrát.

Automaticky přeloženo:
rile15

Ahoj,

zkontrolujte panel "vysvětlení pověsti":

https://casino.guru/Wazamba-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Uživatelské recenze mají samostatné hodnocení a jsou pouze částí celkového skóre. 🙂

Automaticky přeloženo:
Gurkenpapst1992

Zajímalo by mě, jakým právem má kasino banovat hráče (zákazníka) bez důvodu? Rozhodnutí vedení je neodvolatelné a závazné! Neuvěřitelné, proč jsou kasina, která mají tyto podmínky, vůbec licencována?

Když čtu podmínky kasina, čtu pouze práva kasina, zákazník nemá žádná práva. Kde to vlastně žijeme? Představte si, že jdu do obchoďáku a vyhodí mě, protože jsem všechno koupil "snížené". Důvod: máme právo Vás již nenechat nakupovat bez DŮVODU, vedení obchodního centra se tak nenávratně rozhodlo! Neuvěřitelné, těmto kasinům by měla být odebrána licence.

Kasino Wazamba nedoporučuji, prostě nedávají bonusy, které si zaslouží. vedení tak rozhodlo. Nemůžete ani vyplatit, protože obrat musí být odehrán alespoň jednou. Doporučení: vyhněte se tomuto kasinu!

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

co takhle vstoupit na stránky a pokračovat v registračním formuláři? Měl by pracovat. 🙂

Automaticky přeloženo:

Tito lidé jsou ztrátou času, slibují 100% bonus, pokud vložíte, ale zdá se to všechno falešné, protože to nedostanete a nemůžete si to nikde nárokovat.

Můžete vkládat, ale nemůžete vybírat. Snažil jsem se přimět jejich podpůrný tým, aby mi pomohl vybrat mé těžce vyhrané výdělky, ale zdají se být k ničemu a nejsou ochotni pomoci.


Nevím, ale s tímto kasinem je třeba něco udělat, protože to, co dělají, není fér k lidem.


S pozdravem

Zolani

Automaticky přeloženo:
malingazola

Ahoj Zolani,

takže jste nejprve nedostali bonus za vklad a poté nemůžete vybrat? Toto kasino by mělo být skutečně férovým místem pro hraní, a proto bych předpokládal, že máte nějaké vysvětlení, že?

Zkontroluji vkladové bonusy dostupné hráčům z vaší země a zjistím, že platby provedené Skrill a Neteller jsou vyloučeny . Jakou platební metodu jste prosím použili, měl by to být problém?

Jak přesně vám přišla podpora zbytečná? V čem se zdá být problém s vaším odvoláním a kdy jste jej odeslali?

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, můžete podat stížnost, přesto bych rád věděl více podrobností o obou problémech.

Dej mi prosím vědět.



Upraveno
Automaticky přeloženo:

Výběr byl odeslán minulý týden v pondělí 31. října prostřednictvím platby EFT. Tento proces vám pouze oznámí chybu, kdykoli dokončíte odesílání, bez konkrétních důvodů, proč došlo k chybě.

Ve stejný den jsem kontaktoval podporu ohledně problému, ale vůbec nepomohli. Řekli jen, že případ předají finančnímu oddělení a oni by se měli obrátit na mě. Oba byli duch a vůbec žádný kontakt ohledně pokroku v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
malingazola

Cítím tě...věřím, že bys je měl kontaktovat každý druhý den a zeptat se na průběh vašeho případu. Je to 11 dní, takže finanční oddělení by mělo něco vědět. Jen se ujistěte, že o svou výhru nepřijdete, než se vám ji podaří vybrat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
12 3 4...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky