Není třeba se vůbec vracet.
Napište prosím více podrobností o problému, se kterým jste se v tomto kasinu setkali, aby vaše uživatelská recenze mohla být schválena.
Ne každý čte stížnosti, víte, takže pokud tam napíšete „přečti si moji stížnost", ve skutečnosti to neposkytuje vůbec žádné informace.
Budeme se samozřejmě těšit na vaši novou recenzi.
There is no need to vorry at all.
Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.
Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.
We will look forward to reading your new review, of course.
Právě jsem to znovu odeslal, prosím o schválení.
I just re-submitted it, please approve.
Je hotovo, jak vidím.
Jsem rád, že vám vysvětlení pomohlo a mohli jste odeslat novou uživatelskou recenzi.
Oceňujeme vaši snahu.
It is done, as I can see.
I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.
We appreciate your effort.
Právě jsem viděl, že moje stížnost byla jediná ze všech 204 stížností Wazamba, která obdržela jiný verdikt (nedostatečné důkazy z kasina).
Myslím, že většina lidí to prostě vzdala.
Pokračuji v jejich diskreditaci téměř každý den 🙂
I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).
I guess most people just gave up.
I continue to discredit them almost every day 🙂
Dejte nám prosím vědět, jestli je něco nového.🙏
Please let us know if there is something new.🙏
vsadil jsem 100 € a vyhrál jsem 300 €
tak žádám o stažení minulou neděli
a zeptal jsem se jich 3x *kdy dostanu peníze?*
zablokují můj účet pro centrum nápovědy.
je toto kasino opravdu bezpečné?
.
i bet 100 € and i won 300 €
so i apply withdraw last sunday
and i asked them 3 times *when i can get money?*
they block to my account for help center .
this casino is really safe?
.
Pardon, rozumím tomu správně, že vás zablokovali na živém chatu? Jaký byl důvod?
Je tam už váš účet plně ověřen?
Dejte nám prosím vědět více podrobností o problému v tomto kasinu a doufejme, že ho společně budeme schopni vyřešit.
Sorry, do I understand correctly that they have blocked you on live chat? What was the reason, though?
Is your account there fully verified yet?
Please let us know more details regarding the issue at this casino, and hopefully together we'll be able to get it solved.
edit: Napsal jsem to poté, co jsem s nimi mohl mluvit.
dočasně jsem byl zablokován, myslím.
nebo to byla systémová chyba
a dnes ráno jsem dostal své peníze zpět.
a můj účet není ověřený.
děkuji, je lepší smazat příspěvek?
edit: i wrote this after i could talk with them.
temporary i got blocked i guess.
or it was system error
and i got my money back today morning.
and my account is not verifed.
thank you.it is better delete post ?
Myslím, že není nutné příspěvek mazat. Vždy je dobré vidět pro ostatní hráče nějaké zkušenosti ostatních a ty jsi tam napsal úpravu a tím je věc vyřešena. Takže si nemyslím, že jsi napsal něco špatně.
Každopádně jsem rád, že to byl jen přechodný stav a vše je v pořádku a peníze jsi dostal.
Budete zde hrát i nadále?
I don't think it's necessary to delete the post. It's always good to see for other players some experiences of others and you wrote there the edit and therefore that the matter was solved. So I don't think you wrote something wrong.
Anyway, I'm glad that it was just a temporary situation and everything is fine and you got the money.
Will you continue to play here?
Vážení, dobré ráno. Než podám stížnost, chtěl jsem se vás zeptat zde. Včera jsem provedl vklad 117 dolarů přes Neteller ve Wazambě, je to skoro 24 hodin, co jsem to udělal a ještě mi to nepřišlo na účet.
Kdykoli jsem provedl vklady v jiných online kasinech, peníze byly připsány okamžitě, takže 15 minut po vkladu jsem je kontaktoval přes chat a řekli mi, že mi budou pravděpodobně připsány dříve, než uplynou 2 hodiny.
Po uplynutí této doby jsem je znovu kontaktoval, dal jsem jim potvrzení o vkladu a oni údajně podali reklamaci finančnímu oddělení a že mě budou brzy kontaktovat e-mailem.
Uběhlo 12 hodin bez jakýchkoliv zpráv, tak jsem znovu kontaktoval chat. Pomohl mi další člověk a řekl mi, že připsání vkladů může trvat 2 až 4 pracovní dny a že reklamaci mohu podat pouze tam. Přišlo mi to jako nesmysl, protože s takovými zpožděními by nikdo nechtěl sázet v kasinu a navíc to odporovalo těm 2 lidem, kteří mi předtím pomáhali a kteří mi řekli, že jim připsání netrvá déle než 2 hodiny.
Před chvílí jsem je znovu kontaktoval (téměř 24 hodin od provedení zálohy) a dotyčný mi řekl, že reklamaci posuzuje příslušná oblast, že nemůže nic dělat a jdou mě kontaktovat emailem.
Můžete mi pomoci s tím, co mám dělat? Něco takového se mi stalo poprvé a bojím se, že o své peníze přijdu.
Dear Sirs, good morning. Before making a complaint I wanted to ask you here. Yesterday I made a deposit of 117 dollars through Neteller in Wazamba, it's almost 24 hours since I made it and it hasn't been credited to my account yet.
Whenever I made deposits at other online casinos, the money was credited immediately, so 15 minutes after the deposit I contacted them via chat and they told me that it would probably be credited to me before the 2 hours were up.
After this time, I contacted them again, gave them the deposit receipt and they supposedly filed a claim with the finance department and that they would be contacting me via email shortly.
12 hours passed without any news, so I contacted the chat again. Another person helped me and told me that deposits can take 2 to 4 business days to be credited and that I could only file a complaint there. It seemed like nonsense to me because no one would want to bet at a casino with such delays, and it also contradicted the 2 people who helped me before who told me that they didn't take more than 2 hours to be credited.
I contacted them again a moment ago (almost 24 hours since I made the deposit) and the person told me that the claim is being reviewed by the corresponding area, that he could not do anything and they were going to contact me by email.
Can you help me with what to do? This is the first time something like this has happened to me and I am afraid of losing my money.
Estimados, buenos días. Antes de realizar una queja quería consultarles aquí. El día de ayer realicé un depósito de 117 dólares a través de Neteller en Wazamba, falta poco para que se cumplan las 24 hs de haberlo realizado y aún no se acreditó en mi cuenta.
Siempre que realicé depósitos en otros casinos online el dinero se acredita en el momento por eso, pasados 15 minutos del depósito me comuniqué con ellos a través del chat y me dijeron que seguramente se me acreditaba antes de que se cumplan las 2 hs.
Pasado dicho tiempo, me volví a comunicar con ellos, les pasé el comprobante del depósito y supuestamente elevaron un reclamo al departamento de finanzas y que a la brevedad se iban a estar comunicando conmigo por correo electrónico.
Pasaron 12 hs sin noticias por lo que me volví a comunicar con el chat, me atendió otra persona y me dijo que los depósitos pueden tardar de 2 a 4 días hábiles en acreditarse y que recién allí podía elevar una queja. Me pareció algo que no tiene sentido porque nadie querría apostar en un casino con esas demoras y además se contradecía con las 2 personas que me atendieron antes que me dijeron que no tardaban mas de 2 hs en acreditarse.
Hace un momento me volví a comunicar (casi 24 hs desde que realicé el depósito) y la persona me dijo que el reclamo lo está viendo el área correspondiente, que él no podía hacer nada y se iban a comunicar por correo electrónico.
¿Podrán ayudarme a cómo tengo que proceder? Es la primera vez que me pasa algo así y tengo miedo de perder mi dinero.
Ahoj,
nejprve bych rád řekl, že se musíte připravit na trpělivost. Nemohu mluvit jménem kasina, ale z našeho pohledu může kasinu trvat i týden, než to prošetří a uvede věci do pořádku. Pro každého, kdo nepracuje pro kasino, aby vám pomohl, se to ještě více zkomplikuje. Navíc mnoho kasin stále spoléhá na poskytovatele plateb třetích stran, které nemůžeme oslovit vaším jménem. Doporučuji, abyste zůstali trpěliví a drželi krok s kasinem. Určitě tu budeme pro jakékoli aktualizace; jen vydržte a dejte nám vědět.
Hello,
first of all, I'd like to say you have to prepare to be patient. I can't speak on behalf of the casino, but from our perspective, it may take even a week for the casino to investigate and set things correct. It gets complicated even more for anyone not working for the casino to help you. Furthermore, many casinos still rely on 3rd party payment providers we can't possibly reach on your behalf. I suggest you stay patient and keep up with the casino. We will surely be here for any updates; just hold on and keep us posted.
Ahoj Radko, děkuji za odpověď. Dnes jsem znovu kontaktoval chat a řekli mi, že to stále vyšetřují, protože můj převod ještě nenašli. Zvláštní je, že když na webu Wazamba přejdu do sekce pro vložení peněz, ukáže mi to, že jsem provedl vklad 117 dolarů a dá mi možnost to zopakovat.
Připadá mi velmi zvláštní, že to nemohou najít, ale budu trpělivý a počkám 1 týden.
O případných novinkách vás budu informovat.
Hi Radka, thanks for your reply. Today I contacted the chat again and they told me that they are still investigating as they have not yet found my transfer. The strange thing is that if I go to the section to deposit money on the Wazamba website, it shows me that I made a deposit of 117 dollars and it gives me the option to repeat it.
I find it very strange that they can't find it but I will be patient and wait 1 week.
I will keep you posted on any news.
Hola Radka, gracias por tu respuesta. Hoy volví a comunicarme con el chat y me dijeron que siguen investigando ya que aún no han encontrado mi transferencia. Lo extraño es que si ingreso a la sección para depositar dinero en la página de Wazamba me figura que hice un depósito de 117 dólares y me da la opción de repetirlo.
Me parece muy extraño que no puedan encontrarlo pero tendré paciencia y esperaré 1 semana.
Los mantendré al tanto de cualquier novedad.
Zkrátka jedno z nejhorších a nejhorších kasin vůbec. Jsem tam registrován 2,5 roku, vložil jsem přes 70 000 eur a vše prohrál. I když jsem během 2,5 roku napsal přes 10 emailů s žádostí o trvalé zablokování mého účtu, protože jsem závislý na hazardu, nikdy jsem neodpověděl. Kdyby mi byl účet zablokován od začátku, jak jsem chtěl, nikdy bych nepřišel o tolik peněz. Je zvláštní, že jsem nikdy nemusel ověřovat svou totožnost, i když jsem vložil tolik peněz. Live chat je katastrofa, VIP manažeři prostě špatně reagují na emaily, ničemu nerozumí a dělají jen chyby. Výplaty trvají věky. Poté, co jsem měl pocit, jako bych žadonil v kasinu Wazamba, aby zablokovalo můj účet a zasílal je spamem s e-maily a zprávami a vyhrožoval, že se o své obavy podělím na internetu, tj. že poskytnu negativní recenze, které mohu zálohovat a doložit, nakonec můj účet zablokovali. Nyní od začátku prosince čekám na svůj vklad a výběr. Toto kasino jedná nelegálně, alespoň v mém případě, a má katastrofální správu účtu. Nyní jsem otevřel případ s Casino Guru, který byl schválen a dokonce propojen s kasinem Wazamba, abych reagoval na mé obavy, což po týdnu neudělali. Nyní byl termín prodloužen o další týden a předpokládám, že Wazamba Casino nebude reagovat, což je špatné kasino. Měli by se za sebe stydět, že mě neberou vážně.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Jsme velmi rádi, že to kasino již dokázalo vyřešit. Děkuji za aktualizaci.
Kdykoli si budete přát, dejte nám vědět o dalších zážitcích. Doufám, že to bude jen pozitivní.
We are very glad that the casino was able to solve this already. Thank you for the update.
Let us know about any other experiences from there whenever you wish. I hope that it'll be only positive.
Zkrátka jedno z nejhorších a nejhorších kasin vůbec. Jsem tam registrován 2,5 roku, vložil jsem přes 70 000 eur a vše prohrál. I když jsem během 2,5 roku napsal přes 10 emailů s žádostí o trvalé zablokování mého účtu, protože jsem závislý na hazardu, nikdy jsem neodpověděl. Kdyby mi byl účet zablokován od začátku, jak jsem chtěl, nikdy bych nepřišel o tolik peněz. Je zvláštní, že jsem nikdy nemusel ověřovat svou totožnost, i když jsem vložil tolik peněz. Live chat je katastrofa, VIP manažeři prostě špatně reagují na emaily, ničemu nerozumí a dělají jen chyby. Výplaty trvají věky. Poté, co jsem měl pocit, jako bych žadonil v kasinu Wazamba, aby zablokovalo můj účet a zasílal je spamem s e-maily a zprávami a vyhrožoval, že se o své obavy podělím na internetu, tj. že poskytnu negativní recenze, které mohu zálohovat a doložit, nakonec můj účet zablokovali. Nyní od začátku prosince čekám na svůj vklad a výběr. Toto kasino jedná nelegálně, alespoň v mém případě, a má katastrofální správu účtu. Nyní jsem otevřel případ s Casino Guru, který byl schválen a dokonce propojen s kasinem Wazamba, abych reagoval na mé obavy, což po týdnu neudělali. Nyní byl termín prodloužen o další týden a předpokládám, že Wazamba Casino nebude reagovat, což je špatné kasino. Měli by se za sebe stydět, že mě neberou vážně.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Přečetl jsem si vaši stížnost a je mi opravdu líto, že musíte tak dlouho procházet touto situací.
Doufám, že váš řešitel stížností bude moci kasino brzy kontaktovat a vše vyřešit.
Jak vidím, obvykle odpovídají našemu reklamačnímu týmu ohledně všech stížností, takže opravdu není jasné, proč nás ještě nekontaktovali.
Vaši stížnost budeme blíže zkoumat a samozřejmě doufáme v to nejlepší. Prosím, zůstaňte silní.
I have read your complaint, and I'm really sorry that you have to go through this situation for so long.
I hope that your complaint resolver will be able to contact the casino soon and get everything solved.
As I can see, they usually reply to our complaint team regarding all the complaints, so it is really not clear why they didn't get in touch with us yet.
We'll keep a closer look at your complaint and hope for the best, of course. Please stay strong.
Ano, budu trpělivý. Děkujeme za vaše úsilí a pomoc.
S pozdravem
Ahmet17
Yes, I will be patient. Thank you for your efforts and help.
Best regards
Ahmet17
Ja ich werde mich Gedulden. Vielen Dank für Ihre Mühen und Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen
Ahmet17
Jsem zvědavý na výsledek. Také shromažďuji důkazy, abych se pokusil vznést tvrzení
I'm curious about the outcome. I'm also gathering evidence to try to make a claim
Estou curioso com o desfecho. Estou a reunir provas tambem para tentar uma reclamaçao
Myslíte to vážně, konečně jste uzavřel JEDINOU stížnost, která nebyla vyřešena proti kasinu, a změnili jste verdikt v jejich prospěch, po VŠECH důkazech, které jsem poskytl?
Také jste odmítli sdílet vymyšlené důkazy, které vám poskytli, po TÉMĚŘ 6 měsících.
Kolik ti zaplatili?
Měl jsem to vědět lépe, celou dobu bylo jasné, že hrajete s podvodnými kasiny a kryjete je, protože jsou to zjevně vaši partneři a dostáváte od nich zaplaceno, takže jste vlastně spolupachatelé podvodů s lidmi.
Dám všem vědět, jaké praktiky casinoguru dodržuje. Dokonce jsi měl tu drzost požádat mě, abych tě ohodnotil také na TrustPilot. No, už jsem pro vás snížil svou původní recenzi na 1 hvězdičku, budu nadále podporovat svůj případ, každý hráč musí vědět o vás a vašich vztazích s podvodnými kasiny.
Zajímalo by mě, jestli tento příspěvek vůbec zveřejníte a jakou robotickou odpověď dáte, pokud ano, ale stejně je to jedno.
Končím s vašimi stránkami.
Are you serious, you finally closed THE ONLY complaint that was not resolved against the casino and change the verdict to their advantage, after ALL the evidence I provided?
You also refused to share what fabricated evidence they provided you with, after ALMOST 6 months.
How much did they pay you?
I should have known better, it was clear all along you play along with scam casinos and cover for them because obviously they are your partners and you get paid by them so you are actually accomplices in scamming people.
I will let everyone know what kind of practices casinoguru follows. You even had the nerve to ask me to rate you on TrustPilot as well. Well, I already lowered my original review for you down to 1 star, I will continue to support my case, every player needs to know about you and your relationships with scammy casinos.
I wonder if you will even publish this post and what kind of robotic answer you will give if you do, but it doesn't matter anyway.
I'm done with your site.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.