Od včerejška se to kontroluje, ale mám vše ověřené a píše mi, že můj účet je ověřený, ale nevím, proč jim tak dlouho trvá, než přijmou platbu, která mi má být provedena. já tomu nerozumím. Už mám dvě nevyřízené položky v hodnotě 500 eur a zbývá mi vložit ještě 900, proč? Nezanechává výběr 500 eur každých 24 hodin. Nerozumím předpisům Spinanga a to ve mně vyvolává nedůvěru. Pravda je, že jsou to moje peníze.
It has been under review since yesterday but I have everything verified and it tells me that my account is verified but I don't know why it takes them so long to accept the payment to be made to me. I don't understand. I already have two pending items of 500 euros and I still have 900 left to put in, why? It doesn't leave a withdrawal of 500 euros every 24 hours. I don't understand Spinanga's regulations and it makes me distrustful. The truth is, it's my money.
Está desde ayer bajo revisión pero tengo todo verificado me pone que mi cuenta está verificada pero no sé por qué tardan en aceptar que el pago se me haga no lo entiendo .Ya tengo dos pendientes de 500 euros y me quedan 900 aún por poner por qué no deja cada 24 h un retiro de 500 euros no entiendo las normativas de Spinanga y me crea desconfianza la verdad y es mi dinero
No, protože je to ještě chvíli, nebyl bych hned skeptický. Těsně před vámi psal hráč, že peníze dostal po 5 dnech, takže pokud udělají nějaké kontroly, pravděpodobně je nedostanete hned, ale až když vám řeknou, že skončili s vyšetřováním a vše je v pořádku . Zkuste se tedy zeptat, jak se věci mají, a buďte trpěliví. Uvidíme, co kasino vymyslí. 😉
Well, since it's still a while I wouldn't be skeptical right away. Just before you, a player wrote that he got the money after 5 days, so if they do some checks, you probably won't get it immediately, but only when they tell you that they're done with the investigation and everything is fine. So try to inquire how things are going and be patient. We'll see what the casino comes up with. 😉
Děkujeme, doufáme, že vše dobře dopadne 👍
Thank you, we hope everything goes well 👍
Gracias esperemos que todo salga bien 👍
Dík! Jsem také rád, že pátý den přinesl průlom!
Řekl byste po svých zkušenostech, že je to slušné místo k pobytu a hraní?
Thanks! I'm also happy to see the fifth day brought a breakthrough!
Would you say, after your experience, that this is a decent place to stay and play?
I agree, today I lost money there and a total mess...
Souhlasim , dnes jsem tam prohral penize a totalni smecko ...
Dobrý den, dobrý den, od 19. kdy jsem provedl výběr byl můj účet ověřen, vše bylo v pořádku a dnes mi říkají, že jsem neposlal všechny doklady, zdá se mi, nevím, je to vtip , nechal jsem si ověřit účet a posílají mě znovu odříznout další dny, zdá se, že mi nevyplatí peníze, které mám a je to 1900 eur... Doufám, že teď vše ověří, protože vše je dobře objednáno a provedou výběry
Hello, good day, since the 19th when I made my withdrawals, my account was verified, everything was correct and today they tell me that I have not sent all the documents, it seems to me, I don't know, it's a joke, I had my account verified and they send me again to cut off more days, it seems that They are not going to pay me the money I have and it is 1900 euros... I hope that now they will verify everything because everything is well ordered and they will make the withdrawals
Hola buenas desde el día 19 que hice mis retiros tenía la cuenta verificada todo correcto y a día de hoy me dicen que no he mandado todos los documentos me parece no sé un cachondeo tenía mi cuenta verificada y me mandan otra vez para recortar más días parece que no me van a pagar el dinero que tengo y son 1900 euros … espero que ahora me verifiquen todo por que está todo bien mandado y me hagan los retiros
Chápu to správně, že některé dokumenty chyběly, nebo požádali o nějaké další? Někdy může kasino požádat o nějaké další dokumenty ke kontrole, zejména pokud jde o větší výběry.
Informujte nás prosím o všech novinkách pomocí vašeho ověření, a pokud potřebujete naši pomoc, dejte nám vědět.
Do I understand correctly that some of the documents were missing, or have they asked for some additional ones? Sometimes the casino may ask for some other documents to check, especially when it comes to bigger withdrawals.
Please keep us informed about any news with your verification, and if you need our help, just let us know.
Dobře, pokud tyto dva zbývají k potvrzení
Doufám, že je rychle potvrdí a dají mi peníze
Ok, if these two remain to be confirmed
I hope they confirm them quickly and give me the money
Vale , si quedarían estos dos por confirmar
espero que los confirmen rápido y me ingresen el dinero
Mám trochu obavy, poslal jsem hromadu dokumentů, které žádají o ověření a přijde mi to jako podvod, všechno to trvá dlouho a lidé z chatu vám nic neřeknou a v ruletě jsem dostal ze hry, když jsem vyhrál další cenu
I'm a little worried, I've sent a bunch of documents that they ask for verification and it sounds like a scam to me, all this takes a long time and the chat people don't tell you anything and in roulette I got out of the game when I won another prize
Estoy algo preocupado eh enviado un montón de documentos que piden para verificar y es que me suena a estafa todo esto tardan un montón y los del chat no te dicen nada y en la ruleta se me ha salido de el juego cuando eh ganado otro premio
Ve skutečnosti obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zejména pokud jde o první výběr. Musí důkladně zkontrolovat všechny dokumenty, což může někdy způsobit zpoždění. Zkuste tedy být trpěliví a uvidíte, jak to bude s ověřováním vašich dokumentů probíhat, a jak jsem vám již řekl, vždy vám pomůžeme.
We actually usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first withdrawal. They have to check all the documents thoroughly, and that may sometimes cause a delay. So try to be patient and see how it'll go with the verification of your documents, and as I have already told you, we're always here to help.
Poslal jsem tisíc dokumentů a žádný není platný, vždy je odmítnou a všechny jsou v pořádku v PDF, jelikož každý zákaznický servis požaduje něco jiného, zítra mám peníze, účet není ověřen, toto je podvod, jsem tam od čtvrtka a nenechají mě to ověřit se všemi informacemi, které jsem jim poslal. Nevím, proč jsou potřebná data, jako je vědět, kde bydlím, registrace a všechny měsíce trvající transakce, pokud jde pouze o převod, který byl v jiných kasinech okamžitý. Mám ze situace obavy, protože mám na výběr 1500 eur a nevidím východisko.
Byl bych rád, kdybyste se mi mohli ozvat, pomoci mi to vyřešit nebo to nahlásit
Děkuji
I have sent a thousand documents and none of them are valid, they always reject them and they are all in order in PDF, as each customer service person asks for a different thing, tomorrow I have my money, the account is not verified, this is a fraud, I have been there since Thursday and They won't let me verify it with all the information I sent them. I don't know why data is needed such as knowing where I live and registrations and all the months-long transactions if it is only a transfer that in other casinos was instantaneous. I am worried about the situation because I have 1,500 euros to collect and I don't see a way out.
I would like if you could get in touch or help me solve this or report this
thank you
He mandado mil documentos y ninguno es válido siempre me los rechazan y todos están en regla en PDF como piden cada persona de atención al cliente una cosa diferente que mańana tengo mi dinero que la cuenta no está verificada esto es un fraude llevo desde el jueves y no me dejan verificarla con todos los datos que le mandé. Que no se para que hacen falta datos como saber donde vivo y empadronamientos y todas las transacciones de meses si solo es una transferencia que en otros casinos fue instantánea me preocupa la situación por qué tengo 1500 euros para cobrar y no veo salida .
me gustaría si pudierais poneros en contacto o ayudarme a solucionar esto o denunciar esto
gracias
Neposkytují řešení, je to podvod, potřebuji, aby s tímto kasinem podnikli kroky
They do not provide solutions, it is a fraud, I need them to take action with this casino
No dan soluciones es un fraude necesito que tomen medidas con este casino
Ve skutečnosti nezahrnujeme uživatelské recenze do indexu bezpečnosti. Pokud máte zájem, přečtěte si prosím tento článek o tom, jak kontrolujeme všechna online kasina.
Máte nějaké zkušenosti z tohoto kasina?
We do not actually include the user reviews into the safety index. If you are interested, read this article about how we review all the online casinos, please.
Have you got any experience from this casino, perhaps?
Poslal jsem tisíc dokumentů a žádný není platný, vždy je odmítnou a všechny jsou v pořádku v PDF, jelikož každý zákaznický servis požaduje něco jiného, zítra mám peníze, účet není ověřen, toto je podvod, jsem tam od čtvrtka a nenechají mě to ověřit se všemi informacemi, které jsem jim poslal. Nevím, proč jsou potřebná data, jako je vědět, kde bydlím, registrace a všechny měsíce trvající transakce, pokud jde pouze o převod, který byl v jiných kasinech okamžitý. Mám ze situace obavy, protože mám na výběr 1500 eur a nevidím východisko.
Byl bych rád, kdybyste se mi mohli ozvat, pomoci mi to vyřešit nebo to nahlásit
Děkuji
I have sent a thousand documents and none of them are valid, they always reject them and they are all in order in PDF, as each customer service person asks for a different thing, tomorrow I have my money, the account is not verified, this is a fraud, I have been there since Thursday and They won't let me verify it with all the information I sent them. I don't know why data is needed such as knowing where I live and registrations and all the months-long transactions if it is only a transfer that in other casinos was instantaneous. I am worried about the situation because I have 1,500 euros to collect and I don't see a way out.
I would like if you could get in touch or help me solve this or report this
thank you
He mandado mil documentos y ninguno es válido siempre me los rechazan y todos están en regla en PDF como piden cada persona de atención al cliente una cosa diferente que mańana tengo mi dinero que la cuenta no está verificada esto es un fraude llevo desde el jueves y no me dejan verificarla con todos los datos que le mandé. Que no se para que hacen falta datos como saber donde vivo y empadronamientos y todas las transacciones de meses si solo es una transferencia que en otros casinos fue instantánea me preocupa la situación por qué tengo 1500 euros para cobrar y no veo salida .
me gustaría si pudierais poneros en contacto o ayudarme a solucionar esto o denunciar esto
gracias
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.