před 7 měsíci
Obě částky mi byly dnes připsány
Both amounts were credited to me today
Σήμερα μου πιστώθηκαν και σε εμένα και τα δύο πόσα
Obě částky mi byly dnes připsány
Both amounts were credited to me today
Σήμερα μου πιστώθηκαν και σε εμένα και τα δύο πόσα
Ví někdo, jak je to s bonusy za mince? Dostáváte je nebo ne? Kolikrát je musíte otočit? Snědl jsem 500 a dostal jsem 900
Anyone know what's up with the coin bonuses? Do you get them or not? How many times do you have to spin them? I ate no 500 and got 900
Ξέρεις κανείς τι παίζει με τα μπόνους νομισμάτων; Τα παίρνεις η όχι; Πόσες φορές πρέπει να τα τζιραρεις ; Έφαγα καμία 500 και πήρα 900
Jsem rád, že se něco pohne. Zdá se, že kasino má výplatní lhůtu 2 týdny, protože většina hráčů během této doby obdrží své peníze. Důležité je, že jste to dostali a doufejme, že další stažení přijde brzy. Budu tady, pokud se něco stane nebo to bude trvat déle. 🙂
I'm glad something move on. Apparently, the casino has a payout period of 2 weeks because most of the players will receive their money within this time. The important thing is that you got it and hopefully the next withdrawal will come soon. I will be here if something happens or it takes longer. 🙂
No, to mě těší, abych řekl pravdu. Kasino je samozřejmě o něco pomalejší, ale důležité je, že postupně všichni dostávají své peníze. Nečekáte na další výběry?
Well, that makes me happy, to tell you the truth. The casino is obviously a bit slower but the important thing is that gradually everyone is getting their money. You're not waiting for any more withdrawals ?
Vzhledem k tomu, že ostatní hráči také píší, že dostali nějaké výběry, tak by to mohlo být vše na dobré cestě a jsem pozitivní. Ale skákat zatím zbraň nebudu a doufám, že nebude problém ani s ostatními.
Dej mi vědět jak to jde. 😉
Since other players are also writing that they got some withdrawals, so it could be all on the right track and I am positive. But I won't jump the gun yet and I hope there won't be a problem with the others either.
Let me know how it goes. 😉
Přišly tedy 3 ze 4 plateb. Trvalo to jen 4 týdny.
So 3 out of 4 payments have arrived. It just took 4 weeks.
Also 3 von 4 Ausztahlungen sind angekommen. Hat jetzt halt 4 Wochen gedauert.
To je skvělé. Viděl jsem vaši stížnost, kde jste uvedl, že všechny výběry přišly. Je tomu tak a nečekáte na další stažení?
Řekl bych, že 4 týdny jsou dost, ale nejdůležitější je, že jste dostali vše.
Každopádně, zůstanete zde a budete hrát v tomto kasinu znovu, nebo lépe projdete? 🙂
That is great. I saw your complaint where you mentioned that all withdrawals came. Is that so and you do not wait for other withdrawal ?
4 weeks are enough I would say but the most important thing is that you received everything.
Anyway, will you stay here and will you play in this casino again or better you will pass ? 🙂
Ne, ještě jsem neobdržel 4. platbu. Ale bylo to vyžádáno. Napíšu, až bude zaplaceno.
No, I haven't received the 4th payment yet. But it has been requested. I'll write when it has been paid out.
Ne die 4. Auszahlung hab ich noch nicht erhalten. Aber sie ist beantragt. Ich schreib wenn sie ausgezahlt worden ist.
Dobrý den, hele, přišel jsem lidi upozornit na svou špatnou zkušenost s nimi, kromě toho, že jim trvá věčnost, než zaplatí a pak čas od času nějaké to euro na provizi z dobití, kromě toho odemykáte bonusy, které mizí a říkají, že jste je utratili, Vy se také snažíte dělat sázkové výzvy a oni vám je také nepřidávají, pak mluvíte opatrně živě a oni jen předávají peníze z jednoho na druhého, zatímco ztrácí váš čas a ne vůbec vám pomůžu, pravdou je, že nedoporučuji, zdravím vás
Hello, look, I came to warn people about my bad experience with them, apart from the fact that they take forever to pay and then from time to time a euro or so in commission on recharges, apart from that you unlock bonuses that disappear and they say that you spent them, You also try to do the betting challenges and they don't add them to you either, then you talk carefully live and they just pass the buck from one to another while they waste your time and don't help you at all, the truth is that I don't recommend it, greetings
hola mira venia avisar a la gente de mi mala experiencia con ellos aparte de que tardan una eternidad para pagar y luego de vez en cuando un euro y pico de comisión en las recargas, aparté desbloqueas bonos que desaparecen y dicen que tu te las gastado, también intentas hacer los desafíos de las apuestas y tampoco te los suman, después hablas con atención en vivo y solo se pasan la patata de unos a otros mientras te hacen perder el tiempo y no te ayudan en nada la verdad que no la recomiendo un saludo
Ahoj, vidím, že v tomto kasinu nemáš nejlepší zkušenosti a popsal jsi toho docela dost.
Co se týče bonusů, ty ve své historii žádné nemáte a tam byste měli vidět, jestli jste nějaké hráli nebo ne.
Když říkáte, že jim trvá dlouho, než vyberou peníze, jak dlouho to je?
Hi, I can see that you don't have the best experience in this casino and you described quite a lot of things.
As far as bonuses are concerned, you don't have any in your history and there you should see if you have played any or not.
When you say it takes them a long time to cash out, how long is it ?
Požádal jsem o odstoupení od smlouvy 4 dny a stále nic.
Pouze automatické zprávy, buďte trpěliví.
Zdá se, že můj účet nepotřebuje ověření.
Nevím co dělat.
I have requested a withdrawal for 4 days and still nothing.
Only automatic messages, be patient.
My account doesn't seem to need verification.
I do not know what to do.
Έχω ζητήσει ανάληψη εδώ και 4 ημέρες και ακόμα τίποτα.
Μονό αυτόματα μηνύματα να έχω υπομονή.
Ο λογαριασμός μου δεν φαίνεται θέλει επαλήθευση.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Ahoj, koukám, že už pár dní čekáš, ale abych ti řekl pravdu, zatím bych se nebál. Zdá se, že kasino platí hráčům podle zkušeností, které si můžete přečíst zde, ale někdy jim to chvíli trvá. Rád bych také upozornil, že jim dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu.
Pokud jde o ověření, dokud to kasino nebude vyžadovat, nebudete to muset dělat, takže zkuste zůstat v klidu a trpělivě a uvidíte, co se stane. Pokud to kasino nevyřeší, budeme zde a můžete nás kontaktovat. 🙂
Hi, I see you've been waiting for a few days but to tell you the truth I wouldn't be afraid yet. The casino does seem to pay players according to the experience you can read here, but sometimes it takes them a while. I would also like to point out that we give them 14 days to sort out such a process.
As for verification, as long as the casino doesn't require it, you won't have to do it, so try to stay calm and patient and see what happens. If the casino fails to resolve it, we will be here and you can contact us. 🙂
Dobrý den, dobrý den, dnes jsem vyhrál 1900 eur a jsem v prdeli. Toto kasino je spolehlivé. Proč jsem nikdy neviděl ten 500eurový limit a že mám tolik procedur, jak všechno schválit? Jsem v háji.
Hello, good day, today I won 1900 euros and I'm screwed. This casino is reliable. Why have I never seen that 500-euro limit and that I have so many procedures to approve everything? I'm screwed.
Hola buenas hoy e ganado 1900 euros y estoy cagado este casino es fiable por qué nunca vi eso de 500 euros de límite y que tengo tantos procedimientos para aprobar todo estoy cagado
Dobrý den, teď nevím, jestli máte dobrou zkušenost, když říkáte, že kasino je spolehlivé, nebo negativní, když říkáte, že jste v prdeli.
Vyhráli jste však peníze a nyní čekáte na výběr? Procházíte nějakým ověřováním, nebo ne, když mluvíte o schvalovacích postupech?
Dejte mi prosím vědět, jak to je, abych měl lepší přehled.
Hello, now I don't know if you have a good experience when you say that the casino is reliable or a negative one when you say that you are screwed.
However, you won money and now you're waiting for a withdrawal ? Do you go through any verification or not when you talk about approval procedures ?
Please let me know how it is so I have a better overview.
Jen mi to připsali.
5. pracovní den..!
They just credited me.
On the 5th working day..!
Μόλις μου πιστωθηκαν.
Στην 5η εργάσιμη..!
Od včerejška se to kontroluje, ale mám vše ověřené a píše mi, že můj účet je ověřený, ale nevím, proč jim tak dlouho trvá, než přijmou platbu, která mi má být provedena. já tomu nerozumím. Už mám dvě nevyřízené položky v hodnotě 500 eur a zbývá mi vložit ještě 900, proč? Nezanechává výběr 500 eur každých 24 hodin. Nerozumím předpisům Spinanga a to ve mně vyvolává nedůvěru. Pravda je, že jsou to moje peníze.
It has been under review since yesterday but I have everything verified and it tells me that my account is verified but I don't know why it takes them so long to accept the payment to be made to me. I don't understand. I already have two pending items of 500 euros and I still have 900 left to put in, why? It doesn't leave a withdrawal of 500 euros every 24 hours. I don't understand Spinanga's regulations and it makes me distrustful. The truth is, it's my money.
Está desde ayer bajo revisión pero tengo todo verificado me pone que mi cuenta está verificada pero no sé por qué tardan en aceptar que el pago se me haga no lo entiendo .Ya tengo dos pendientes de 500 euros y me quedan 900 aún por poner por qué no deja cada 24 h un retiro de 500 euros no entiendo las normativas de Spinanga y me crea desconfianza la verdad y es mi dinero
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.