FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
73798 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...12 13 14...35
před 7 měsíci

Od včerejška se to kontroluje, ale mám vše ověřené a píše mi, že můj účet je ověřený, ale nevím, proč jim tak dlouho trvá, než přijmou platbu, která mi má být provedena. já tomu nerozumím. Už mám dvě nevyřízené položky v hodnotě 500 eur a zbývá mi vložit ještě 900, proč? Nezanechává výběr 500 eur každých 24 hodin. Nerozumím předpisům Spinanga a to ve mně vyvolává nedůvěru. Pravda je, že jsou to moje peníze.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No, protože je to ještě chvíli, nebyl bych hned skeptický. Těsně před vámi psal hráč, že peníze dostal po 5 dnech, takže pokud udělají nějaké kontroly, pravděpodobně je nedostanete hned, ale až když vám řeknou, že skončili s vyšetřováním a vše je v pořádku . Zkuste se tedy zeptat, jak se věci mají, a buďte trpěliví. Uvidíme, co kasino vymyslí. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Děkujeme, doufáme, že vše dobře dopadne 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Mastercard

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkujeme, doufáme, že vše dobře dopadne 👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

My taky!

Buďte opatrní a nezapomeňte nás zde informovat. Pro případ, že bychom vám mohli být k něčemu. 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mastercard

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dík! Jsem také rád, že pátý den přinesl průlom!

Řekl byste po svých zkušenostech, že je to slušné místo k pobytu a hraní?

Automaticky přeloženo:
andrzej1406
před 7 měsíci

Souhlasim , dnes jsem tam prohral penize a totalni smecko ...

Radka
před 7 měsíci

Dobrý den, dobrý den, od 19. kdy jsem provedl výběr byl můj účet ověřen, vše bylo v pořádku a dnes mi říkají, že jsem neposlal všechny doklady, zdá se mi, nevím, je to vtip , nechal jsem si ověřit účet a posílají mě znovu odříznout další dny, zdá se, že mi nevyplatí peníze, které mám a je to 1900 eur... Doufám, že teď vše ověří, protože vše je dobře objednáno a provedou výběry

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

filefile

Doufám, že to ověří a pošlou mi moje výběry, proč…

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Chápu to správně, že některé dokumenty chyběly, nebo požádali o nějaké další? Někdy může kasino požádat o nějaké další dokumenty ke kontrole, zejména pokud jde o větší výběry.

Informujte nás prosím o všech novinkách pomocí vašeho ověření, a pokud potřebujete naši pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobře, pokud tyto dva zbývají k potvrzení file

Doufám, že je rychle potvrdí a dají mi peníze

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám trochu obavy, poslal jsem hromadu dokumentů, které žádají o ověření a přijde mi to jako podvod, všechno to trvá dlouho a lidé z chatu vám nic neřeknou a v ruletě jsem dostal ze hry, když jsem vyhrál další cenu

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Ve skutečnosti obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zejména pokud jde o první výběr. Musí důkladně zkontrolovat všechny dokumenty, což může někdy způsobit zpoždění. Zkuste tedy být trpěliví a uvidíte, jak to bude s ověřováním vašich dokumentů probíhat, a jak jsem vám již řekl, vždy vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč má toto kasino tak vysoké hodnocení, když téměř všechny recenze jsou negativní?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem tisíc dokumentů a žádný není platný, vždy je odmítnou a všechny jsou v pořádku v PDF, jelikož každý zákaznický servis požaduje něco jiného, zítra mám peníze, účet není ověřen, toto je podvod, jsem tam od čtvrtka a nenechají mě to ověřit se všemi informacemi, které jsem jim poslal. Nevím, proč jsou potřebná data, jako je vědět, kde bydlím, registrace a všechny měsíce trvající transakce, pokud jde pouze o převod, který byl v jiných kasinech okamžitý. Mám ze situace obavy, protože mám na výběr 1500 eur a nevidím východisko.


Byl bych rád, kdybyste se mi mohli ozvat, pomoci mi to vyřešit nebo to nahlásit


Děkuji

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Neposkytují řešení, je to podvod, potřebuji, aby s tímto kasinem podnikli kroky

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč má toto kasino tak vysoké hodnocení, když téměř všechny recenze jsou negativní?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ve skutečnosti nezahrnujeme uživatelské recenze do indexu bezpečnosti. Pokud máte zájem, přečtěte si prosím tento článek o tom, jak kontrolujeme všechna online kasina.

Máte nějaké zkušenosti z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem tisíc dokumentů a žádný není platný, vždy je odmítnou a všechny jsou v pořádku v PDF, jelikož každý zákaznický servis požaduje něco jiného, zítra mám peníze, účet není ověřen, toto je podvod, jsem tam od čtvrtka a nenechají mě to ověřit se všemi informacemi, které jsem jim poslal. Nevím, proč jsou potřebná data, jako je vědět, kde bydlím, registrace a všechny měsíce trvající transakce, pokud jde pouze o převod, který byl v jiných kasinech okamžitý. Mám ze situace obavy, protože mám na výběr 1500 eur a nevidím východisko.


Byl bych rád, kdybyste se mi mohli ozvat, pomoci mi to vyřešit nebo to nahlásit


Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci s tímto problémem ve vaší stížnosti .

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Doufejme, že se to vyřeší

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem tu nový, prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Guru kasina

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky