DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 196 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...13 14 15...36
před 8 měsíci

Vybral jsem si to, protože potřebuji peníze

Automaticky přeloženo:
sthabilemaphanga6
před 7 měsíci

Ahoj, s čím konkrétně prosím potřebuješ pomoct? Čekáte na výběr nebo co se děje?

Ještě bych vám rád poradil, že pokud potřebujete peníze, rozhodně není nejmoudřejší jít hrát do kasina, protože to má výhodu oproti hráči, který zde většinou o své peníze přijde.

Každopádně mi řekni víc a uvidíme, jestli můžeme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno

Od 20. dubna jsem podal žádost o výběr a stále se zpracovává. Každý den mi říkají, že příprava bude dokončena, ale nic. Toto je první žádost o výběr a nebyl jsem požádán o žádné potvrzovací dokumenty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Peníze přišly dnes

Automaticky přeloženo:
Kppapado_02
před 7 měsíci

Super, přesunul jsem vaše příspěvky pod to kasino, kde se dočtete, že určitě nejste sami, respektive nebyli jste sami. Ostatní hráči také čekají na peníze, ale protože už je to asi týden, myslím, že to nebylo tak zlé a nejdůležitější je, že jste peníze dostali. Jakou platební metodu jste použili? Kasino od vás nepotřebovalo ověření na základě toho, co jste řekli? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jedna otázka, mám aktivní stížnost již týden a kontaktujete kasina, pokud se vyskytnou problémy?

Automaticky přeloženo:
Kppapado_02
před 7 měsíci

V pátek jsem provedl výběr, doufám, že peníze dostanu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No, dávají mi tisíce problémů k ověření a já jsem poslal všechny druhy dokumentů a neexistuje žádný způsob...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jedna otázka, mám aktivní stížnost již týden a kontaktujete kasina, pokud se vyskytnou problémy?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, pokud s vámi kasino nedokáže v přiměřené době vyřešit situaci a náš tým od vás získá potřebné informace, pak kasino kontaktujeme.

Samozřejmě nás někdy ignorují, a proto ne každá stížnost je vždy vyřešena tak, jak by si hráči přáli, ale vidím, že toto konkrétní kasino se snaží problémy vyřešit, takže si myslím, že je to dobré znamení.

Takže se nebojte, uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ok, reklamaci mám stále aktivní ale je jim to jedno, neověřují mě a stejně mi nechtějí zaplatit.

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Byli jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, proč vás nechtějí ověřit? Nebo stále čekáte, až zkontrolují všechny doklady.

Vybírat můžete až poté, co úspěšně projdete ověřením, takže peníze do té doby pravděpodobně nedorazí.

Doufám, že to brzy skončí a budete spokojeni. 😕

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Neřekl mi, proč posílám data a oni to vždy zruší a já jsem odeslal všechny druhy transakcí z mého účtu na všechny pohyby, fotografie mého obličeje a mé ID, ale vždy je berou zpět a já jsem poslal e-maily a nic Neodpovídají a chatovací agenti mi říkají, že není třeba ověřovat, že peníze budou brzy uloženy, každý něco jiného...

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Oh, ale pokud nepotřebují ověřit váš účet, pravděpodobně ještě nemusíte posílat dokumenty, pouze pokud vás o to kasino požádá.

Mám však pocit, že se to už nějakou dobu vleče a stále jste nedostal žádnou relevantní odpověď, proč to stažení trvá tak dlouho.

Takže teď bude potřeba vydržet, a pokud se nic nestane, tým kontaktuje kasino a doufejme, že vše vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufám, že teď jsem v pátek znovu poslal dokumenty... Mallores mě znovu požádal o selfie fotku. Na víkend byly schváleny. Doufejme, že zítra budou přijati a vše proběhne v pořádku a zaplatí mi mé výběry.

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Zdá se, že se věci pohnou dopředu!

Jsme tu pro další novinky, držíme vám palce! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufám, že se výběr kasina opět nezmýlil😅 Vložil jsem 50e a prohrál a aktivoval bonus 50e a hodil a vyhrál 2000e. Nyní čekají 3 žádosti o výběr (500e). Pojďme se podívat, co se stane. Je to pomalé! Dosud nebyly přijaty žádné žádosti. Počkáme ještě pár dní a pak se zajdu zeptat 😎

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Může mi někdo pomoci připomenout toto kasino jekpotfrenzy Požádal jsem o výběr 500 eur za výhru k dnešnímu dni Stále mi nebyla připsána žádost ze dne 26. dubna minulý pátek v 11 58 minut

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Co je to za web

Automaticky přeloženo:
tsperanza55
před 7 měsíci

Spinanga

Automaticky přeloženo:
adrianeec
před 7 měsíci

Mám problém s jekpotfrenzy, pošlu vám snímek obrazovky file a od 26. dubna pokud si přečtete, že mi neplatí

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky