Ahoj, s čím konkrétně prosím potřebuješ pomoct? Čekáte na výběr nebo co se děje?
Ještě bych vám rád poradil, že pokud potřebujete peníze, rozhodně není nejmoudřejší jít hrát do kasina, protože to má výhodu oproti hráči, který zde většinou o své peníze přijde.
Každopádně mi řekni víc a uvidíme, jestli můžeme pomoci. 🙂
Hi, what specifically do you need help with please ? Are you waiting for a withdrawal or what's going on ?
I would also like to advise you that if you need money, it is definitely not the wisest thing to go to the casino to play, because it has an advantage over the player, who usually loses his money here.
Anyway, tell me more and we'll see if we can help. 🙂
Dobré ráno
Od 20. dubna jsem podal žádost o výběr a stále se zpracovává. Každý den mi říkají, že příprava bude dokončena, ale nic. Toto je první žádost o výběr a nebyl jsem požádán o žádné potvrzovací dokumenty
Good morning
I have made a withdrawal request since 4/20 and it is still being processed. Every day they tell me that the ready will be completed but nothing. This is the first withdrawal request and I have not been asked for any confirmation documents
Καλημέρα σας
Έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 20/4 και ακόμα ειναι σε επεξεργασία. Κάθε μέρα μου λένε ότι το έτοιμα θα ολοκληρωθεί αλλά τίποτα. Ειναι το πρώτο αίτημά ανάληψης και δεν μου έχουν ζητήσει καθόλου έγγραφα επιβεβαιωσης
Super, přesunul jsem vaše příspěvky pod to kasino, kde se dočtete, že určitě nejste sami, respektive nebyli jste sami. Ostatní hráči také čekají na peníze, ale protože už je to asi týden, myslím, že to nebylo tak zlé a nejdůležitější je, že jste peníze dostali. Jakou platební metodu jste použili? Kasino od vás nepotřebovalo ověření na základě toho, co jste řekli? 🙂
Great, I've moved your posts under that casino, where you can read that you're certainly not alone, or rather you weren't alone. The other players are waiting for the money too, but since it's been about a week I think it wasn't that bad and the most important thing is that you got the money. What payment method did you use ? The casino didn't need verification from you based on what you said ? 🙂
Jedna otázka, mám aktivní stížnost již týden a kontaktujete kasina, pokud se vyskytnou problémy?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
V pátek jsem provedl výběr, doufám, že peníze dostanu
I made a withdrawal on Friday there are hopes of getting the money
Ho fatto un prelievo venerdì ci sono speranze di prendere i soldi
No, dávají mi tisíce problémů k ověření a já jsem poslal všechny druhy dokumentů a neexistuje žádný způsob...
Well, they give me thousands of problems for verification and I have sent all kinds of documents and there is no way...
Pues a mí me ponen miles de pegas por la verificación y he mandando de todo tipo de documentos y no hay manera …
Jedna otázka, mám aktivní stížnost již týden a kontaktujete kasina, pokud se vyskytnou problémy?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Ano, pokud s vámi kasino nedokáže v přiměřené době vyřešit situaci a náš tým od vás získá potřebné informace, pak kasino kontaktujeme.
Samozřejmě nás někdy ignorují, a proto ne každá stížnost je vždy vyřešena tak, jak by si hráči přáli, ale vidím, že toto konkrétní kasino se snaží problémy vyřešit, takže si myslím, že je to dobré znamení.
Takže se nebojte, uděláme maximum, abychom vám pomohli.
Yes, if the casino is unable to resolve the situation with you within a reasonable time and our team obtains the necessary information from you, then we will contact the casino.
Of course, sometimes they ignore us and that's why not every complaint is always resolved the way the players would like, but I see that this particular casino is trying to solve the issues, so I think that's a good sign.
So don't worry, we'll do our best to help you.
Ok, reklamaci mám stále aktivní ale je jim to jedno, neověřují mě a stejně mi nechtějí zaplatit.
Ok, I still have the complaint active but they don't care, they don't verify me and they still don't want to pay me.
Vale yo tengo la queja aún activa pero es que les da igual no me verifican y siguen igual no me quieren pagar
Byli jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, proč vás nechtějí ověřit? Nebo stále čekáte, až zkontrolují všechny doklady.
Vybírat můžete až poté, co úspěšně projdete ověřením, takže peníze do té doby pravděpodobně nedorazí.
Doufám, že to brzy skončí a budete spokojeni. 😕
Have you been in contact with the casino and have they told you why they don't want to verify you ? Or are you still waiting for them to check all the documents.
You can only withdraw after you have successfully passed the verification, so the money probably won't arrive until then.
I hope it will be over soon and you will be satisfied. 😕
Neřekl mi, proč posílám data a oni to vždy zruší a já jsem odeslal všechny druhy transakcí z mého účtu na všechny pohyby, fotografie mého obličeje a mé ID, ale vždy je berou zpět a já jsem poslal e-maily a nic Neodpovídají a chatovací agenti mi říkají, že není třeba ověřovat, že peníze budou brzy uloženy, každý něco jiného...
He has not told me why I send the data and they always cancel it and I have sent all kinds of transactions from my account to all the movements, photos of my face and my ID but they always take them back and I have sent emails and nothing They don't answer and the chat agents tell me that there is no need to verify that the money will be deposited soon, each one a different thing...
No me ha dicho el porqué yo mando los datos y siempre me los cancelan y he mandando de todo tipo hasta transacciones de mi cuenta de todos los movimientos fotos de mi cara de mi DNI pero siempre me los echan para atrás y he mandando correos y nada no contestan y los agentes del chat me dicen que no hace falta verificarme que el dinero se me ingresará pronto cada uno una cosa diferente …
Oh, ale pokud nepotřebují ověřit váš účet, pravděpodobně ještě nemusíte posílat dokumenty, pouze pokud vás o to kasino požádá.
Mám však pocit, že se to už nějakou dobu vleče a stále jste nedostal žádnou relevantní odpověď, proč to stažení trvá tak dlouho.
Takže teď bude potřeba vydržet, a pokud se nic nestane, tým kontaktuje kasino a doufejme, že vše vyřešíme.
Oh, but if they don't need to verify your account, you probably don't need to send the documents yet, only if the casino asks you to do so.
However, I have a feeling that it's been dragging on for a while and you still haven't received any relevant answer why it takes so long to withdraw.
So what will be needed now is to hold on and if nothing happens then the team will contact the casino and hopefully we can sort it all out.
Doufám, že teď jsem v pátek znovu poslal dokumenty... Mallores mě znovu požádal o selfie fotku. Na víkend byly schváleny. Doufejme, že zítra budou přijati a vše proběhne v pořádku a zaplatí mi mé výběry.
Hopefully now I have sent the documents again on Friday... Mallores asked me again for a selfie photo. They have been approved for the weekend. Let's hope that tomorrow they are accepted and everything goes well and they pay me my withdrawals.
Ojalá ahora he eh enviado el viernes los documentos otra vez… y a Mallores me pedía otra vez una foto selfie llevan el finde semana en aprobación esperemos que mańana estén aceptados y todo vaya bien y me paguen mis retiros
Zdá se, že se věci pohnou dopředu!
Jsme tu pro další novinky, držíme vám palce! 🤞🤞
Sounds like things are moving forward!
We're here for further news, crossing our fingers for you! 🤞🤞
Doufám, že se výběr kasina opět nezmýlil😅 Vložil jsem 50e a prohrál a aktivoval bonus 50e a hodil a vyhrál 2000e. Nyní čekají 3 žádosti o výběr (500e). Pojďme se podívat, co se stane. Je to pomalé! Dosud nebyly přijaty žádné žádosti. Počkáme ještě pár dní a pak se zajdu zeptat 😎
I hope the casino choice didn't go wrong again😅 I deposited 50e and lost and activated the 50e bonus and rolled and won 2000e. There are now 3 withdrawal requests (500e) pending. Let's see what happens. It's slow! No requests have been accepted yet. Let's wait a few more days and then I'll go and ask after 😎
Toivottavasti ei taas mennyt kasinovalinta pieleen😅 talletin 50e ja hävisin ja aktivoin 50e bonuķsen ja kierrätin ja voitin 2000e. Nyt on 3 nostopyyntöä (500e) vireillä. Katsotaan kuinka käy. Hidasta on! Vielä ei ole mitään pyyntöä hyväksytty. Odotellaan vielä muutama päivä ja sitten käyn kyselemään perään😎
Může mi někdo pomoci připomenout toto kasino jekpotfrenzy Požádal jsem o výběr 500 eur za výhru k dnešnímu dni Stále mi nebyla připsána žádost ze dne 26. dubna minulý pátek v 11 58 minut
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
Mám problém s jekpotfrenzy, pošlu vám snímek obrazovky a od 26. dubna pokud si přečtete, že mi neplatí
I'm having the problem with jekpotfrenzy I'll send you the screenshot and from April 26th if you read that they don't pay me
Io sto avendo il problema con jekpotfrenzy ti mando lo screenshot e dal 26 aprile se leggi che non mi pagano
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.