FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Miikkuli
|
13010 zobrazení 271 odpovědí |
|
1 2...14
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinanga Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Spinanga mi nezaplatí peníze. Můj účet nevyžaduje potvrzení, ale nyní o tři dny později mi říkají o zpoždění. Můj účet stále nevyžaduje další ověření. A nevím, jestli můžu zrušit svůj účet před výběrem.

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Ahoj. Takže váš účet "říká" "ověřeno", je to tak? Pokud ano, je to alespoň pozitivní. Také když říkáte, že mluví o zpoždění, znamená to, že mají mnoho žádostí o výběr, které musí projít, možná? 🤔 Někdy se to v online kasinech skutečně může stát, počítám, že mohou být dokonce poddimenzované. Obvykle musíte provést výběr před uzavřením účtu, ale vždy je lepší si to ověřit u podpory. Měli by vám dát odpověď na to, jak fungují a co je pro hráče nejlepší. Zkoušel jste se jich na to zeptat, možná? Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj!

Byl jsem s nimi v kontaktu přes chat. Jeden zástupce zákaznického servisu říká, že dochází ke zpožděním, druhý, že k žádnému zpoždění nedochází. Včera mi bylo také slíbeno, že peníze dostanu do konce dne, nedorazily. Včera večer mi pracovník zákaznického servisu uzavřel účet, i když jsem o to nežádal! Už se nemůžu přihlásit a chat už prý nešel otevřít. Dnes mi přišel email, že jsem provedl výběr ve výši 500 €, tedy stejný výběr, který jsem provedl již v pondělí. Dnes byl ale zrušen a předělán. Samozřejmě jsem to nemohl udělat sám, protože jsem byl odtamtud odstraněn. Nemohu je zastihnout e-mailem a chat mi například neříká žádné informace o mém novém výběru. Což jsem ani sám neudělal. Teď si ani nemůžu na svém webu ověřit, zda je potřeba můj účet potvrdit a jaké je číslo stavu ohledně mého výběru 500 €. Pocit frustrace a podvedení.

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Ahoj.

Taky bych se cítila stejně! Nejen, že každý zástupce poskytl různé informace, ale upřímně řečeno, neexistoval ani způsob, jak získat zpětnou vazbu k uzavřenému účtu. Toto je nejhorší situace a očekával bych, že vás z toho někdo řádně vyvede.

Snažím se přijít na to, jak se dostat do kontaktu s kasinem; poslední možnost je obvykle podle jejich profilu na sociálních sítích. Zkusili byste to?

Budu tu pro vaši odpověď. Bez udržování kontaktu se však obávám, že nejlepší střelou bude stížnost.

No, zkusme jejich sociální sítě, ano? 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Byl jsem znovu v kontaktu. Ale nedostal jsem žádné skutečné odpovědi. Byli jsme požádáni, abychom počkali na e-mail z příslušného oddělení. Už nevím, co mám dělat a kde žádat o informace. Moje peníze jsou nyní vybírány po dobu 7 dnů.

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Tak to není hezké a rozhodně s tebou soucítím, když to trvá už týden a nemůžeš dostat žádné relevantní odpovědi. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale pokud se stále točíte v kruzích, tak jak psala Radka, zavázal bych vás k otevření stížnosti, i když budete muset počkat do uvedeného času.

Každopádně, co vám kasino dá jako odpověď na váš výběr? Je to možná toto „Byli jsme požádáni, abychom počkali na e-mail od příslušného oddělení"?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přesně takovou odpověď dostávám. Kasino je naprosto mizerné! Doporučuji také vypočítat jeho odhad spolehlivosti.

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Dobře, takže pokud se nic nezmění a stále nedostanete odpověď, máte možnost podat stížnost na tomto odkazu . Zkoušeli jste také sociální sítě podle doporučení?

Samozřejmě 14 dní pro kasina, o kterých jsem se již zmínil, takže po této době náš tým zasahuje hlouběji do případu. Pokud se kasino nepokusí vyřešit vaši situaci a stížnost skončí jako nevyřešená, dostane černé body a bude to mít dopad na jeho index bezpečnosti.

Uvidíme tedy, co bude v příštích dnech.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Umím podat přehled o situaci;

finanční oddělení mě nejprve kontaktovalo a požádalo o mé informace, aby bylo možné provést ruční výběr. Nyní však opět naprosté ticho a chat si nad věcí myje ruce a říká, ať počká. V pondělí to bude 14 dní od mého původního výběru. V pondělí se vám ozvu a sdělím vám, jaká je situace, pokud mé prostředky stále nejsou na mém účtu. Nedostal jsem žádné informace ohledně mého odstoupení od smlouvy, nemám jak se k věci vyjádřit, pouze špatně fungující e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer! Od 6. února jsem požádal o celkem 3 výběry. Poslal jsem e-mailem dokumenty, o které na webu požádali, a když jsem přešel na kartu ověření, zdá se, že můj účet ověření nevyžaduje. Kontaktoval jsem je několik dní, protože moje peníze nepřišly na můj účet, a když jsem je kontaktoval přes live chat, řekli mi, abych byl trpělivý a že budu mít brzy něco nového. Včera jsem se znovu zeptal na své výběry a řekli mi, že ověření nebylo provedeno, a poté se na webu kasina objevila kategorie ověření, abych tam nahrál potřebné dokumenty. Stále nemám žádné zprávy, ale mám ze situace trochu obavy. Může mi někdo říct, zda někdy provedl výběr z kasina spinanga?

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Na emaily mi vůbec neodpovídají. Bude to v pondělí 14 dní od doby, kdy jste požádali o výběr nebo od okamžiku, kdy jste provedli ruční výběr?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V pondělí to bude 14 dní, co jsem propuštěn. Natahují to už dva týdny.

Opravdu doufám, že informace, které jsem dnes poslal k ručnímu výběru, jsou zcela jasné.

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 2 měsíci

Studna,

Podle mého názoru je kasino nyní trochu nesourodé. Je zřejmé, že nejste jediným hráčem s podobnými nedávnými zkušenostmi.

Neváhejte a prohlédněte si pozdní uživatelské recenze 👈

Chápal bych technické problémy nebo nefunkční e-maily, cokoliv, ale konkrétně v takových případech musí být hráči aktualizováni a průběžně informováni. Je mi líto, že jsi zůstal v nevědomosti.

Podělte se prosím o pokrok, v nejhorším scénáři zasáhneme. Prozatím bych tomu dal ještě pár pracovních dní, protože kasinům necháváme celých 14 dní na překonání problémů a urovnání situace.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dám tomu ještě čas. Stále čekám na schválení mých dokumentů. Počkám a uvidíme, jestli budu mít nějaké dobré zprávy později. Ale obecně něco, co se mi na tomto kasinu nelíbí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Umím podat přehled o situaci;

finanční oddělení mě nejprve kontaktovalo a požádalo o mé informace, aby bylo možné provést ruční výběr. Nyní však opět naprosté ticho a chat si nad věcí myje ruce a říká, ať počká. V pondělí to bude 14 dní od mého původního výběru. V pondělí se vám ozvu a sdělím vám, jaká je situace, pokud mé prostředky stále nejsou na mém účtu. Nedostal jsem žádné informace ohledně mého odstoupení od smlouvy, nemám jak se k věci vyjádřit, pouze špatně fungující e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě by to bylo asi nejrozumnější. Je dobře, že vás oddělení kontaktovalo a uvidí, zda vám peníze přijdou nebo ne. Pokud ne, můžete nás kontaktovat.

Držím palce, ať to nebude nutné. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dám tomu ještě čas. Stále čekám na schválení mých dokumentů. Počkám a uvidíme, jestli budu mít nějaké dobré zprávy později. Ale obecně něco, co se mi na tomto kasinu nelíbí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je asi nejrozumnější věc. Uvidíme, zda budou dokumenty přijaty a co uslyšíte v příštích dnech.

Dejte nám vědět, až se objeví nové informace. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

S radostí mohu říci, že můj výběr dnes dorazil na můj účet!

trvalo to přesně 14 dní, ale nyní je věc vyřešena.

děkuji za vaši podporu zde.

Automaticky přeloženo:
Miikkuli
před 2 měsíci

Nazdárek!

Skvělá zpráva, opravdu! I když bych řekl, že kasino by na tom mělo trochu zapracovat. 🙂

Mohu-li říci, byl jste velmi trpělivý, je jen fér, že peníze přišly!

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 2 měsíci

Mini aktualizace: Čekám na ověření mých údajů. Dvakrát odmítli fotografie, které jsem poslal kartou, i když moje údaje jsou naprosto jasné! Teď přeposílám fotky ze včerejška a čekám. Připomínám, že jsem požádal o výběr od 6. února. Začínám věřit, že své peníze nikdy nedostanu zpět.

Automaticky přeloženo:
1 2...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky