Ahoj.
Taky bych se cítila stejně! Nejen, že každý zástupce poskytl různé informace, ale upřímně řečeno, neexistoval ani způsob, jak získat zpětnou vazbu k uzavřenému účtu. Toto je nejhorší situace a očekával bych, že vás z toho někdo řádně vyvede.
Snažím se přijít na to, jak se dostat do kontaktu s kasinem; poslední možnost je obvykle podle jejich profilu na sociálních sítích. Zkusili byste to?
Budu tu pro vaši odpověď. Bez udržování kontaktu se však obávám, že nejlepší střelou bude stížnost.
No, zkusme jejich sociální sítě, ano? 🤷♀️
Hello.
I would feel the same too! Not only did each representative provide different information, but frankly, there was also no way to get feedback on the closed account. This is the worst situation, and I would expect anyone to get you through this properly.
I'm trying to figure out how to get in touch with the casino; the last resort option is usually per their social media profile. Would you try that?
I'll be here for your response. Without maintaining contact, though, I fear the best shot will be a complaint.
Well, let's give their socials a shot, shall we? 🤷♀️
Automaticky přeloženo: