DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
84 381 zobrazení 697 odpovědí |
|
1 2 3...36
Kouneli
před 10 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Řekl byste, že pro odmítnutí fotografií existuje oprávněný důvod? Možná o kvalitu vůbec nejde. Tak či onak, můžete požádat jeho podporu o jasnou odpověď na tento problém?

I když doufám, že to nebude nutné, vždy existuje bezplatná funkce stížnosti, kterou hráčům ve vaší situaci navrhujeme. Neváhejte odeslat svůj vlastní 👈, jakmile se na to budete cítit připraveni.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Děkuji za tvou odpověď. Chci se na něco zeptat. I když si stěžuji, jak mi můžete pomoci? Jste v kontaktu s kasinem spinanga? nepochopil jsem.

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 10 měsíci

Ahoj. Kdykoli se rozhodnete podat stížnost, náš tým specialistů se vám pokusí pomoci se vším, co může udělat, dokonce i kontaktovat kasino. Index bezpečnosti kasin je poměrně vysoký a jak sami vidíte, měli jsme několik vyřešených případů , pokud jde o toto kasino. Takže odpověď je ano, máme s nimi kontakt, a pokud máte pocit, že potřebujete pomoc s problémem, který máte v tomto kasinu, podat stížnost je pravděpodobně to nejlepší, co můžete udělat. Co říkáte, zkusíte to? Pokud si nejste jisti, zde 👈 si můžete přečíst pár užitečných informací o tom, co můžete očekávat. Pokud potřebujete další pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Důležitá aktualizace! Dnes byl můj účet ověřen a obdržel jsem prostředky z prvního výběru, o který jsem požádal! Stále čekám na dva výběry, o které jsem požádal 8. a 9. února! Doufám, že teď, když už byl začátek, vše dobře dopadne 🙂

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 10 měsíci

To jsou pozitivní zprávy, jsem moc rád. Snad se brzy dočkáte i ostatních výběrů.🤞 Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ještě jednou dobrý večer! Všechny výběry byly provedeny! Ulevilo se mi! Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 10 měsíci

Ahoj, jsem moc ráda, že všechny peníze nakonec bez problémů dorazily. 🎉🤗✌️

Mohu se zeptat, jak dlouho jste čekali a jakým způsobem jste odstoupili?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Žádal jsem o 3 výběry. První 6. února, druhá 8. února a úterý 9. února. Můj účet byl ověřen 22. února ráno a odpoledne byl proveden první výběr, o který jsem požádal. Další dva proběhly po dvou dnech. Co je myšleno jakou metodou?

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 10 měsíci

Zjevně to bylo ověření, které výběr zdrželo, protože říkáte, že jste peníze obdrželi poměrně brzy po úspěšném ověření vašeho kasinového účtu.

Jakou metodou jsem myslel, jak jste peníze vybrali - zda to bylo bankovním převodem nebo jiným způsobem. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Běžně bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
Kouneli
před 10 měsíci

Děkuji, protože někdy hráči používají k výběru nebo vkladu spoustu různých platebních metod, takže mě zajímalo, jak dlouho vaše výběry trvaly. Proto oceňuji vaši odpověď.

Každopádně, budete i nadále hrát v tomto kasinu? ✌️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hraju tam už nějakou dobu tj. v kasinu zatím v pořádku ale bohužel jsou problémy s výplatami, týden čekám na ověření, výplata 480€ je stále v kontrole, já Několikrát jsem kontaktoval podporu, jsou velmi milí, ale vždy odpovídají stejnou odpovědí, že se nemusím bát, nahlásili byste to e-mailem, ale bohužel se nic neděje, nemůžu si to ani ověřit, je to všechno docela divné.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
shanty13
před 10 měsíci

Ahoj, shanty13!

Znamená to, že jste již odeslali své dokumenty ke kontrole a čekáte na výsledky? No, obávám se, že musíme dát kasinu nějaký čas. Představuji si, jak nepatřičně to může znít, ale přesto umožňujeme kasinům celých 14 dní na ověření hráčů a odeslání peněz; teprve po vyčerpání tohoto limitu nastupujeme.


Mohl byste nás informovat, prosím?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko, včera mi konečně přišla odpověď na email.

-Ahoj Ramona,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis.

Vezměte prosím na vědomí, že váš výběr je zrušen. Proveďte nový výběr pomocí alternativní platební metody.

Na to jsem pak odpověděl

Dobrý den, nechápu, proč bych měl specifikovat jinou alternativní výplatu. Přijetí z důvodu nelegálního hazardu je zamítnuto, protože jsem měl problém již dříve, v jiném kasinu a s vízem byl a není problém mi vyplatit peníze. S přátelským pozdravem


Co mi přijde divné, je, že tam není žádná zmínka o ověření, když jdu na ověření v kasinu, říká: Zdá se, že váš účet není třeba ověřit

Také mi to připadá velmi divné a počkám a uvidím, jestli přijde odpověď.

Nepochybuji o ničem dobrém

s pozdravem


Automaticky přeloženo:
Vsoutoglou86
před 10 měsíci

Dobrý den, to bylo poprvé, co mi to udělali a podruhé se to stalo, nemyslím si, že kasino je renomované, protože recenze na jiných hodnotících portálech jsou špatné. Jsem zvědavý, co bude dál

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 10 měsíci

A jakou alternativu vám kasino v tomto případě nabídlo? Co se týče ověřování, poslali jste dokumenty a nevíte, v jaké fázi se ještě nacházejí? Osobně bych předpokládal, že je asi v pořádku, kdyby vám kasino řeklo, že můžete vybrat, ale nejsem si tím úplně jistý.

Takže odpověď by se mi určitě hodila a počkám, co vymyslíš. Pokud jste do 14 dnů nic nevyřešili, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den Jaro, již jsem výše zmínil, že toto kasino nijak o ověření nežádalo a píše, když dojde na ověření - Vypadá to, že váš účet není třeba ověřit - takže zkrátka jste prý chtěli zaplatit ven, ale prosím přes jinou banku mého Seitzu, bez ověření je vše velmi podivné a nedůvěryhodné, možná jste si přečetli vše, co jsem již napsal výše a děkuji za vaši nabídku, že byste mi chtěli pomoci.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 10 měsíci

Aha, už chápu, omlouvám se za nedorozumění. Některá kasina ověření nevyžadují, ale já osobně bych byl v tomto případě asi také opatrný.

Co se týče výběru, zkoušel jsi jinou banku? Obdrželi jste již nějakou aktualizaci z kasina nebo odpověď?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

ahoj, ano, včera jsem zkusil svou běžnou banku, ale protože jsem ji nyní změnil, bude to trvat dalších 3-5 dní, než se zkontroluje. a teď je to jen 400 EUR, ale jsem si jistý, že to moje banka odmítne kvůli nelegálnímu hazardu. V každém jiném kasinu to fungovalo hladce s Visa, které neustále používám k vkládání, ale ne s nimi.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 10 měsíci

Hmm a nemáte jinou alternativu než bankovní převod na výběr? Samozřejmě chápu nepříjemnosti, které mohou při odstoupení nastat, a také případ, který popisujete.

Uvidíte však, co se stane za pár dní a zda bude váš výběr schválen. Samozřejmě mi dejte vědět, zda se vám podařilo výběr provést nebo pokud máte stále problémy.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky