Dobrý večer, chci vaši pomoc, požádal jsem o výběr dne 22.02.2024, po 3 pracovních dnech jsem mluvil s live chatem a řekli mi, abych si nedělal starosti atd., mluvil jsem znovu 3krát se zástupcem, protože můj výběr atd. je pozdě řekli to samé. dnes, když jsem znovu volal, řekli mi, že můj požadavek je ve finální fázi a že je velmi pravděpodobné, že do zítřka dostanu své peníze, najednou po 2 hodinách vidím peníze na svém účtu, jako by byl výběr zrušen , přímo jsem znovu mluvil s podporou a řekli, že jsem zrušil stahování, což jsem nikdy neudělal, pak jsem omylem klikl na obnovit a konverzace skončila bez dokončení, takže jsem znovu mluvil s jinou osobou z podpory a znovu řekl svůj problém, říká mi, že to bylo zrušeno. pouze její stažení, protože změnila společnost? (co tím myslí) tak možná si ze mě dělají legraci, nevím, co mám dělat, bojím se, že přijdu o peníze. Identifikaci jsem provedl, děkuji
Good evening, I want your help, I made a withdrawal request on 22/02/2024, after 3 working days passed I spoke with the live chat and they told me not to worry etc., I spoke again 3 times with a representative because my withdrawal etc. is late they said the same thing. today when I called again they told me that my request is in the final stage and that it is very likely that I will have received my money by tomorrow, suddenly after 2 hours I see the money in my account as if the withdrawal had been canceled, directly I spoke to support again and they said that I canceled the download which I never did, then I accidentally clicked refresh and the conversation ended without being completed, so I spoke to another person from support again and told my problem again, he tells me that it was canceled by. only her withdrawal because she changed the company? (what does she mean) so maybe they are making fun of me, I don't know what to do I'm afraid of losing my money. I have done identification thank you
Καλησπέρα σας,θέλω την βοήθεια σας,έκανα αίτηση ανάληψης στις 22/02/2024 ,αφού πέρασαν οι 3 εργάσιμες ημέρες μίλησα με το live chat και λου είπαν να μην ανησυχώ κτλπ,ξαναμιλησα άλλες 3 φορές με κάποιον εκπρόσωπο γιατί αργεί η αναληψη κττλπ μου είπαν το ίδιο.σημερα που ξαναμιλήσα μου είπαν ότι το αίτημα μου ριναι στο τελικό στάδιο και ότι είναι πολύ πιθανό να έχω πάρει τα λεφτά μου μέχρι αύριο,ξαφνικά μετά από 2 ώρες βλέπω τα λεφτα στο account μου σαν να είχε ακυρωθεί η αναληψη,κατευθείαν μίλησα ξανά με το support και κου είπαν ότι εγώ ακύρωσα την αναληψη κάτι που δεν έκανα ποτέ,μετά πάτησα καταλαθος refresh και έληξε η συζήτηση χωρίς να έχει ολοκληρωθεί,οπότε ξαναμιλησα με άλλο άτομο από το support και είπα ξανά το πρόβλημα μου,αυτός μου λέει ότι ακυρώθηκε από.μονη της η αναληψη γιατί άλλαξε εταιρεία?(τι εννοει)οπότε μαλλον με κοροϊδεύουν,δεν ξέρω τι να κάνω φοβάμαι μην χάσω τα χρήματα μου.εχω κάνει ταυτοποίηση ευχαριστώ
Automaticky přeloženo: