DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 154 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...3 4 5...36
shanty13
před 9 měsíci

Ahoj, dostali jste nějaké novinky ohledně vašeho případu? Vleče se to už docela dlouho a mám pocit, že by mohla být ve vzduchu nějaká stížnost. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno, nic se samozřejmě nedělo, stále se to zpracovávalo, takže to nebylo ani připravené na převod, který nebyl vyplacen, ale právě jsem to teď zrušil, protože jsem zadal své bankovní údaje a opravdu jsem příliš se bojím, nechala mě banka vypovědět kvůli nelegálnímu hazardu, bohužel mi teď zbylo jen 250 € ze 480 €, protože je samozřejmě pokušení hrát dál, vše hned podám ke stížnosti, ale musím rychle jít na schůzku.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro, bohužel moje dnešní schůzka pro mě nebyla dobrá, a tak jsem prohrál všechny peníze, protože se mi do této bitvy nechce. Už jsem se popral s kasinem. Taky jsi mi hodně pomohl. Dnes vám za to děkuji Trvalo 5 měsíců, kdy se mi můj život stal příliš drahým na to, abych se zabýval tím, co se týká obou kasin, která k sobě rozhodně patří, psal jsem nyní velmi drasticky o závislosti na hazardu, jinak je v podstatě nemohli zavřít . Jsem vám nekonečně vděčný za vaši komunikaci a pomáhám vám, jste skvělý tým, s procesem uzavírání těchto hrozných kasin. Udělej mi laskavost. Kasina jako toto nemají lobby, nesmí přijímat hráče z Německa. Ještě jednou děkuji za vše, přeji vše nejlepší, Namaste plné lásky🫶

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V komunikaci, kde můžete také vidět v jiném kasinu, že jsem již v prosinci poslal několik e-mailů s žádostí o uzavření účtu a byl ignorován. filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefile

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno, nic se samozřejmě nedělo, stále se to zpracovávalo, takže to nebylo ani připravené na převod, který nebyl vyplacen, ale právě jsem to teď zrušil, protože jsem zadal své bankovní údaje a opravdu jsem příliš se bojím, nechala mě banka vypovědět kvůli nelegálnímu hazardu, bohužel mi teď zbylo jen 250 € ze 480 €, protože je samozřejmě pokušení hrát dál, vše hned podám ke stížnosti, ale musím rychle jít na schůzku.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zaměřte se na to, abyste nepřišli o celý zůstatek, prosím 🙏 Můžete si vybrat jinou možnost platby, aby výběr zůstal aktivní?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V komunikaci, kde můžete také vidět v jiném kasinu, že jsem již v prosinci poslal několik e-mailů s žádostí o uzavření účtu a byl ignorován. filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zde bych se raději zaměřil na kasino Spinanga. Pojďme to snadno sledovat, ano?

Další problém může být vždy diskutován ve správném vláknu kasina. V případě potřeby si klidně založte vlastní, ať všichni víme, jak spolu věci souvisí. 🙏

Automaticky přeloženo:
mairaklft
před 9 měsíci

Ahoj!

Jak můžete vidět v tomto vláknu, nejste jediný.

Možná jste dostali nějaké vysvětlení? Prosím, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Příspěvek od mairaklft byl odstraněn
před 9 měsíci

Zdravím a děkuji za info. Vidím vaši stížnost a čtu informace, které jste poskytli, že: "Můj účet na jejich stránce uvádí, že není potřeba žádné ověření." Upřímně řečeno, zdá se mi to docela divné, protože podle mých zkušeností musí hráč téměř pokaždé, když má zpracovat výběr, projít ověřovacím procesem. Je to prosím váš první výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
mairaklft
před 9 měsíci

Děkuji za objasnění.

Zatím bych však nebyl skeptický, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru a ještě nejste tak daleko. Pokud vám kasino řeklo, že výběr bude schválen do týdne, zkusme být trpěliví a počkejte, co se stane a zda splní svůj slib, a pokud ne, dejte mi určitě vědět, co vám řekli.

Samozřejmě máte neustále otevřenou stížnost, takže pokud máte nějaké další informace, nezapomeňte je aktualizovat přímo tam.

Držím palce, ať peníze dostanete co nejdříve. 🤞

Automaticky přeloženo:
mairaklft
před 9 měsíci

Vím, že to není příjemná situace a byl bych moc rád, kdybyste dostali své peníze. Ale pokud to nevyjde, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci. Byl bych rád, kdyby to nebylo nutné, ale to ukáže až čas.

Budu čekat na vaši aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je vždy smutné vidět, že navzdory naší snaze pomoci někteří hráči raději smažou své příspěvky, jakmile problémy přestanou být skutečné.

I když to trochu dává smysl, nyní všichni vidíme, jak neúplná je komunikace.

Pokud mohu vyjádřit jen malou prosbu, nemažte prosím své příspěvky zpětně, pokud to není nezbytně nutné.🙏🙏

Děkujeme, milí členové komunity 😉


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, chci vaši pomoc, požádal jsem o výběr dne 22.02.2024, po 3 pracovních dnech jsem mluvil s live chatem a řekli mi, abych si nedělal starosti atd., mluvil jsem znovu 3krát se zástupcem, protože můj výběr atd. je pozdě řekli to samé. dnes, když jsem znovu volal, řekli mi, že můj požadavek je ve finální fázi a že je velmi pravděpodobné, že do zítřka dostanu své peníze, najednou po 2 hodinách vidím peníze na svém účtu, jako by byl výběr zrušen , přímo jsem znovu mluvil s podporou a řekli, že jsem zrušil stahování, což jsem nikdy neudělal, pak jsem omylem klikl na obnovit a konverzace skončila bez dokončení, takže jsem znovu mluvil s jinou osobou z podpory a znovu řekl svůj problém, říká mi, že to bylo zrušeno. pouze její stažení, protože změnila společnost? (co tím myslí) tak možná si ze mě dělají legraci, nevím, co mám dělat, bojím se, že přijdu o peníze. Identifikaci jsem provedl, děkuji

Automaticky přeloženo:
s3rpent13
před 9 měsíci

Geia sou. Mohu se nejprve zeptat, zda se stále můžete přihlásit ke svému účtu? Pokud se peníze stále zobrazují na vašem účtu, pravděpodobně byste měli poslat e-mail podpoře kasina a zeptat se jich na to všechno. Pro jistotu se jich také zeptejte, zda můžete znovu požádat o výběr. Také bych vám doporučil, abyste si tyto e-maily ponechali, nebo dokonce vytvořili screenshoty odpovědí od podpory. Může se hodit, kdykoli budete potřebovat nějaký důkaz. 😉

Také o informaci, že kasino mohlo změnit společnost. Máte to od agenta live chatu? Nechali jste si náhodou snímek obrazovky s těmito informacemi? Jen se ptám, takže v případě, že se jedná o platné informace, náš tým si je může ověřit.

Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích týkajících se tohoto problému, počkejte zde.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ano, budu pokračovat. Už jsem měl větší zisky a opět čekám na výběr. Doufám, že to nebude zase tak dlouho nebo se to dozvíte 😂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Dobrý večer, ano, mohu se normálně přihlásit ke svému účtu, peníze se znovu objevily na mém účtu a znovu jsem požádal o výběr, zeptal jsem se jich jeden řekl, že jsem výběr zrušil a po chvíli další ze služby řekl že se zpracovatelská firma změnila , co chtěli říct, řekl jsem jim, že pokud mi peníze do pondělí nedorazí, budu podnikat právní kroky, bohužel nemám snímek z rozhovoru o změně firmy, mám pouze snímek konverzace, kterou jsem vedl 1 až 2 hodiny, než mi byly peníze vráceny na účet, který mi říkal, že možná do dneška peníze přišly, nevím co dál, obávám se, že jsou podvodníci. prosím pomozte! moc děkuji za váš čas, další otázky, které máte, neváhejte se zeptat

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, budu pokračovat. Už jsem měl větší zisky a opět čekám na výběr. Doufám, že to nebude zase tak dlouho nebo se to dozvíte 😂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Také doufám. Ale i kdyby to tak bylo, alespoň teď víte, jak dlouho to trvá a pokud se to bude opakovat a nebude se vám to líbit, můžete kasino změnit.

Ať tak či onak, držíme vám palce, abyste tentokrát měli své peníze co nejdříve.

Dejte mi vědět pokrok. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, ano, mohu se normálně přihlásit ke svému účtu, peníze se znovu objevily na mém účtu a znovu jsem požádal o výběr, zeptal jsem se jich jeden řekl, že jsem výběr zrušil a po chvíli další ze služby řekl že se zpracovatelská firma změnila , co chtěli říct, řekl jsem jim, že pokud mi peníze do pondělí nedorazí, budu podnikat právní kroky, bohužel nemám snímek z rozhovoru o změně firmy, mám pouze snímek konverzace, kterou jsem vedl 1 až 2 hodiny, než mi byly peníze vráceny na účet, který mi říkal, že možná do dneška peníze přišly, nevím co dál, obávám se, že jsou podvodníci. prosím pomozte! moc děkuji za váš čas, další otázky, které máte, neváhejte se zeptat

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, myslím, že se nemusíte hned bát nejhoršího. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže ještě nejsme tak daleko. Dokud s vámi kasino komunikuje, je to dobré znamení, takže zkuste být trochu trpěliví a uvidíme, jak to všechno dopadne. Vždy je dobré pořídit si snímky obrazovky, když obdržíte informace, jak navrhla Romi, pro případ, že byste je potřebovali.

Vzhledem k tomu, že jste provedli další výběr, uvidíme, kam to půjde, a pokud bude znovu zrušeno, určitě se ozvěte a zeptejte se kasina proč.

Pevně věřím, že své peníze dostanete a pokud ne, můžete nás kontaktovat. Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobré ráno, výběr byl opět zrušen!! Mluvil jsem s chatem, neznají důvod, proč to říká, že váš účet vypadá v pořádku, zkuste to znovu filefile Nevím co jiného dělat!!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky