FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 měsíci od Miikkuli
|
12967 zobrazení 268 odpovědí |
|
1...4 5 6...14
Přidat příspěvek
s3rpent13
před měsícem

No, to by mě na prvním místě trochu naštvalo. Jaký způsob platby se pokoušíte vybrat? Když se váš účet zdá být v pořádku a kasino vám nemůže nic říct, zdá se mi to trochu zvláštní.

Jak jsem však zmínil, pokud uplyne 14 dní a nic se nepohne dál, pak bych doporučoval podat reklamaci.

Každopádně, provedli jste nový výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

No a výběr mi zase zrušili, ani mi neřekli důvod, už je to přes 14 pracovních dní, mezitím jsem minulý týden hrál 100 eur z výběru a vyhrál další peníze, takže mám 2 výběry, ale lidi jsou podvodníci, říkají to samé, prosím, chci, aby mi mé peníze řekli, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
s3rpent13
před měsícem

Pokud od doby, kdy se vám nepodařilo vybrat peníze, uplynulo více než 14 dní, doporučil bych reklamaci.

Můžete tak učinit zde na tomto odkazu a uvidíme, zda vám náš tým pomůže.

Také jsem se chtěl zeptat, proč byl váš výběr zrušen, ale vidím, že kasino vám nic neřeklo a zjevně s vámi nekomunikuje. Pak si myslím, že stížnost je dobrý krok.

Samozřejmě, pokud nevíte, co od tohoto procesu očekávat, pak přiložím průvodce, který vám možná řekne více a poskytne informace o celém postupu.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj.

Chci se také podělit o své zkušenosti s tímto kasinem, i když jsem napsal recenzi a podal stížnost. Zaregistroval jsem se tam, protože jsem viděl vysoké skóre a myslel jsem si, že se jedná o seriózní a důvěryhodné kasino. Mají spoustu her a vysoké bonusy.

Nicméně pokud jde o výběry, chovají se opravdu divně. Už na to čekám 11 dní. Od prvního dne odstoupení jsem požádal v živém chatu o ověření. Vždy mi řekli, že to není potřeba a že můj výběr je v pořádku. Po 10 dnech byla sekce k ověření použitelná. Teď musím znovu čekat mnoho dní na ověření a žádné peníze v dohledu.

Nicméně. Pokud si to přečtete a chcete hrát v tomto kasinu, raději NE. Je to jen frustrující a nervy drásající běhání po výhrách...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, na první výplatu čekám 7 pracovních dnů. Už jsem požádal o 3 výplaty a další stále přichází. Jen mě to odrazuje.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
webse1984
před měsícem

Tak. Už jste od nich dostali peníze?

Jo...je to jen frustrující...

Automaticky přeloženo:
webse1984
před měsícem

A mohli jste se sami ověřit?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj.

Chci se také podělit o své zkušenosti s tímto kasinem, i když jsem napsal recenzi a podal stížnost. Zaregistroval jsem se tam, protože jsem viděl vysoké skóre a myslel jsem si, že se jedná o seriózní a důvěryhodné kasino. Mají spoustu her a vysoké bonusy.

Nicméně pokud jde o výběry, chovají se opravdu divně. Už na to čekám 11 dní. Od prvního dne odstoupení jsem požádal v živém chatu o ověření. Vždy mi řekli, že to není potřeba a že můj výběr je v pořádku. Po 10 dnech byla sekce k ověření použitelná. Teď musím znovu čekat mnoho dní na ověření a žádné peníze v dohledu.

Nicméně. Pokud si to přečtete a chcete hrát v tomto kasinu, raději NE. Je to jen frustrující a nervy drásající běhání po výhrách...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj!

Vím, že taková zkušenost neodpovídá hodnocení bezpečnosti. Abych byl úplně upřímný, jeho „vysoké skóre" odráží férovost nebo podobnost, se kterou bude s hráči zacházeno spravedlivě. Upřímně řečeno, stažení, rychlost a účinnost ověření jsou aspekty, které se drží mimo toto hodnocení jednoduše proto, že se takové postupy dosti liší.

Dosud jsme nenašli spravedlivý způsob, jak zobecnit osobní zkušenosti, takže k pokrytí těchto důležitých aspektů tento prostor pokrývají uživatelské recenze a stížnosti.

Upřímně řečeno, to, co jste popsal, zní jako skutečný průšvih a rád bych vám poděkoval za sdílení.

I když jsem přesvědčen, že toto kasino nakonec zaplatí, také bych tuto hrůzu raději vynechal. 🙁

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, na první výplatu čekám 7 pracovních dnů. Už jsem požádal o 3 výplaty a další stále přichází. Jen mě to odrazuje.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj.

Setkali jste se také se zpožděním ověření jako u druhého hráče?

Doufejme, že je to všechno jen dočasný problém. Nemohu však zjistit, zda některý z vámi zmíněných výběrů prošel.

Neváhejte nás aktualizovat, prosím. Pokud bojujete, jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zatím mi žádná platba nepřišla a nikde to nejde ověřit. Čekám na první požadovaný výběr za 7 dní

Automaticky přeloženo:
webse1984
před měsícem

Chat vám vždy řekne, že se nemusíte ověřovat a že je vše v pořádku. Ale pokud se pak musíte ověřovat po věčném čekání na výplatu, je to vtip 😅 Opravdu jsem prosil, aby mě ověřovali každý den, ale pokaždé řekli ne, jen když to finanční oddělení potřebovalo. Později řekli "vždy se můžete ověřit" Musel jsem ověřit po 11 dnech, stále čekám na potvrzení - dnes je 14. den

Takže trvejte na tom, pokud je to možné, měli byste pořídit snímky obrazovky konverzace

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Páni, už 14 dní? Nemyslím si, že je to správné, jak se to dělá. O kolik to pro vás je?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to 8. den a stále nevidím nic ani změny ve výběrech...pokud mi někdo může pomoci...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Od 10. března čekám na výběr ze Spinanga, sweetbonanza mi řekla, že to bude trvat 3 dny, pak se ptám až 5 a píše mi to, že je zpoždění na finančním oddělení, je to 490 eur a dalších 100 ale obávám se, že to neudělám nikdy nevidím na mém účtu, zdržují mě denně

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to 8. den a stále nevidím nic ani změny ve výběrech...pokud mi někdo může pomoci...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To musí být opravdu těžké, ale udělal jsi, co jsi mohl, řekl bych. Zatím zůstaňte u stížnosti. Upřímně řečeno, do kasina zbývá ještě nějaký čas.

Přesto doufám, že peníze projdou dříve než později! 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Od 10. března čekám na výběr ze Spinanga, sweetbonanza mi řekla, že to bude trvat 3 dny, pak se ptám až 5 a píše mi to, že je zpoždění na finančním oddělení, je to 490 eur a dalších 100 ale obávám se, že to neudělám nikdy nevidím na mém účtu, zdržují mě denně

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je mi líto, že další hráč čelí zpožděné platbě!

Jak vidíte, ostatní jsou na tom stejně, podle mě se s kasinem něco děje.

Ale upřímně řečeno, zatím toho můžeme udělat jen málo. Jak pravděpodobně nevíte, umožňujeme kasinům 14 celých dní na uskutečnění výplaty. S trochou štěstí se modlím, aby stížnost nebyla nutná, ale nikdy není na škodu být připraven, že?

V každém případě si laskavě projděte tento návod 👈

Uvidíme, co bude dál. 🤞


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Opravdu nikdo nemůže udělat nic pro to, aby se toto kasino mohlo postavit a zaplatit svým zákazníkům? Je mi líto, že musím říct, že jsem podveden.

Automaticky přeloženo:
sesteban73
před měsícem

Jak řekla Radka, náš tým se vám bude snažit pomoci, takže bych zatím nebyl skeptický. Pevně věřím, že vše klapne a bude v pořádku a kasino nakonec udělá správnou věc.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

dobře, počkejte těchto 14 dní a pokud nic neuvidím, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Jeden zákaznický servis říká, že od spinangy byly vyžádány dokumenty k ověření, a druhý říká, že zatím nebylo nic požadováno. Dokumenty mi také nikam nejdou nahrávat. Výplaty a ověřování nikdy nebyly v kasinu tak špatné.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky