FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
69248 zobrazení 683 odpovědí |
|
1...5 6 7...35
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Můj problém byl včera vyřešen a dnes jsem dostal peníze, chci poděkovat. A protože jste mi pomohli, pokud jde o toto konkrétní kasino, zatímco má tolik dobrých bonusových her atd., pokud vyhrajete, abyste dostali své peníze, zblázníte se!!! Neumím hrát a pak vědět, že když vyhraješ, nebudeš mít možnost jednat s nikým ze servisu a měl bys sem napsat možná, abys dostal své peníze, ničíš si celé duševní zdraví, já nevím jestli to stojí za to,

Automaticky přeloženo:
s3rpent13
před 7 měsíci

Dobrý den, kolik dní, týdnů nebo měsíců vám trvalo, než jste měli peníze? Museli jste účet ověřovat nebo vám dorazil přímo na účet přes noc?

Automaticky přeloženo:
sesteban73
před 7 měsíci

Měl jsem svůj účet ověřený na začátku, když jsem se registroval, myslím, že s ID a kartou? Pokud si dobře pamatuji, mému příteli to trvalo téměř 1 měsíc, zatímco výběry se stále rušily, kluci zde vám pomohou vědět! takže váš problém bude pravděpodobně vyřešen, jen budete trochu unavení

Automaticky přeloženo:
s3rpent13
před 7 měsíci

Jsem unavená, ano, to je pravda, ale zatím nemám nic ověřeno, od nikoho jsem nedostala odpověď a dobře, musím jen čekat. Nevím, jak ověřit svůj účet a jsou to peníze, které potřebuji co nejdříve, i když jsem rád, že k vám dorazily

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

dobře, počkejte těchto 14 dní a pokud nic neuvidím, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, počkáme a uvidíme, jak bude váš výběr probíhat. Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj problém byl včera vyřešen a dnes jsem dostal peníze, chci poděkovat. A protože jste mi pomohli, pokud jde o toto konkrétní kasino, zatímco má tolik dobrých bonusových her atd., pokud vyhrajete, abyste dostali své peníze, zblázníte se!!! Neumím hrát a pak vědět, že když vyhraješ, nebudeš mít možnost jednat s nikým ze servisu a měl bys sem napsat možná, abys dostal své peníze, ničíš si celé duševní zdraví, já nevím jestli to stojí za to,

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Perfektní zpráva na pátek a gratulace. Jsem rád, že jsi dostal své peníze, ale z toho, jak jsi to napsal, vidím, že to bylo Pyrrhovo vítězství. Chtěl jsem se zeptat, jestli se sem znovu vrátíte, ale mám pocit, že se nevrátíte, protože tato zkušenost pro vás byla těžká. Určitě bych tvé rozhodnutí pochopil a popřál ti do budoucna hodně štěstí a doufám, že tě podobné potíže přejdou.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes dostali můj první vklad!! Myslel jsem, že to nikdy nedorazí, pokud se toto kasino zlepší a výběry budou fungovat dobře, bude to nejlepší ze všech

Automaticky přeloženo:
sesteban73
před 7 měsíci

To je opravdu dobrá zpráva. Takže vám zbývají další 2, je to tak? Snad teď půjde vše hladce.🤞 Zjistili jste vlastně důvod tohoto zpoždění? Pokud mohu požádat o laskavost, použijte prosím tento odkaz 👈, k aktualizaci vaší stížnosti, aby náš tým věděl o této novince.🙏 Pokračujte v informování o takových pozitivních zprávách, prosím.🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, provádím tři výběry 500 eur po dobu delší než 7 pracovních dnů a nic mi nevrací, jen mi řekli, že se opozdili. Mám také více peněz na výběr, ale nevím, co mám dělat, peníze přijímají velmi rychle, ale pro výběry nic nedělají.

Ptá se jich a vždy na to samé. Na email mi také neodpovídají

Automaticky přeloženo:
Jetare
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Kasinu obvykle dáváme celých 14 dní na zpracování výběrů, než zasáhneme. Důvod pro toto zpoždění může nastat vždy, když je kasino přetíženo výběry, nebo i když mají nedostatečný počet zaměstnanců. Pokud máte nějaké novinky ohledně odstoupení od smlouvy, dejte nám prosím vědět, počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nic, stále nemám žádné zprávy o výběrech, probíhá ověřování. Potřebuji vědět něco jiného, mluví se mnou jen o zpoždění.

Nechtějí po mě dokumenty k ověření a když jsem jim poslal dokumenty e-mailem, nechtěli je.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

jetare, taky jsem si myslel to samé co ty, ale nakonec platí, dnes jsem dostal 2. výběr, uklidni se, Ami, po 10 dnech, myslím, že musíš počkat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji, jste z toho všeho velmi naštvaní. Počkám deset dní, ve středu nebo ve čtvrtek!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nyní se mohu po 13 dnech ověřit. Uvidíme, jak dlouho vše vydrží

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nic, stále nemám žádné zprávy o výběrech, probíhá ověřování. Potřebuji vědět něco jiného, mluví se mnou jen o zpoždění.

Nechtějí po mě dokumenty k ověření a když jsem jim poslal dokumenty e-mailem, nechtěli je.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu vám řekli, že nemusíte projít ověřováním, je to tak? Tak uvidíme, jestli má sesteban73 pravdu.🤔 Dejte nám prosím vědět, pokud máte nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

jetare, taky jsem si myslel to samé co ty, ale nakonec platí, dnes jsem dostal 2. výběr, uklidni se, Ami, po 10 dnech, myslím, že musíš počkat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To je dobrá zpráva, i když to trvá trochu déle. Nezapomeňte také aktualizovat svou stížnost.👌

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nyní se mohu po 13 dnech ověřit. Uvidíme, jak dlouho vše vydrží

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže váš účet je ověřený a vaše výběry čekají na vyřízení, že? Nějaký časový rámec od podpory o tom, jak dlouho budete čekat, možná?🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem dokumenty na jejich email a oni mi řekli, že to nechtějí, že když se mě zeptají, tak na stránku. Tam jsem zjistil, že není potřeba žádné ověření.

Můj 9. den a stále nevím nic o 3 čekajících výběrech.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Musím počkat, říká podpora. Dokumenty je třeba zkontrolovat. Dnes je to 14. den. Je to moc špatné. Pro mě je to asi 1800 eur.


Automaticky přeloženo:
webse1984
před 7 měsíci

Dobré ráno, pokud do večera nedorazí, samozřejmě můžete otevřít stížnost, protože těch 14 dní uplyne, byl jsem zoufalý, ale zde jsem našel pomoc, kterou jsem potřeboval! neboj, věřím, že je nakonec seženeš!

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky