DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
83 496 zobrazení 697 odpovědí |
|
1...6 7 8...36
před 9 měsíci

Poslal jsem dokumenty na jejich email a oni mi řekli, že to nechtějí, že když se mě zeptají, tak na stránku. Tam jsem zjistil, že není potřeba žádné ověření.

Můj 9. den a stále nevím nic o 3 čekajících výběrech.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozumět. Díky, že jsi to vyjasnil.👌

Omlouvám se za čekání, opravdu. Co bych rád věděl, je to, co vlastně mohlo způsobit toto zpoždění.🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Musím počkat, říká podpora. Dokumenty je třeba zkontrolovat. Dnes je to 14. den. Je to moc špatné. Pro mě je to asi 1800 eur.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže teď uvažujete o podání stížnosti? Řekl bych, že by to mohlo pomoct, doufám.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno, pokud do večera nedorazí, samozřejmě můžete otevřít stížnost, protože těch 14 dní uplyne, byl jsem zoufalý, ale zde jsem našel pomoc, kterou jsem potřeboval! neboj, věřím, že je nakonec seženeš!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji. To si myslím i já.👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, asi před měsícem jsem si otevřel účet v tomto kasinu Hrál jsem všechny bonusy a pak jsem vložil své vlastní peníze s hodně v určitém okamžiku jsem vyhrál a vybral jsem 1000 eur 500 a 500, protože to má limit byl 8 dní a peníze mi nepřišly každý den se saportem a říkají mi klasicky neboj a promiň a buď trochu trpělivý a finanční oddělení je v poslední fázi zpracování a tak ale není tam žádný vývoj bych měl začít se bát?

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
goen2121
před 9 měsíci

Kalhmera. Jak vidíte, přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna kasina, kde se v příspěvcích o tom můžete dočíst, že je zde poměrně málo hráčů se stejným problémem jako vy. Doufám, že je to vlastně jen něco dočasného a kasino to brzy vyřeší.

Viděl jsem vaši stížnost a je příliš brzy vědět, jak to dopadne, ale doufám, že se nám to podaří co nejlépe vyřešit. Zkuste být trochu trpělivý, prosím, protože to je jediná věc, kterou teď můžete udělat, myslím. Pokud máte nějaké aktualizace, nezapomeňte nás prosím informovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nyní jsem podal stížnost. Už čekám 15 dní.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj kluci, vyhrál jsem peníze na jejich stránce Uplynulo 5 dní a neobdržel jsem žádné peníze, které mi řekli, můj výběr je zpožděn. Neodpovídají na můj e-mail a také nemají centrum podpory, kam by mohli zavolat. Zná někdo tento web, jestli je to podvod?

Automaticky přeloženo:
Nuggetsps
před 9 měsíci

Ahoj Nuggetps!

Omlouvám se za tak dlouhé čekání.

Už jste provedli proces ověření ? Protože to je někdy důvod, proč se platby zpožďují, takže pokud jste to stále neudělali, udělejte to prosím brzy, abyste platbu dostali rychleji. Ne tak dobré, že nereagují nebo nemají žádné centrum podpory, to je divné, protože kasina by měla mít centra podpory pro své hráče. Zkontroloval jsem stránky, ve skutečnosti to vypadá jako opravdu dobré kasino s indexem vysoké bezpečnosti, ale mějte na paměti, že SI neznamená ani nepomáhá získat peníze rychleji. Pokud si projdete toto vlákno, uvidíte, že stejný problém mají i další lidé z vaší země. Podle mého názoru je to jen otázka času a jsem si jistý, že své peníze velmi brzy dostanete.

Každopádně nám dejte vědět o jakékoli změně. Zůstaňte s námi v kontaktu!

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nyní jsem podal stížnost. Už čekám 15 dní.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že je to správný krok, protože jste čekali dost, tak uvidíme, kam se náš tým dostane a snad vám bude schopen pomoci.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Budu ti držet palce. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, 17. 3. jsem provedl výběr a stále jsem neobdržel svou výhru. Každý den posílám zprávy a říkají mi, abych byl trpělivý a počkal. Nepožádali mě o ověření, a když jim říkám, aby mi poslali nějaké dokumenty, řekli, že je nepotřebují, a že pokud ano, požádají mě o ně. Když se jich zeptám, kdy dostanu zisky, řeknou, nebojte se, dostanete je. Je to 10. den a stále je to ve fázi zpracování.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, před 18 dny jsem požádal o výběr a po 13 dnech byl proces ověření konečně aktivován. Poté jsem je všechny nahrál, ale části: „Historie transakcí" a „Vlastnictví elektronické peněženky" byly zamítnuty. Poté jsem několikrát nahrál VŠECHNY obrázky různých transakcí s čísly, datem a časem (Krypto, Mifinity & Bank) a pokaždé to bylo zamítnuto. Vše jsem nahrál viditelně a jednotlivě, bojím se, že se mě pokusí podvést...můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Violeta
před 9 měsíci

Nežádali mě o žádný ověřovací proces! Dokonce jsem dělal živou podporu a řekli, že to ještě není potřeba! Doufám, že brzy zaplatí, jinak opravdu smutné se spinangou

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

super zpoždění při výběru. 10 dní a stále nevědí, kdy skončí můj výběr.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, 17. 3. jsem provedl výběr a stále jsem neobdržel svou výhru. Každý den posílám zprávy a říkají mi, abych byl trpělivý a počkal. Nepožádali mě o ověření, a když jim říkám, aby mi poslali nějaké dokumenty, řekli, že je nepotřebují, a že pokud ano, požádají mě o ně. Když se jich zeptám, kdy dostanu zisky, řeknou, nebojte se, dostanete je. Je to 10. den a stále je to ve fázi zpracování.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kalhmera. Pokud se podíváte na tento běhoun, ve skutečnosti uvidíte, že mnoho hráčů má stejný problém s tímto kasinem. Co je příčinou těchto zpoždění, se nám bohužel nepodařilo zjistit. Doufejme, že brzy budeme mít nějaké nové aktualizace od hráčů, a pokud jde o tuto chvíli, musíme jen počkat, co se stane, abych vám řekl pravdu. Měli jste v tomto kasinu již nějaký úspěšný výběr, nebo je to váš první pokus?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Je to první výběr, který jsem provedl, a nikdy předtím jsem nevložil peníze, dokud jsem neobdržel výběr, který jsem provedl. Dnes je to 11 dní a nemám žádné aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, před 18 dny jsem požádal o výběr a po 13 dnech byl proces ověření konečně aktivován. Poté jsem je všechny nahrál, ale části: „Historie transakcí" a „Vlastnictví elektronické peněženky" byly zamítnuty. Poté jsem několikrát nahrál VŠECHNY obrázky různých transakcí s čísly, datem a časem (Krypto, Mifinity & Bank) a pokaždé to bylo zamítnuto. Vše jsem nahrál viditelně a jednotlivě, bojím se, že se mě pokusí podvést...můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto, že tím musíte projít. Vysvětlili vám, proč přesně byly tyto dokumenty zamítnuty? Bylo to možná kvůli špatnému formátu, nebo že neukazovali to, co potřebovali vidět?🤔 Jen se snažím přijít na důvod, jak vidíte.

Opravdu bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem, aby se na tento problém mohli podívat a pokusit se ho vyřešit za vás. Pokud potřebujete naši pomoc, klikněte prosím na tento odkaz . Dejte nám prosím vědět, kdykoli dostanete nějaké novinky z kasina, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nežádali mě o žádný ověřovací proces! Dokonce jsem dělal živou podporu a řekli, že to ještě není potřeba! Doufám, že brzy zaplatí, jinak opravdu smutné se spinangou

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Doufám, že vše bude brzy vysvětleno ze stránek kasina o všech zpožděních platby. Zdá se mi opravdu zvláštní, že tu máme tolik hráčů se stejným problémem. Informujte nás prosím o tom, co se děje s vaším výběrem, a pokud cítíte, že potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

super zpoždění při výběru. 10 dní a stále nevědí, kdy skončí můj výběr.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Co vám kasino řeklo o zpoždění, pokud vůbec něco? Jak vidím v tomto vláknu, mají v tuto chvíli poměrně dost problémů, jako je ten váš. Kdykoli budete mít chuť podat stížnost, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme co nejdříve pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj potřebuji pomoc mám 240 stažení od 18. března na Spinanga a jsme 27. den a nic a dnes mám další 500 a není nic SN zoufalý čtení recenzí spadly mi ruce může mi někdo pomoct ?

Automaticky přeloženo:
lorenzomiano88
před 9 měsíci

Dobrý den, jak se v tomto vlákně dočtete, nejste vůbec sami. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Každopádně, řekli ti, proč už jsou to skoro dva týdny? Už jste ověřili svůj účet v kasinu?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky