Poslal jsem dokumenty na jejich email a oni mi řekli, že to nechtějí, že když se mě zeptají, tak na stránku. Tam jsem zjistil, že není potřeba žádné ověření.
Můj 9. den a stále nevím nic o 3 čekajících výběrech.
I sent documents to their email and they told me that they did not want it, that if they ask me it is for the page. There I get that no verification is needed.
My 9th day and I still don't know anything about the 3 pending withdrawals.
Mande documentos al email de ellos y me dijeron que no la querían, que si me lo piden es por la página. Ahí me sale q no se necesita verificación.
Mi 9 día y aun no se nada de los 3 retiros pendientes.
Rozumět. Díky, že jsi to vyjasnil.👌
Omlouvám se za čekání, opravdu. Co bych rád věděl, je to, co vlastně mohlo způsobit toto zpoždění.🤔
Understand. Thanks for clearing that up.👌
Sorry for the waiting, really. What I would like to know, is what could cause this delay, actually.🤔
Musím počkat, říká podpora. Dokumenty je třeba zkontrolovat. Dnes je to 14. den. Je to moc špatné. Pro mě je to asi 1800 eur.
I have to wait, says support. The documents must be checked. Today is the 14th day. It's very bad. For me it's about 1800 euros.
Ich muss warten sagt der Support. Die Dokumente müssen überprüft werden. Heute ist der 14 Tag. Ist sehr schlimm. Bei mir geht es um 1800 Euro.
Dobré ráno, pokud do večera nedorazí, samozřejmě můžete otevřít stížnost, protože těch 14 dní uplyne, byl jsem zoufalý, ale zde jsem našel pomoc, kterou jsem potřeboval! neboj, věřím, že je nakonec seženeš!
Good morning, if they don't arrive by the evening, of course you can open a complaint because the 14 days will have passed, I was desperate but here I found the help I needed! don't worry, I believe you will get them in the end!
Καλημέρα,αν δεν μπουν μέχρι το βράδυ λογικα θα μπορείς να ανοίξεις παράπονο γιατι θα εχουν περασει οι 14 μερες,είχα απελπιστεί αλλά εδώ βρήκα την βοήθεια που χρειαζόμουν!μην ανησυχείς πιστεύω πως στο τέλος θα τα πάρεις!
Dobrý večer, asi před měsícem jsem si otevřel účet v tomto kasinu Hrál jsem všechny bonusy a pak jsem vložil své vlastní peníze s hodně v určitém okamžiku jsem vyhrál a vybral jsem 1000 eur 500 a 500, protože to má limit byl 8 dní a peníze mi nepřišly každý den se saportem a říkají mi klasicky neboj a promiň a buď trochu trpělivý a finanční oddělení je v poslední fázi zpracování a tak ale není tam žádný vývoj bych měl začít se bát?
Good evening about a month ago I opened an account in this casino I played all the bonuses and then I put my own money with a lot at some point I won and I withdrew 1000 euros 500 and 500 as it has a limit it has been 8 days and the money has not come in contact me every day with saport and they tell me classically don't worry and sorry and be a little patient and the financial department is in the last stage of processing and such but there is no development should I start to worry?
Καλησπέρα πριν περίπου ένα μήνα άνοιξα έναν λογαριασμό σε αυτό το καζίνο έπαιξα όλα τα μπόνους και μετά έβαλα δικά μου λεφτά με τα πολλά κάποια στιγμή κέρδισα και έκανα ανάληψη 1000 ευρώ 500 και 500 καθώς έχει περιορισμό έχουν περάσει 8 μέρες και δεν έχουν μπει τα λεφτά επικοινωνώ καθημερινά με το σαπορτ και μου λένε κλασικά μην ανησυχείς και συγνώμη και κάνε λίγη υπομονή και το οικονομικό τμήμα είναι στο τελευταίο στάδιο της επεξεργασίας και τέτοια αλλά δεν υπάρχει καμία εξέλιξη να αρχίσω να ανησυχώ;
Kalhmera. Jak vidíte, přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna kasina, kde se v příspěvcích o tom můžete dočíst, že je zde poměrně málo hráčů se stejným problémem jako vy. Doufám, že je to vlastně jen něco dočasného a kasino to brzy vyřeší.
Viděl jsem vaši stížnost a je příliš brzy vědět, jak to dopadne, ale doufám, že se nám to podaří co nejlépe vyřešit. Zkuste být trochu trpělivý, prosím, protože to je jediná věc, kterou teď můžete udělat, myslím. Pokud máte nějaké aktualizace, nezapomeňte nás prosím informovat.
Kalhmera. As you can see, I have moved your post to this official thread of the casino, where you can read in the posts about, that there are quite few players with the same issue as yours. I hope it is just something temporary, actually, and the casino will be able to sort it out soon.
I have seen your complaint, and it is a little too soon to know how it will go, but I hope we will get to the best resolution of it. Try to be a little patient, please, as that is the only thing you can do right now, I reckon. If you have any updates, do not forget to inform us, please.
Ahoj kluci, vyhrál jsem peníze na jejich stránce Uplynulo 5 dní a neobdržel jsem žádné peníze, které mi řekli, můj výběr je zpožděn. Neodpovídají na můj e-mail a také nemají centrum podpory, kam by mohli zavolat. Zná někdo tento web, jestli je to podvod?
Hello guys, i won money in their site 5 days passed and no I didnt receive any money they tell me , there is a delay with my withdraw. They don't answer my email and also they don't have a support center to call. Anyone know this site if its scam?
Ahoj Nuggetps!
Omlouvám se za tak dlouhé čekání.
Už jste provedli proces ověření ? Protože to je někdy důvod, proč se platby zpožďují, takže pokud jste to stále neudělali, udělejte to prosím brzy, abyste platbu dostali rychleji. Ne tak dobré, že nereagují nebo nemají žádné centrum podpory, to je divné, protože kasina by měla mít centra podpory pro své hráče. Zkontroloval jsem stránky, ve skutečnosti to vypadá jako opravdu dobré kasino s indexem vysoké bezpečnosti, ale mějte na paměti, že SI neznamená ani nepomáhá získat peníze rychleji. Pokud si projdete toto vlákno, uvidíte, že stejný problém mají i další lidé z vaší země. Podle mého názoru je to jen otázka času a jsem si jistý, že své peníze velmi brzy dostanete.
Každopádně nám dejte vědět o jakékoli změně. Zůstaňte s námi v kontaktu!
Hodně štěstí!
Hello Nuggetps!
Sorry for waiting so long.
Did you already did the verification process? Because sometimes that is the reason why the payments are delayed, so if you still didn't do that, please make sure to do it soon in order to get the payment faster. Not so good that they don't respond or don't have any support center, that is weird, as casinos should have support centers for their players. I checked the site, in fact it seems really good casino , with High Safety Index, but keep in mind that SI doesn't mean or help to get the money faster. Also, if you go through this thread, you can see that other people from your country have the same issue. In my opinion, this is just a matter of time, and I am sure you will get your money very soon.
Anyway, let us know for any change. Stay in touch with us!
Good luck!
Myslím, že je to správný krok, protože jste čekali dost, tak uvidíme, kam se náš tým dostane a snad vám bude schopen pomoci.
Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.
Budu ti držet palce. 🤞☘️
I think it's the right step since you've been waiting enough, so let's see where our team gets to and hopefully they'll be able to help you.
If you have any updates, let us know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
Dobrý večer, 17. 3. jsem provedl výběr a stále jsem neobdržel svou výhru. Každý den posílám zprávy a říkají mi, abych byl trpělivý a počkal. Nepožádali mě o ověření, a když jim říkám, aby mi poslali nějaké dokumenty, řekli, že je nepotřebují, a že pokud ano, požádají mě o ně. Když se jich zeptám, kdy dostanu zisky, řeknou, nebojte se, dostanete je. Je to 10. den a stále je to ve fázi zpracování.
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Dobrý den, před 18 dny jsem požádal o výběr a po 13 dnech byl proces ověření konečně aktivován. Poté jsem je všechny nahrál, ale části: „Historie transakcí" a „Vlastnictví elektronické peněženky" byly zamítnuty. Poté jsem několikrát nahrál VŠECHNY obrázky různých transakcí s čísly, datem a časem (Krypto, Mifinity & Bank) a pokaždé to bylo zamítnuto. Vše jsem nahrál viditelně a jednotlivě, bojím se, že se mě pokusí podvést...můžete mi pomoci?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Nežádali mě o žádný ověřovací proces! Dokonce jsem dělal živou podporu a řekli, že to ještě není potřeba! Doufám, že brzy zaplatí, jinak opravdu smutné se spinangou
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Dobrý večer, 17. 3. jsem provedl výběr a stále jsem neobdržel svou výhru. Každý den posílám zprávy a říkají mi, abych byl trpělivý a počkal. Nepožádali mě o ověření, a když jim říkám, aby mi poslali nějaké dokumenty, řekli, že je nepotřebují, a že pokud ano, požádají mě o ně. Když se jich zeptám, kdy dostanu zisky, řeknou, nebojte se, dostanete je. Je to 10. den a stále je to ve fázi zpracování.
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Kalhmera. Pokud se podíváte na tento běhoun, ve skutečnosti uvidíte, že mnoho hráčů má stejný problém s tímto kasinem. Co je příčinou těchto zpoždění, se nám bohužel nepodařilo zjistit. Doufejme, že brzy budeme mít nějaké nové aktualizace od hráčů, a pokud jde o tuto chvíli, musíme jen počkat, co se stane, abych vám řekl pravdu. Měli jste v tomto kasinu již nějaký úspěšný výběr, nebo je to váš první pokus?
Kalhmera. If you have a look at this tread, you will actually see that many players have got the same problem with this casino. We were not able to find out, what is causing these delays, as for now, unfortunately. Hopefully we will have some new updates from the players soon, and as for now, we just need to wait, what will happen, to tell you the truth. Did you have any successful withdrawal at this casino before, or is this your first attempt?
Je to první výběr, který jsem provedl, a nikdy předtím jsem nevložil peníze, dokud jsem neobdržel výběr, který jsem provedl. Dnes je to 11 dní a nemám žádné aktualizace.
It's the first withdrawal I've made and I've never deposited money before until I received the withdrawal I've made. Today is 11 days and I have no update.
Ειναι η πρωτη αναληψη που εκανα και δεν εχω ξανα βαλει χρηματα μεχρι να παρω την αναληψη που εχω κανει. Σημερα ειναι 11 μερες και δεν εχω καμια ενημερωση.
Dobrý den, před 18 dny jsem požádal o výběr a po 13 dnech byl proces ověření konečně aktivován. Poté jsem je všechny nahrál, ale části: „Historie transakcí" a „Vlastnictví elektronické peněženky" byly zamítnuty. Poté jsem několikrát nahrál VŠECHNY obrázky různých transakcí s čísly, datem a časem (Krypto, Mifinity & Bank) a pokaždé to bylo zamítnuto. Vše jsem nahrál viditelně a jednotlivě, bojím se, že se mě pokusí podvést...můžete mi pomoci?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Ahoj. Je mi opravdu líto, že tím musíte projít. Vysvětlili vám, proč přesně byly tyto dokumenty zamítnuty? Bylo to možná kvůli špatnému formátu, nebo že neukazovali to, co potřebovali vidět?🤔 Jen se snažím přijít na důvod, jak vidíte.
Opravdu bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem, aby se na tento problém mohli podívat a pokusit se ho vyřešit za vás. Pokud potřebujete naši pomoc, klikněte prosím na tento odkaz . Dejte nám prosím vědět, kdykoli dostanete nějaké novinky z kasina, budeme čekat na vaši odpověď.
Hello. I am really sorry you have to go thru this. Have they explained to you why exactly were those documents rejected? Was it, perhaps, because of the wrong format, or that they weren't showing what they needed to see?🤔 I'm just trying to figure out the reason, as you can see.
I would really recommend to you to file a complaint here with our team, so they can have a look into this issue, and try to sort it out for you. If you need our help, just follow this link, please. Let us know whenever you get any news from the casino, please, we'll be waiting for your reply.
Nežádali mě o žádný ověřovací proces! Dokonce jsem dělal živou podporu a řekli, že to ještě není potřeba! Doufám, že brzy zaplatí, jinak opravdu smutné se spinangou
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Doufám, že vše bude brzy vysvětleno ze stránek kasina o všech zpožděních platby. Zdá se mi opravdu zvláštní, že tu máme tolik hráčů se stejným problémem. Informujte nás prosím o tom, co se děje s vaším výběrem, a pokud cítíte, že potřebujete naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
I hope everything will be explained soon, from the site of the casino, about all the delays of the payment. It seems really strange to me, that we have here so many players with the same issue. Please, just keep us updated what is going on with your withdrawal, and if you feel, you need our help, do not hesitate to contact us.
Co vám kasino řeklo o zpoždění, pokud vůbec něco? Jak vidím v tomto vláknu, mají v tuto chvíli poměrně dost problémů, jako je ten váš. Kdykoli budete mít chuť podat stížnost, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme co nejdříve pomoci.
What did the casino say to you about the delay, if anything? They have quite a few issues like yours at the moment, as I can see in this thread. Whenever you feel like filing complaint, please let us know, and we will try to help, as soon as possible.
Ahoj potřebuji pomoc mám 240 stažení od 18. března na Spinanga a jsme 27. den a nic a dnes mám další 500 a není nic SN zoufalý čtení recenzí spadly mi ruce může mi někdo pomoct ?
Hi I need help I have 240 withdrawal from March 18th on Spinanga and we are on day 27 and there is nothing and I have another one today of 500 and there is nothing SN desperate reading the reviews my arms have fallen off can someone help me help?
Salve ho bisogno di aiuto ho 240 di prelievo da giorno 18 marzo su spinanga e siamo a giorno 27 e nn ce niente e ne ho un altro di oggi di 500 e nn ce nulla SN disperato leggendo le recensioni mi sono cadute le braccia qualcuno mi può aiutare?
Dobrý den, jak se v tomto vlákně dočtete, nejste vůbec sami. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru.
Každopádně, řekli ti, proč už jsou to skoro dva týdny? Už jste ověřili svůj účet v kasinu?
Dej mi vědět.
Hello, as you can read in this thread, you are not alone at all. We give casinos 14 days to sort out their withdrawal process.
Anyway, did they tell you why it's been almost two weeks ? Have you verified your account with the casino yet ?
Let me know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.