FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 měsíci od Miikkuli
|
14315 zobrazení 320 odpovědí |
|
1...7 8 9...17
Přidat příspěvek
před měsícem

Píšou mi, že nemusím posílat dokumenty a chaty mi vždy odpoví stejně, že u mnoha žádostí dochází ke zpoždění plateb. Ale podle mě už své peníze nikdy neuvidím😔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, jak se v tomto vlákně dočtete, nejste vůbec sami. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Každopádně, řekli ti, proč už jsou to skoro dva týdny? Už jste ověřili svůj účet v kasinu?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkají mi, že nepotřebuji dokumenty, chaty mi říkají, abych byl trpělivý a já už nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nyní jsem mu poslal doklady o řidičském průkazu a zdravotní kartě na KYC, nyní čekám na odpověď, uvidíme, co se stane, doufejme v nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to první výběr, který jsem provedl, a nikdy předtím jsem nevložil peníze, dokud jsem neobdržel výběr, který jsem provedl. Dnes je to 11 dní a nemám žádné aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, myslím, že pro nikoho z vás teď můžeme udělat jen málo 🙁. Je zřejmé, že kasino má nějaký problém a v důsledku toho se mnoho hráčů ocitlo zde na fóru, kteří popisují stejné věci. 🤷‍♀️

Doporučuji ještě chvíli počkat, omlouvám se. Upřímně, platbu během Velikonoc bych nečekal. Modlete se, abych se mýlil....


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dokonce i teď, když jsem mluvil s živým chatem, očekávám to samé a podobně. Řekl jsem, že mám poslat dokumenty, aby to mohli udělat rychleji, řekli mi, že můj účet nepotřebuje ověření.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nedostaneme peníze do Velikonoc? wow to je opravdu smutné

Automaticky přeloženo:
User12345
před měsícem

Požádal jsem je na živém chatu (myslím roboty, které má tato stránka), aby mě donutili ověřit můj účet, ale také mi řekli, že to není potřeba.... tak rip

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejhorší kasino. Poslali mi zprávy, abych provedl vklad s bonusem, protože jsem VIP člen. Udělal jsem zálohu a nic mi nedali. Zeptal jsem se jich a řekli mi, že bonus bude aktivován při příštím vkladu. O několik dní později mi poslali e-mail a znovu mi řekli o bonusu. Hádej co. Zase nic. Nevěřte jim.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkají mi, že nepotřebuji dokumenty, chaty mi říkají, abych byl trpělivý a já už nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Upřímně řečeno, na základě celého tohoto vlákna se zdá, že kasino je pozastaveno. Za takových okolností navrhuji počkat, i když chápu, že to není příliš přesvědčivé.

Jen se snaž vydržet a doufat v to nejlepší. Jak to vidím já, jste na seznamu, jen se k vám nakonec musí dostat. 🤞🤞🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nedostaneme peníze do Velikonoc? wow to je opravdu smutné

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ve většině případů jsou Velikonoce považovány za bankovní svátek, takže předpokládám, že pro kasino, které už má zpoždění s výplatami, znamenají bankovní svátky další zpoždění. Samozřejmě, doufám, že se úplně mýlím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dokonce i teď, když jsem mluvil s živým chatem, očekávám to samé a podobně. Řekl jsem, že mám poslat dokumenty, aby to mohli udělat rychleji, řekli mi, že můj účet nepotřebuje ověření.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hmm, omlouvám se, ale podle mého názoru zasílání zbytečných dokumentů nepomůže se zpožděním.

Netuším, kde došlo k prvotnímu zpoždění, a když říkají, že ověření není nutné, snažil bych se tomu věřit.

Netřeba dodávat, že samozřejmě chápu vaše dobré úmysly. Je mi opravdu líto, že jste také v tomto nepořádku a doufám v to nejlepší!


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nyní jsem mu poslal doklady o řidičském průkazu a zdravotní kartě na KYC, nyní čekám na odpověď, uvidíme, co se stane, doufejme v nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mnoho problémů bylo vyřešeno spoluprací. Zdálo se mi, že KYC není nutné. Změnilo se něco, prosím? Doufám, že vás to přiblíží k odstoupení od smlouvy. Opravdu si myslím, že se k vám prostě musí dostat. Zkuste vydržet, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejhorší kasino. Poslali mi zprávy, abych provedl vklad s bonusem, protože jsem VIP člen. Udělal jsem zálohu a nic mi nedali. Zeptal jsem se jich a řekli mi, že bonus bude aktivován při příštím vkladu. O několik dní později mi poslali e-mail a znovu mi řekli o bonusu. Hádej co. Zase nic. Nevěřte jim.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Není divu, že toto kasino nemáte moc rádi. Nalákejte hráče k vkladu prostřednictvím slíbeného vkladového bonusu, taková nabídka by měla být respektována.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je podvodné kasino, otevírám stížnost na fóru ask gamblers https://www.askgamblers.com/casino-complaints/spinanga-casino-witdrawal-not-delivered-for-8-days

Automaticky přeloženo:
andrzej1406
před měsícem

Omlouvám se za tuto situaci, opravdu. Vidím vaši stížnost , zde s naším týmem, kde ještě nezasáhli, kvůli 14dennímu časovému rámci, což je standardní postup, kdykoli dojde k tomuto druhu problémů s odstoupením. Pravděpodobně jste již četli ostatní příspěvky v tomto vlákně, kde můžete vidět, že kasino v poslední době pozastavilo mnoho výběrů svých hráčů. Vím, že je to frustrující situace, ale zkuste být trochu trpěliví, abychom mohli zjistit, co se přesně v tomto kasinu děje. Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby vám pomohl. Prosím, informujte nás, kdykoli budete mít nějaké novinky týkající se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Viděl jsem, že ve spamovém e-mailu mi pošlou bonusový e-mail, pokud vložím peníze, ale není tam žádná zmínka o výběru a je to záhada, zůstal jsem ohromen nakonec mizernou sumou. Ale stejně čekáme, nic jiného mi nezbývá

Automaticky přeloženo:
User12345
před měsícem

Ty vole, od 18.3. čekám na 3 výběry a všichni říkají, že je vše v pořádku, aktualizují se kvůli objemu, pro výběr nebyly provedeny a mám obavy

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes je to 14 dní od mého vzestupu a stále nic. Mluvil jsem s nimi znovu a znovu a oni mi řekli totéž, abych byl trpělivý a že se není čeho bát. Myslím, že své peníze nikdy nedostanu zpět.

Automaticky přeloženo:
User12345
před měsícem

14 pracovních dnů? Taky jsou katolické Velikonoce, nevím co říct... nemůžeme nic dělat? Pokud to tak dopadne, namaloval jsem to, počítal jsem takto

Automaticky přeloženo:
Apostolos
před měsícem

Všichni počítáme se svými zisky. Už nevím, co o tomto kasinu říct.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky