Omlouvám se za tuto situaci, opravdu. Vidím vaši stížnost , zde s naším týmem, kde ještě nezasáhli, kvůli 14dennímu časovému rámci, což je standardní postup, kdykoli dojde k tomuto druhu problémů s odstoupením. Pravděpodobně jste již četli ostatní příspěvky v tomto vlákně, kde můžete vidět, že kasino v poslední době pozastavilo mnoho výběrů svých hráčů. Vím, že je to frustrující situace, ale zkuste být trochu trpěliví, abychom mohli zjistit, co se přesně v tomto kasinu děje. Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby vám pomohl. Prosím, informujte nás, kdykoli budete mít nějaké novinky týkající se vašeho případu.
Sorry about this situation, really. I can see your complaint, here with our team, where they haven't intervene yet, because of the 14 day time frame, which is a standard proceeding whenever comes to this kind of issues with the withdrawal. Probably you have already read the other posts in this thread, where you can see, that the casino has put on hold many withdrawals of its players lately. I know, that it is a frustrating situation to be in, try to be a little patient, though, so we can find out what exactly is going on in this casino. Our complaint team will do their best to help you out, for sure. Please keep us updated, whenever you have any news regarding your case.
Automaticky přeloženo: