FórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 9 měsíci od Miikkuli
|
69163 zobrazení 683 odpovědí |
|
1...8 9 10...35
Přidat příspěvek
User12345
před 7 měsíci

Podívejte, moje výběry nebyly vždy 3 dny, například jsem je provedl 9. a přišly 18. v měsíci, kdykoli je vždy relativní zpoždění

Automaticky přeloženo:
Apostolos
před 7 měsíci

Dostali jste z této sázkové kanceláře nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
User12345
před 7 měsíci

Obdržel jsem ano, zobchodoval jsem téměř 800 € a dostal jsem zpět ne 500 € Dostal jsem je Neprovedl jsem 6 výběrů nahoru nebo dolů vždy se zpožděním, které přišly

Automaticky přeloženo:
Apostolos
před 7 měsíci

Podívejme se, co mám říct. Četl jsem mnoho stížností na tuto sázkovou kancelář.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Moje historie transakcí často nebyla schválena. To je jediné, co mi chybí k ověření. Ale je tam vidět i vklad. Přesto se odmítá. Živá podpora neví, v čem je problém a nemůže mi dát důvod. Vše jsem dělal podle pravidel.

Automaticky přeloženo:
webse1984
před 7 měsíci

Bylo mi řečeno, že je to ve finální fázi a pokud budu mít trochu trpělivosti, stále není problém

Automaticky přeloženo:
webse1984
před 7 měsíci

U mě to bylo úplně stejné, teď požadují všechny transakce za poslední dva měsíce ze všech tří mých způsobů vkladu...včetně těch, které s vkladem nemají nic společného. Pokusit se. Je opravdu smutné, co se děje a jak věci schválně protahují. Moje nově nahrané obrázky nebyly od minulé středy nijak upravovány, nic takového jsem ještě nezažil.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 7 měsíci

Co tím myslíš, že ti připsali kredit a pak o to požádali zpět? Připadá mi to absurdní. Dnes byly dokončeny 3 mé výběry a pokračoval jsem v dalším

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Viděl jsem, že ve spamovém e-mailu mi pošlou bonusový e-mail, pokud vložím peníze, ale není tam žádná zmínka o výběru a je to záhada, zůstal jsem ohromen nakonec mizernou sumou. Ale stejně čekáme, nic jiného mi nezbývá

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano to je správně. Dostávat e-maily s bonusy určitě není hezké, ale pokud nemají aktualizaci nebo zkontrolovali všechny dokumenty pro ověření, tak vám asi zatím nemají co říct. Budeme si tedy muset počkat a pokud to kasino nestihne do 14 dnů a peníze poslat, pak můžete kontaktovat náš tým. 👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ty vole, od 18.3. čekám na 3 výběry a všichni říkají, že je vše v pořádku, aktualizují se kvůli objemu, pro výběr nebyly provedeny a mám obavy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud do té doby nemůžete získat peníze, určitě se ozvěte a náš tým se vám pokusí pomoci s reklamací.

Ověřili jste již svůj účet v kasinu? Vidím, že sem píše spousta hráčů, takže musí všechno v kasinu kontrolovat.

Doufám, že své peníze budete mít co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes je to 14 dní od mého vzestupu a stále nic. Mluvil jsem s nimi znovu a znovu a oni mi řekli totéž, abych byl trpělivý a že se není čeho bát. Myslím, že své peníze nikdy nedostanu zpět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, v tom případě bych podal stížnost zde na tomto odkazu . Myslím, že 14 dní na to stačí. Můžete být trpěliví, ale vím, jak se cítíte, když 2 týdny nemáte peníze.

Jdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Moje historie transakcí často nebyla schválena. To je jediné, co mi chybí k ověření. Ale je tam vidět i vklad. Přesto se odmítá. Živá podpora neví, v čem je problém a nemůže mi dát důvod. Vše jsem dělal podle pravidel.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, chápu, že určitě není hezké procházet ověřením, když je tvůj poslední dokument špatně a stále je zamítnut. Live chat s tím však nemá nic společného, takové věci řeší jiné oddělení. Také vám řeknou jen to, co vědí. Ale zkusili jste poslat e-mail kasinu, co byste měli v tomto případě udělat a jaký je problém s vaší historií transakcí? Řeklo vám o tom něco kasino?

Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci, pokud to stále nebude fungovat. Doufám, že budete moci ověřit svůj účet.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

U mě to bylo úplně stejné, teď požadují všechny transakce za poslední dva měsíce ze všech tří mých způsobů vkladu...včetně těch, které s vkladem nemají nic společného. Pokusit se. Je opravdu smutné, co se děje a jak věci schválně protahují. Moje nově nahrané obrázky nebyly od minulé středy nijak upravovány, nic takového jsem ještě nezažil.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že máte stejný problém s ověřením účtu. Doporučil bych spolupracovat s kasinem, abyste to co nejdříve překonali. V čem však přesně spočívá problém vašeho dokumentu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobrý večer, právě jsem obdržel peníze!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, napsal jsem e-mail, ale nedostal jsem odpověď na otázku, co by mohlo být v procesu transakce špatně. Není to moje první výplata z kasina, zatím to vždy vyšlo. Pouze v tomto kasinu hrajete o čas.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, už jsem jim poslal vše, co bylo možné, nic víc není možné. Nikdy předtím jsem nic takového nezažil; transakční historie a 'e-wallet proof' byly také odmítnuty, i když bylo vše vidět. Ale to už jsem tady otevřel stížnost.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Pane jaro, dostávám své peníze bez jakéhokoli ověření, protože je společnost nepožaduje, jen to trvalo 13-14 dní, než byly připsány. Musím to udělat, protože mi říkají, že společnost žádné ověření? Děkuji za váš čas velmi dobrá společnost

Automaticky přeloženo:
User12345
před 7 měsíci

kdy jsi vzlétl?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

kdy jsi vzlétl?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

17/3

Automaticky přeloženo:
User12345
před 7 měsíci

Doufám, že je taky dostanu. Udělal jsem to 18


Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...35
Jít na stránkuz 35 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky