Ahoj, chápu, že určitě není hezké procházet ověřením, když je tvůj poslední dokument špatně a stále je zamítnut. Live chat s tím však nemá nic společného, takové věci řeší jiné oddělení. Také vám řeknou jen to, co vědí. Ale zkusili jste poslat e-mail kasinu, co byste měli v tomto případě udělat a jaký je problém s vaší historií transakcí? Řeklo vám o tom něco kasino?
Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci, pokud to stále nebude fungovat. Doufám, že budete moci ověřit svůj účet.
Hi, I understand that it's certainly not nice to go through verification when your last document is wrong and it's still rejected. However, live chat has nothing to do with this, this kind of thing is handled by another department. They will only tell you what they know too. But did you try to email the casino what you should do in this case and what is the issue with your transaction history ? Did the casino tell you anything about it ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to assist you if it still doesn't work out. I hope you will be able to verify your account.
Automaticky přeloženo: