DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od Miikkuli
|
117 929 zobrazení 842 odpovědí |
|
1...9 10 11...43

Dobrý večer, právě jsem obdržel peníze!

Automaticky přeloženo:

Teď je to perfektní zpráva. Ostatně čekání se vyplatilo a nejste první, kdo po dlouhé době dostal peníze. Kasino má pravděpodobně hodně co řešit, protože jim to trvá minimálně 2 týdny. Důležité je, že jste konečně dostali peníze a můžete být šťastní a nemít žádné starosti.

Upřímně mě to těší. 🙂 ☘️🤗

Automaticky přeloženo:
Jaro

Doufám, že to tak bude a nebudu mít problém při dalším stahování

Automaticky přeloženo:

Ano, napsal jsem e-mail, ale nedostal jsem odpověď na otázku, co by mohlo být v procesu transakce špatně. Není to moje první výplata z kasina, zatím to vždy vyšlo. Pouze v tomto kasinu hrajete o čas.

Automaticky přeloženo:

Dobře, pak budeme muset být trpěliví, protože náš tým bude vše prošetřovat a uvidíme, co zjistí, pokud vám kasino nic neřekne. Bohužel už není co dělat. 😥

Automaticky přeloženo:

Ano, už jsem jim poslal vše, co bylo možné, nic víc není možné. Nikdy předtím jsem nic takového nezažil; transakční historie a 'e-wallet proof' byly také odmítnuty, i když bylo vše vidět. Ale to už jsem tady otevřel stížnost.


Automaticky přeloženo:

Myslím, že dobrý tah, pokud nevíte jak dál a dodali jste vše, co bylo potřeba. Uvidíme, jestli ti pomůžeme, a doufám, že ano. Pokud máte něco nového, určitě mi dejte vědět.

Každopádně, řeklo vám kasino, proč bylo zamítnuto? 🤔

Automaticky přeloženo:

Pane jaro, dostávám své peníze bez jakéhokoli ověření, protože je společnost nepožaduje, jen to trvalo 13-14 dní, než byly připsány. Musím to udělat, protože mi říkají, že společnost žádné ověření? Děkuji za váš čas velmi dobrá společnost

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, pokud vám kasino neřekne, že je vyžadováno ověření, nemusíte to dělat. Ale na druhou stranu je to zásadní věc, kterou musíte udělat téměř v každém kasinu. Někdy si to ale kasina od hráče vyžádají později, takže možná tímto procesem projdete, jen ne teď. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, nic. Posílám jim hodně e-mailů a často si píšu s různými kluky v živém chatu a oni říkají 'Posíláme vám e-mail', protože nevidí, co je špatně. Ale nikdy se nestanu e-mailem nebo odpovědí..je to tak těžké, teď čekám 22 dní od procesu výběru a 11-12 dní od prvního procesu ověření na odpovědi a posílám jim vše, co potřebují. Nevím co je špatně 🙁

Automaticky přeloženo:
Lutze333

Stejné pro mě. Legrační, je to proto, že pocházíme z Německa?

Automaticky přeloženo:
webse1984

Vložil jsem přes odkaz na streamer a od několika lidí tam vím, že někteří ani nemuseli být ověřeni nebo neměli vůbec žádné problémy, i když také pocházejí z DE. To, že to trvá dlouho, se tam zdá být normální, ale ne tak dlouho a zvlášť ne u takových problémů. Doufám, že se to vyjasní, po přečtení věcí zde každý vlastně stále dostane své peníze, doufejme, že je dostaneme také..

Automaticky přeloženo:

Moje historie transakcí není vždy schválena. Bankovní výpisy jsem posílal nesčetněkrát, pak samotná transakce z mé banky, bankovní karty a vše je vždy v tichosti odmítnuto. Nedostávám žádné e-maily, že je něco špatně nebo co přesně chtějí.

Automaticky přeloženo:
webse1984

Jak se vkládá? A vzestup?

Automaticky přeloženo:
webse1984

I já jsem tam uložil u Crypto, Mifinity a Bank a nyní jsem jim poslal všechny historie, výpisy a transakce (také jednotlivě) od ledna, i když jsem vložil pouze v únoru / březnu. No, uvidíme, jestli seženeme peníze a jestli nám tady mohou pomoci.

Automaticky přeloženo:
Lutze333

A od kdy se snažíš nějaký získat?

Automaticky přeloženo:
Apostolos

Žádost o výběr byla podána před 22 dny, ověření bylo aktivováno před 12 dny

Automaticky přeloženo:

Doufám, že to tak bude a nebudu mít problém při dalším stahování

Automaticky přeloženo:

Pokud nastane nějaký problém, určitě nás informujte.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že problém nebude, proč by měl být?

Automaticky přeloženo:

Ne, nic. Posílám jim hodně e-mailů a často si píšu s různými kluky v živém chatu a oni říkají 'Posíláme vám e-mail', protože nevidí, co je špatně. Ale nikdy se nestanu e-mailem nebo odpovědí..je to tak těžké, teď čekám 22 dní od procesu výběru a 11-12 dní od prvního procesu ověření na odpovědi a posílám jim vše, co potřebují. Nevím co je špatně 🙁

Automaticky přeloženo:

Zkuste být trochu trpělivější a náš tým se vám určitě pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:

Moje historie transakcí není vždy schválena. Bankovní výpisy jsem posílal nesčetněkrát, pak samotná transakce z mé banky, bankovní karty a vše je vždy v tichosti odmítnuto. Nedostávám žádné e-maily, že je něco špatně nebo co přesně chtějí.

Automaticky přeloženo:

Má dokument správný formát? Obvykle kasina požadují dokumenty ve formátu .pdf. Ve skutečnosti se to stalo mnohokrát, když to byl důvod zamítnutí dokumentu. Kasino by mělo být schopno dostat vysvětlení k hráči, ale bohužel v mnoha případech prostě žádné neposkytne. Zkuste zkontrolovat formát a dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, čekám, myslím tým ze Spinanga a ne vás s negativními věcmi, nerozumím špatně.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi

Existuje obrázek nebo soubor PDF. Nemůže to být proto, že kontrola totožnosti a doklad o adrese již byly schváleny.

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem tedy dostal odpověď a opravdu to musí být soubor PDF. Teď jsem to odeslal. Dám všem vědět, jak to dopadlo

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...43
Jít na stránkuz 43 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky