před 9 měsíci
Mohl bys možná poslat screenshot, jak to vypadá na tvé straně?
Tady to vlastně všechno vypadá dobře.
Could you perhaps post a screenshot of what it looks like on your side?
Here it all looks good, actually.
OdpovědětCitovat0
Mohl bys možná poslat screenshot, jak to vypadá na tvé straně?
Tady to vlastně všechno vypadá dobře.
Could you perhaps post a screenshot of what it looks like on your side?
Here it all looks good, actually.
Už nevím, co mám dělat, moje žádost o výběr už čeká přes měsíc. Když je kontaktuji, dostávám pouze klasické zprávy typu copy/paste, že chápou mou frustraci a peníze budou brzy odeslány. To už trvá měsíc. Co mohu dělat, kde si mohu stěžovat, nějaké rady?
I don't know what to do anymore, my withdrawal request has been pending for over a month now. When I contact them, I just get classic copy/paste messages saying they understand my frustration and the money will be sent shortly. That has been going on for a month now. What can I do, where can I complain, any advice?
Trvá to už opravdu dlouho, proto jsem rád, že se vám podařilo podat stížnost zde.
Mohu se však zeptat, zda jste v tomto kasinu již dříve úspěšně vybírali?
That has been going on for a really long time, so I'm glad you managed to file your complaint here.
May I ask if you had any successful withdrawals at this casino before, though?
To musí být tak stresující. No, naši specializovaní zprostředkovatelé se vám pokusí pomoci, ale počáteční fáze je spíše o sbírání podrobností, tak prosím zkuste vydržet. Jakmile se stížnost dostane do více konfrontační fáze, doufám, že kasino bude pokračovat ve výplatě. Očekával bych však také dobré a upřímné vysvětlení.
Jsem moc rád, že jste nás našli a podal stížnost....
That must be so stressful. Well, our dedicated mediators will try to help you out, yet the initial phase is more about collecting details, so please, try to hold on. Once the complaint gets into a more confrontational stage, I hope the casino will proceed with the payout. I would, however, also expect a good and honest explanation.
I'm so glad you've found us and submitted the complaint....
Dobrý den, nevím co mám dělat. Jsem registrován u Spinanga a přes účet a kryptoměnu jsem do společnosti vložil cca 30 000 eur, když jsem v kasinu v jednu chvíli vyhrál skoro 20 000 eur, druhý den mi zablokovali účet a teď řeším, že se na účet nemůžu dostat už 10 dní, ale určitě tam nemám něco kolem 30 eur a více tiketů, 0 sporty tam taky nemám které ještě nebyly odehrány a nevím, které vyšly a které ne. Nyní mi dnes firma píše, že jsem podvodník a účet byl zablokován a že mě budou kontaktovat na email. Poslal jsem jim všechny dokumenty, které chtěli, ale teď se bojím o své peníze.
Hello, I don't know what to do. I am registered with Spinanga and I deposited about 30,000 euros into the company through an account and cryptocurrency, when I won almost 20,000 euros at the casino at one point, my account was blocked the next day and now I have been dealing with the fact that I can't get into my account for 10 days (I definitely have something around 30,000 euros or more there) but I don't know the balance because I also had sports tickets that haven't been played out yet and I don't know which ones came out and which ones didn't. Now the company is writing to me today that I am a fraud and the account has been blocked and that they will contact me via email. I sent them all the documents they wanted, but now I'm worried about my money.
Ahoj,
v první řadě musím zdůraznit, že Casino Guru neřeší problémy související se sportovním sázením. Představuji si, že to mohou být špatné zprávy, ale nerad bych viděl, jak budeš později velmi zklamaný.
Jen poznamenejte, že pokud je takzvaný podvod vázán na sázkové aktivity, nebudeme schopni pomoci, ale buďte si jisti, že moji kolegové udělají vše pro to, aby prošetřili, zda existuje způsob, jak dále postupovat se stížností.
Podívejme se, co z toho vzejde; Určitě vám přeji hodně štěstí!
Hello,
first of all, I have to stress that Casino Guru does not resolve sports betting-related issues. I imagine it may be kind of bad news, but I'd hate to see you being very disappointed later.
Just note, that if the so-called fraud is bound to betting activities, we won't be able to help, but be assured my colleagues will do their best to investigate whether there is a way to proceed further with the complaint.
Let's see what comes out of it; I certainly wish you the best of luck!
To je jistě pozitivní obrat událostí! A co výběry? Zdá se vám to všechno v pořádku?
That's certainly a positive turn of events! What about the withdrawals? Does it all seem ok to you?
Můžete nám o tom prosím říci více? Jak dlouho přesně čekáte?
Možná bychom mohli pomoci. 😉
Could you please tell us more about this? How long exactly are you waiting?
Maybe we could help. 😉
Mohol by si nám o tom napísať viac, prosím? Ako dlho presne čakáš?
Možno by sme vedeli pomôcť. 😉
Na výplatu jsem čekal 3 týdny (!). Je to hrozné. Buďte opatrní s touto sázkovou stránkou!
I've been waiting for my payout for 3 weeks (!). It's awful. Be careful with this betting site!
Warte seit 3 Wochen (!) auf meine Auszahlung. Heftig. Vorsicht bei dieser Wettseite!
Udělali jste tedy správně, že jste svou stížnost podali zde. Náš tým celou věc prošetří hned poté, co poskytnete nějaké další informace.
Mohu se zeptat, jak dlouho hrajete v tomto kasinu?
So you have done right to submit your complaint here. Our team will investigate the whole thing right after you provide some additional information.
May I ask how long you have played at this casino for?
Určitě na dva roky. Již jsem však prostřednictvím vašeho odkazu na stížnosti podal oficiální stížnost. Myslel jsem, že je to jen diskusní fórum.
zdravím vás!
Certainly for two years. However, I've already submitted an official complaint using your complaints link. I thought this was just a discussion forum.
Greetings!
Sicher schon 2 Jahre lang. Ich habe jedoch schon eine offizielle Beschwerde auf Ihrem Beschwerden-Link eingereicht. Ich dachte hierbei handelt es sich lediglich um ein diskussionsforum.
LG!
Požadoval už někdo výroční zprávu k daňovému přiznání? Posílají mi jen příjmy a výběry, ale já chci zprávu s počátečním a konečným zůstatkem. Dostal už ji někdo?
Has anyone requested the annual report for their tax return? They only send me income and withdrawals, but I want one with the beginning and ending balances. Has anyone received one?
Alguien ha pedido el informe anual para la declaración ??? Me mandan solo ingresos y retiradas pero quiero uno con saldo inicial y saldo final .. a alguien se lo han mandado
Dobrý den, doufám, že vám nebude vadit hloupá otázka: očekává se od tohoto kasina automatické zaslání tohoto dokumentu? O takovém konkrétním požadavku jsem nikdy předtím neslyšel, proto se ptám.
Když už o tom mluvíme, myslím, že by bylo rychlejší se zeptat přímo na podporu kasina. Jen tak dál.
Hello, hopefully you won't mind a silly question: is this casino expected to send this document automatically, please? I have never heard about such a specific request before; hence, I'm asking.
Speaking of which, I feel like asking the casino support directly would be quicker. Just saying.
Už jsem se ho ptal, ale neposílá to tak konkrétně, jak je potřeba... většina kasin to posílá, nebo si to můžete stáhnout přímo ze svého účtu... pokud vás o to pokladna požádá, musíte to poslat.
I already asked him, but he doesn't send it as specifically as needed... most casinos do send it or you can download it directly from your account... if the treasury asks you for it, you have to send it.
Ya le pregunté pero no lo manda tan específico como se necesitaría .. la mayoría de casinos si lo mandan o lo puedes descargar directamente desde tu cuenta .. si hacienda te lo pide tienes que mandarlo
Tak tohle je ten háček – děkujeme. Doufejme, že kasino vaši žádost vyřídí bez zbytečného prodlení.
Bylo by prospěšné vidět, jak se jejich systém posune na další úroveň a umožnit uživatelům si jej také stáhnout.
Oh, so this is the catch—thank you. Let's hope the casino addresses your request without unnecessary delay.
It would be beneficial to see their system advance to the next level and enable users to download it as well.
Požádal jsem kasino Spinanga o vrácení peněz, které byly nespravedlivě ztraceny. Prosím o zasáhnutí v této záležitosti, kterou jsem zmínil. V podstatě se problém týká poskytovatele hry Gold Blitz a společnosti kasina Spinanga.
I have requested a refund from the Spinanga casino, which was unjustly lost money. Please intervene in the matter I mentioned. Basically, the issue is with the provider of the Gold Blitz game and the Spinanga casino company.
Έχω ζητήσει να μου επιστραφεί ποσό από το casino spinanga το οποίο άδικα χάθηκαν χρήματα παρακαλώ να μεσολαβησετε στο θέμα που αναφέρω βασικά το θέμα είναι στον πάροχο του παιχνιδιού gold blitz και στην εταιρεία spinanga casino
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.