Dobrý den, právě jsem obdržel 3 nevyřízené výběry. Nevím, jestli to není náhoda, že se to shoduje s dobou, kdy měli odpovědět na moji stížnost zde otevřenou. Taky vám zaplatili?
Hi, I just received the 3 pending withdrawals. I don't know if it's a coincidence that it coincides with the time they had to respond to my complaint opened here. Have they paid you too?
Hola, justo acabo de recibir los 3 retiros pendientes. No sé si es una casualidad que coincida cuando se acababa el tiempo que tenían ellos para responder ellos a mi queja abierta aquí.. te han pagado también?
Hej. To je skvělá zpráva. Konečně.
Je možné, že na ně měla stížnost takový dopad, víš. Určitě by chtěli mít dobrou pověst a vyřešené reklamace k tomu pomohou. Právo?
Každopádně, požádali jste již o další výběr nebo ještě ne?
Hey. This is great news. Finally.
It could be that the complaint had this impact on them, you know. They surely would like to have a good reputation, and resolved complaints will help with that. Right?
Anyway, have you requested another withdrawal already or not yet?
Dobré ráno
Dnes mi přišla poslední výplata
Good morning
Today I received the last payout
Guten Morgen
Heute habe ich die letzte Auszahlung bekommen
Ahoj, ano, už jsem požádal o 2 výběry a zítra požádám o třetí. Uvidíme, jak dlouho bude trvat jejich zpracování tentokrát. Díky!
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
Ahoj, ano, už jsem požádal o 2 výběry a zítra požádám o třetí. Uvidíme, jak dlouho bude trvat jejich zpracování tentokrát. Díky!
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
13. února jsem vyhrál velkou sumu v kasinu Spinanga. Jsem povinen vybrat až 500 eur za den a čekají mě až 3 výběry. Takže jsem provedl 3 výběry po 500 eur a dodnes žádné kroky k dokončení. Chat dává kódované zprávy, nebojte, vše je v pořádku atd. atd. Nevíte někdo, jestli dostanu někdy výplatu?
On February 13th I won a large sum at the Spinanga casino. I am required to withdraw up to 500 euros per day and up to 3 withdrawals are pending. So I made 3 withdrawals of 500 euros each and to this day no steps towards completion. The chat gives coded messages, don't worry, everything is fine, etc., etc. Does anyone know if I will ever be paid?
στις 13 φλεβαρη κερδισα ενα μεγαλο ποσο στο καζινο spinanga.υποχρεωρικα πρεπει να βγαζω μεχρι 500 ευρω τη μερα και μεχρι 3 αναληψεις να εκρεμουν .εκανα λοιπον 3 αναληψεις των 500 ευρω η καθε μια και μεχρι και σημερα κανενα βημα προς την ολοκληρωση.το τσατ δινει κωδικοποιημενα μυνηματα μην αγχωνεσται ολα καλα κλπ κλπ.ξερει κανεις αν προκειται να πληρωυω ποτε?
Dobrý den, v tomto případě bych vám doporučil zahájit stížnost, kterou můžete podat na našem webu –klikněte zde .
Pokud si projdete toto vlákno, zjistíte, že hráči byli nebo jsou ve stejné situaci a kasinu trvá poměrně dlouho, než hráče vyplatí, ale nakonec je obvykle vyplatí, pokud nic nezlomili.
Nevím, co jiného doporučit, protože vidím, že kasino vám dává pouze základní odpovědi, které nejsou příliš informativní.
Tak co, půjdeš do toho?
Hey, in this case I would recommend you to start a complaint which you can file on our site- click here.
If you go through this thread you will find that players have been or are in the same situation and it takes the casino quite a long time to pay out the player but in the end they usually pay them out as long as they have not broken anything.
I don't know what else to recommend because I see that the casino just gives you the basic answers which are not very informative.
So, you gonna go for it?
Požádal jsem o výběr ze spinangy od 3. 6. 24, nic moc peněz a ještě nebyl dokončen, i když uplynuly 3 pracovní dny, které společnost uvádí
I have made a withdrawal request from spinanga since 6/3/24 not much money and it has not been completed yet even though the 3 business days that the company says have passed
Έχω κάνει αίτηση ανάληψης από spinanga από 6/3 /24 όχι πολλά χρήματα και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα παρόλο που έχουν περάσει οι 3 εργάσιμες που λένε ως εταιρεία
Bohužel, pokud si přečtete toto vlákno, kam jsem přesunul váš příspěvek, uvidíte, že toto kasino je známé zpožděním plateb, takže doufám, že brzy dorazí.
Bylo potřeba, abyste prošli ověřením, nebo vás již informovali, že to není nutné?
Je to váš první výběr, že?
Unfortunately, if you read through this thread I have moved your post to, you will see that this casino is known for delays in payment, so I hope that it will arrive soon.
Was there any need for you to pass the verification, or did they inform you already that it is not necessary?
Is this your first withdrawal, right?
Ne, už jsem to dělal, měl jsem čas si tam zahrát.
No, I've done it before, I had time to play there.
Όχι έχω ξανακάνει παλιότερα ειχα καιρό να παίξω εκει
A mluvíme o malé částce, stále mi velmi brzy říkají, že to bude dokončeno a já nevidím žádné peníze, nevíte, jestli můžu udělat ještě něco, abych na ně zatlačil, aby výběr proběhl rychleji, protože tyto peníze potřebuji?
And we're talking about a small amount, they keep telling me very soon that it will be completed and I don't see any money, do you know if there's anything else I can do to pressure them to make the withdrawal happen faster as I need this money?
Και μιλάμε για μικρό ποσό μου λένε συνέχεια πολύ σύντομα ότι θα ολοκληρωθεί και δεν βλέπω χρήματα ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εγώ για να τους πιέσω ώστε να γίνει πιο γρήγορα η ανάληψη καθώς χρειάζομαι αυτά τα χρήματα
Omlouvám se za tuto pozdní odpověď.
Mohu se prosím zeptat, jak se tato situace vyvíjí?
Sorry for this late reply.
May I ask how this situation is going, please?
Ahoj, snažil jsem se tam dostat a žádný problém, takže stále máte problém? 🤔
Hi, I tried to get there and there was no problem, so you still have an issue? 🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.