Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš. Zde můžete vidět, že kasino má poměrně dlouhé doby výběrů a není to u nich nic neobvyklého. Nakonec dávají hráčům peníze, takže bych se o to hned nestaral.
Kasinům dáváme 14 dní na zaslání peněz hráči, takže pokud se nic nezmění, určitě mi dejte vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Každopádně, dalo vám kasino alespoň důvod, proč na peníze čekáte skoro dva týdny?
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about. You can see here that the casino has quite long withdrawal times and it's not unusual for them. Eventually they do give players money so I wouldn't worry about it right away.
We give casinos 14 days to send the money to the player, so if nothing changes, then be sure to let me know and we'll try to help you out.
Anyway, did the casino at least give you a reason why you are waiting almost two weeks for the money?
Nic...čekám 24 dní a to samé, výmluvy...
Nothing...I've been waiting for 24 days and the same thing, excuses...
Nada..yo llevo 24 días esperando y lo mismo, excusas..
Některé dny říkají, že je to problém s poskytovatelem třetí strany, jindy říkají, že mají vysoký objem výběrových transakcí, jindy říkají, že je to finanční oddělení... upřímně už nevím, co si mám myslet... čeká mě na výběr více než 7000 € a začínám věřit, že nezaplatí...
Some days they say it's a problem with a third-party provider, other days they say they have a high volume of withdrawal transactions, other days they say it's the financial department... honestly I don't know what to think anymore... I have more than €7,000 pending withdrawal and I'm starting to believe they're not going to pay...
Unos días dicen que es un problema de un proveedor third-party, otros días que tienen mucho volumen de transacciones de retiro, otros que es del departamento financiero.. sinceramente ya no se que pensar.. tengo más de 7.000€ pendientes de retiro y empiezo a creer que no van a pagar..
Ano, mám zůstatek 5400 a 3 nevyřízených 500 Nemohu se pohnout vpřed s zůstatkem, protože mi to umožňuje pouze 3 nevyřízené s max. 500 naprosto šokující útočiště hodil tento pokus získat výhry žádný problém vzít si peníze, když vložím
Ye I've a balance of 5400 and 3 pending 500 I can't move forward with balance as it only allows me 3 pending a time with max 500 absolutely shocking haven to go threw this tryij to get winnings no problem takin my money when I deposit
To je přesně důvod, proč si musíte dávat velký pozor, abyste je neutratili (hrajte v jiných kasinech, nebo nehrajte vůbec). Protože to dělají, abyste je utratili, je to ohromující.
That's exactly why you have to be very careful not to spend it (play at other casinos, or don't play at all). Because they do it so you spend it, it's overwhelming.
Exactamente por eso tienes que tener mucho cuidado de no gastarlo(juega en otros casinos, o no juegues) . Porque lo hacen para que te lo gastes, es abrumador
Pokud si pročtete toto vlákno, uvidíte, že mnoho hráčů mělo podobné problémy, ale kasino naštěstí nakonec zaplatilo.
Vím, že je frustrující čekat tak dlouho. Takže náš tým zasáhne ohledně vaší stížnosti , kdykoli nastane čas.
Je snad nějaká aktualizace po víkendu?
If you read through this thread, you will see that many players had similar issues, but fortunately the casino paid at the end.
I know it is frustrating to wait that long, though. So, our team will intervene regarding your complaint whenever the time comes, for sure.
Is there any update after the weekend, perhaps?
Ahoj, peníze jsem obdržel po 16 dnech čekání. Nyní mám ještě jednu žádost o výběr a uvidíme, kolik času potřebují na zpracování tohoto čekajícího výběru.
Hey, i recived the money after 16 days of waiting. Now i have one more withdraw request and wee will see how much time they need to procesing this pending withdraw.
Ahoj, peníze jsem obdržel po 16 dnech čekání. Nyní mám ještě jednu žádost o výběr a uvidíme, kolik času potřebují na zpracování tohoto čekajícího výběru.
Hey, i recived the money after 16 days of waiting. Now i have one more withdraw request and wee will see how much time they need to procesing this pending withdraw.
Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, i když to trvalo tak dlouho.
Vysvětlili však důvod tohoto zpoždění?
Držím palce pro rychlejší vyřešení posledního odběru.🤞
I am glad that you have received your money, even though it took so long.
Have they explained the reason for this delay, though?
Keeping my fingers crossed for faster resolution of the last withdrawal.🤞
Dostal jsi něco? Jsem ve stejné situaci jako ty a čekám už 29 dní.. to je ostuda
Have you received anything? I'm in the same situation as you and I've been waiting for 29 days now.. this is a disgrace
Has recibido algo? Estoy en la misma situación que tú y ya van 29 días esperando.. esto es una vergüenza
Dobrý den, právě jsem obdržel 3 nevyřízené výběry. Nevím, jestli to není náhoda, že se to shoduje s dobou, kdy měli odpovědět na moji stížnost zde otevřenou. Taky vám zaplatili?
Hi, I just received the 3 pending withdrawals. I don't know if it's a coincidence that it coincides with the time they had to respond to my complaint opened here. Have they paid you too?
Hola, justo acabo de recibir los 3 retiros pendientes. No sé si es una casualidad que coincida cuando se acababa el tiempo que tenían ellos para responder ellos a mi queja abierta aquí.. te han pagado también?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.