nedoporučuji to. Hrál jsem asi 2 měsíce a teď čekám na stažení 14 dní a stále nic. Možná v blízké budoucnosti změním názor. Protože celkově jsou hry skvělé a také pro sportovní sázení máte spoustu her.
I dont reccomend it. I played about 2 months and now waiting for withdraw 14 days and still nothing. Maybe in the near future i would change my opinion. Because overall the games are great and also for sports betting u hava a lot of games.
Podal jsem i reklamaci se screenshotem... Samozřejmě jsem je informoval s přesným časem a číslem šarže, firmou atd. a dokonce jsem jim napsal, jak šarže postupovala.
Nedělám to za 20 EUR, ale věřím, že pokud mě takto obtěžuje kasino za 20 EUR, pak se bavíme o nespolehlivém kasinu, na které by se hráč měl vyvarovat sázení.
Také jejich podpora je hrozná a dávají stejné standardní odpovědi.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
S aplikací ano, ale bylo to tehdy, když mě všichni požádali o ověření a někteří jako Amunra nebo 7signs nepřijali moje bankovní dokumenty a ztratil jsem několik tisíc eur. Buďte opatrní.
With the app, yes, but it was when they all asked me for verification, and some like Amunra or 7signs did not accept my bank documents and I lost several thousand euros. Be careful.
Con la app si, pero es cuando todos me pidieron verificación, y algunos como Amunra o 7signs no me aceptaron los documentos del banco y perdí varios miles de euros. Tener cuidado
Stáhněte si aplikaci a nabijte ji tam. Budou se zlobit, ale to není váš problém.
Download the app and charge through there. They will be angry, but it's not your problem.
Bajate la app y cobra por ahí. Se enfadarán, pero no es tu problema
Jaká aplikace? Všechny výběry jsem zatím zvládal bankovním převodem.
What app? So far, I have managed all withdrawals via bank transfer.
Que app? Hasta ahora todos los retiros los he gestionado vía transferencia bancaria
A jak dlouho trvá zpracování výběrů do obchodů FunID?
And how long does it take to process withdrawals to FunID trades?
Y cuánto tardan en procesar los retiros a trades de FunID?
V závislosti na jejich náladě je jejich služba hrozná...doufám, že vám rychle zaplatí.
Depending on their mood, their service is terrible...I hope they pay you quickly.
Ανάλογα την διάθεση τους είναι χάλια η εξυπηρέτηση τους...μακάρι να σε πληρώσουν γρήγορα
Právě složili zálohu. Čekal jsem 10 dní. Už tam hrát nebudu. Částka, kterou jsem dostal, byla malá, 339. Nikdy ale nevkládám hodně peněz, aniž bych otestoval jejich výběr, takže vkládám 50 až 70 eur.
Přeji vám všem hodně štěstí a doufám, že peníze brzy dostanete.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Jsem rád, že jste dostali své peníze zpět! Doufám, že budeme mít všichni stejné štěstí a ano, už tady hrát určitě nebudeme. Na zdraví!
I'm glad you got your money back! I hope we all have the same luck and yes, we will definitely not be playing here again. Cheers!
Me alegro de que hayas recibido tu dinero! Espero que todos tengamos la misma suerte y si, definitivamente no vamos a volver a jugar aquí. Un saludo!
V 90 % případů jsem měl bankovní převod během několika hodin. Z kasina do aplikace je to okamžité
90% of the time I had the bank transfer within a few hours. From the casino to the app it is immediate
90% de las veces en unas horas tenía la transferencia bancaria. Del casino a la app es inmediata
Ahoj, počkám ještě týden a pak podám stížnost. Ne, neudělali, ano, mám aktivní bonus k prvnímu vkladu a vsadím celou částku, takže bonus byl kompletní, jak říkají pravidla. Ne, ne, chci se ověřit, ale spinanga řekl, že se ještě nemusím ověřovat. Posílám také gmail se všemi mými informacemi pro ověření.
Děkuji za pomoc,
Rok
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Dobře, tak předpokládám, že bude vše v pořádku, pokud byl bonus splněn a ověření ještě nemuselo proběhnout. Počkáme a uvidíme, jak to půjde a pokud se nic nezmění a bude to stejná písnička, určitě se mi ozvi.
Okay, so I guess everything will be okay if the bonus has been fulfilled and the verification hasn't had to take place yet. We'll wait and see how it goes and if nothing changes and it's the same song, be sure to get back to me.
Podal jsem i reklamaci se screenshotem... Samozřejmě jsem je informoval s přesným časem a číslem šarže, firmou atd. a dokonce jsem jim napsal, jak šarže postupovala.
Nedělám to za 20 EUR, ale věřím, že pokud mě takto obtěžuje kasino za 20 EUR, pak se bavíme o nespolehlivém kasinu, na které by se hráč měl vyvarovat sázení.
Také jejich podpora je hrozná a dávají stejné standardní odpovědi.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
Chápu pointu ve vašem případě a je to úplně jedno, i když je to 20€. Samozřejmě, jak vidíme, kasino je pravděpodobně pomalejší ve vyplácení hráčů, takže by bylo fajn, kdyby se to v budoucnu zrychlilo, protože tímto stylem asi nebude hrát moc hráčů, když mají tuto zkušenost.
Takže v tuto chvíli budeme muset počkat, až uvidíme, jak se to vyvine, nebo jestli vás kasino bude kontaktovat a poskytne vám aktuální informace.
I understand the point in your case and it doesn't matter at all even if it's €20. Of course, as we can see, the casino is probably slower to pay out players, so it would be nice if it would speed up in the future, because not many players will probably play in this style when they have this experience.
So for the moment we will have to wait to see how it progresses or if the casino will contact you and give you an update.
Právě složili zálohu. Čekal jsem 10 dní. Už tam hrát nebudu. Částka, kterou jsem dostal, byla malá, 339. Nikdy ale nevkládám hodně peněz, aniž bych otestoval jejich výběr, takže vkládám 50 až 70 eur.
Přeji vám všem hodně štěstí a doufám, že peníze brzy dostanete.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Takže jste alespoň přinesli nějaké dobré zprávy a myslím, že i nějaké uklidnění pro ostatní hráče. Nedivím se, že zde už nechcete hrát, když je pro vás dlouhé čekání téměř dva týdny.
Tak hodně štěstí, ať se vydáte kamkoli.😉☘️
So at least you delivered some good news and I think some reassurance to other players. I'm not surprised if you don't want to play here anymore if it's long for you to wait almost two weeks.
So good luck wherever you go.😉☘️
Děkuji za všechno. Pokud se problém nevyřeší, napíšu vám znovu, abychom se dohodli, jak mi můžete pomoci.
Thank you for everything. If the problem is not resolved, I will write to you again to agree on how you can help me.
Budu čekat a doufat, že to všechno dobře dopadne.
Držíme palce. 🤞
I will wait and hope that it all turns out well.
Fingers crossed. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.