Ahoj, je nás několik. Stále mě čekají 3 výběry od 14. ledna. Live chat jsem kontaktoval několikrát, vždy se stejnou automatickou odpovědí a ani mi neodpovídají na emaily.
Mám otevřenou stížnost, ale nedělá žádný pokrok.
Hi, there are several of us. I am still waiting for 3 withdrawals since January 14th. I have contacted the live chat several times, always with the same automatic response and they don't even answer my emails.
I have a complaint open but it is not making any progress.
Hola, somos varios. Yo sigo esperando 3 retiros desde el 14 de enero. He contactado varias veces al live chat, siempre con la misma respuesta automática y ni siquiera me contestan a los emails..
Tengo abierta una queja pero tampoco avanza.
Oh ne skvělé. Možná je celý tento web podvod. Totéž zde neodpovídám na mail a živý chat je tak zábavný, vždy stejná odpověď. Takže můžeme zapomenout na to, že nám vrátíme peníze🥹🥲 nebo jaký je váš názor zde.
Oh not great. Maybe this site is all scam. Same here don’t answer to mail and the live chat is so funny, always same response. So we can forget about getting our money back🥹🥲 or what is your opinion here.
jsem ve stejné situaci. Považuji za velmi sporné, že toto kasino a další přidružená kasina prostřednictvím Rabidi mají na tomto webu tak vysoké hodnocení.
I am in the same situation. I find it highly questionable that this casino and other affiliated casinos through Rabidi has such a high rating on this site.
Ano, to je správně. Ale to je i na druhém webu. Hodnocení Spinanga je vysoké, takže jsem si byl jistý, že jde o legální a bezpečné místo pro hraní. Ale teď si myslím, že je to podvod. Možná se někteří lidé mohou podělit o to, jak dostali peníze zpět z této stránky, pokud nějaké jsou😏
Yea, that is correct. But that is also on the other site. The rating about Spinanga are high, so i was sure that is legit and safe site to play. But now i think that is a scam. Maybe some people can share about how they got the money back from this site, if there is any😏
Je neuvěřitelné, že společnost s tržbami 100 000 000 USD nemá peníze na zaplacení svých zákazníků. Společnost, která každý měsíc otevírá tři až pět nových kasinových stránek. Upřímně řečeno, měl jsem s nimi v minulosti problémy a nemají zájem se měnit. Škoda, ostuda!!!
It's incredible that a company with revenues of $100,000,000 doesn't have the money to pay its customers. A company that opens three to five new casino sites every month. Frankly, I've had problems with them in the past and they have no interest in changing. Regrettable, shameful!!!
É incrível que uma empresa que tem rendimentos de 100.000.000 não tenha dinheiro para pagar os clientes. Uma empresa que todo mês abre uma três a cinco sites de cassinos novos. Sinceramente, já tive problemas com eles no passado e eles não tem o menor interesse em mudar. Lamentável, vergonhoso!!!
Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili. Řekl bych, že pokud nemáte důvod, proč vám kasino nezaplatilo a nic se od nich nedozvíte, tak bych po té době přemýšlel o podání stížnosti.
Takže ti něco řekli? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne? Byli jste ověřeni kasinem?
Hi, we give casinos 14 days to pay the player. I would say that if you don't have a reason why the casino hasn't paid you and you don't know anything from them, then I would think about filing a complaint after that time.
So did they tell you anything? Did you play with any bonus or not? Have you been verified by the casino?
Dobrý večer, v kasinu spinanga jsem hrál blackjack ...než jsem hrál, můj zůstatek byl 39,91...vsadil jsem 11€ v 15:49:27
Před lotem, který jsem měl: 38,91 EUR
Vsadím 11€
Vyhrál jsem, ale můj účet zůstal na 28,91 eur.
Kasino jsem kontaktoval prostřednictvím e-mailu i chatu. V chatu mi říkají, abych je kontaktoval e-mailem a oni na můj e-mail neodpovídají!
Jindy mi v chatu odpoví, že to zabere víc a víc času a odkážou mě na emailovou podporu.
Není to za 20 €, ale tato taktika ukazuje nespolehlivé kasino. Drž se dál od tohoto kasina.
Je to kasino, jehož hodnocení by mělo být nižší než 6,0.
Když se takto chovají za 20 €, jednoduše nevsadíte své peníze v tomto kasinu, způsobí vám to problémy.
Měl bych dodat, že někteří zástupci v mém chatu přiznali, že to byla chyba a bude to opraveno...ale peníze nebyly nikdy vráceny...Pořád dostávám stejnou odpověď „chce to víc času"... Hahahaha 26 dní na to, aby zkontrolovali 20 sekundové video a vrátili částku 20 €....
Kasino je na hovno, daleko.
Good evening, at spinanga casino I played blackjack ...before I played my balance was 39.91...I bet 11€ at 15:49:27
Before the lot I had: €38.91
I bet 11€
I won but my account remained at 28.91 euros.
I have contacted the casino both via email and chat. In chat they tell me to contact them by email and they don't answer my email!
Other times they reply to me in chat that it takes more and more time and refer me to email support.
It's not for 20€ but this tactic shows an unreliable casino. Stay away from this casino.
It is a casino whose rating should have been below 6.0.
When they behave like this for 20€ you simply don't bet your money at this casino it will cause you problems.
I should add that some of the representatives in my chat admitted that it was a mistake and it would be fixed...but the money was never refunded...I keep getting the same answer "it takes more time"... Hahahaha 26 days for them to review a 20 second video and refund an amount of €20....
The casino sucks, far away.
Καλησπέρα, στο spinanga casino έπαιξα blackjack ...πριν παίξω το υπόλοιπο μου ήταν 39,91...ποντάρω 11€ ωρα 15:49:27
Πρινν την παρτίδα είχα : 38,91€
Πόνταρα 11€
Κέρδισα αλλά ο λογαριασμός μου παρέμεινε με 28,91 ευρώ.
Έχω επικοινωνήσει με το καζίνο και μέσω email και μέσω chat. Στο chat μου λένε να επικοινωνήσω με email και στο email δεν μου απαντουν!
Σε άλλες φορές μου απαντούν στο chat πως χρειάζεται περισσότερος χρόνος και περισσότερος χρόνος και με παραπέμπουν στο email- υποστήριξη.
Δεν είναι για τα 20€ όμως η τακτική αυτή δείχνει ένα αναξιόπιστο καζίνο. Μακριά από αυτό το καζίνο.
Είναι ένα καζίνο που η βαθμολογία του έπρεπε να είναι κάτω από 6.0.
Όταν συμπεριφέρονται έτσι για 20€ απλά δεν ποντάρεις τα χρήματα σου σε αυτό το καζίνο θα σου δημιουργήσει προβλήματα.
Να προσθέσω πως κάποιοι από τους εκπροσώπους στο chat μου παραδέχτηκαν πως είναι λάθος και θα διορθωθεί...όμως τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ...παίρνω συνέχεια την ίδια απάντηση " χρειάζεται περισσότερος χρόνος"... Χαχχαχα 26 ημέρες για να ελέγξουν ένα βίντεο 20 δευτερολέπτων και να επιστρέψουν ένα ποσό των 20€....
Είναι χάλια το καζίνο μακριά
Dobrý den, chtěl jsem Vám doporučit reklamaci , ale vidím, že jste ji již stihli podat, tak uvidíme, zda Vám náš tým pomůže. Máte také herní historii, kde se zobrazuje vaše sázka jako vyhraná nebo ne? Určitě bych to pro jistotu natočil. Myslím, že takovou chybu, pokud by ji přiznalo samotné kasino, by se nemuselo tak dlouho natahovat a asi se to dá celkem snadno sledovat, když znáte přesný čas.
Samozřejmě, jak jsem řekl, budeme zde a připraveni vám pomoci a doufejme, že dosáhneme úspěšného konce.
Pokud se mezitím něco změní a kasino vás kontaktuje, určitě nám dejte vědět.
Hello, I wanted to recommend you a complaint, but I see that you have already managed to file it, so let's see if our team can help you. Do you also have a game history where it shows your bet as won or not? I would definitely make a record of it just to be sure. I think that such a mistake, if admitted by the casino itself, wouldn't have to be dragged out for so long, and it's probably quite easy to keep track of if you know the exact time.
Of course, as I said, we will be here and ready to assist you and hopefully we can achieve a successful end.
In the meantime, if something changes and the casino contacts you, be sure to let us know.
Ahoj všichni, má někdo z vás nějaké novinky ohledně plateb? Včera mi na live chatu říkali, že to bylo kvůli technické chybě s poskytnutou třetí stranou, dnes je to kvůli velkému objemu plateb.. nulová pomoc z jejich strany. 22 dní čekání na obdržení mých peněz a počítání..
Hi all, does any of you have some update on payments? Yesterday they were telling me on the live chat that was due to a technical error with a third-party provided, today that is due to high volume of payments.. zero help from their side. 22 days waiting to receive my money and counting..
Ahoj, počkám ještě týden a pak podám stížnost. Ne, neudělali, ano, mám aktivní bonus k prvnímu vkladu a vsadím celou částku, takže bonus byl kompletní, jak říkají pravidla. Ne, ne, chci se ověřit, ale spinanga řekl, že se ještě nemusím ověřovat. Posílám také gmail se všemi mými informacemi pro ověření.
Děkuji za pomoc,
Rok
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Ahoj, jsem v kontaktu s live chatem a tuto odpověď mi dali dnes večer v 16:16.
Hey, im in touch with live chat a they gave me this answer tonight at 16.16 time.
Tito lidé vás požádají o ověření všech pohybů na vaší kartě za poslední 3 měsíce. Jsem ověřený a požádali mě o ně. Když provedete svůj třetí nebo čtvrtý výběr, donutí vás nebo nebudou pokračovat v placení.
These people will ask you to verify all the movements on your card for the last 3 months. I am verified and they asked me for them. When you make your third or fourth withdrawal, they will force you or they will not continue paying.
Está gente te va a pedir para verificar te todos los movimientos de tu tarjeta de los últimos 3 meses. Estoy verificado y me los pidieron. Cuando realices tu tercer o cuarto retiro te obligarán o no seguirán pagando
Dnes jsem se odhlásil ze všech kasin v této skupině, jsou to podvod.
Today I unsubscribed from all the casinos in this group, they are a scam.
A día de hoy me di de baja de todos los casinos de este grupo, son una estafa.
Oh, ale máte nějaké stažení z tohoto procesu? Ano, ale proč kreditní kartu, když jsem k uložení svých aktiv používal kryptoměnu.
Oh, but you got any withdraw from this site process? Yea, but why credit card if i was using crypto to deposit my assets.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.