Ahoj, ano dnes to šlo, naštěstí se mi podařilo změnit hodnocení. dík
Když jsem platil poprvé, upřesnil jsem účet, Visa, se kterou jsem vkládal, byla dvakrát zamítnuta, (v jiných kasinech nikdy nebyl problém. Včera jsem měl těžké srdce (protože mám podezření, že to moje banka odmítá, protože nelegálního hazardu a dostanu se do potíží, které by mohly vést ke zrušení mého bankovního účtu) moje bankovní údaje byly nyní uvedeny, přiložte sem sepsanou historii. Všechno je velmi zvláštní, je také zvláštní, že když provedete platbu, dostat email,že finanční oddělení zakrátko (už první vtip) žádost vyřízena.A nic se neděje,musíte to po 5 dnech zpochybnit a je zrušeno,dodnes vlastně nevím proč,je zvláštní,že neexistuje žádné ověření, dokonce ani e-mail, že byl zpracován a odeslán k platbě je to, co je vlastně běžné v každém kasinu, promiň, že to smrdí do nebes, tohle už trvá přes 3 týdny, nejlepší je, že i ačkoli jste hloupě provedli vklad znovu, nemůžete si nárokovat bonus, protože mám nevyřízenou výplatu, která nebyla zpracována a nemá nic společného s platbami, které byly provedeny později. Kasino je neuvěřitelné
Hi, yes it went today, luckily I was able to change my rating. Thanks
When I paid out for the first time, I specified the account, Visa with which I deposited was rejected twice, (at other casinos it was never a problem. Yesterday I had a heavy heart (since I suspect that my bank is rejecting it because of illegal gambling and I get into difficulties, which could lead to the termination of my bank account) my bank details have now been given, attach the written history here. Everything is very strange, it's also strange that when you make a payment, you get an email that the finance department will shortly (already the first joke) the request is processed. And nothing happens, you have to question it after 5 days and it's canceled, I don't really know why to this day, it's strange that there's no verification, not even an email that it was processed and sent out for payment is what is actually common in every casino, sorry it stinks to high heaven, this has been going on for over 3 weeks now, the best thing is that even though you stupidly made a deposit again, you can't claim the bonus because I have a payout pending I have, which have not been processed and have nothing to do with the payments that were made afterwards. The casino is unbelievable
Hi,ja ging heute ,konnte meine Bewertung zum Glück ändern. Danke
Ich habe bei den ersten auszahlung, das Konto angegeben, Visa womit ich eingezahlt habe 2 mal abgelehnt, (bei anderen casinos war es nie ein Problem. Gestern habe ich schwere Herzens (da ich ahne das meine Bank es ablehnt, wegen illegalem Glücksspiel und ich Schwierigkeiten bekomme,was zur Kündigung meines Bankkonto führen könnte)meine Bankverbindung jetzt angegeben, füge mal den schriftlichen Verlauf hier bei. Alles sehr seltsam, komisch ist auch ,wenn man auszahlung tätigt ,kommt eine E-Mail das die Finanzabteilung in kürze(schon der erste witz) die Anfrage bearbeitet. Und es passiert nichts man muss nach 5tagen hinterfragen und zack storniert,warum weiß ich bis heute nicht wirklich, komisch ist das weder eine Vertifizierung stand findet,noch nicht mal eine Email das es bearbeitet wurde und zur Zahlung raus ist,was bei jedem Casino eigentlich üblich ist,sorry stinkt bis zum Himmel, das geht jetzt über 3wochen so,das beste ist das man obwohl man dummerweise doch noch mal eingezahlt hat,den Bonus nicht in Anspruch nehmen kann ,weil ich eine auszahlung stehen habe,die,die ja nicht bearbeitet und dies mit den Zahlungen die danach getätigt wurden, nicht zu tun haben. Unfassbar das Casino
Automaticky přeloženo: