DomůFórumKasinaSpinanga Casino - všeobecná diskuze

Spinanga Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 10 měsíci od Miikkuli
|
82 974 zobrazení 697 odpovědí |
|
12 3 4...36
před 9 měsíci

Ahoj, v každém druhém kasinu jsem vkládal u Visa, ale tam to zřejmě nefungovalo, ale zatím stále nic, stále se to zpracovává, pro mě to byla vždy pecka Pokud se zdržíte, dejte mi hned vědět jestli se konečně něco stane. Upřímně si to teď vyberu a nechám si to znovu vyplatit na kreditní kartu, protože nesnesu nepříjemnosti způsobené mou bankou, například zrušení účtu kvůli nelegálnímu hazardu, což znamená, že to bude trvat ještě déle.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 9 měsíci

No já ti to vůbec nevyčítám a proto jsem se ptal, jestli není jiná alternativa než bankovní převod, když jsi zmínil nějaké problémy na straně banky.

Každopádně, pokud nevyberete a kasino má problém a vy nemáte odpověď proč, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému s výběrem a pokud vám nebudou moci poslat peníze, můžete zvážit podání stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už dva týdny čekám na stažení. První bezdůvodně zrušili. Nyní již více než 3 dny čekám na schválení mého třetího pokusu o výběr 200 EUR. Zákaznická podpora píše pořád to samé, nic mi na to říct nemůže. Dále zde není žádná sekce pro vkládání identifikačních dokladů pro odstoupení od smlouvy. Podvodníci

Automaticky přeloženo:
elisachiriac
před 9 měsíci

Také si myslím, že něco není v pořádku, což je zvláštní. Nedávno jsem zanechal recenzi o tomto kasinu a nyní nemohu jít dovnitř, protože to říká odtud - Kvůli vaší IP adrese vám nemůžeme dát tuto stránku Zobrazit - Proč byste tam mohli a stále mohou hrát???? Myslím, že své výhry z tohoto kasina nikdo neuvidí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už dva týdny čekám na stažení. První bezdůvodně zrušili. Nyní již více než 3 dny čekám na schválení mého třetího pokusu o výběr 200 EUR. Zákaznická podpora píše pořád to samé, nic mi na to říct nemůže. Dále zde není žádná sekce pro vkládání identifikačních dokladů pro odstoupení od smlouvy. Podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud se nepletu, váš účet ještě nebyl ověřen. Mám pravdu? To by mohl být případ. Mnoho kasin vám nedovolí vybrat bez řádné kontroly. Zdá se, že kasino do té doby nebude sdílet žádné podrobnosti, což jistě není příliš příjemné.

Dejte nám vědět, jak se vám daří, pro případ, že byste potřebovali pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Také si myslím, že něco není v pořádku, což je zvláštní. Nedávno jsem zanechal recenzi o tomto kasinu a nyní nemohu jít dovnitř, protože to říká odtud - Kvůli vaší IP adrese vám nemůžeme dát tuto stránku Zobrazit - Proč byste tam mohli a stále mohou hrát???? Myslím, že své výhry z tohoto kasina nikdo neuvidí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, shanty13!

Mluvíte prosím o technických problémech se stránkou Casino Guru? Nemohl jsem to s jistotou říct, tak se ptám. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobré ráno Radko, nemyslím si, že je to pro vás technický problém, protože mi to ukazujete - kvůli vaší IP adrese vám nemůžeme tuto stránku zobrazit - myslím, že je to z důvodu ochrany německých hráčů, protože v Německu jde o nelegální hazard Ale co bylo prostě divné, bylo, že jsem mohl napsat recenzi o tomto kasinu na vaše stránky a teď tam nemůžu jít a změnit svou recenzi, protože je tam s mou IP adresou.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 9 měsíci

Myslím, že teď situaci docela dobře rozumím. Bohužel, abychom byli tolerováni GGL, musíme skrýt většinu kasin pro hráče z Německa. Tím pádem už neuvidíte ani recenzi. Požádal jsem naše techniky, aby přišli s řešením. Slibuji, že vás budu informovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobré ráno Radko, nemyslím si, že je to pro vás technický problém, protože mi to ukazujete - kvůli vaší IP adrese vám nemůžeme tuto stránku zobrazit - myslím, že je to z důvodu ochrany německých hráčů, protože v Německu jde o nelegální hazard Ale co bylo prostě divné, bylo, že jsem mohl napsat recenzi o tomto kasinu na vaše stránky a teď tam nemůžu jít a změnit svou recenzi, protože je tam s mou IP adresou.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

aktualizace:

Přestože kasino není pro vás přístupné, můžete recenzi stále najít ve svém účtu a měli byste mít možnost ji aktualizovat. Vstupte do svého profilu a vyzkoušejte to 🙏

file

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ahoj Radko, bohužel ne, protože bych to teď hodnotil negativně, ale to už nejde. Dnes jsem šel do kasina a viděl jsem, že moje výhry byly nyní připsány pouze ve výši 350 EUR bez jakéhokoli označení e-mailu. Musel jsem se znovu zeptat na můj výběr, stejně je to po 5 dnech, zpracování výplat není 2-3 dny, vždy se musíte ptát po dnech, měl jste technický problém a kontaktoval byste mě e-mailem, nechtěli byste Jen mi bylo připsáno zpět mých 350 EUR a přesně stejné odpovědi jako já jsem se zeptal, co to mělo znamenat, nejprve bylo řečeno, že tam, kde jsem vložil, bude výplata provedena, vysvětlil jsem jí, že to zastavíme při prvním pokusu, jejich účtu a také účtu, na který jsem vložil, pak bylo řečeno, zda prosím uveďte jiný účet pro výplatu, protože nemám jinou možnost než použít svůj bankovní účet a pravděpodobně se dostanu do problémů se svou bankou kvůli nelegální hazard. Také jsem se ptal, kde se vzala jejich licence, protože na jejich webu o ní není ani zmínka. Také jsem udělal snímek obrazovky tohoto procesu.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 9 měsíci

Víte, mohl bych využít hlubší vhled do uživatelské recenze a její úpravy. Můžete prosím potvrdit, zda tlačítko upravit funguje, pokud k uživatelské recenzi přistupujete ze svého vlastního profilu?

Vyzkoušeli jsme to a zjistili, že by to mělo fungovat. Pokud máte stále problémy s úpravou své původní uživatelské recenze, pošlete mi prosím snímek obrazovky, abych vám mohl pomoci. 🙏

Upřímně řečeno, nemohu říci, že plně rozumím situaci v kasinu. Zmínili jste více než jeden účet a také potřebujete provést vklad, abyste získali výběr? Prosím, opravte mě, pokud se mýlím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ahoj, ano dnes to šlo, naštěstí se mi podařilo změnit hodnocení. dík

Když jsem platil poprvé, upřesnil jsem účet, Visa, se kterou jsem vkládal, byla dvakrát zamítnuta, (v jiných kasinech nikdy nebyl problém. Včera jsem měl těžké srdce (protože mám podezření, že to moje banka odmítá, protože nelegálního hazardu a dostanu se do potíží, které by mohly vést ke zrušení mého bankovního účtu) moje bankovní údaje byly nyní uvedeny, přiložte sem sepsanou historii. Všechno je velmi zvláštní, je také zvláštní, že když provedete platbu, dostat email,že finanční oddělení zakrátko (už první vtip) žádost vyřízena.A nic se neděje,musíte to po 5 dnech zpochybnit a je zrušeno,dodnes vlastně nevím proč,je zvláštní,že neexistuje žádné ověření, dokonce ani e-mail, že byl zpracován a odeslán k platbě je to, co je vlastně běžné v každém kasinu, promiň, že to smrdí do nebes, tohle už trvá přes 3 týdny, nejlepší je, že i ačkoli jste hloupě provedli vklad znovu, nemůžete si nárokovat bonus, protože mám nevyřízenou výplatu, která nebyla zpracována a nemá nic společného s platbami, které byly provedeny později. Kasino je neuvěřitelné

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci
  1. filefilefile
  2. filefile
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, ano dnes to šlo, naštěstí se mi podařilo změnit hodnocení. dík

Když jsem platil poprvé, upřesnil jsem účet, Visa, se kterou jsem vkládal, byla dvakrát zamítnuta, (v jiných kasinech nikdy nebyl problém. Včera jsem měl těžké srdce (protože mám podezření, že to moje banka odmítá, protože nelegálního hazardu a dostanu se do potíží, které by mohly vést ke zrušení mého bankovního účtu) moje bankovní údaje byly nyní uvedeny, přiložte sem sepsanou historii. Všechno je velmi zvláštní, je také zvláštní, že když provedete platbu, dostat email,že finanční oddělení zakrátko (už první vtip) žádost vyřízena.A nic se neděje,musíte to po 5 dnech zpochybnit a je zrušeno,dodnes vlastně nevím proč,je zvláštní,že neexistuje žádné ověření, dokonce ani e-mail, že byl zpracován a odeslán k platbě je to, co je vlastně běžné v každém kasinu, promiň, že to smrdí do nebes, tohle už trvá přes 3 týdny, nejlepší je, že i ačkoli jste hloupě provedli vklad znovu, nemůžete si nárokovat bonus, protože mám nevyřízenou výplatu, která nebyla zpracována a nemá nic společného s platbami, které byly provedeny později. Kasino je neuvěřitelné

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No jsem rád, že co se uživatelské recenze týče, bylo vše v pořádku a mohli jste ji upravit.

Ohledně vašeho problému si myslím, že je na čase otevřít reklamaci, protože když to trvá už 3 týdny a stále jste se nedočkali pomoci, není to v pořádku.

Můžete tak učinit zde na tomto odkazu .

Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, co se dá dělat.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, každopádně děkuji, počkám do zítřka. Dnes znovu napíšu do kasina.


Mám další otázku, protože bohužel nevidím všechny recenze kasin kvůli mé IP adrese. Protože existuje jiné kasino, které má stejnou strukturu stránek jako toto kasino, chtěl jsem se zeptat, zda máte nějaké postupy hodnocení tohoto kasina, mám podezření, že patří k sobě, Jackpot frenzy, protože je zde také otevřená výplata 150 EUR, ale jen na pár dní, ale 0 reakce, stejný postup, žádné požadavky na ověření, nic.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 9 měsíci

Ahoj, shanty13.

Udělali jste dnes nějaký pokrok? ✨

Pokud jde o Jackpot Frenzy Casino, je to stejný problém, kasinu chybí německá licence, takže vám nemůžeme ukázat jeho vlastnosti. Další vysvětlení je zde 👈

Zkuste s tím popsat svou historii v tomto vláknu 👈 prosím. Jen aby bylo fórum pro ostatní trochu organizované.





Automaticky přeloženo:
elisachiriac
před 9 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda jste již obdrželi svých 200 €?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Udělám to, v podstatě žádný pokrok, dnes mi napsali, když jsem se musel znovu zeptat, že dnes dostanu oznámení z obou kasin, takže stále čekám na dnešek.

Takže je to stále vzrušující, lol

Automaticky přeloženo:
12 3 4...36
Jít na stránkuz 36 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky