Uzavřeli můj případ a vyhodili nedostatek důkazů, protože nemohu dokázat, že transakce pocházely z uvedeného kasina, protože jsem byl zablokován, protože mi nevyplatili, takže mi řekli, že musí koupit zákon, aby vám dal tyto informace ! Jasně, zlatá sázka, nedělejte krysy prdel o pravidlech a nařízeních. Řekl jsem mu, že určitě je na nich, aby prokázali, že jsem dostal zboží od obchodníka, ne a on řekl, že ještě potřebujeme důkaz. Takže si nejsem jistý, co přijde dál, mám jen to, že mi Elegro říká, ať jdu do banky a zvednu to, a live support chat, který mi v podstatě říká, že mám čekat na e-maily, které nikdy nedorazí! Takže co víc mohu v tuto chvíli udělat.
They have closed my case down threw lack of evidence because I can't prove the transactions came from said casino because I've been blocked as they didn't pay me out so the by told me they have to buy law give you this information! Yeah right goldenbet don't give a rats ass about rules and regulations I told him surely it's up to them to prove I've received goods from the merchant no and he said well we need proof still. So I'm not sure what comes next I've only got Elegro telling me to go to bank and raise it and live support chat that basically tells me to wait for emails that never arrive! So what more can I do at this point.
Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo: