před 9 hodinami
0
Hsbc je bolest. Jsou bohužel k ničemu. Nevím, co s nimi dělat.
Hsbc is a pain. They are useless unfortunately. Dont know what to do with them.
Ahoj Pavle, existuje nějaký rychlý způsob, jak najít proces v tomto vlákně? Snažil jsem se projít od stránky 1, ale zdá se, že existuje několik různých scénářů, takže si nejsem jistý, kde jsou podrobnosti o procesu?
Hello Paul, is there a quick way to find the process within this thread? I did just try to go through from page 1 but appears there are multiple different scenarios so I’m unsure where the process details are?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 Jižní Afrika, můj drahý příteli, doufám, že se máš dobře.
Hledám společnost pnmm a vše co jsem našel je tato adresa.
víš něco víc?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa my dear friend I hope you are well.
I'm looking for the company pnmm and all I found is this address.
Do you know anything more?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa αγαπητή μου φίλη ελπίζω να είσαι καλά.
Ψάχνω την εταιρεία pnmm και το μόνο που βρήκα είναι αυτή η διεύθυνση.
Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο
Dobře, jsem v práci, takže nemůžu dělat jeden na jednoho s každým celý den, omlouvám se, že říkám, že jste je vychovali nesprávně mcc, a pokud bude zamítnuto, vzneste stížnost, pak pokračujte v protestech, pokud vše selže, jde to na fos, to je ono
Ok im at work bud so cannot do one on ones with everyone all day sorry to say you just raise them incorrect mcc and if denied raise a complaint then keep protesting if all fails it goes to the fos thats it
Žádný problém, kamaráde, a znovu, opravdu oceňuji vaše vedení (zvláště když pracujete).
musíte tyto případy cítit velmi silně, stejně jako já, a doufám, že pokud se mi podaří získat zpět finanční prostředky, začnu dělat nějakou práci, abych pomohl ostatním, kteří tím procházejí.
No problem mate, and again, really appreciate your guidance (especially while you’re working).
you must feel pretty strongly about these instances, as do I, and I hope if I manage to recuperate funds, I’ll begin doing some kind of work on the side to help others going through this.
No ano, dělám a rád pomáhám ostatním, protože bych nerad, aby se cítili tak, jak jsem se měl já, mám téměř všechny své peníze zpět, stále čekám v bance, takže to opravdu nechci pokazit, ale jsem stále ochotný nabídnout pomoc druhému bojovníci neexistují žádné kouzelné formule kromě přesvědčování bank, že jste problémový hráč, který se snaží získat zpět skutečnost, že jsem byl na doporučení z gamcare a terapie mi pomohla a pak stačí zdůraznit skutečnost, že stojí v cestě z vás dostává vaše peníze snadno vrátíte a také vaše duševní zdraví Během dvou epizod jsem několikrát telefonoval a jsem velký silný chlap, ale silná slova bankovního poradce pro hazardní hry ze mě vytáhla realitu toho, co jsem dělal
Well yes I do and I like helping others as would not like them left feeling the way I was, I have almost got all my money back still waiting on the bank so not wanting to mess it up really but still willing to offer support to fellow strugglers there is no magic formulae really apart from convincing the banks you are a problem gambler trying to recover the fact I was on a referral from gamcare and getting therapy helped my cause and then you just need to stress the fact they are standing in the way of you getting your money back easily and also your mental health I broke down on the phone a few times over the two episodes and im a big strong guy but the strong words from the bank gambling advisor brought it out of me the reality of what ive been doing
Umím se ztotožnit a je dobré konečně slyšet někoho dál přede mnou, kdo si vede dobře.
Od té doby, co se to stalo, jsem sebevražedný, cítím se bezmocný, už jsem začal s terapií hazardu, ale jak jsi řekl, tohle mi stojí v cestě, protože prostě nedokážu zpracovat to, co jsem udělal, skoro jako výpadek.
je skvělé vědět, že pokud budete upřímní, může vám pomoci a vrátit peníze.
I can relate, and it’s good to finally hear someone further ahead of me that is doing well.
I’ve been suicidal since this has happened, feeling helpless, already started therapy for the gambling but as you said, this is standing in my way as I simply can’t process what I’ve done, almost like a blackout.
its great to know that by being honest, there can be some help and money returned.
Představuji si, že každý na tomto fóru měl své nejtemnější dny, vše, co teď můžeš udělat, kamaráde, je udělat, co můžeš, abys dostal peníze zpět a už nikdy nešel do nelicencovaného kasina. Jsem si docela jistý, že 80 procent z nás má dluhy související s hazardními hrami, takže nejlepší, co můžete udělat, je pracovat na snížení tohoto dluhu a poté hazard omezit.
I imagine everyone in this forum has had their darkest days, all you can do now buddy is do what you can to get the money back and never go to an unlicensed casino again. I’m pretty sure 80 percent of us have gambling related debt so best thing to do is work on getting that debt down then limiting gambling.
Také se při zpětném zúčtování ujistěte, že jste bance sdělili, že jste transakce povolili, jinak to projde jako podvod a bude zamítnuto. Uveďte, že byly použity nesprávné kódy obchodníků pro služby, o kterých tvrdili, že jsou nepravdivé. Banka vám to nejprve odmítne, protože je jim nyní řečeno, abyste okamžitě odmítli jakékoli zpětné zúčtování související s hazardními hrami, budete muset podat stížnost a poté je obvykle prohlásí za vás jako nesprávný použitý mcc kód a neposkytnuté služby. Některé jsem vyhrál a některé prohrál, ale většina obchodníků na zúčtování nereaguje, protože by pak přiznali praní transakcí.
also mate when doing chargeback make sure you tell the bank you did authorise the transactions, it will go through as fraud otherwise and be declined. Mention wrong merchant codes were used therefor services they have said they have supplied are false. The bank will deny you at first as they are now told to dismiss any gambling related chargeback straight away, you’ll have to make a complaint and then they usually will put them through for you as wrong mcc code used and services not provided. I’ve won some and lost some but most merchants don’t reply to the chargeback as they would then be admitting to transaction laundering.
ahoj kámo,
Rozhodně, sdílený problém je problém poloviční.
již pracuji na snížení dluhu, ale právě jsem přijal, že neexistuje způsob, jak tyto peníze ještě někdy vidět. Toto fórum mi dalo pocit pozitivity nebo změny, že některé peníze lze vrátit, zejména kvůli neetickému způsobu, jakým tyto offshore společnosti berou peníze a neuplatňují žádnou povinnost péče.
Prostě jsem nevěděl, jak se k celé věci postavit.
ale teď budu mluvit se svou bankou o různých obchodníkech používaných ke zpracování těchto transakcí a uvidím, kam mě to zavede.
Hello mate,
Absolutely, a problem shared is a problem halved.
im already working on bringing down the debt, but had just accepted there was no way for me to ever see this money again. This forum has given me a sense of positivity or change that some money can be returned, especially due to the unethical way these offshore companies take the money and apply no duty of care.
I’ve simply just not had a clue how to approach the entire thing.
but I’m now going to speak to my bank about the various merchants used to process these transactions and see where that takes me.
Podívejte se, jestli je můžete vychovávat online, je to jednodušší
See if you can raise them online its easier bud
Přeji ti vše nejlepší kámo, jsi na správné cestě a to je vše, na čem záleží. Myslím, že nejtěžší na tom je vědět, že příštích X let bude použito na splácení dluhů atd., ale nakonec jsem si jistý, že úleva a získané ponaučení nás v budoucnu učiní neuvěřitelně silnými a budeme se moci ohlédnout to více pozitivně, protože bude konec.
Budu zde průběžně zveřejňovat své aktualizace a doufám, že budu moci šířit nějaké pozitivní.
I wish you all the best mate, you’re on the right track and that’s all that matters. I think the hardest part is knowing the next X amount of years are going to be used repaying debt etc. but ultimately after that, I’m sure the relief and the lessons learned will make us incredibly powerful in the future and can look back on this more positively, because it’ll be over.
I’ll keep my updates on here, and hope I can spread some positive ones.
Díky, kámo, doufejme, že se z toho všichni dostaneme. Měl jsem spoustu falešných úsvitů, ale doufejme, že tentokrát ne, už nikdy na tyto stránky nepůjdu Ive koupil prémiové dluhopisy a teď losuji.
Thanks mate lets hope we all get over this Ive had a lot of false dawns but hopefully not this time I am deffo never going on these sites again Ive bought premium bonds and do the lottery now.
pokud potřebujete poradit, kamaráde, je tu spousta lidí, kteří vám mohou pomoci, co bych udělal, je zpracovat zpětná zúčtování a najít co nejvíce e-mailů obchodníků (předpokládám, že spousta z nich zde byla uvedena již dříve, takže být snadno k nalezení). Když se podíváte zpět na asi 10. stránku, existuje formát, který lidé používali k odesílání e-mailů obchodníkům, aby získali přímou náhradu, dostal jsem od lunu asi 2 000 zpět, když jsem jim poslal e-mail přímo.
if you need advise mate there’s plenty of people on here who can lend you a hand, what I would do is process chargebacks, and find as many merchants emails as you can (I imagine a lot of them have been listed on here previously so should be easy to find). If you look back to about the 10th page there’s a format that people have been using to send emails to the merchants to get a direct refund, I got around 2k back from lunu from emailing them directly.
Jo a pak tvrdí, že nedělají nic špatného 😞 je to hrozné, co dělají.
Yep and then they claim to be not doing anything wrong 😞 it's awful what they are doing.
Jo, trochu vtip, tvrdit, že je to úplně nahoře, když vidíte, jak dlouho od vás budou brát peníze, když to banka zablokuje, pak to prochází asi 10 různými procesory plateb, dokud jeden nefunguje, takže vše bylo dobře naplánováno a promyšleno
Yip bit of a joke to claim its all above board when you see the lengths they are going to taking money from you as the bank blocks it then it loops through about 10 different payment processors until one works so its all been well planned and thought out
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.